BBC: Koeman ziet zwaard van Damocles hangen, maar blijft vooralsnog aan

    BBC: Koeman ziet zwaard van Damocles hangen, maar blijft vooralsnog aan

    Gepubliceerd: maandag 23 oktober 2017 om 12:02ma 23-10-2017 om 12:02

    Ronald Koeman lijkt een laatste kans van het Everton-bestuur te krijgen om het tij te keren. De Nederlandse trainer zit vermoedelijk woensdag 'gewoon' op de bank tijdens het bekerduel met Chelsea.

    Dat meldt de BBC maandag. Na de pijnlijke 2-5 thuisnederlaag tegen Arsenal van zondag werd gevreesd voor de baan van de Nederlandse trainer. Maandag leidde hij echter gewoon de training van The Toffees. Everton gaat woensdag in de achtste finales van de League Cup bij kampioen Chelsea op bezoek.

    Met Everton bezet Koeman een zeer teleurstellende achttiende plaats in de Premier League. Van de negen competitiewedstrijden tot nu toe werden slechts twee in een overwinning omgezet. Daarnaast renderen de aankopen van de Nederlandse trainer slecht. "Ik geloof er nog steeds in dat ik de hele situatie kan omdraaien", zei Koeman zondag na de wedstrijd tegen Arsenal.

    Plaats een reactie

    Henkie1979 +6005
    maandag 23 oktober 2017 om 12:10
    Wie heeft dit schema in elkaar gezet Koeman speelt met Everton zijn eerste wedstrijden tegen de complete top.
    Vind ik leuk
    maandag 23 oktober 2017 om 12:12
    Dan nog zou hij meer punten moeten pakken dan dat hij nu daadwerkelijk doet Henkie.
    Vind ik leuk
    Sil95 +11336
    maandag 23 oktober 2017 om 12:13
    Ach ja tegen ploegen als Burnley en Atalanta Bergamo ging het ook flink mis.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11698
    maandag 23 oktober 2017 om 12:36
    Atalanta Bergamo zou kampioen worden in Nederland met twee vingers in de neus... Die zijn echt niet slecht hoor.
    Vind ik leuk
    Mo +11801
    maandag 23 oktober 2017 om 12:38
    2 vingers in de neus is wat overdreven maar die zouden hier zeker weten titelkandidaat zijn
    Vind ik leuk
    Sil95 +11336
    maandag 23 oktober 2017 om 18:22
    Nee is ook zeker geen slecht elftal! Doen het altijd redelijk in Italië. Maar een Everton met zoveel miljoenen in de ploeg mag zich natuurlijk nooit met 3 0 laten verslaan.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    maandag 23 oktober 2017 om 12:36
    Ik zou me ziekmelden woensdag als ik Koeman was.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26613
    maandag 23 oktober 2017 om 13:16
    Koeman kan langzaam een station gaan uitkiezen...
    Vind ik leuk
    maandag 23 oktober 2017 om 13:28
    Petertje!!!! Henkie 1979
    Vind ik leuk
    Sil95 +11336
    maandag 23 oktober 2017 om 12:14
    Uitstel van executie dus voor Ronald Koeman. Woensdag zal men zijn vertrek aankondigen.
    Vind ik leuk
    Bdog +5981
    maandag 23 oktober 2017 om 12:19
    En zal Ronald zijn afkoopsom bekent maken, die kan nu zijn eigen wagon wel kopen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 oktober 2017 om 12:21]
    Vind ik leuk
    Woudo +7691
    maandag 23 oktober 2017 om 12:23
    Ik wil hem met open armen ontvangen op Rotterdam Centraal ;)
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    maandag 23 oktober 2017 om 12:37
    Die gaat nooit Pastoor vervangen bij Sparta
    Vind ik leuk
    Woudo +7691
    maandag 23 oktober 2017 om 12:39
    Van der gaag bij Excelsior dacht ik aan! Bij Leonidas zoeken ze geloof ik ook nog een hoofdtrainer ;)
    Vind ik leuk
    maandag 23 oktober 2017 om 14:18
    Dan moet ik Koeman in Maastricht verwelkomen :)
    Vind ik leuk
    Janjan +438
    maandag 23 oktober 2017 om 12:35
    Man man hij krijgt wel de moeilijkste wedstrijden direct voor de kiezen....Als hij een beetje rustig mocht beginnen dan hadden zijn spelers ook meer zekerheid gehad.
    Vind ik leuk
    Mo +11801
    maandag 23 oktober 2017 om 12:40
    Burnley thuis verloren, in de EL thuis gelijk tegen een nietszeggend ploegje, 1-1 bij Brighton. Verloren van Lyon en Atalanta. Zijn niet echt de moeilijkste tegenstanders voor Everton. Van een Chelsea of City kan je gewoon verliezen maar niet van Burnley in eigen huis
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90902
    maandag 23 oktober 2017 om 12:38
    Een kop(titel) met het zwaard van Excalibur had beter gepast ipv een zwaard van de Griekse mythologie.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 oktober 2017 om 12:39]
    Vind ik leuk
    maandag 23 oktober 2017 om 12:42
    Ach Koeman vindt zich zelf te goed voor Everton, barca hoort hij te trainen haha

    Koeman doet dit niks hij staat al op het perron voor de trein naar Zeist.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2303
    maandag 23 oktober 2017 om 12:57
    Hij krijgt nig 1 kans en dan ook nog naar Chelsea, succes.
    Vind ik leuk
    Leffe +1057
    maandag 23 oktober 2017 om 13:01
    Die mag binnenkort naar huis toe, hij gaat dat gewoon niet redden,redelijk wat geld gekregen maar niet goed ingekocht schijnbaar.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7249
    maandag 23 oktober 2017 om 13:28
    Slecht presteren is 1 ding, soms valt het kwartje ook wel eens niet jouw kant op en kun je met wat meer mazzel ook gewoon wedstrijden gaan winnen.

    Bij Everton is er meer aan de hand. Koeman krijgt ze gewoonweg niet aan het voetballen. Het is van een bedenkelijk niveau momenteel.
    Vind ik leuk
    Braba +4
    maandag 23 oktober 2017 om 14:11
    Tijd om te gaan Koeman! Het Nederlands elftal wacht op je!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90902
    maandag 23 oktober 2017 om 14:22
    En ook al die topspelers van het GROTE ORANJE.

    Nu ff serieus, welke potten kan Ronald breken bij het Ned. elftal?
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    maandag 23 oktober 2017 om 14:39
    Oke dan vliegt die er volgend weekend uit,dit is toch niet meer te stoppen,en dan snel naar Oranje toe voordat Dicky bijtekent.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws