'PSV-toptalent denkt al drie maanden over aanbieding: interesse uit buitenland'

'PSV-toptalent denkt al drie maanden over aanbieding: interesse uit buitenland'

vrijdag 10 november 2017 om 07:11

PSV wil toptalent Armando Obispo tot medio 2022 vastleggen, maar interesse uit het buitenland lonkt. De achttienjarige aanvoerder van Jong PSV heeft al bijna drie maanden een aanbieding liggen om zijn aflopende contract te verlengen.

Obispo neemt de tijd om in overleg met zijn familie en zaakwaarnemer te bepalen waar zijn toekomst ligt, meldt het Eindhovens Dagblad. Hij wil snel stappen zetten richting het hoogste niveau en mag zich in de belangstelling verheugen van clubs uit binnen- en buitenland. Technisch manager Marcel Brands van PSV houdt hoop dat beide partijen eruit komen.

"Voor Armando is het, denk ik, belangrijk dat hij niet meer te lang wacht met zijn keuze", zegt Brands. "Dat schept voor hem duidelijkheid richting de toekomst en hij kan zich daarna volledig op het voetbal kan richten. We hebben geen exacte termijn afgesproken waarbinnen er een antwoord moet komen. Daar ben ik nooit zo van."

De centrale verdediger is bezig aan zijn twaalfde seizoen in de jeugdopleiding van PSV. Analist en voormalig trainer Aad de Mos noemde hem eerder beter dan Ajacied Matthijs de Ligt. De zaakwaarnemer van Obispo meent dat het gevoel bij PSV nog altijd goed is. "Het overleg met PSV loopt en we hebben komende week een nieuwe afspraak. We gaan kijken of we er samen uit kunnen komen", aldus Ali Dursun.

Met verhalen dat Obispo in het buitenland voor zijn kans wil gaan, kan Dursun niets. Onder meer het Britse Watford wordt met hem in verband gebracht, maar de begeleider gaat daar niet op in.

Poll

Moet Cocu Obispo snel laten debuteren?

(2444 stemmen)

Plaats een reactie

3Bier +1299
vrijdag 10 november 2017 om 07:18
Tsja, als je met een centrum van Schwaab en Isimat al geen kans krijgt zou ik ook verder gaan kijken. Voor je het weet is hij de tweede Koch of De Wijs. Jarenlang aan het lijntje worden gehouden en uiteindelijk nooit een echte kans krijgen. Lekker verkassen jongen.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:36
We hoeven niet uit armoe jongetjes in het diepe te gooien.
Rustig brengen heet zo iets.
Vind ik leuk
Romario9 +5401
vrijdag 10 november 2017 om 07:40
Nu maar hopen dat ie zelf het geduld kan opbrengen
Vind ik leuk
Itsese +1771
vrijdag 10 november 2017 om 07:46
Zo niet moet die gewoon ophoepelen naar het buitenland.
Vind ik leuk
3Bier +1299
vrijdag 10 november 2017 om 08:13
Rustig brengen snap ik. Maar dan wel als er betere spelers op zijn plek staan. Niet gaan huilen hè als hij weg gaat. Liever een aankoop zonder kwaliteit dan een talent met potentie? Jij lijkt er wel vrede mee te hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:43
Hij en Teze worden klaar gestoomd.
Maak je maar niet druk om PSV.
Vind ik leuk
cheeks +1649
vrijdag 10 november 2017 om 10:36
Inderdaad. Deze 2 zijn de toekomst voor PSV en het Nederlands elftal centraal achterin.
Vind ik leuk
Bertus +2273
vrijdag 10 november 2017 om 07:47
Koch heeft al laten zien het niet in zich te hebben voor een topclub. Hij heeft het bij NAC al moelijk. Daar wordt je natuurlijk ook wel meer op de proef gesteld dan bij PSV. Vergeet ook niet dat 18 nog heel erg jong is.
Overigens vind ik wel dat ze die gasten zo nu en dan de kans moeten geven en zo nu en dan wat speeltijd krijgen. Veel minder dan Isimat kan het ook bijna niet.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:19
Uitstekende linker centrale verdediger. Gooi die iongen er maar in drie wedstrijden achter elkaar.

Nu kan je nog onvloed uitoefenen. Dursun zit aangesloten bij Stellar Group. Die
Zijn gebaat bij snel naar het buirenland verkassen en hun investeringen terug te verdienen.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:55
Doe maar na de winterstop als we 15 punten voor staan. Iets te belangrijke periode nu.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:59
Afwegingen maken, Jeroen. Korte en lange termijn. PSV wil en staat niet in de positie om ´´te wachten´´. Nu actie ondernemen en snel verlengen. Wachten en het risico lopen dat die jongen vertrekt.

Kies maar
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 10:39
Het kampioenschap is belangrijker dan een talentje dat doorbreekt. Niemand is groter dan de club.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 10:52
That´s the spirit, Jeroen! Vast blijven houden aan die achterlijke mentaliteit en korte termijn visie.

Achteraf dus niet gaan klagen wanneer die jongen weggaat.

Zo een grote muil had je moeten opzetten toen Mauro z´n debuut maakte en scoorde. Nu trek je jezelf waarschijnlijk af als je m ziet spelen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 november 2017 om 10:53]
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 19:10
Wat is dit voor achterlijke reactie? Grote muil? Juist ja..
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 19:12
Toegeven aan verwende 18 jarige mannetjes en ze zonder enoge ervaring in het veld zetten in de misschien wel de meest belangrijke fase van het seizoen. Prachtidee!
Vind ik leuk
derksen +6821
vrijdag 10 november 2017 om 07:21
Is die ook zo langzaam als vd ligt?
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:25
Komt goed met Obi ! Wat een talent heeft die gast.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:54
Vandaar dat hij al zijn kans heeft gehad, hahah. Tijd voor die jongen om verder te kijken, ergens waar je wel een kans krijgt
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:56
Hij is net een halfjaartje 18 xD
Vind ik leuk
Polleke +719
vrijdag 10 november 2017 om 09:08
En toch wil hij kennelijk zo snel mogelijk stappen zetten naar het hoogste niveau...hij heeft weinig geduld meer kennelijk, zijn zaakwaarnemer misschien nog minder...

Als hij echt zo'n talent is en PSV het in hem ziet zitten kan hij lachend 5 wedstrijden achter elkaar 10-15 minuten pakken...en kijken wat dat brengt...

Bij PSV hebben ze 'rustig brengen' tot een kunst verheven.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:02
Nee wij hebben gezien wat het opleverd , het opstellen van al die jonge *toptalentjes* van Ajax :)
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:40
Finale Europa league
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:42
En een opgebrande Kluivert, Dolberg en De Ligt. Lekker dan.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:45
Ach zoals hierboven al aangegeven, wij hebben genoeg toptalenten.
Vind ik leuk
Noudyo. +9853
vrijdag 10 november 2017 om 13:43
Ja, dan hebben ze allemaal één leuk seizoen en zijn ze weer weg. Leuk als je Ajax ziet als een handelshuis, maar kwalitatief gezien is het natuurlijk klote voor een elftal.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:43
Is geen prijs
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 10:31
Je krijgt er meer geld voor dan dat PSV nu heeft. Toch een mooie prijs vind ik dan
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 11:24
Ben blij dat jullie tevreden zijn met gevulde zakken ;)
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 14:33
Veel geld op de bank van je club.....erg belangrijk voor een voetbalsupporter
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
vrijdag 10 november 2017 om 16:38
Voor de langere termijn wel, maar voor de sportieve prestaties niet zo nee.

Ik geloof in een balans, zoals met alles in het leven.
Vind ik leuk
DuWijk +154
vrijdag 10 november 2017 om 07:29
Misschien iets voor Ajax? Als hij wel een kans in de basis wil...
Vind ik leuk
NederBelg +1086
vrijdag 10 november 2017 om 09:00
Een kans in de basis als supertapent. Gelokt met mooie praatjes en meer geld naar Amsterdam. Vervolgens een jaar later of wat afgedankt worden en verkocht. Die situatie kennen we al.
Vind ik leuk
zondag 12 november 2017 om 14:26
In eindhoven had ie nog steeds op zijn debuut moeten wachten....
Vind ik leuk
NederBelg +1086
maandag 13 november 2017 om 11:46
Je bent slim genoeg om te weten dat je nu onzin praat.
Vind ik leuk
zwollie +3576
vrijdag 10 november 2017 om 07:31
Als hij echt beter is dan de ligt, dan had hij allang in psv1 gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:34
Eerst maar eens presteren in Jong PSV Obispo. Als je zo snel voor de leeuwen wordt gegooid, zoals in Amsterdam sta je jaarlijks met lege handen dat wil je toch ook niet?

Als je eraan toe bent krijg je heus je kans wel, vraag maar aan Bergwijn, Hendrix, Locadia, Zoet of Brenet.
Vind ik leuk
Blueman +634
vrijdag 10 november 2017 om 07:38
Een betere versie van De Ligt? Waarom speelt hij dan niet in het eerste van PSV? Zo geweldig is hun verdediging niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 november 2017 om 07:39]
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:48
Daar gaat de volgende. Hetzelfde verhaal als bij veel jonge spelers bij Ajax. Ze gebruiken contractverlenging om een basisplaats af te dwingen.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:50
Brands wil dat armando niet zolang meer wacht ?? Dat bepaald die jongen toch zelf brands wil hem een beetje dwingen om zo geen centen mis te lopen maar denkt totaal niet aan armando of wat het beste is voor hem
Vind ik leuk
Eendracht +7803
vrijdag 10 november 2017 om 08:16
Dat hoeft Brands ook niet he.
Bramds moet doen wat het beste is voor zijn werkgever, en dat is PSV.
En voor PSV is het het beste als er op korte termijn duidelijkheid komt.

Neem aan dat je van jou werkgever ook niet verwacht dat hij spontaan je salaris verdubbelt omdat dat beter zou zijn voor jou als werknemer?
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:54
Nee maar als ik bij een andere werkgever het dubbele kan krijgen ben ik ook weg denk dat deze jongen weg gaat jammer voor psv
Vind ik leuk
Nosje +1147
vrijdag 10 november 2017 om 08:19
Het beste voor hem is geduld hebben en gewoon presteren en zorgen dat hij in PSV 1 slaagd. Buitenland kan nog altijd. Mislukkingen hebben we al voorbeelden genoeg van.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:16
Nou Cocu, stel dit grote talent eens op! Hij is vast nu al beter dan Schwaab en Isimat!
Vind ik leuk
Eendracht +7803
vrijdag 10 november 2017 om 08:22
Is ontegenzeggelijk een groot talent.
Mag zeker wel wat meer kansen krijgen dan nu het geval is.
Echter ben en blijf ik van mening dat jonge gasten pas zo rond hun 20-21e echt gebracht moeten worden.
Als je die jongen nu inbrengt is hij op zijn 20e alsnog vertrokken en hoe wil je hem dan vervangen? Door maar in het kader van "jeugd doorstroom" weer een 18 jarige op te stellen??
Vind ik leuk
Morris +14437
vrijdag 10 november 2017 om 08:31
realiteit is echt anders. PSV wil het maar niet inzien. Dat deze jongen nadenkt over een 3e rang club in Engeland is schrijnend.

Ik ben het met je eens om ze niet meteen voor de leeuwen te gooien. Deze jongen gaat het niet slechter doen dan wat er nu staat. Het gaat erom dat hij het gevoel heeft door te kunnen breken. Laat hem 10-15 wedstrijden spelen dit seizoen.
'Het is hier geen speeltuin' mentaliteit van Cocu zorgt ervoor dat talenten weg lopen. We weten allemaal wat talenten kunnen opleveren als ze doorbreken..
Vind ik leuk
Eendracht +7803
vrijdag 10 november 2017 om 08:43
Morris,

Die mentaliteit is er juist door onze bloedeigen gedrag ingeslepen. Door hier in Nederland maar te blijven doorslaan in "jeugd doorstroom" verwacht nu elke 18-jarige dan hij wel ff aan spelen toekomt..
En gebeurt dat niet dan vertrekken ze binnen no time naar het buitenland.

Beter dat heel die onzin wordt omgekeerd en spelers weten dat ze pas rond hun 20e-21e echte kansen gaan krijgen.
Afbreukrisico is lager, algehele kwaliteit gaat omhoog en onze clubs worden weerbaarder in Europa.
Daarbij wordt er gemiddeld meer betaald voor spelers van 23-24 jaar dan 19-20 jarigen.

Vind ik leuk
Morris +14437
vrijdag 10 november 2017 om 09:07
Eendracht,

mentaliteit is ontstaan door de realiteit. Het argument om ze niet jonger te laten spelen want dan zijn ze eerder weg is een drogreden. Ze kunnen nu ook al weg zonder te debuteren.

Het feit is dat NL laatbloeiers zijn. In omringende landen zijn ze op jongere leeftijd fysiek en mentaal sterker. Een inhaalslag krijg je alleen door vroegtijdig de weerstand te verhogen.
Daadwerkelijke probleem ligt in Zeist en de competitie opzet, ook bij de jeugd.

Tevens is kunstgras een probleem. redelijke spelers komen niet naar NL. We moeten het doen met zeer beperkte spelers uit het buitenland.

Een speler moet debuteren op basis van kwaliteit en talent, niet obv leeftijd. Ik ben blij dat Heerenveen een 17 jarig talent laat spelen en niet een of andere eer beperkte oostblokker van 25 die 4x meer kost.

als laatste benoem ik duidelijk dat het gaat over perspectief bieden. Blijkbaar voelt deze jongen dit niet. En met jouw verhaal haal je hem niet over om te blijven.
Vind ik leuk
Eendracht +7803
vrijdag 10 november 2017 om 09:50
Waar blijkt dat deze jongen geen perspectief voelt?
In het stukje staat namelijk precies het tegenovergestelde:
Dat de intentie is om er met PSV uit te komen en dat er binnenkort gewoon weer gepraat gaat worden.
Als je het anders wil lezen: be my guest...

Als blijkt dat er clubs uit het buitenland ook interesse hebben en die een contract kunnen bieden wat vele malen hoger ligt dan PSV kan/wil bieden dan maakt wel of geen basisplaats geen drol meer uit.
Vind ik leuk
Morris +14437
vrijdag 10 november 2017 om 11:50
Ik lees tussen de regels (maar ik kan het anders lezen, immers het is maar een kort stukje tekst) dat hij perspectief op speeltijd mist. Als PSV een goed gedegen plan neerlegt dan tekent hij zo, ben ik van overtuigd.
Ik vraag me af of het in elke casus over geld gaat.
Watford zal vast meer betalen maar is dit zoveel meer dan PSV? als Man City om de hoek komt met een zak geld en een baan voor papa etc etc.. tja dan kijk ik er anders naar.

ik denk dat hij vertrouwen mist om snel door te kunnen breken. Uiteraard moet hij daarvoor wat laten zien. Andere kant is dat Cocu niet snel talenten voor de leeuwen gooit en eerder kiest voor ervaren spelers die uit vorm zijn dan een talent met weinig ervaring die in vorm is.

overigens jammer dat je de discussie niet breder kan voeren en slechts 1 details haalt uit mijn betoog en daar op gaat schieten. vind ik namelijk niet zo interessant maar discussies op dit forum gaat vaak over - je gelijk halen - ipv procesmatig tegen zaken aankijken en hierover discussiëren.
Vind ik leuk
Eendracht +7803
vrijdag 10 november 2017 om 12:08
De andere punten in je betoog heb ik mijn mening over gegeven (namelijk dat ik vind dat je beter later in kunt passen) of vind ik niet eens de moeite waard voor een discussie (kunstgras = kut).

Over het eerste verschillen wij van mening, lijkt me nutteloos om dan een welles-nietus spelletje te gaan spelen. Ik respecteer jouw visie, deel hem echter niet.

Alleen met de opmerking dat er volgens jou geen perspectief zou zijn kon ik iets, is ook de reden dat ik daar op reageer. Maar ook daar geldt weer: jij jouw mening, ik de mijne.
Jij zegt dat Cocu "het niet aandurft", ik durf inmiddels te beweren dat Cocu/ PSV wellicht bewust wachten met het brengen van spelers juist om redenen die ik al eerder noemde.
En dat ze dus werken vanuit een bepaald beleid.
Vind ik leuk
Morris +14437
vrijdag 10 november 2017 om 12:40
dan is er een verschil van inzicht tussen de speler en de staf. Blijkbaar vindt de speler zich goed genoeg om te spelen.

ik kijk niet naar leeftijd maar naar rijpheid. De Ligt loopt voor op zijn leeftijdsgenoten. Zijn ontwikkeling remmen door hem niet op te stellen gaat mij te ver. Dat hij nu fouten maakt is inherent aan het proces en leeftijd. Deze kan hij ook maken op zijn 20e. Zijn groeicurve is nog afwachten maar het is te verwachten dat deze steiler loopt dan wanneer Ajax nog 3-4 jaar had gewacht.

overigens mis ik je visie op de KNVB.
kunstgras is voor jouw een open deur maar niet voor mij omdat ik je mening niet ken.
Vind ik leuk
Eendracht +7803
vrijdag 10 november 2017 om 13:24
Alles met rubber draagt niet bij aan plezier...
Vind ik leuk
2cents +35153
vrijdag 10 november 2017 om 08:38
Als er dan jeugd klaarstaat vervang je hem met jeugd en anders met een aankoop zoals dat nu ook het geval is.

In het ideaal plaatje wil iedere club spelers pas echt brengen als ze ouder zijn, alleen is dat ideaalplaatje al lang niet meer van toepassing in Nederland. Teams worden jonger en jonger. En als PSV in het plan Obispo tot zn 20/21e op de bank houdt dan denkt hij natuurlijk ook dat hij dat dan net zo goed voor veel geld bij een grotere club in een grotere competitie kan doen.

Ik ben trouwens van mening dat als jonge spelers het geduld niet hebben, ze lekker moeten gaan. De wil om te slagen bij de club is wel het minimale wat je wil zien bij zo’n jonge speler. Wil je liever een nog onzekerder sneltrein naar meer geld, prima dan voor jou een ander.

Het centrale duo van PSV is niet top, maar als Obispo het team beter had gemaakt zou Cocu hem wel opstellen.
Vind ik leuk
Eendracht +7803
vrijdag 10 november 2017 om 08:49
Kan me helemaal vinden in je reactie. We zijn gewoon te ver doorgeslagen in het concept "jeugd doorstroom".

Ideale situatie is dat je jeugdspelers kunt inpassen in een geroutineerd team.. Echter spelen wij hier in Nederland al met veredelde jeugdelftallen..
Vind ik leuk
2cents +35153
vrijdag 10 november 2017 om 08:56
Daar kunnen we niet zoveel aan doen aangezien spelers steeds jonger worden weggekocht. Desnoods van de bank of zo uit een jeugdelftal.

Die gemiddelde leeftijd gaat onder de huidige regelgeving/financiële verhoudingen nooit meer omhoog. Eerder nog verder omlaag.
Vind ik leuk
Eendracht +7803
vrijdag 10 november 2017 om 10:08
Werkt twee kanten op.
Juist omdat wij hier de spelers steeds jonger gaan opstellen, wordt het verwachtingspatroon voor een basisplaats ook steeds jonger.

Of het omkeerbaar is??
Weet het niet, zal lastig zijn.
Maar bijvoorbeeld Zoet, Hendrix en Bergwijn waren ook op hun 18e absoluut geen basisspeler en eigenlijk nu pas.
En er is zeker voldoende interesse geweest voor die jongens.

En je ziet inmiddels ook al weer een andere trend ontstaan, dat spelers die op (te) jonge leeftijd zijn vertrokken zelfs voor een minder contract terug willen komen om sneller minuten te kunnen maken (Donyel Malen bijvoorbeeld).
Vind ik leuk
2cents +35153
vrijdag 10 november 2017 om 10:39
Zo lopen er bij iedere clubs spelers die de verleidingen wel weten te weerstaan, maar het worden er steeds meer ook die wel voor de bijl gaan. En als je gaat op je 16e dan kun je onmogelijk zeggen dat het is omdat je verwacht geen kans te krijgen, laat staan omdat je denkt dat je in de basis van het eerste moet. De categorie Obispo heeft dus al eens nee gezegd tegen de verleidingen en in eerste instantie duidelijk voor PSV gekozen. Een Bergwijn zat op de leeftijd van Obispo wel al duidelijker tegen het eerste elftal aan trouwens. Met die jongen leek PSV het meest duidelijke plan te hebben richting het eerste elftal.

Malen is duidelijk andere koek. De zoveelste die, terwijl hij al werd doorgeschoven bij Ajax, de sneltrein pakte. Nu zag hij bij Arsenal al in dat die sneltrein tot stilstand was gekomen. Het echte perspectief ontbrak, anders had Arsenal hem ook niet laten gaan. Vind hem ook niet echt een voorbeeld van een kentering. Vind juist dat spelers als Aké en Fosu-Mensah aantonen dat de stap wel kan lonen. En dat is eerder gevaarlijk voor de uitstroom dan dat mislukkingen spelers tegen zullen houden.
Vind ik leuk
Eendracht +7803
vrijdag 10 november 2017 om 11:02
Zullen het van beide voorbeelden nodig hebben:
Geduld hebben loont, en terugkeren loont ook.

En eerlijk gezegd: v/d Beek, Frenkie en noem maar op zijn (gelukkig!!) ook al 20.
Ik hoop dat ze nog een jaar of 2- 3 blijven zodat bijvoorbeeld Eiting ook wat rustiger gebracht kan worden.

Moeten ernaar streven om ervoor te zorgen dat zulke spelers WEL succesvol de overstap maken. Dat zien de jongere jongens dan ook weer en hopelijk wordt het geduld dan wat beter...
Vind ik leuk
2cents +35153
vrijdag 10 november 2017 om 11:16
Beetje de Klaassen route. Al lijkt dat voorlopig ook te mislukken, hij nam in ieder geval de tijd bij een Nederlandse topclub voor hij vertrok.
Vind ik leuk
Eendracht +7803
vrijdag 10 november 2017 om 11:32
Yup..
Ik vind ook dat we moeten proberen die route als voorbeeld te stellen.
Voor Klaassen loopt het op dit moment helaas nog niet erg gelukkig, had zelf eigenlijk wel verwacht dat juist hij wel zou slagen.
Heeft natuurlijk ook te maken met botte pech dat hij moet concureren met zowel Rooney (praktisch onaantastbaar) en Gylfi (wat gewoon een exceptionele voetballer is).
Ik zie Klaassen nog wel een stap naar een andere club maken en daar gewoon wel van waarde zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:31
Aadje de Mos zegt dat hij beter is dan de Ligt. Dan vraag ik me af waarom hij niet wekelijks basis speelt bij PSV. het antwoord is wel duidelijk, PSV heeft zelden vertrouwen in spelers van de eigen opleiding. Ze zijn bang dat ze door de mand vallen. Die angst zit diep in de genen van de club. Het mag nu wel duidelijk zijn hoe ze bij PSV met de talenten om gaan. Oké Hendrix en Locadia zijn basisspelers maar die hebben er heul lang over gedaan. Bergwijn precies hetzelfde. Wat goed is komt snel, dat zie je aan de Ligt bij Ajax en gezien z'n leeftijd mag hij zo nu en dan wel een foutje maken.
Vind ik leuk
Senn +3393
vrijdag 10 november 2017 om 09:58
PSV speelt met 5 spelers uit de eigen jeugd. Is dit nog niet genoeg?
Volgens mij haalt ajax dat niet eens.
Vind ik leuk
De Hout +686
vrijdag 10 november 2017 om 08:54
Jongens hebben dollartekens in de ogen en gaan dan kapot in het buitenland. Tip: snel tekenen bij de koploper van Nederland en de rest komt vanzelf en sneller dan je vaak denkt.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:02
Hij moet natuurlijk bijtekenen en laten zien wat hij kan. Ik heb vertrouwen in hem kan een grote speler worden, zou het zonde vinden als hij nu al naar het buitenland gaat. Eerst bij psv het laten zien.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:05
Haal hem maar eens bij het 1e; eens kijken of ie de rest vd verdedigers op scherp kan zetten.
Vind ik leuk
Bizzy +7726
vrijdag 10 november 2017 om 09:12
Psv moet zich niet laten gijzelen door die geld beluste turk. Als de speler in kwestie nog niet klaar is voor het grote werk dan is het maar zo. Afdwingen is zinloos. Dan maar naar de Engelse Premier League.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:57
Hij zit iedere wedstrijd bij de selectie, traint vaak mee en is aanvoerder van Jong PSV. Dat vind ik voor een 18-jarige verdediger toch al heel wat.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 10:09
Zou balen zijn als hij vertrekt, prima speler en we zitten dun de in de centrale verdedigers. Denk dat hij naast Schwaab best zou kunnen renderen
Vind ik leuk
Sanuk +341
vrijdag 10 november 2017 om 10:50
Ook al is hij een betere versie van Te Licht, wil nog niet zeggen dat het een topper is of wordt.
Vind ik leuk
pos +4739
vrijdag 10 november 2017 om 12:05
Blinkt die jongen eigenlijk uit bij jong PSV ? Heb de indruk dat als Aad de Mos iets geroepen heeft en dat die jongen plotseling heel erg goed moet zijn. Het is Aad de Mos he !
Vind ik leuk
Axim +170
vrijdag 10 november 2017 om 13:08
Waarom zo lang wachten als de defensie al zo zwak is en hij zo'n talent ? Zo jaag je de jeugd de deur uit met dat getreuzel , tempo jongens, zet ze in de toekomst, heb vertrouwen !!!
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 14:41
alle ajax vrienden hier willen maar dat er nog meer snotneuzen door cocu opgesteld gaan worden.... zouden ze die 8 punten in willen halen of zo?

@never change a winning team keizertje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV-toptalent denkt al drie maanden over aanbieding: interesse uit buitenland'