Ajacied getipt voor carrièreswitch: Hij kan eigenlijk zo model worden

    Ajacied getipt voor carrièreswitch: "Hij kan eigenlijk zo model worden"

    maandag 13 november 2017 om 09:58

    Daley Sinkgraven mag zich maandagavond mogelijk de beste geklede Nederlandse voetballer noemen. De Ajax-verdediger is samen met Karim El Ahmadi, Lars Veldwijk, Jeremain Lens en Alexander Büttner genomineerd voor de Fashion Player Award 2017 van Life After Football.

    Styliste Brigitte Kramer is niet bepaald onder de indruk van de kledingsstijl van de Nederlandse voetballers. Volgens haar ontbreekt er in Nederland een 'type als Beckham'. "Dat is pas een persoonlijkheid. Altijd uitgesproken met kapsels en kledingkeuze", zegt Kramer in De Telegraaf. "Maar in Nederland is er bijna niemand die zich echt zo onderscheidt."

    Volgens Kramer kan Sinkgraven een carrièreswitch maken. "Daley is mijn favoriet. Al denk ik niet dat hij gaat winnen. Hij kan eigenlijk zo model worden: frisse uitstraling, goede looks. Hij komt heel lief en vriendelijk over, en dat vind ik leuk voor een voetballer. Die horen namelijk stoer te zijn en dan zijn het vaak echt van die mannetjes. Qua kledingkeuze is Daley heel basic, maar wel stijlvol. Een soort Scandinavische smaak. Ik hoop dat hij wint."

    Plaats een reactie

    maandag 13 november 2017 om 10:01
    Zet dit soort flauwekul maar lekker in de Telegraaf.
    Vind ik leuk
    Nashua +6727
    maandag 13 november 2017 om 11:57


    Wel ja, promoot het maar. Vind je het gek dat die gasten met petjes, hoedjes, schoudertasjes e.d. rondlopen.

    Wordt steeds gekker !!!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    maandag 13 november 2017 om 10:02
    "Qua kledingkeuze is Daley heel basic, maar wel stijlvol."

    Ben ik niet de enige die het Ajax tenue basic maar wel stijlvol vind!
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 10:23
    Het gaat in dit geval dus juist niet over het wedstrijdtenue.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    maandag 13 november 2017 om 10:38
    ;)
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6600
    maandag 13 november 2017 om 10:03
    Ha, ha,ha.....moet niet gekker worden.

    Effe serieus: ik mis Memphis in dit rijtje
    Vind ik leuk
    darmianto +7836
    maandag 13 november 2017 om 10:48
    Die is genomineerd voor dragqueen of the year
    Vind ik leuk
    DubRtd +15219
    maandag 13 november 2017 om 11:20
    Die is genomineerd voor panfluitist van het jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 10:03
    oke top.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 10:12]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    maandag 13 november 2017 om 10:03
    Alsjeblieft zeg gaan we dit soort onzin ook publiceren op VP ?
    Vind ik leuk
    myrthewit +1558
    maandag 13 november 2017 om 10:04
    Daar zit wel wat in. Bij Ajax wordt hij ook vaak voor foto's gebruikt.
    Vind ik leuk
    tollie +770
    maandag 13 november 2017 om 10:04
    tollie wordt hier niet echt tollie van.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    maandag 13 november 2017 om 10:09
    Is Büttner toch nog ergens goed voor.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10699
    maandag 13 november 2017 om 10:09
    Wat is de meerwaarde van dit bericht?
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    maandag 13 november 2017 om 10:10
    Nou, lekker belangrijk hoor. Daley Sinkgraven best geklede voetballer op de Nederlandse velden. Vooral zijn haren steken zo mooi af tegen het kunstgras van PEC Zwolle.
    Vind ik leuk
    HanV +3994
    maandag 13 november 2017 om 10:30
    De laatste keer dat hij daar speelde was op 26-10-2014, PEC - Heerenveen 2-2. Uth, Necid, Uth en vdWerff.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    maandag 13 november 2017 om 10:53
    Dat ze dan toch hebben onthouden dat zijn haar er zo mooi bij dat douchegordijnen trapveld afstak, dat is dan toch weer heel bijzonder ;—/))
    Vind ik leuk
    HanV +3994
    maandag 13 november 2017 om 11:14
    Zeker.
    Maar het is raar dat de openingszin is "Daley Sinkgraven mag zich maandagavond mogelijk de beste geklede Nederlandse voetballer noemen", terwijl de bron zegt "Al denk ik niet dat hij gaat winnen".
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    maandag 13 november 2017 om 11:33
    De bron, deze modejuf, spreekt zichzelf een paar keer tegen. Ze denkt niet dat hij zal winnen maar hoopt het wel. Tegen beter weten in? Het is mode om een mening te hebben over iets waar je zelf nog aan twijfelt?
    Vind ik leuk
    Mari +7591
    maandag 13 november 2017 om 10:15
    Alles maar dan ook alles wordt gebruikt om er aan te kunnen verdienen.
    RTL4niveau
    Vind ik leuk
    guusje +1008
    maandag 13 november 2017 om 10:16
    Is dit de vrouw van Michiel Kramer?????
    Vind ik leuk
    buddha +8344
    maandag 13 november 2017 om 10:29
    niet te hopen voor m
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    maandag 13 november 2017 om 10:37
    Nee dat is ze niet........raar dat ik het weet zou je zeggen. Maar ja hij heeft bij ADO gevoetbald.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 10:28
    Belachelijk lange naam heeft die award trouwens
    Vind ik leuk
    52N6E +1030
    maandag 13 november 2017 om 10:36
    Sinds wanneer heeft kleding iets met de prestaties van voetbal te maken..?
    Kijk naar mijn zoontje die met kicksen en al opstaat en naar bed gaat en niet ophoudt over voetbal te dromen, praten kortom hij is voor mij de best geklede voetballer van Nederland! En maakt onbewust een statement...
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 10:41]
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    maandag 13 november 2017 om 10:59
    Dat zoontje van jou lijkt dan qua doen en laten vreselijk op mij en mijn tweelingbroer. Wij stapten ’s avonds met onze voetbalkleren in bed om ’s morgens vroeg op tijd klaar te zijn om ons bij de busmaatschappij te vervoegen. Aldaar werd er dan op zo’n mooie zomerdag vertrokken naar een voetbaltoernooi. Anderhalf uur te vroeg bij die busmaatschappij vroeg je je dan af of de bus niet toch ergens anders vandaan vertrok, wat ook het jaar daarvoor niet het geval was. Tien minuten voor vertrek kwam dan iedereen binnendruppelen en werd de bus de garage uitgereden.
    Vind ik leuk
    gustare +599
    maandag 13 november 2017 om 10:39
    Als ik Daley was zou ik meteen switchen. Hij heeft daar meer kans van slagen dan bij Ajax :-)
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5151
    maandag 13 november 2017 om 10:42
    Ongelooflijk, wat een onzin dit.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25331
    maandag 13 november 2017 om 10:42
    Wat een onzin VP.. krijgen we na E-sport nu ook updates van de kledingstijl van voetballers?
    Vind ik leuk
    Senn +6920
    maandag 13 november 2017 om 11:05
    Alweer een prijs voor ajax!
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 11:09
    Kleutertje, dat ben je
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38014
    maandag 13 november 2017 om 11:09
    Wat een rot week moeten ze ook op de redactie hebben rond die oefen potjes.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 11:21
    waar is depay
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    maandag 13 november 2017 om 12:24
    Is dit een soort Linda op vp?
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 12:25
    Randzaken... zucht...
    Modieus... het is maar voetbal... Verworden tot een klucht...
    Vind ik leuk
    13 +11400
    maandag 13 november 2017 om 12:31
    Vilhena onderscheidde zich tot voor kort enorm :-D
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29433
    maandag 13 november 2017 om 12:56
    Lulkoek
    Vind ik leuk
    Bassie666 +383
    maandag 13 november 2017 om 13:07
    Lekker belangrijk wat dat mokkel vindt... o wacht, straks heb ik meteen een #MeToo kruisje aan mijn clownspak hangen ;-)
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4704
    maandag 13 november 2017 om 14:02
    Denk dat nog beter zou zijn als model dan als linksback, miskoop van de laatste jaren deze Stinkgraven.
    Vind ik leuk
    K V ASSEL +194
    maandag 13 november 2017 om 15:32
    Hou toch op zeg...neem contact op met de story of prive....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajacied getipt voor carrièreswitch: "Hij kan eigenlijk zo model worden"