Ajacied getipt voor carrièreswitch: Hij kan eigenlijk zo model worden

Ajacied getipt voor carrièreswitch: "Hij kan eigenlijk zo model worden"

maandag 13 november 2017 om 09:58

Daley Sinkgraven mag zich maandagavond mogelijk de beste geklede Nederlandse voetballer noemen. De Ajax-verdediger is samen met Karim El Ahmadi, Lars Veldwijk, Jeremain Lens en Alexander Büttner genomineerd voor de Fashion Player Award 2017 van Life After Football.

Styliste Brigitte Kramer is niet bepaald onder de indruk van de kledingsstijl van de Nederlandse voetballers. Volgens haar ontbreekt er in Nederland een 'type als Beckham'. "Dat is pas een persoonlijkheid. Altijd uitgesproken met kapsels en kledingkeuze", zegt Kramer in De Telegraaf. "Maar in Nederland is er bijna niemand die zich echt zo onderscheidt."

Volgens Kramer kan Sinkgraven een carrièreswitch maken. "Daley is mijn favoriet. Al denk ik niet dat hij gaat winnen. Hij kan eigenlijk zo model worden: frisse uitstraling, goede looks. Hij komt heel lief en vriendelijk over, en dat vind ik leuk voor een voetballer. Die horen namelijk stoer te zijn en dan zijn het vaak echt van die mannetjes. Qua kledingkeuze is Daley heel basic, maar wel stijlvol. Een soort Scandinavische smaak. Ik hoop dat hij wint."

Plaats een reactie

maandag 13 november 2017 om 10:01
Zet dit soort flauwekul maar lekker in de Telegraaf.
Vind ik leuk
Nashua +5232
maandag 13 november 2017 om 11:57


Wel ja, promoot het maar. Vind je het gek dat die gasten met petjes, hoedjes, schoudertasjes e.d. rondlopen.

Wordt steeds gekker !!!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10758
maandag 13 november 2017 om 10:02
"Qua kledingkeuze is Daley heel basic, maar wel stijlvol."

Ben ik niet de enige die het Ajax tenue basic maar wel stijlvol vind!
Vind ik leuk
Santi +17495
maandag 13 november 2017 om 10:14
Jullie zijn de enige 2 die het stijlvol vinden! ;)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:23
Het gaat in dit geval dus juist niet over het wedstrijdtenue.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10758
maandag 13 november 2017 om 10:38
;)
Vind ik leuk
Henk 1971 +1820
maandag 13 november 2017 om 10:03
Ha, ha,ha.....moet niet gekker worden.

Effe serieus: ik mis Memphis in dit rijtje
Vind ik leuk
darmianto +7209
maandag 13 november 2017 om 10:48
Die is genomineerd voor dragqueen of the year
Vind ik leuk
DubRtd +14903
maandag 13 november 2017 om 11:20
Die is genomineerd voor panfluitist van het jaar.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:03
oke top.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 10:12]
Vind ik leuk
wijze man +1287
maandag 13 november 2017 om 10:04
Flot?
Vind ik leuk
Bizzy +7725
maandag 13 november 2017 om 10:03
Alsjeblieft zeg gaan we dit soort onzin ook publiceren op VP ?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:09
Echt he. Heeft weinig met voetbal te maken en is ontzettend nichterig.
Vind ik leuk
Bizzy +7725
maandag 13 november 2017 om 10:17
Men probeert een industrie te creëren rondom de bekendheid van voetballers. Het leid alleen maar af en hopelijk houden die jongens het hoofd koel. Spelers zouden deze award niet in ontvangst moeten nemen. M.a.w. gewoon boycotten deze onzin.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:32
Slimme marketing is het geen industrie, terug naar school Jij!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:30
Het hedendaagse voetbal is nichterig, inderdaad, kijk eens hoe ze als feeën ter aarde storten. Ik wil wel even benadrukken dat nichterig zijn overigens niet verkeerd is, je bent wie je bent, respect voor elkander.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:04
Daar zit wel wat in. Bij Ajax wordt hij ook vaak voor foto's gebruikt.
Vind ik leuk
tollie +753
maandag 13 november 2017 om 10:04
tollie wordt hier niet echt tollie van.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:09
Is Büttner toch nog ergens goed voor.
Vind ik leuk
Sil95 +4237
maandag 13 november 2017 om 10:09
Wat is de meerwaarde van dit bericht?
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 10:10
Nou, lekker belangrijk hoor. Daley Sinkgraven best geklede voetballer op de Nederlandse velden. Vooral zijn haren steken zo mooi af tegen het kunstgras van PEC Zwolle.
Vind ik leuk
HanV +2042
maandag 13 november 2017 om 10:30
De laatste keer dat hij daar speelde was op 26-10-2014, PEC - Heerenveen 2-2. Uth, Necid, Uth en vdWerff.
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 10:53
Dat ze dan toch hebben onthouden dat zijn haar er zo mooi bij dat douchegordijnen trapveld afstak, dat is dan toch weer heel bijzonder ;—/))
Vind ik leuk
HanV +2042
maandag 13 november 2017 om 11:14
Zeker.
Maar het is raar dat de openingszin is "Daley Sinkgraven mag zich maandagavond mogelijk de beste geklede Nederlandse voetballer noemen", terwijl de bron zegt "Al denk ik niet dat hij gaat winnen".
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 11:33
De bron, deze modejuf, spreekt zichzelf een paar keer tegen. Ze denkt niet dat hij zal winnen maar hoopt het wel. Tegen beter weten in? Het is mode om een mening te hebben over iets waar je zelf nog aan twijfelt?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:21
wow, jij bent goed man...................
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:11
Ik denk dat er maar eens flink over het ongetwijfeld mooi opgemaakte gezicht van deze Brigitte Kramer gespoten moet worden.
Vind ik leuk
guusje +419
maandag 13 november 2017 om 10:17
net effe gegoogled. zou zonde van je kostbare vocht zijn.................
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:14
Er is er ook niet een met de voetbalkwaliteiten van Beckham. Dat vind ik eigenlijk zorgelijker.
Vind ik leuk
Mari +1776
maandag 13 november 2017 om 10:15
Alles maar dan ook alles wordt gebruikt om er aan te kunnen verdienen.
RTL4niveau
Vind ik leuk
guusje +419
maandag 13 november 2017 om 10:16
Is dit de vrouw van Michiel Kramer?????
Vind ik leuk
buddha +4877
maandag 13 november 2017 om 10:29
niet te hopen voor m
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:37
Nee dat is ze niet........raar dat ik het weet zou je zeggen. Maar ja hij heeft bij ADO gevoetbald.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:28
Belachelijk lange naam heeft die award trouwens
Vind ik leuk
52N6E +22
maandag 13 november 2017 om 10:36
Sinds wanneer heeft kleding iets met de prestaties van voetbal te maken..?
Kijk naar mijn zoontje die met kicksen en al opstaat en naar bed gaat en niet ophoudt over voetbal te dromen, praten kortom hij is voor mij de best geklede voetballer van Nederland! En maakt onbewust een statement...
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 10:41]
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 10:59
Dat zoontje van jou lijkt dan qua doen en laten vreselijk op mij en mijn tweelingbroer. Wij stapten ’s avonds met onze voetbalkleren in bed om ’s morgens vroeg op tijd klaar te zijn om ons bij de busmaatschappij te vervoegen. Aldaar werd er dan op zo’n mooie zomerdag vertrokken naar een voetbaltoernooi. Anderhalf uur te vroeg bij die busmaatschappij vroeg je je dan af of de bus niet toch ergens anders vandaan vertrok, wat ook het jaar daarvoor niet het geval was. Tien minuten voor vertrek kwam dan iedereen binnendruppelen en werd de bus de garage uitgereden.
Vind ik leuk
gustare +239
maandag 13 november 2017 om 10:39
Als ik Daley was zou ik meteen switchen. Hij heeft daar meer kans van slagen dan bij Ajax :-)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:42
Ongelooflijk, wat een onzin dit.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:42
Wat een onzin VP.. krijgen we na E-sport nu ook updates van de kledingstijl van voetballers?
Vind ik leuk
Senn +3389
maandag 13 november 2017 om 11:05
Alweer een prijs voor ajax!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:09
Kleutertje, dat ben je
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:09
Wat een rot week moeten ze ook op de redactie hebben rond die oefen potjes.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:21
waar is depay
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:24
Is dit een soort Linda op vp?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:25
Randzaken... zucht...
Modieus... het is maar voetbal... Verworden tot een klucht...
Vind ik leuk
13 +2381
maandag 13 november 2017 om 12:31
Vilhena onderscheidde zich tot voor kort enorm :-D
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
maandag 13 november 2017 om 12:56
Lulkoek
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:07
Lekker belangrijk wat dat mokkel vindt... o wacht, straks heb ik meteen een #MeToo kruisje aan mijn clownspak hangen ;-)
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
maandag 13 november 2017 om 14:02
Denk dat nog beter zou zijn als model dan als linksback, miskoop van de laatste jaren deze Stinkgraven.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 15:32
Hou toch op zeg...neem contact op met de story of prive....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajacied getipt voor carrièreswitch: "Hij kan eigenlijk zo model worden"