'Opvallend voorstel Van Persie': Ik ben bereid te verlengen tegen lager salaris

    'Opvallend voorstel Van Persie': "Ik ben bereid te verlengen tegen lager salaris"

    maandag 13 november 2017 om 17:14

    Een verrassend verhaal over Robin van Persie in Turkse media. De 34-jarige aanvaller zou Fenerbahçe-trainer Aykut Kocaman in een gesprek hebben aangeboden om nog een jaar te blijven om 'zijn schuld af te lossen'.

    Van Persie kwam dit seizoen door een knieblessure pas twee keer in actie voor de Turkse topclub. Dat zit de 102-voudig Oranje-international blijkbaar niet lekker. Hij wil zijn medio 2018 aflopende contract verlengen, maar dan wel tegen een sterk gereduceerd salaris. Op die manier hoopt Van Persie dus alsnog zijn waarde te tonen voor Fenerbahçe.

    "Ik kwam hier om opnieuw te beginnen, maar dat is niet gegaan zoals ik hoopte", wordt Van Persie geciteerd door Milliyet. "Ik kijk er dit seizoen met andere ogen naar. Ik ben serieus geblesseerd, maar ik wil niet herinnerd worden als iemand die geld krijgt in Turkije en het niet verdient. Ik wil mijn schuld aflossen. Ik ben bereid mijn contract te verlengen tegen een veel lager salaris."

    De uitspraken van Van Persie zijn opvallend. De aanvaller leek hard op weg naar de uitgang in Istanbul en werd al meerdere malen gelinkt aan terugkeer naar Feyenoord.

    Poll

    Van Persie naar Feyenoord: zie jij het gebeuren?

    (4926 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 13 november 2017 om 17:24
    Als je toch met minder salaris genoegen neemt, kom dat lekker terug naar Nederland.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:26
    Ben benieuwd of hij ooit nog speelt voor een Nederlandse club. Hoop dat dit een roddel is.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7046
    maandag 13 november 2017 om 21:42
    Nee, dat is niet de bedoeling! Hij wil juist een gebaar maken naar zijn club, zeldzaam in deze tijd, van Persie heeft het hart op de juiste plaats.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:24
    Nu Feyenoord achter staat op de n1 zegt hij dit pas? Of had hij dit altijd al in zijn hoofd zitten en wilde hij niet terug naar Feyenoord? hmm
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 19:54
    Serieus? hahaha kerel..dit is toch wel het meester complot aller tijden hahaha :)

    ( Fener staat er nog stukken beroerder voor )
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 20:49
    Ik hou wel van een complotje hier en daar, het leuke ervan is, dat het nogal eens waar is. Maar hier maakte ik maar een grapje, alhoewel het wel zou kunnen eh ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 19:48
    ik ook wel maar als je de 'complotten' in de voetbalwereld bekijkt klopt er vaak helemaal niets van. met name omtrent Van Persie sinds 2009 zo ongeveer elk half jaar wel weer iets;)
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 20:02
    Dat is een feit.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9913
    maandag 13 november 2017 om 17:25
    Gewoon lekker terug naar nederland. Die turken belazeren alles en iedereen, dus over schuld valt eigenlijk niet te spreken.
    Vind ik leuk
    Mari +4941
    maandag 13 november 2017 om 17:31
    Zo dom zijn ze nou ook weer niet bij Feijenoord. Al hadden ze één keer de mazzel met Kuit
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3640
    maandag 13 november 2017 om 17:33
    CL voetbal geeft de doorslag, dat gaat hij nergens anders meer spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:50
    Salaris inleveren zolang hij niet speelt. Hij zou niet de eerste uitzondering zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:57
    Ongelofelijk, het is dan ook niet waar.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 18:23
    Haha een echte Excelsior man heeft niks met Feyenoord lijkt het... zijn vertrek was ook niet echt vriendelijk dus vreemd is het niet
    Vind ik leuk
    13 +10007
    dinsdag 14 november 2017 om 05:44
    En omdat Van Persie niks met Feyenoord heeft is zijn jaarlijkse jeugdtoernooi geadopteerd door Feyenoord?
    Vind ik leuk
    onbemind +206
    maandag 13 november 2017 om 18:37
    Kan hij beter bij Excelsior gaan spelen voor dat lage salaris.
    Vind ik leuk
    MOTM +539
    maandag 13 november 2017 om 19:11
    Als Feyenoord volgend jaar CL speelt, dan heb je misschien nog wat aan Van Persie. Speelt Feyenoord enkel eredivisie, dan weet ik het niet zo goed.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 19:46
    asj blijf weg
    Vind ik leuk
    Dicky +16081
    maandag 13 november 2017 om 19:47
    Dit getuigt zeker van stijl.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 19:57
    Ik vind het altijd moeilijk te geloven, de meeste verhalen zijn nergens op gebaseerd maar ik vind dit best wel klinken zoals ik Van Persie zie. Tegen alle complotten in, meeste zijn fabels en verhalen maar dit lijkt meer op hoe Robin er tegen aan kijkt / in het voetballeven staat..
    Vind ik leuk
    Quareck +5898
    maandag 13 november 2017 om 20:07
    Ik hou echt erg veel van Feyenoord, en ik wil terug!! Wat zei je? Ze staan hoeveelste?? Ow wacht, ik bedoel natuurlijk dat ik hier graag zou blijven. Al moet ik bijbetalen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 00:47
    Lekker wegblijven aub.
    Vind ik leuk
    peinke +1746
    dinsdag 14 november 2017 om 10:02
    Als je de laatste jaren zo presteert en nu toch nog het onderste uit de kan wil hebben, dan is je totale status gezakt naar 0.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Opvallend voorstel Van Persie': "Ik ben bereid te verlengen tegen lager salaris"