'Snelle oplossing voor grote Koeman-flop: terugkeer naar Spanje lonkt'

'Snelle oplossing voor grote Koeman-flop: terugkeer naar Spanje lonkt'

dinsdag 14 november 2017 om 12:18

Sandro Ramirez kan Everton na een half seizoen al verlaten. Sevilla wil de spits verlossen van zijn situatie in Engeland.

Ramirez werd afgelopen zomer door manager Ronald Koeman gekocht van Málaga voor een vastgestelde afkoopsom van zes miljoen euro. Bij Everton wist hij niet in de voetsporen van de vertrokken Romelu Lukaku te treden. De 22-jarige aanvaller maakte geen enkel doelpunt in elf wedstrijden voor The Toffees.

Estadio Deportivo en Cadena Cope melden nu dat Sevilla in januari een poging gaat wagen om Ramirez weg te kopen bij Everton. De Premier League-club is bereid om mee te werken met een vertrek van de Spanjaard. Onder interim-manager David Unsworth kwam Sandro nog geen minuut in actie.

Plaats een reactie

DubRtd +14903
dinsdag 14 november 2017 om 12:30
En die schiet er dan gewoon 15 in, in de 2de seizoenshelft bij Sevilla

En als een speler die 6 miljoen kostte die in ieder geval nog wel eens speelt een grote flop is, wat is iemand van 27 miljoen die niet van de bank afkomt dan?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 12:30]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 12:34
hoe gaat het karsdorp en kongolo, de grootste talenten van feyenoord.
Vind ik leuk
DubRtd +14903
dinsdag 14 november 2017 om 12:46
https://memegenerator.net/img/instances/250x250/34901686/but-but-but-mom.jpg

Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
dinsdag 14 november 2017 om 12:40
Een bankzitter?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 12:45
Zou best kunnen, aangezien hij er vorig jaar bij Malaga 16 maakte. In Engeland heeft hij er tot nu toe i.i.g. niets van gebakken en het zou goed kunnen dat hij simpelweg ongeschikt is voor die competitie (net zoals bijv. Soldado dat was, terwijl hij er in zijn laatste seizoen voor Valencia nog 30 had gemaakt).
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 12:49]
Vind ik leuk
DubRtd +14903
dinsdag 14 november 2017 om 12:49
En Negredo.

Llorente had vorig seizoen een hele goede periode waardoor Swansea niet degradeerde maar valt voor de rest ook tegen

Morata is aardig begonnen maar gezien het slagen van Spaanse spitsen in Engeland wilde ik hem voorlopig nog niet als "gelukt" bestempelen.
Vind ik leuk
Sil95 +4243
dinsdag 14 november 2017 om 12:48
Dat zou wat zijn :P

Tja Klaassen heeft ook wel een beetje de pech dat uitgerekend Koeman ontslagen is. Zelfs Koeman maakte al nauwelijks gebruik van Klaassen.
Vind ik leuk
DubRtd +14903
dinsdag 14 november 2017 om 12:54
Klaaasen heeft ieder jaar bij Ajax een periode gehad waar hij ze door doelpunten bovenaan hield of in de race hield en daardoor heel waardevol is geweest voor Ajax
Maar de overschatting is ongeveer net zo groot geweest. Hij is geen "10" zoals Bergkamp dat was, ook geen spelmaker zoals Sneijder dat was.
Hij is een hardwerkende middenvelder die zijn goals meepikt waarvan men alleen in Amsterdam e.o (en Studio sport) van denkt dat ie wereldklasse is. Maar internationaal gezien is hij maar een modale speler
Vind ik leuk
mcmodd +11399
dinsdag 14 november 2017 om 13:24
Ik denk dat je hier wel een punt hebt. Hij is typisch een speler die zich eerst gewaardeerd moet weten voordat hij de ballen goed kan raken. Puur gemis aan zelfvertrouwen nekt hem. Maar zelfvertrouwen is nu net de eigenschap die van een voetballer een goede voetballer maakt. Daarmee scoor je wel.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 13:03
Was een prima spits voordat hij bij Everton kwam, mischien is de competitie gewoon iets te fysiek voor hem en gaat hij in spanje weer knallen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Snelle oplossing voor grote Koeman-flop: terugkeer naar Spanje lonkt'