Comeback Zlatan uitgesloten: We hebben een andere stijl gevonden

Comeback Zlatan uitgesloten: "We hebben een andere stijl gevonden"

dinsdag 14 november 2017 om 13:51

Zweden-bondscoach Janne Andersson reageerde na de plaatsing van zijn ploeg voor het WK 2018 geïrriteerd op vragen over Zlatan Ibrahimovic. De Zweedse media vroegen naar de mogelijkheden van een comeback van de Manchester United-spits voor het eindtoernooi in Rusland.

"Dit is echt ongelooflijk!", zei Andersson na de knappe uitschakling van Italië. "Ibrahimovic is anderhalf jaar geleden gestopt bij Zweden en we zijn nog steeds over hem aan het praten. Man, we moeten praten over de geweldige spelers die we in dit team hebben."

Volgens Andersson is de Zweedse ploeg veranderd sinds het stoppen van Zlatan. "Toen Ibrahimovic nog bij ons was, speelden we een ander type voetbal", aldus de bondscoach. "Hij is een groot kampioen, maar we hebben ons aangepast en hebben een andere stijl gevonden." Ibrahimovic is slechts weken verwijderd van zijn terugkeer van een zware knieblessure.

 

We are Zweden @swemnt

Een bericht gedeeld door IAmZlatan (@iamzlatanibrahimovic) op

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 13:56
Mooi dat maakt me blij.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10710
dinsdag 14 november 2017 om 13:58
Ja snap ik wel!
Vind ik leuk
GetRekt +282
dinsdag 14 november 2017 om 14:03
Wat moet je met Zlatan als je Guidetti hebt ;)
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:09
knappe prestatie van Zweden....het onmogelijke waar gemaakt!
Vind ik leuk
BassieN +7693
dinsdag 14 november 2017 om 14:14
''We are Zweden'' klopt echt op geen enkele manier
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:14
wat een anti voetbal spelen zij zeg. als NL ooit zo'n wedstrijd speelt en wint of door is dan is de wereld te klein. snap dat het knap is en dergelijke maar totaal niet en intentie hebben van minuut 1 om ook maar te scoren dat is toch bijzonder. Neemt niet weg dat de prestatie knap is van Zweden. succes.
Vind ik leuk
timm0s +286
dinsdag 14 november 2017 om 16:21
Tja dat is een bepaalde status he, IJsland speelt ook altijd zo maar dan vind iedereen het prachtig en dat is ook enigszins terecht gezien het aantal inwoners dat ze daar hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:17
Als Zlatan wil, gaat ie mee.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:30
De bond bepaald niet of Zlatan mee gaat. Zlatan bepaald of hij mee gaat.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 15:32
Kom op Henkie, leer eens spellen man!
Vind ik leuk
frank1971 +2002
dinsdag 14 november 2017 om 15:44
Heb jij niks beters te doen dan hier alleen maar iedereen te verbeteren. Je hebt geen baan zeker.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:22
heb jij niks beters te doen dan andere mensen die mensen verbeteren te verbeteren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 16:22]
Vind ik leuk
Youri99 +5513
dinsdag 14 november 2017 om 16:45
Heb jij niks te doen?
Vind ik leuk
frank1971 +2002
dinsdag 14 november 2017 om 18:28
.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 20:41]
Vind ik leuk
frank1971 +2002
dinsdag 14 november 2017 om 20:43
Ach waar gaat dit eigenlijk over man. Wat maakt het dat iemand iets verkeerds schrijft of doet spellen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:35
Mooie stijl. Alles de derde ring in. Vreselijk....
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:50
Of "over de muur" en het ijzeren gordijn.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 14:50]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:48
Dit zegt de nieuwe bondscoach in 2020 ook tegen Robben.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:58
De enige juiste reactie. Het is flauwekul om eerst te stoppen als international, maar vervolgens wel terug te komen voor het eindtoernooi. Hoe groot het imago van de speler ook is. Deze spelersgroep heeft de kwalificatie mogelijk gemaakt en moet dan ook de kans krijgen om het 'af te maken'. Hetzelfde geldt voor het verhaal van Robben. Hij gaf deze week ook aan de deur nog op een kier te houden voor een eindtoernooi. Gewoon niet doen. Robben heeft veel betekend voor het Nederlandse voetbal, maar als je afzwaait, zwaai je af. Of het moet echt uit pure nood zijn, zoals van der Sar ooit deed. Al zijn vervangingen op de vleugel normaal makkelijker te vinden dan in het doel natuurlijk..
Vind ik leuk
mcmodd +11388
dinsdag 14 november 2017 om 15:09
Dan maar meteen doen, we zijn al even in nood en zonder de Robben van dit moment lukt het je nog niet. Kom terug Robben, in Nederland doen we daar niet moeilijk over!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 15:18
ik wil niet zeuren maar met robben lukte het ook niet om te kwalificeren voor het ek en wk
Vind ik leuk
Maxx Jw +326
dinsdag 14 november 2017 om 15:47
Klopt en in de vorige kwalificatie voor het Ek konden we niet eens van IJsland winnen met Robben Sneijder en Van Persie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Comeback Zlatan uitgesloten: "We hebben een andere stijl gevonden"