'Ik durf wel een euro te zetten op het kampioenschap van PSV'

'Ik durf wel een euro te zetten op het kampioenschap van PSV'

maandag 20 november 2017 om 09:52

PSV had zondag op bezoek bij PEC Zwolle (0-1) het geluk van de kampioen. Dat concludeert Pierre van Hooijdonk, die de Eindhovenaren zag zwijnen.

"Het is wat voorbarig, maar als je de manier ziet waarop PSV sommige wedstrijden wint...", aldus Van Hooijdonk bij Studio Voetbal. "We moeten niet vergeten dat ze een aantal wedstrijden overtuigend hebben gewonnen, maar ze zijn vrij gelukkig hè."

PSV pakte diep in blessuretijd de drie punten in Zwolle. Van Hooijdonk: "Die goal kwam uit de lucht vallen, want ze speelden echt niet goed. Het zijn allemaal signalen, dat hebben we vorig jaar ook bij Feyenoord gezien, dat dingen wat vaker dan gemiddeld meezitten. Dat kan zomaar in een titel eindigen. Het zou me écht niet verbazen."

Ron Jans, technisch manager van FC Groningen is het ermee eens. "Dat komt ook omdat de achtervolgers niet de indruk wekken dat ze geen punten meer gaan verspelen", zegt hij. "Ik durf er wel een euro op te zetten."

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

MojoRisin +1628
maandag 20 november 2017 om 09:56
Ja, zo werkt het meestal wel inderdaad..
Vind ik leuk
JCJWZ +9891
maandag 20 november 2017 om 09:59
Maar om er dan slechts 1 euro op te durven zetten...
Vind ik leuk
jaja_PSV +19885
maandag 20 november 2017 om 10:45
Jij zou gelijk 1000 euro op PSV zetten, toch?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12258
maandag 20 november 2017 om 09:58
Zo zo, wel een hele euro... :-)
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:58
Intrigerend opiniestuk met veel diepgang....
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:59
Gelukkig? Ik hoorde gister, dat het al lang van te voren was afgesproken: laat scoren in blessuretijd, zodat de tegenstander daarna geen tijd meer heeft om te scoren. Gewoon een meesterplan van cocu.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12258
maandag 20 november 2017 om 10:00
Net zoals Rico Verhoeven roept dat 'ie Saddik de laatste ronde pas K.O. gaat slaan?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:09
Je moet de kwaliteiten er maar voor hebben om zo lang te kunnen wachten
Vind ik leuk
Woudo +7796
maandag 20 november 2017 om 10:38
Nou boksers houden er wel eens die tactiek op na door hun tegenstanders uit te putten in de eerste rondes en dan als die uitgeput zijn in de laatste voor de kill te gaan ;)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12258
maandag 20 november 2017 om 10:41
Maar die Saddik kan hem ook gewoon in ronde 2 naar de grond slaan ;-).. Wordt geen appeltje eitje voor Rico.
Vind ik leuk
Woudo +7796
maandag 20 november 2017 om 10:42
Denk ik zeker ook niet haha! Hoop wel weer op een mooi potje verdomme, tegen Badr destijds was de grootste anticlimax in tijden haha!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12258
maandag 20 november 2017 om 10:43
Hehe ja inderdaad. Uitslag was 'geflatteerd' ;-)
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:00
De laatste keer dat PEC Zwolle de KNVB Beker won, woog een mobieltje vier kilo.
Vind ik leuk
Old Star +4132
maandag 20 november 2017 om 10:00
Wat een kniert die Jans. 1 lullig eurotje maar. Die heeft er dus helemaal geen vertrouwen in. ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 10:01]
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:14
Wat een onzin allemaal. De titelrace is nog lang niet gelopen. Dit PSV is erg kwetsbaar, met name achterin, en gaat echt niet alle wedstrijden winnen. In april / mei 2018 worden de prijzen verdeeld, en niet eerder!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:25
Tis werkelijk waar pas de allereerste opmerking van je die ik serieus kan nemen! Psv heeft inderdaad al het geluk van de wereld dit moment, en over de arbitrage mogen ze al helemaal niet klagen, maar het schijnt bij de kampioensploeg te horen! Ondanks dat het allemaal niet heel spetterend is, en het countervoetbal niet om aan te zien is, staan ze wel 8 punten los! En dat is de keiharde realiteit op dit moment!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:28
Zo is dat kameraad, dat zijn de feiten zoals het nu voor staat. Maar het seizoen duurt nog heel erg lang.
Vind ik leuk
Senn +3527
maandag 20 november 2017 om 10:52
We hebben gewoon geluk dat onze concurrenten nog veel slechter zijn dan ons counterploegje!!
Vind ik leuk
Polly11 +1842
maandag 20 november 2017 om 11:40
Waarschijnlijk is het weer dan beter inderdaad, denk dat PSV in maart even gas terug geeft om met mooi weer het kampioenschap te kunnen vieren
Vind ik leuk
guusje +456
maandag 20 november 2017 om 10:34
zo heé, lefgozer...............
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:52
Zo veel mazzel hou je nooit een heel seizoen vast. De vraag is hoe psv ineen zakt nadat t ze eens tegen zit.

Zo sterk speelt psv niet namelijk en vooral door alle mazzel die ze hebben gehad staan ze zover los. Normaliter hadden ze minimaal 4-6 punten minder gehad.
Vind ik leuk
Korm +23125
maandag 20 november 2017 om 13:17
ja hugo...
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:58
Hier valt niet tegen te vechten. Als Ajax idd knullig wedstrijden blijft weggeven en Psv weet telkens diep in de blessuretijd wedstrijden te winnen dan speel je een verloren seizoen. Voetballend scheelt het momenteel echt niet. Maar zonder dubbel programma zie ik Psv alleen in de Arena verliezen in de komende 6 weken. Ajax daarin tegen zal tegen AZ en Twente uit het extra zwaar gaan krijgen. Ziet er niet goed uit. Je mag alleen maar hopen dat Ajax thuis Psv klopt en dat Feyenoord later in het seizoen ook nog een tik uit deelt.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 11:35
Zou er meer op zetten nu. Ook AZ gaat nog punten verspelen en Ajax heeft ook altijd een paar zwakke wedstrijden tussen zitten.
Vind ik leuk
pinkelman +2910
maandag 20 november 2017 om 12:12
Als PSV eenmaal een wedstrijdje gelijk speelt of verliest denk ik dat het hard gaat. Het spel is domweg bedroevend en er zit totaal geen lijn in.
Ik zou nog even wachten om je geld erop te zitten.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 16:53
1 hele euro, toe maar het mag wat kosten
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 17:24
Euro knaller: psv kampioen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik durf wel een euro te zetten op het kampioenschap van PSV'