'Messi raadt toptransfer af bij Barcelona en komt met beter alternatief'

    'Messi raadt toptransfer af bij Barcelona en komt met beter alternatief'

    donderdag 23 november 2017 om 16:55

    FC Barcelona is in de markt voor Mesut Özil, maar wat Lionel Messi betreft krijgt de Catalaanse toenaderingspoging geen vervolg. De Argentijn ziet de komst van de Arsenal-ster niet zitten.

    Dat meldt het Spaanse Diario Gol donderdag. Özil zou deze week zijn salariseisen op tafel hebben gelegd bij Barça, dat het gevraagde bedrag naar verluidt moeilijk kan ophoesten. Dat zou voor Messi een teken aan de wand zijn. Hij heeft trainer Ernesto Valverde en voorzitter Josep Maria Bartomeu met klem geadviseerd om de belangstelling voor Özil niet door te zetten.

    Messi geeft de voorkeur aan een jonger alternatief. Liverpool-spelmaker Philippe Coutinho, op wie FC Barcelona afgelopen zomer al drie keer een bod uitbracht, is in dat kader de beste optie volgens de Argentijn, die Özil met zijn 29 jaar ook te oud vindt. Het Arsenal-contract van Özil loopt aan het einde van het seizoen af. Hij zou in januari nog 'slechts' dertig miljoen euro moeten kosten.

    Poll

    Zou Özil een goede versterking zijn voor Barça?

    (1438 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mad Max +9104
    donderdag 23 november 2017 om 17:01
    Niet geheel onwaar, meneer Messi. Özil zou op de plek van Messi beter tot zijn recht komen, maar die is natuurlijk onomstreden. Dus waarom zo veel geld uitgeven aan hem.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 17:02
    30 miljoen voor iemand met een halfjaarcontract is sowieso absurd.
    Vind ik leuk
    Mad Max +9104
    donderdag 23 november 2017 om 17:04
    In de hedendaagse debiele voetbalwereld sta ik nergens meer van te kijken.

    Heeft Özil niet een clausule dat Arsenal eenzijdig een jaar kan verlengen, en ze dus zijn contract kunnen gebruiken om de vraagprijs op te drijven?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 17:11]
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 17:13
    Daar heb je gelijk in. Het went al wel aardig die achterlijke bedragen.

    Zo ver ik weet niet. Volgens mij is zijn contract komende zomer gewoon afgelopen en wou Arsenal hem nog niet laten gaan omdat hij nog altijd van grote waarde is.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6167
    donderdag 23 november 2017 om 17:13
    Dan hadden ze dat nu wel al gedaan toch?
    Vind ik leuk
    Mad Max +9104
    donderdag 23 november 2017 om 17:28
    Waarom? Ze kunnen er ook mee "dreigen" en de prijs opdrijven.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6167
    donderdag 23 november 2017 om 17:44
    Ja dat zou natuurlijk kunnen

    Thanks!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6167
    donderdag 23 november 2017 om 17:12
    Ik weet niet wat ik hier van moet vinden eigenlijk

    Denk dat ze er beter op zouden worden

    Als ze Gomes kunnen verkopen
    Vind ik leuk
    power +4856
    donderdag 23 november 2017 om 17:30
    Messi heeft toch gelijk. kan ze beter een goede speler als Coutinho binnen halen dan heb je voor langere termijn iemand, niet van die miskoopjes weer
    Vind ik leuk
    Edward +242
    donderdag 23 november 2017 om 17:35
    Voor 70 kunnen ze lozano ophalen
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 17:44

    Een speler die de koers van een club bepaald????
    tjeee...Als het waar is dan is de
    zin " niemand is groter dan de club" ten dode opgeschreven..
    Vind ik leuk
    52N6E +964
    donderdag 23 november 2017 om 18:11
    Die term beston toch al niet meer na de transfer van neymar?
    Vind ik leuk
    power +4856
    donderdag 23 november 2017 om 18:20
    Sedat Altinok, ik snap je wel, maar afgelopen jaren de club beleid is niet goed genoeg om juiste spelers binnen te halen. ik vind dat niet gek Messi er mee bemoeit, er zijn genoeg miskopen op dit moment,
    [Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 18:38]
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 17:54
    Messie is alles op voetbalgebied en heeft groot gelijk!
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 17:59
    Hij is te oud...... zegt een smurf die zelf 30 is.....
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    donderdag 23 november 2017 om 18:06
    Smurf zeg jij, maar wat een grootheid op het veld, vele zijn er stik jaloers op.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7882
    donderdag 23 november 2017 om 18:12
    Toen Ronaldo zich met de transfers bemoeide ( wat ik van de sterren in een team heel normaal vind ) werd hij met de grond gelijk gemaakt.nu betreft het zijne hoogheid en dan is het de normaalste zaak van de wereld.stelletje hypocrieten
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    donderdag 23 november 2017 om 18:26
    Wil jij aub Ronaldo niet vergelijken met Messi Zijne hoogheid is al van zijn 17 jaar (een) van de grootste sterspelers van Barça, en dat kan cr7 niet zeggen in Real, Dus hou uw klep aub
    Vind ik leuk
    Twardt +306
    donderdag 23 november 2017 om 19:35
    Hoe kom je bij 17 jaar? Messi debuteerde in 2004 in het eerste van Barca. CR7 debuteerde in 2003 voor ManU en in 2002 voor Sporting.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    donderdag 23 november 2017 om 23:24
    Wat je ook zegt hij is voor velen de beste aller tijden van deze generatie Sorry joh ik ben niet de enige die hier zo overdenkt
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    vrijdag 24 november 2017 om 14:22
    Goed lezen hij is al van zijn 17 jaar speler van Barça Hij is mijn idool dus weet ik zeer goed wanneer hij begon. Wat Ronaldo doet of gedaan heeft kan mij nu eens geen barst schelen, sorry en aub liefst cr7 niet vergelijken met Messi , hij is wel een pak groter maar zeker niet op het veld.
    Vind ik leuk
    Twardt +306
    vrijdag 24 november 2017 om 18:44
    Nee, je schrijft dat hij al 17 jaar sterspeler is van Barca. Volgens mij ben je nog geen sterspeler van een club als je nog bij de jeugd speelt. Hij debuteerde pas een paar later in het eerste elftal, en toen was het wel duidelijk dat het een groot talent was, maar hij was toen ook nog niet een van de sterspelers.
    En hij heeft alleen maar prijzen gewonnen met Barca, nog niets met Argentinië. Vaak is hij in het nationale elftal een stuk minder zichtbaar dan bij Barca.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 18:48]
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    vrijdag 24 november 2017 om 19:52
    Hij debuteerde toen hij 16 jaar 4 maanden en 23 dagen was in de A ploeg en op zijn 17 jaar speelde hij een in de CL tegen Sjaktar Donetsk en maakte er zijn eerste doelpunt als jongste ooit ! Zie Messi op Wikipedia alweter,heeft en oktober even een hattrick gescoord op 2800m hoogte , maar dat is niets natuurlijk en hij speelt niet alleen in de nationale ploeg nietwaar er lopen er nog 9 andere rond
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    vrijdag 24 november 2017 om 20:15
    Neen @ Twardt 1106 schrijf ik zijne hoogheid speelt al van zijn 17 jaar bij Barça kan jij niet lezen of wat?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7882
    donderdag 23 november 2017 om 19:58
    Hahaha hij heeft tot nu toe alleen voor basta gepresteerd en daar hoort het ook op.kan je niet vergelijken net echt grootheden als maradonna,ronaldo (brazilie ) ronaldinho etc.of zelfs seedorf.die hebben het overal laten zien ook met een minder team om hun heen.als iniesta en xavi minder spelen komt die dwerg ook niet uit de verf
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 22:56
    Dus jij noemt een speler als Totti oom niet groot omdat hij alleen bij roma speelde.
    Laliga is waarschijnlijk de moeilijkste competitie om in te spelen ook al zijn daar maar 4/5 teams die in de top van bijvoorbeeld engeland zouden spelen, kijk naar het aantal champions league en europa league bekers door clubs uit spanje zijn gewonnen dat kan je niet vergelijken met andere competities
    Vind ik leuk
    FSCeara +7882
    donderdag 23 november 2017 om 23:24
    Totti is toch ook europees en wereldkampioen geweest met italie of vergis ik me daarin.ik ben mijn hele leven al real fan maar heb ik het verleden wel kunnen genieten van barca spelers als ronaldinho.dat was voetbal van een andere wereld.heb een vriend uit barcelona die zegt dat de jaren dat die daar speelde je wist dat je iets magisch te zien kreeg als je naar stadion ging terwijl je de laatste jaren wel weet dat je goed voetbal krijgt maar nooit meer dat
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    donderdag 23 november 2017 om 23:27
    Beste dat is het nu juist Messi is magisch! Ronaldo heeft dat niet , die kan geen 5 verdedigers wegdribbelen , zie op you tube maar eens naarMessi versus Ronaldo man man dat is genieten , Maar niet voor u sorry
    Vind ik leuk
    FSCeara +7882
    vrijdag 24 november 2017 om 07:55
    Ik heb het over ronaldinho is iemand heel anders.als Barca fan zou je hem moeten kunnen.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    vrijdag 24 november 2017 om 14:26
    Ik ken hem wel hoor maar Ronadinho zegt zelf dat Messi een van de grootste spelers aller ijden is so what is your problem? Ik weet het al jij bent een Real fan en die zitten de laatste tijd niet goed in hun vel , enig gedacht hoe dat zou komen ?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7882
    vrijdag 24 november 2017 om 14:31
    Wat is dat nu weer voor een uitspraak ? Ronaldinho speelde toch voor barca of niet ? Je bent misschien prikkelbaar omdat jullie de laatste jaren niets gewonnen hebben en er nig maar weinig spelers komen
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    vrijdag 24 november 2017 om 14:34
    Zeg ga eens voor een ander hol keffen idioot , Ik heb Ronadinho zelf zien spelen , ik ga al jaren in april naar B arcelona om een match te zien dus wat bral jij nu allemaal???
    Vind ik leuk
    FSCeara +7882
    vrijdag 24 november 2017 om 14:37
    Al jaren ? Met je papa aan het handje of niet ? Luiertje verwisselen enzo. Hopelijk winnen jullie dit jaar weer eens iets anders word je wel een heel vervelend menneke komend jaar.wrl lief zijn anders krijg je dit jaar niets in je schoentje van de goede sint !
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    vrijdag 24 november 2017 om 19:35
    Jij moet thuis de plezantste van de hele familie zijn veronderstel ik aan uw kinderachtige respons, ps Mijn idool heeft zonet zijn zoveelste gouden schoen gewonnen , kan haast een winkel beginnen van zijn trofeeën, moet pijn doen bij een madrista.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    vrijdag 24 november 2017 om 19:37
    ik ben van de jaren 50 dus snottebel ga jij maar vlug naar uw mama,
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    vrijdag 24 november 2017 om 19:53
    Het is niet basta maar voor u misschien wat moeilijk om Barça te typen vermoed ik hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 19:25
    Als Özil zich ondergeschikt maakt aan het teambelang, dan zou hij in een Xavi rol nog een jaar of 5/6 meekunnen als centrale middenvelder. Dan is 23 miljoen een schijntje.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1448
    donderdag 23 november 2017 om 22:33
    Ik zou hem meteen halen, zeker een verbetering voor ieder elftal
    Vind ik leuk
    FSCeara +7882