In de winterstop in gesprek met PSV: 'Kan transfer niet uitsluiten'

    In de winterstop in gesprek met PSV: 'Kan transfer niet uitsluiten'

    maandag 27 november 2017 om 23:31

    De kansen in PSV 1 zijn voor Sam Lammers momenteel schaars en daarom gaat de twintigjarige spits in de winterstop met de club in gesprek om de mogelijkheden te bespreken. 

    "Ik ben gelukkig bij PSV en train bij het eerste elftal en speel mijn wedstrijden bij Jong PSV. Aan de andere kant zal ik in goed overleg met de trainer zeker gaan kijken wat het beste voor me is", zegt Lammers in gesprek met het Eindhovens Dagblad.

    Dat hangt ook af van eventuele belangstelling uit de Eredivisie voor Lammers, die zijn minuten en goals maakt voor de beloftenploeg van de Eindhovenaren. "Op dit moment is het nog wat vroeg om daarover na te denken, maar ik kan natuurlijk ook niks uitsluiten. Met de trainer (Phillip Cocu, red.) kan ik zeker over dit soort dingen praten en we gaan in de winterstop samen bepalen wat de beste optie is."

    Poll

    Moet Lammers verhuurd worden?

    (1192 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rodajc +10985
    maandag 27 november 2017 om 23:35
    Alsjeblieft kom een halfjaartje voor ons spelen
    Vind ik leuk
    luccerd +3001
    maandag 27 november 2017 om 23:36
    Dat dacht ik dus ook, tenminste iemand die eventueel wel een doelpuntje kan maken..
    Vind ik leuk
    mcmodd +20229
    maandag 27 november 2017 om 23:55
    Dat zou ik voor jullie en ook voor Sam zelf heel mooi vinden. Ik zeg: doen!
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2835
    dinsdag 28 november 2017 om 00:28
    Dat zou zeker een optie zijn. Goed voor hem, Roda en PSV.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5156
    dinsdag 28 november 2017 om 10:59
    Zou natuurlijk een mooie optie zijn, en aangezien Jurjus ook bij ons speelt is dat misschien fijn voor hem. Ik ken de speler verder niet echt maar het moet wel in het systeem passen. Molenaar zie ik er namelijk niet echt snel van afwijken. Een jong talent hebben we in de vorm van Van Camp ook al rondlopen, maar die krijgt tot nu toe ook niet echt de kans. Roda moet echt meer doelpunten maken en ik vraag mij af of ze niet voor een type met meer ervaring moeten gaan. Lammers kan het natuurlijk zomaar op zijn heupen krijgen, maar de spits-positie heeft het al seizoenen lang moeilijk bij Roda. Toch jammer dat spelers als Poepon en Boakye het na hun vertrek bij Roda opeens wel veel scoren

    Denk dat de mogelijkheden voor Roda beperkt zijn in de winterstop, en dan is dit natuurlijk een mooie optie.
    Vind ik leuk
    Huomel +1214
    maandag 27 november 2017 om 23:48
    gewoon na winterstop verhuren aan een eredivisie club en laten zien dat je een goal-instinct hebt... dan komt het volgend seizoen vast goed met je plek bij PSV1
    Vind ik leuk
    stratumseind +140443
    maandag 27 november 2017 om 23:50
    Half jaartje verhuren maar wel aan een eredivisie club en geblesseerd zijn als je tegen psv moet.....
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6004
    dinsdag 28 november 2017 om 00:22
    competitie vervalzing
    Vind ik leuk
    stratumseind +140443
    dinsdag 28 november 2017 om 00:33
    Zuper
    Vind ik leuk
    Quareck +6407
    dinsdag 28 november 2017 om 09:19
    Nee hoor, dit mag gewoon contractueel vastgelegd worden, niet dat hij geblesseerd moet zijn, wel dat hij niet mee mag doen.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6004
    woensdag 29 november 2017 om 08:59
    dat mag in engeland, niet in NL daar mag je dat niet in een huur concract opnemen
    Vind ik leuk
    Quareck +6407
    woensdag 29 november 2017 om 10:21
    Ow dat wist ik niet, dan heb ik niks gezegd. Dan toch maar gewoon geblesseerd :)
    Vind ik leuk
    Gerro +5552
    dinsdag 28 november 2017 om 00:01
    Nee ik zou als ik hem was voor een definitieve transfer gaan naar of Feyenoord of Ajax gaan want al scoort die Luuk de Jong 77 maanden niet dan nog krijgt Lammers zijn kans niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 06:39
    Lammers naar Roda.
    Sierhuis naar Twente.
    En Vente naar NAC.

    Iedereen blij.

    Nu huurt iedereen maar bij die Engelse clubs. Terwijl de top 3 genoeg goede talenten heeft.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 28 november 2017 om 06:44]
    Vind ik leuk
    Polleke +833
    dinsdag 28 november 2017 om 09:07
    Re-shuffle graag...Lammers of Sierhuis prima voor NAC, Vente mag lekker naar Sparta of Excelsior...
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 09:10
    Ook goed.
    Vind ik leuk
    FACT +1970
    dinsdag 28 november 2017 om 00:03
    Laat 'm AUB geen Klaas-Jan blijken, na z'n eventuele vertrek....

    Geef 'm eindelijk eens een kans!
    Vind ik leuk
    Glazenbol +93
    dinsdag 28 november 2017 om 00:14
    Lijkt me wat voor Excelsior
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 00:35
    Deze jongen huren maar wel met optie tot koop anders moet Twente er niet aan beginnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 07:12
    Verwacht dat ie naar Willem II gaat. Heeft daar in de jeugd gespeeld en aangezien Fran Sol hoogswaarschijnlijk gaat vertrekken. Is hij de meest ideale vervanger.
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 07:37
    is ook welkom op het kasteel
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 07:44
    Of er is bij PSV iets goed mis of je moet je als jeugdige spits afvragen of je wel goed genoeg bent als je de Jong voor je moet dulden.
    Vind ik leuk
    Korm +29674
    dinsdag 28 november 2017 om 07:51
    Lammers is gewoon niet goed genoeg voor PSV 1
    Vind ik leuk
    Simonsopa +416
    dinsdag 28 november 2017 om 12:09
    S.P.A.R.T.A.,
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 12:46
    NWC in Asten zoekt ook nog een spits !
    Vind ik leuk
    Het Brein +3439
    dinsdag 28 november 2017 om 15:01
    Voor Groningen een prima allternatief voor Mahi...
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 17:58
    Nee luuk moet verkocht worden zoniet dan locadia. Of allebei en een goeie terug halen om samen met lammers de aanval te gaan verzorgen.
    Lammers is nu niet goed genoeg voor psv 1 te wisselvallig
    Vind ik leuk
    woensdag 29 november 2017 om 02:22
    Misschien wat voor Sparta .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    In de winterstop in gesprek met PSV: 'Kan transfer niet uitsluiten'