Update: NAC en Vreven in beroep: trainer komende wedstrijden op de bank

    Update: NAC en Vreven in beroep: trainer komende wedstrijden op de bank

    vrijdag 15 december 2017 om 13:55

    Stijn Vreven is woest op scheidsrechter Siemen Mulder. De arbiter floot volgens de trainer van NAC Breda opzichtig in het voordeel van FC Twente. Na afloop van de wedstrijd (1-2 voor Twente) werd de scheidsrechter belaagd door een woeste Vreven.

    "Moet ik alles opnoemen wat de scheidsrechter niet goed heeft gedaan? Laten we het daar niet over hebben. Het slaat nergens op. Bij de eerste goal ziet iedereen dat er een duidelijke duwfout aan vooraf ging. Daarna kregen we geen strafschop vanwege een handsbal. Dan speel je tegen twaalf man, dat is altijd lastig", zegt Vreven met gevoel voor understatement tegen FOX Sports.

    "We gaan toch niet discussiëren over dat hij niet in ons voordeel was toch? Wij waren de betere partij en hebben de meeste kansen gehad. We waren voetballend beter dan de tegenstander. Wij verliezen door de scheidsrechter. Een zure nederlaag. Het doet pijn dat je deze wedstrijd verliest. Zeer onterecht, vind ik. Dat zijn altijd pijnlijke nederlagen. Ik heb tegen hem gezegd dat ik het heel raar vond."

    Update 15/12 11.08: Vreven is door de tuchtcommissie van de KNVB geschorst vanwege zijn gedrag na de wedstrijd tegen FC Twente, meldt BN DeStem. De Belg bejegende Mulder volgens de commissie op 'agressieve wijze' en moet de komende twee wedstrijden van NAC vanaf de tribune bekijken. Het is voor Vreven alweer de tweede schorsing van dit seizoen.

    Update 15/12 13.55: NAC Breda en Stijn Vreven gaan in beroep tegen de uitspraak van de tuchtcommissie. Die wil de NAC-trainer voor drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, schorsen vanwege zijn 'agressieve' gedrag jegens scheidsrechter Siemen Mulder. De beroepszaak dient naar alle waarschijnlijkheid in januari. Tot die tijd mag Vreven op de bank zitten.

    Lees meer over:EredivisieNAC Breda

    Plaats een reactie

    Dordmund +1654
    dinsdag 12 december 2017 om 21:52
    Mulder was vanavond niet sterk maar ff degraderen naar amateurs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 21:53
    We wisten van te voren dat deze scheids anti nac is. Oa tegen ADO ook NAC genaaid.
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    dinsdag 12 december 2017 om 22:08
    Calimero...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 22:46
    Is de keeper van jullie dan ook anti-nac? Man wat slecht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 23:54
    Twee beslissende slechte acties vandaag, verder is hij Oke. Afgelopen twee weken gewoon goed gekeept hoor.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11779
    woensdag 13 december 2017 om 05:39
    Scheids zijn allemaal anti NAC omdat ze alleen maar lopen te zuigen en zeiken. Wanneer gaan ze daar nou eens voetballen man
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 21:55
    Was Vreven nou alweer boos? Je verwacht het niet van hem, hè?
    Vind ik leuk
    Muskeklier +206
    dinsdag 12 december 2017 om 22:02
    De 0-1 of 1-2 valt halve minuut na duwfout van boere op meijers... daar valt uiteindelijk de goal ook uit
    Nac verdiende 2pingels vanwege hands twente en twente 1 voor hands nac....

    Twente vanaf minuut 55 tijdrekken en toch maar 4minuten extra?!

    Laatste handsbal, had de verdediger van twente bijna klemvast tussen 2naccers in!!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    dinsdag 12 december 2017 om 22:43
    Het is pas een overtreding bij opzettelijk hands. En alleen NAC maakte opzettelijk hands .
    Vind ik leuk
    Muskeklier +206
    woensdag 13 december 2017 om 06:47
    Dan is de eerste ook geen hands!
    Korte draait zijn lichaam weg van de bal!!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    woensdag 13 december 2017 om 08:05
    Maar hij steekt zijn arm uit en blokt daarmee de bal.
    Vind ik leuk
    Muskeklier +206
    woensdag 13 december 2017 om 09:30
    Dat gebeurde in de muur ook!
    Anders gaat de bal door de muur.... nu 2x op de arm....

    Maargoed punten zijn toch al vergeven!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1868
    woensdag 13 december 2017 om 12:01
    Ja alleen hoort korte daar zijn arm niet omhoog te gooien dus de arm gaat naar de bal penalty
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4897
    dinsdag 12 december 2017 om 22:04
    Geef hem de volgende wedstrijd Blom maar .
    Vind ik leuk
    pico323 +5554
    dinsdag 12 december 2017 om 22:10
    heb je Hilger zien fluiten vanavond. Die man maakt zijn eigen regels.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6576
    dinsdag 12 december 2017 om 22:14
    Stom zeg.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 december 2017 om 22:17]
    Vind ik leuk
    Mo +11525
    dinsdag 12 december 2017 om 22:15
    Denk dat je NAC met Roda verward
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39117
    dinsdag 12 december 2017 om 22:14
    Vind Vreven echt een ontzettende klojo en totaal ongeschikt als trainer. Op ieder vlak.
    Maar hier heeft ie wel echt reden tot klagen. Twente werd hier enorm geholpen.
    Die rode kaart was terecht voor die domme keeper. Maar toen was t al gebeurd. Dit was absurd en seizoensbepalend.
    Vind ik leuk
    Mo +11525
    dinsdag 12 december 2017 om 22:15
    Die handsbal in blessuretijd was natuurlijk ook gewoon een 100% penalty, stond er dicht op dus kan me niet voorstellen dat hij het over het hoofd heeft gezien. Mocht hij het gezien hebben is het onbegrijpelijk dat hij hem niet geeft
    Vind ik leuk
    darmianto +7794
    dinsdag 12 december 2017 om 22:25
    As much as I dislike Twente, dat soepzootje uit Breda moet gewoon lekker zn mond houden en die verdienen op deze manier gewoon degradatie.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4897
    dinsdag 12 december 2017 om 22:40
    Ik ga er toch wel vanuit dat die keeper 15 wedstrijden schorsing krijgt. Wat een schandalige overtreding. Die aanvaller ligt er weken/maanden uit
    Vind ik leuk
    wil +1059
    dinsdag 12 december 2017 om 22:44
    Vreven is gewoon een trainer die niet tegen zijn verlies kan. Vervelend mannetje.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14447
    dinsdag 12 december 2017 om 23:35
    Mensen durven hem een zeikerd noemen? Oke, maar in dit geval heeft ie toch wel 200% gelijk!
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +461
    woensdag 13 december 2017 om 11:05
    Ja, hij heeft gelijk.. maar je kan toch ook fatsoenlijk communiceren i.p.v. als een dorpsidioot zowel verbaal en non-verbaal je ongenoegen te uiten? Gewoon een dikke mafkees die Vreven
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5750
    vrijdag 15 december 2017 om 12:12
    Nee, hij had zelfs niet eens gelijk. NAC maakte in de 1e helft hands in de 16 en die handsbal werd niet als opzettelijk beschouwd en dus niet voor gefloten. Dan was die handsbal van Twente al helemaal niet opzettelijk.
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    dinsdag 12 december 2017 om 23:56
    Pffffff
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 december 2017 om 23:58]
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    dinsdag 12 december 2017 om 23:57
    Kan de KNVB of NAC deze mafketel even tot de orde roepen. Laat hem die achterlijke act maar vertonen in België. Even een wedstrijdje of 5 voor z'n kiezen geven. Met zo'n mafketel langs de lijn kun je toch ook niet presteren!!! Zal er nu niemand bij NAC zijn die deze gast even een flinke draai om z'n oren geeft?Moet overigens zeggen dat er wel degelijk hands gemaakt werd en NAC een penalty had moeten hebben.
    Vind ik leuk
    Waaljanker +122
    woensdag 13 december 2017 om 01:25
    Wat een vreselijk opgewonden standje. Kan ook niet tegen zijn verlies. En wat een vervelend publiek daar in Breda. Na de wedstrijd van alles gooien naar de Twente spelers. Gezellig avondje NAC, not dus.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 05:57
    Hup Stijn! Milk'em!
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +461
    woensdag 13 december 2017 om 11:04
    weet je wat nergens op slaat? Dat NAC een meer dan modaal salaris uitkeert aan een recidivist als Stijn Vreven.. Ongelooflijk dat hij, net terugkomend van een schorsing, weer zo tekeer gaat tegen een scheidsrechter. Volgens mij had Twente eerder in de wedstrijd ook al meer dan een duidelijke penalty moeten hebben en dus prima compensatie van de scheids.

    Als NAC bestuur wil je toch ook niet een Stijn Vreven langer voor de groep hebben staan? Echt onbehoorlijk...
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 12:50
    Volledig met je eens!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1868
    woensdag 13 december 2017 om 11:53
    Vroeger was vreven al niet goed snik maar het lijkt wel of ie met de dag gekker wordt !!! Stein NAC leek veel beter omdat Twente jullie het initiatief liet nemen !!! Welke duwfout heeft hij het over ? En ja NAC had een penalty moeten hebben maar over het penalty moment van Twente hoor ik hem niet !!!! En nog maar te zwijgen over die randdebiel van een keeper van NAC ! Nee meneer vreven u snapt het niet ik wel je bent een slechte verliezer en knettergek maar dat was je vroeger ook al dus trekken wij ons niet zoveel van jou aan
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 16:48
    Ach,dan had Vreven de scheisrechters die Twente de laatste wedstrijden heeft gehad,moeten hebben. 2x Higler tegen Psv en Ajax, van de Kerkhof en als laatste Lindhout.Dan was hij de rest van het seizoen geschorst.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 11:13
    Die Vreven spoort gewoon niet, is als trainer meer debiel dan hij was als speler.
    Vind ik leuk
    feldje74 +479
    vrijdag 15 december 2017 om 11:34
    Klopt...het is een ongeleid projectiel. Echter af en toe snap ik de kritiek op de scheidsen wel. Het is allemaal zo warrig en inconsequent. Neemt niet weg dat ie zich moet inhouden, het heeft geen zin
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 11:36
    Daar heb jij ook helemaal gelijk in. Hij moet zichzelf leren in te houden maar dat schijnt hij lastig te vinden. Die scheidsrechters zijn soms om te wurgen!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5357
    vrijdag 15 december 2017 om 11:45
    Vreven weer schorsen, maar wel de compleet waardeloze scheids ongestoord laten doorfluiten.
    Meten met twee maten.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    vrijdag 15 december 2017 om 11:47
    Mooi

    Opzouten
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8891
    vrijdag 15 december 2017 om 14:31
    Je mag ook niks meer tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    twentepet +217
    vrijdag 15 december 2017 om 15:10
    Ach Ja......psv krijgt penalty tegen Twente dat was er geen. Az krijgt er 1 wat er geen was. Veldman hands op doellijn wat een penalty was maar Twente niet kreeg. Tegen den Haag had Twente een loepzuivere penalty moeten hebben en NAC maakt hands waar Twente ook een penalty had moeten hebben en ik zal er vast nog wel wat vergeten maar misschien een idee om de trainer van Twente mee te nemen want als er tegen een club wordt gesloten dan is het Twente wel. ............of lijkt het maar zo??
    Dus Verven..........oja die actie van je keeper was natuurlijk ook geen rood
    Vind ik leuk
    deltiaan +1227
    vrijdag 15 december 2017 om 19:03
    die Vreven durft wel de waarheid te zeggen ,maar dat mag volgens de knvb niet
    Vind ik leuk
    scRzorz +663