'Eigenwijze' Ziyech knipoogt naar Hans Kraay: Dat mag jij vinden

    'Eigenwijze' Ziyech knipoogt naar Hans Kraay: "Dat mag jij vinden"

    Gepubliceerd: zondag 17 december 2017 om 19:15zo 17-12-2017 om 19:15

    Hakim Ziyech kan het binnen het veld goed vinden met Lasse Schöne en Frenkie de Jong. De spelmaker van Ajax ziet zelf ook dat de samenwerking met zijn medespelers prima loopt.

    "We doen ons best en kunnen elkaar goed vinden. Dat laten we de laatste weken zien op het veld. Je merkt snel dat we het naar ons zin hebben", zegt Ziyech voor de camera van FOX Sports."Je moet genieten van het spel, maar ook serieus en gefocust zijn. Moet ik meer lachen? Dat mag, maar ik ben liever gefocust en geconcentreerd."

    "Je wilt dat ik meer lach? Dat kan ik begrijpen, maar uiteindelijk gaat het om de resultaten en dan moet je negentig minuten lang geconcentreerd zijn." FOX-verslaggever Hans Kraay jr. zegt dat Ziyech nu weer een 'eigenwijze Marokkaanse international is'. Ziyech knipogend: "Dat mag jij vinden."

    Ziyech speelde tegen AZ een goede wedstrijd en strooide hier en daar met fraaie passjes. "De pass van de dag? In de tweede helft. Die van mij op Schöne volgens mij. In de eerste helft waren er ook een paar goede. Gaan we het nu over m'n mindere punten hebben? Nou, kom maar op dan. Soms verloor ik de duels te makkelijk, maar over het algemeen was het wel redelijk."

    Plaats een reactie

    Andreh +1177
    zondag 17 december 2017 om 19:20
    Beste speler in onze competitie. Werkt zich kapot, wat natuurlijk de nauwkeurigheid soms beïnvloed. Maar in deze vorm is het echt super genieten. En dan ben ik nog wel een ADO fan ;-) maar wel realistisch
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 19:21]
    Vind ik leuk
    Nashua +6943
    zondag 17 december 2017 om 21:02
    Ik heb me kapot geërgerd aan zijn instelling maar sinds de wedstrijd tegen PSV neemt hij Ajax aan de hand.

    Had niet gedacht dat hij dit in zich had, groot compliment !!!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15313
    zondag 17 december 2017 om 19:25
    Wat een wereld pot voetbal heeft Hakim samen met Neres neergelegd op de mat. Ook grote complimenten aan een sterk spelend AZ.
    Vind ik leuk
    cornelisse +234
    zondag 17 december 2017 om 19:33
    om te huilen zo slecht was dat interview
    Vind ik leuk
    pos +8831
    zondag 17 december 2017 om 19:35
    Euh wereldpot ? sorry hoor maar Ziyech speelde een vrijwel onzichtbare wedstrijd vanmiddag.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173885
    zondag 17 december 2017 om 19:37
    je kent ze toch uit dat gehuchtje net onder jullie , zichzelf overladen met superlatieven vinden ze het mooiste wat er is
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15313
    zondag 17 december 2017 om 19:40
    Als je eigen ploegje alleen maar passief spel laat zien kun je hier niet over oordelen Stratum, ook niet met 100 bier op.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173885
    zondag 17 december 2017 om 19:41
    klopt die overdreven zelfbevlekking is ook veel meer jullie ding
    Vind ik leuk
    pos +8831
    zondag 17 december 2017 om 19:41
    Je meent het toch niet echt anders mag ik hopen ?
    Vind ik leuk
    pos +8831
    zondag 17 december 2017 om 19:40
    Ja ik weet het. Afgelopen week zijn er zo'n 5 op mijn werk weer eens begonnen over voetbal na maandenlange stilte. Het is net VP met al die onnozele schapen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173885
    zondag 17 december 2017 om 19:42
    ik vergelijk ze altijd met mollen , ze schieten pas uit de grond als ze geen gevaar ruiken
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15313
    zondag 17 december 2017 om 19:41
    Moet je misschien een keer in het stadion gaan zitten ipv de samenvatting. Hakim speelde echt goed.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 19:41]
    Vind ik leuk
    pos +8831
    zondag 17 december 2017 om 19:43
    Dacht toch echt dat ik er zat vanmiddag. Onzichtbaar speelde hij. Hoeft niet per definitie te betekenen slecht maar wereldpot slaat als een tang op een varken.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22041
    zondag 17 december 2017 om 19:42
    Kunnen ze die Kraaij niet opsluiten
    Vind ik leuk
    stratumseind +173885
    zondag 17 december 2017 om 19:43
    heb je een kooitje dan?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22041
    zondag 17 december 2017 om 19:45
    Voor Kraaij las ik er zelf eentje
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 22:35
    Ziyech is zelfs beter dan Ronaldo, Messi, Neymar en Suarez bij elkaar, zelf Ibrahimovic en Muller in hun hoogtij stellen niks voor by Ziyech, zelfs Di Maria en Bale benijden hem..
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5350
    maandag 18 december 2017 om 01:54
    Heb je hier nu speciaal je 45ste account voor aangemaakt ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws