Opvallend nieuws uit Duitsland: Nigel de Jong op weg naar Bundesliga

Opvallend nieuws uit Duitsland: Nigel de Jong op weg naar Bundesliga

vrijdag 5 januari 2018 om 16:53

Een opvallend bericht uit Duitsland: FSV Mainz 05 wordt de nieuwe club van Nigel de Jong. Dat meldt BILD op basis van goed ingevoerde bronnen.

Het Duitse medium meldt dat de onderhandelingen met de 33-jarige middenvelder bijna voltooid zijn. Het contract van De Jong bij Galatasaray werd vrijdag in wederzijds overleg ontbonden.

Mainz staat in de Bundesliga op de vijftiende plek, slechts twee punten boven de degradatiezone. De Jong zou de tweede versterking worden voor Mainz deze transferperiode. Eerder haalde het de Nigeriaanse international Anthony Ujah, die overkwam van het Chinese Liaoning Hongyun. De Jong werd ook in verband gebracht met een terugkeer naar Ajax, maar daar lijkt geen sprake van. De middenvelder speelde eerder al in de Bundesliga voor Hamburger SV. Ook speelde hij voor AC Milan en Manchester City. Sinds 2016 stond hij onder contract bij Galatasaray, dat hem overnam van LA Galaxy. 

Plaats een reactie

Teo Smith +19324
vrijdag 5 januari 2018 om 16:58
Leuke transfer. Die jongen heeft echt een mooie carriere.
Vind ik leuk
Adje80 +4236
vrijdag 5 januari 2018 om 17:03
Erg jammer allemaal...had een veel mooiere carrière kunnen hebben maar waarschijnlijk teveel met dingen buiten het voetbal bezig geweest, auto's enz.. Vergeet nooit meer dat Henry naar hem toe kwam na ajax arsenal en hem een grote carrière voorspelde, zo goed leek hij te worden maar daarna is het een verdedigende middenvelder geworden en nooit meer laten zien wat hij echt kan. Had hem nog steeds graag bij ajax gezien.. Heb je toch echt meer aan dan schone en zou zelfs centraal achterin kunnen spelen
Vind ik leuk
vrijdag 5 januari 2018 om 17:48
Heeft toch nog steeds een mooie carriere gehad? Naam gemaakt bij Ajax en daarna in bijna alle grote competities goed gespeeld (HSV, Man City, Milan). Daarnaast altijd in de basis bij fantastische Oranje-generaties en onder andere een WK-finale gespeeld. Mooi avontuur nog gehad in LA. Niks mis mee lijkt me.
Vind ik leuk
Adje80 +4236
vrijdag 5 januari 2018 om 17:56
Nee en toch zat er meer in..zijn carrière was veel te vroeg afgelopen...je noemt Milan maar daar heeft ie amper gespeeld
Vind ik leuk
vrijdag 5 januari 2018 om 23:59
Dude hij heeft met oranje in de finale gestaan. Hij heeft verdedigend op het middenveld de eerste stappen gezet met city naar de top van Engeland.bBij AC Milan 109 wedstrijden in 3 jaar, de tijd dat ie daar speelde was hij de motor. De enige die altijd goed speelde. Deze man is zwaar onderschat heeft de verkeerde keuze gemaakt door naar Amerika en Turkije te gaan terwijl hij makkelijk bij een middenmotor in de PL mee had gekund.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 6 januari 2018 om 00:04]
Vind ik leuk
vrijdag 5 januari 2018 om 16:58
Leuke club om nog te spelen, Bundesliga is hem op het lijf geschreven.
Vind ik leuk
stratumseind +127799
vrijdag 5 januari 2018 om 17:02
daar staan nog een paar autootjes van m dus.......
Vind ik leuk
Setovitch +1421
vrijdag 5 januari 2018 om 18:49
Als hij dan met zijn autotjes gaat speulen, speul ik wel ff met zen vrouw...
Vind ik leuk
stratumseind +127799
vrijdag 5 januari 2018 om 18:51
een niet verkeerde milf is nooit weg
Vind ik leuk
Setovitch +1421
vrijdag 5 januari 2018 om 18:52
Ik begrijp dat als jij in de buurt ben dat ik moet delen...
Vind ik leuk
stratumseind +127799
vrijdag 5 januari 2018 om 18:53
op zeker al staat nigel er naast te janken
Vind ik leuk
Setovitch +1421
vrijdag 5 januari 2018 om 18:57
Hahahah tenminste wel een leuk topic forumlid stratumseind doet het met de vrouw van Nigel terwijl hij er naast staat te janken check hier de foto's... Denk zelfs dat de Ajacieden je dat niet gunnen... Maar ik wel hoor alleen wel na mij xD
Vind ik leuk
stratumseind +127799
vrijdag 5 januari 2018 om 18:57
ik ben enurrum fotogeniek
Vind ik leuk
vrijdag 5 januari 2018 om 17:33
De Jong was een beest. Als hij dat nog steeds kan brengen en de balletjes snel inlevert kan hij voor heel veel ploegen een toegevoegde waarde zijn.

Dan had ik hem zelfs graag bij ons P.S.V. gezien waar we wel wat positieve agressie kunnen gebruiken. Maar grote vraag is wat hij nog daadwerkelijk kan brengen?
Vind ik leuk
vrijdag 5 januari 2018 om 17:58
Proficiat Jerry
Vind ik leuk
vrijdag 5 januari 2018 om 18:34
Leuk! Niets afbouwen. Vol er tegenaan in de Bundesliga. Mooie looobaan heeft wel!
Vind ik leuk
vrijdag 5 januari 2018 om 19:10
Hij heeft al getekend
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Opvallend nieuws uit Duitsland: Nigel de Jong op weg naar Bundesliga