'Feyenoord grijpt mis: Dortmund verhuurt spits aan competitiegenoot Mainz'

    'Feyenoord grijpt mis: Dortmund verhuurt spits aan competitiegenoot Mainz'

    donderdag 11 januari 2018 om 17:29

    Borussia Dortmund staat op het punt Alexander Isak te verhuren aan FSV Mainz. Feyenoord grijpt daardoor mis. De Rotterdamse club was ook in de markt.

    Dat meldt het Duitse Fussballtransfers. Isak komt niet aan de bak bij Dortmund, waar hij sterspeler Pierre-Emerick Aubameyang voor zich heeft. De Duitse topclub wil de achttienjarige spits daarom kilometers laten maken bij een andere Bundesliga-club. Mainz, dat zich deze maand al versterkte met Nigel de Jong, lijkt de slag om Isak te hebben gewonnen.

    Voor Feyenoord is dat een tegenvaller. Althans, dat meldt FT. Het Duitse medium schrijft dat de Rotterdammers in de markt waren voor Isak. Het is de vraag of dat klopt, want Feyenoord heeft met Nicolai Jörgensen een zekerheidje rondlopen in de spits. Isak wordt waarschijnlijk tot het einde van het seizoen verhuurd aan Mainz. Dortmund betaalde een jaar geleden nog 8,6 miljoen euro voor de Zweed.

    Plaats een reactie

    donderdag 11 januari 2018 om 17:37
    Misschien met een optie tot koop? Of van Geel heeft al biedingen op tafel leggen voor Jörgensen.
    Maar aan de andere kant heeft Feyenoord ook nog Vente.

    Nep nieuws. Zal wel weer.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16059
    donderdag 11 januari 2018 om 17:55
    Van Persie terug naar Feijenoord ? Hoe denk jij daarover ... ?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 18:11
    Hij kan mooi invallen voor Berghuis en Jörgensen. De aanvallers kunnen wat van hem leren. En misschien blijft hij wel voor Feyenoord werken na zijn carrière.
    Dus ik vind het wel een goed idee.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16059
    donderdag 11 januari 2018 om 19:26
    Maar dan wel betalen per gespeelde wedstrijd mag ik hopen :)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 19:59
    Ja idd. Voor Feyenoord is dat beter.
    Ik denk dat van Persie nog best lang blijft spelen.Totti ging ook lang door. Ik zie van Persie ook wel zoiets doen. En of dat dan nog bij Feyenoord is, dat weet ik natuurlijk niet.
    Vind ik leuk
    Harremans +1427
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:30
    Ik denk dat hij een mooie nummer 10 zou zijn.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8530
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:05
    Voor ie naar Dortmund ging heeft Feyenoord wel interesse gehad.
    Nu niet.
    Gewoon een of andere hobbyist die dit bericht bij elkaar heeft gerammeld op zijn zolderkamer en vervolgens neemt VP dat verbatim over.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    donderdag 11 januari 2018 om 17:38
    Had een stuntje geweest, is echt een geweldenaar. Mooie dingen gezien van hem.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    donderdag 11 januari 2018 om 18:43
    Zijn vriendin zeker.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    donderdag 11 januari 2018 om 22:32
    Ik ben niet van het RTL boulevard gehalte Pino.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    donderdag 11 januari 2018 om 22:46
    Nee, jij hebt meer klasse.....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    donderdag 11 januari 2018 om 23:19
    Precies Pino, goed opgemerkt. Ergens getuig jij ook van enige klasse door zo'n reactie achter te laten.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8212
    donderdag 11 januari 2018 om 18:03
    Dit zou echt mooi zijn als dit rond gekomen was Dan nu toch maar weer verder kijken .
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21540
    donderdag 11 januari 2018 om 18:17
    Lekker in Duitsland blijven.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 19:09
    Afdeling vreemde verhalen. Dacht dat Nigel naar Ajax zou gaan. Ook niet dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Feyenoord grijpt mis: Dortmund verhuurt spits aan competitiegenoot Mainz'