'Spaanse laagvlieger meldt zich officieel bij Feyenoord voor linksback'

'Spaanse laagvlieger meldt zich officieel bij Feyenoord voor linksback'

donderdag 11 januari 2018 om 20:24

Miquel Nelom kan de transfer maken naar Deportivo Alavés, meldt Voetbal International. De Spaanse club heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord. De club wil deze week nog zakendoen en stuurde zelfs technisch directeur Sergio Fernández naar Marbella om Nelom aan het werk te zien.

Nelom zelf heeft wel oren naar een transfer. De linksback is zijn basisplaats kwijtgeraakt aan Ridgeciano Haps en voelt ook de hete adem van de achttienjarige Tyrell Malacia in z'n nek. Alavés kan Nelom uit zijn lijden verlossen, maar moet wel eerst met Feyenoord tot overeenstemming komen. Als dat lukt, dan treft Nelom bij de Spaanse club zijn oude ploeggenoot John Guidetti, die deze week de huurtransfer maakte naar Alavés.

Nelom kon afgelopen zomer al naar verschillende clubs, mar besloot toen om Feyenoord op verzoek van de club trouw te blijven. De verdediger kampte met een blessure, maar is momenteel weer helemaal fit en aast op speelminuten.

Poll

Moet Feyenoord Nelom laten gaan?

(1144 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 11 januari 2018 om 20:27
Lekker laten gaan
Vind ik leuk
MojoRisin +2565
donderdag 11 januari 2018 om 20:28
Wie brengt 'm op de fiets ?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:34
Ik voor 10,0000
Vind ik leuk
Timmio! +1898
donderdag 11 januari 2018 om 20:34
Ik hoop niemand . Lange en vermoeibare reis terwijl het zo veel makkelijker kan.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:29
Messi vs Nelom dat worden interessante duels!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:31
Geen beste back, maar nooit zeuren, lekker naar Spanje gaan.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:42
Voor niet minder dan 1.000000 peseta s , zou nu zo n 40 euro zijn :)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:43
Lekker man . Af en toe beetje ballen. Af en toe de bank warm houden. Prima. Gewoon doen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:50
Haha.. Strik erom. Deze trein komt maar 1x!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:53
Rotterdam zal hem missen
Vind ik leuk
Timmio! +1898
donderdag 11 januari 2018 om 20:59
Sparta misschien
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:00
Haha xD Alavês of Sparta wat zou jij doen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:30]
Vind ik leuk
Timmio! +1898
donderdag 11 januari 2018 om 21:05
Nee. Sparta zou niet blij zijn dat Nelom weg is uit Rotterdam.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:08
Denk dat 16 rechtsbuitens in de Eredivisie het jammer vinden dat die vertrekt...
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:30]
Vind ik leuk
Timmio! +1898
donderdag 11 januari 2018 om 21:14
en de linksbuitens die een beetje rouleren
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:25
En toch gewoon 1 vd beste rechtsbuiten vd eredivisie in je zak hebben (rashica)....dus haal er maar 1 af:)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:27
Goed speciaal voor jou als trotse Feyenoord-supporter 16 rechtsbuitens
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:14
Welke 17de niet dan?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:17
Lees comment boven
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 00:07
Vond m leuk, jammer dat je m uitlegt. Haha
Vind ik leuk
Timmio! +1898
vrijdag 12 januari 2018 om 10:56
Ja Setovich snapte m niet ;)
Vind ik leuk
raoul88 +514
donderdag 11 januari 2018 om 21:00
Nu wilt alaves direct degraderen!!!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 01:53
*Wil
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:22
Ik hoor van Geel al onderhandelen ...

Feyenoord vraagt 2 miljoen.
Wij, van Alaves, zijn bereid tot 1 miljoen te gaan.
Nou ... vooruit dan.maar.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:26
Misschien moet Overmars snel Dijks even aanbieden;)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:29
Ipv een prijsstijging krijg je dan een prijsverlaging.

Asjeblieft ... koop die van ons nou.
8 ton dan? 6?
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:29]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:37
Hahaha ja precies
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 01:54
Contract loopt bijna af toch? Zou ik een miljoen niet eens zo slecht vinden...
Vind ik leuk
Ryan82 +560
vrijdag 12 januari 2018 om 07:55
Ik ben bereid hem naar spanje te rijden.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:27
Ik vind dat je hem deze kans moet gunnen...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:32
Direct verkopen, zelfs van meerwaarde zijn bij een amateur club zit er niet in met Nelom.
Vind ik leuk
13 +3460
donderdag 11 januari 2018 om 21:48
Ontzettend overdreven natuurlijk. Genoeg clubs in het betaald voetbal zouden blij zijn met hem.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:00
Denk dat dit de wens der gedachte is bij jou want als er iemand is die niet kan verdedigen is het Nelom wel.
Vind ik leuk
13 +3460
donderdag 11 januari 2018 om 22:02
Nee hoor, spelers als Nelom en Dijks komen te kort voor topclubs, maar voor kleinere clubs zouden ze een aanwinst zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 22:03]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:07
Dijks wellicht door zijn fysiek maar Nelom nee joh.
Vind ik leuk
13 +3460
donderdag 11 januari 2018 om 22:14
Nelom is aanvallend overigens beter dan Dijks.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:25
Met Dijks zijn fysek kan hij wel meekomen onderin de PL of hogerop in de Championship dat is voor Nelom niet haalbaar.
Vind ik leuk
13 +3460
donderdag 11 januari 2018 om 22:39
Dan maar hopen voor hem dat hij lekker in Spanje kan gaan ballen dus.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:46
Mag ook voor zijn huis op een bankje zitten in de zon hoor zolang er maat betaald wordt
Vind ik leuk
Pino61 +10493
vrijdag 12 januari 2018 om 00:12
Nelom kan net zo goed verdedigen als Dijks voorzetten kan geven.
Vind ik leuk
Rodajc +2947
donderdag 11 januari 2018 om 21:47
Zou behoorlijk netjes zijn voor Nelom
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:50
Is zijn basisplaats kwijtgeraakt? Welkd basisplaats ooit dan?
Vind ik leuk
Kubo86 +22
donderdag 11 januari 2018 om 22:04
overname van bank tot bank maar geen dank ook daar is stank....massol nelom
Vind ik leuk
mcmodd +13295
donderdag 11 januari 2018 om 22:23
Nelom zou een prima speler in de JL kunnen zijn. Daar is op zich ook niks mis mee. Leuk dat hij deze kans (misschien) krijgt. Maar of hij naast deze kans ook speeltijd krijgt? Ik hoop het voor hem, want het is toch een aardig jong.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:29
Boven de 100 miljoen anders nooit verkopen deze geweldenaar.......;)
Vind ik leuk
Het Brein +2483
donderdag 11 januari 2018 om 22:30
Zit hij straks weer op de bank, tenzij Layun gehaald is voor het middenveld..
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:48
Bedankt Nelom .... Zelf bij deze Ajaxied heb je respect afhedwongen. Kind van 010 altijd klaar gestaan voor de club. Als speelbal gebruikt door je Trainers en Supporters. Maar je stond er altijd als de Club je nodig had. Met 1 woord Respect. Het gaat je goed en je verdient deze kans!
Vind ik leuk
13 +3460
donderdag 11 januari 2018 om 23:20
Door Gio is hij volgens mij juist met veel respect behandeld.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 00:08
Alaves wil zeker graag degraderen :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 00:38
Weet Guidetti ook meteen waar die staat.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 00:48
Deze gast gaat straks een paar ton per jaar pakken, wonen in een lekker warm land en wij lachen hem uit..... Denk dat iedereen hier stiekem wel wil ruilen met hem.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2317
vrijdag 12 januari 2018 om 05:28
Lekker naar dat warme Spanje, jongen...
Vind ik leuk
Ryan82 +560
vrijdag 12 januari 2018 om 07:54
Nelom kon afgelopen zomer al naar verschillende clubs, mar besloot toen om Feyenoord op verzoek van de club trouw te blijven. De verdediger kampte met een blessure, maar is momenteel weer helemaal fit en aast op speelminuten."
Naar mij weten waren de clubs niet meer geïnteresseerd en ging daarom een transfer niet meer door. Of heb ik het fout?
Maar het is hem gegund. Komt erg tekort bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Teo Smith +14785
vrijdag 12 januari 2018 om 08:49
Gaan gaan gaan aub.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Spaanse laagvlieger meldt zich officieel bij Feyenoord voor linksback'