'Spaanse laagvlieger meldt zich officieel bij Feyenoord voor linksback'

    'Spaanse laagvlieger meldt zich officieel bij Feyenoord voor linksback'

    donderdag 11 januari 2018 om 20:24

    Miquel Nelom kan de transfer maken naar Deportivo Alavés, meldt Voetbal International. De Spaanse club heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord. De club wil deze week nog zakendoen en stuurde zelfs technisch directeur Sergio Fernández naar Marbella om Nelom aan het werk te zien.

    Nelom zelf heeft wel oren naar een transfer. De linksback is zijn basisplaats kwijtgeraakt aan Ridgeciano Haps en voelt ook de hete adem van de achttienjarige Tyrell Malacia in z'n nek. Alavés kan Nelom uit zijn lijden verlossen, maar moet wel eerst met Feyenoord tot overeenstemming komen. Als dat lukt, dan treft Nelom bij de Spaanse club zijn oude ploeggenoot John Guidetti, die deze week de huurtransfer maakte naar Alavés.

    Nelom kon afgelopen zomer al naar verschillende clubs, mar besloot toen om Feyenoord op verzoek van de club trouw te blijven. De verdediger kampte met een blessure, maar is momenteel weer helemaal fit en aast op speelminuten.

    Poll

    Moet Feyenoord Nelom laten gaan?

    (1144 stemmen)

    Plaats een reactie

    Diesel1977 +1338
    donderdag 11 januari 2018 om 20:27
    Lekker laten gaan
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12100
    donderdag 11 januari 2018 om 20:28
    Wie brengt 'm op de fiets ?
    Vind ik leuk
    forza nec +1102
    donderdag 11 januari 2018 om 20:34
    Ik voor 10,0000
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:29
    Messi vs Nelom dat worden interessante duels!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:42
    Voor niet minder dan 1.000000 peseta s , zou nu zo n 40 euro zijn :)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:43
    Lekker man . Af en toe beetje ballen. Af en toe de bank warm houden. Prima. Gewoon doen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25474
    donderdag 11 januari 2018 om 20:50
    Haha.. Strik erom. Deze trein komt maar 1x!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    donderdag 11 januari 2018 om 20:53
    Rotterdam zal hem missen
    Vind ik leuk
    raoul88 +745
    donderdag 11 januari 2018 om 21:00
    Nu wilt alaves direct degraderen!!!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6327
    vrijdag 12 januari 2018 om 01:53
    *Wil
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    donderdag 11 januari 2018 om 21:27
    Ik vind dat je hem deze kans moet gunnen...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:32
    Direct verkopen, zelfs van meerwaarde zijn bij een amateur club zit er niet in met Nelom.
    Vind ik leuk
    13 +11512
    donderdag 11 januari 2018 om 21:48
    Ontzettend overdreven natuurlijk. Genoeg clubs in het betaald voetbal zouden blij zijn met hem.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:00
    Denk dat dit de wens der gedachte is bij jou want als er iemand is die niet kan verdedigen is het Nelom wel.
    Vind ik leuk
    13 +11512
    donderdag 11 januari 2018 om 22:02
    Nee hoor, spelers als Nelom en Dijks komen te kort voor topclubs, maar voor kleinere clubs zouden ze een aanwinst zijn.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 22:03]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:07
    Dijks wellicht door zijn fysiek maar Nelom nee joh.
    Vind ik leuk
    13 +11512
    donderdag 11 januari 2018 om 22:14
    Nelom is aanvallend overigens beter dan Dijks.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:25
    Met Dijks zijn fysek kan hij wel meekomen onderin de PL of hogerop in de Championship dat is voor Nelom niet haalbaar.
    Vind ik leuk
    13 +11512
    donderdag 11 januari 2018 om 22:39
    Dan maar hopen voor hem dat hij lekker in Spanje kan gaan ballen dus.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:46
    Mag ook voor zijn huis op een bankje zitten in de zon hoor zolang er maat betaald wordt
    Vind ik leuk
    Pino61 +12709
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:12
    Nelom kan net zo goed verdedigen als Dijks voorzetten kan geven.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13865
    donderdag 11 januari 2018 om 21:47
    Zou behoorlijk netjes zijn voor Nelom
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:50
    Is zijn basisplaats kwijtgeraakt? Welkd basisplaats ooit dan?
    Vind ik leuk
    Kubo86 +20
    donderdag 11 januari 2018 om 22:04
    overname van bank tot bank maar geen dank ook daar is stank....massol nelom
    Vind ik leuk
    mcmodd +22765
    donderdag 11 januari 2018 om 22:23
    Nelom zou een prima speler in de JL kunnen zijn. Daar is op zich ook niks mis mee. Leuk dat hij deze kans (misschien) krijgt. Maar of hij naast deze kans ook speeltijd krijgt? Ik hoop het voor hem, want het is toch een aardig jong.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3855
    donderdag 11 januari 2018 om 22:30
    Zit hij straks weer op de bank, tenzij Layun gehaald is voor het middenveld..
    Vind ik leuk
    Elledoet +373
    donderdag 11 januari 2018 om 22:48
    Bedankt Nelom .... Zelf bij deze Ajaxied heb je respect afhedwongen. Kind van 010 altijd klaar gestaan voor de club. Als speelbal gebruikt door je Trainers en Supporters. Maar je stond er altijd als de Club je nodig had. Met 1 woord Respect. Het gaat je goed en je verdient deze kans!
    Vind ik leuk
    13 +11512
    donderdag 11 januari 2018 om 23:20
    Door Gio is hij volgens mij juist met veel respect behandeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:08
    Alaves wil zeker graag degraderen :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:38
    Weet Guidetti ook meteen waar die staat.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1460
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:48
    Deze gast gaat straks een paar ton per jaar pakken, wonen in een lekker warm land en wij lachen hem uit..... Denk dat iedereen hier stiekem wel wil ruilen met hem.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 05:28
    Lekker naar dat warme Spanje, jongen...
    Vind ik leuk
    Ryan82 +973
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:54
    Nelom kon afgelopen zomer al naar verschillende clubs, mar besloot toen om Feyenoord op verzoek van de club trouw te blijven. De verdediger kampte met een blessure, maar is momenteel weer helemaal fit en aast op speelminuten."
    Naar mij weten waren de clubs niet meer geïnteresseerd en ging daarom een transfer niet meer door. Of heb ik het fout?
    Maar het is hem gegund. Komt erg tekort bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29694
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:49
    Gaan gaan gaan aub.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Spaanse laagvlieger meldt zich officieel bij Feyenoord voor linksback'