Lastige situatie bij Vitesse: Anders was ik hier niet meer geweest

    Lastige situatie bij Vitesse: "Anders was ik hier niet meer geweest"

    donderdag 11 januari 2018 om 22:52

    Luc Castaignos aast op meer speelminuten in de tweede seizoenshelft bij Vitesse. De Arnhemmers spelen meestal met Tim Matavz in de spits, waardoor Castaignos weinig aan bod komt.

    "Ik zie het positief en heb meer minuten gemaakt dan bij Sporting", zegt een optimistische Castaignos tegen Omroep Gelderland. "Het gaat om de vooruitgang die ik daarin moet boeken. Tim doet het goed en hij speelt. De momenten die ik heb gekregen wil je het laten zien. Indruk maken. Dat is soms wel en soms niet gelukt. Of ik genoeg mijn kansen krijg? Vanaf de bank kun je niets creëren. De trainer maakt keuzes, dus daar laat ik me liever niet over uit. Ik ben ook niet degene die daar iets over moet zeggen."

    Castaignos blijft hopen op een kans onder Henk Fraser. "Ik kan bij de pakken neerzitten en negatief gaan doen, maar daar heb ik niks aan. Ik ga dus door waar ik mee bezig ben. Ik ben hier gekomen om te spelen. Daar ben je ook topsporter voor. Mentaal gaat alles goed, ik heb er nog vertrouwen in en zie nog perspectief. Anders was ik hier niet meer geweest."

    Poll

    Wie moet er in de spits staan?

    (303 stemmen)

    Plaats een reactie

    forza nec +1101
    donderdag 11 januari 2018 om 23:01
    Kastanjes
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7279
    vrijdag 12 januari 2018 om 06:58
    jij kent geen enkele schaamte of wel?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    donderdag 11 januari 2018 om 23:12
    Natuurlijk Tim met een been en een oog zou ik nog eerder laten spelen dan luc kans dat hij tegen een bal valt en erin gaat is zoiezo groter
    Vind ik leuk
    Zooitje +1500
    donderdag 11 januari 2018 om 23:13
    "Ik zie het positief en heb meer minuten gemaakt dan bij Sporting"

    Klinkt heel positief...

    Vind ik leuk
    Rodajc +14298
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:43
    Je moet nog ergens aanknopingspunten vandaan halen natuurlijk
    Vind ik leuk
    Spiegel +9631
    donderdag 11 januari 2018 om 23:33
    Anders was ik hier niet meer geweest.

    Het kenmerkt meteen zijn slappe hap mentaliteit. Ik mis bij hem in alles de echte wil om te slagen. De echte drive.

    Mediagetraind: de trainer maakt de keuzes en het is niet aan mij om daar iets over te zeggen.

    Kom op man, wees een vent en laat je ballen zien. Gooi die knuppel eens in het hondenhok. Als iemand dat kan begrijpen is het fraser wel.

    Je hebt kansen gekregen en tijdens die kansen niks laten zien. Ook heb je de pech dat Matavz gewoon een hele goede spits is voor de subtop en je hem niet uit de basis speelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 06:11
    Als hij doorgaat met waar hij mee bezig is, komt hij er nooit in!
    Vind ik leuk
    Romario9 +11670
    vrijdag 12 januari 2018 om 06:54
    Overgewaardeerde speler. Altijd geweest.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11428
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:33
    Blij dat ze die niet gekocht maar gehuurd hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lastige situatie bij Vitesse: "Anders was ik hier niet meer geweest"