'Basacikoglu en Veldwijk krijgen vandaag te horen dat hun carrière erop zit'

'Basacikoglu en Veldwijk krijgen vandaag te horen dat hun carrière erop zit'

Gepubliceerd: maandag 12 februari 2018 om 08:01ma 12-02-2018 om 08:01

Bilal Basacikoglu en Lars Veldwijk zijn klaar bij respectievelijk Feyenoord en FC Groningen. Dat denkt Valentijn Driessen, die hard is voor de twee spelers die zondag negatief in het nieuws kwamen.

Basacikoglu benadeelde Feyenoord tegen Vitesse door een rode kaart te pakken, terwijl Veldwijk volgens zijn trainer Ernest Faber weigerde in te vallen tegen ADO Den Haag. 'In de trainerskamers van Giovanni van Bronckhorst en Ernest Faber krijgen Bilal Basaçikoglu en Lars Veldwijk vandaag te horen dat hun carrière erop zit bij respectievelijk Feyenoord en FC Groningen', schrijft Driessen in De Telegraaf.

'Om geloofwaardig te blijven naar spelers en achterban kunnen beide clubs en trainers niets anders dan breken met Basaçikoglu en Veldwijk. Ter voorkoming van kapitaalvernietiging met contracten tot medio 2020 zullen Feyenoord en FC Groningen de onvermijdelijke breuk ongetwijfeld passend communiceren.'

Basacikoglu en Veldwijk moeten zich schamen, vindt Driessen. 'Helemaal omdat Van Bronckhorst en Feyenoord en Faber en FC Groningen tevoren alles uit de kast hebben gehaald om Basaçikoglu en Veldwijk te laten slagen.'

Poll

Stelling: Van Bronckhorst en Faber moeten Basacikoglu en Veldwijk niet meer opstellen

(1855 stemmen)

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
Old Star +8020
maandag 12 februari 2018 om 08:09
Veldwijk deels eens, maar je weet niet wat zich de laatste weken daar heeft afgespeeld. Werkweigering is alleen niet echt slim.
Bilal... tja je kunt rood geven en t is ook niet handig maar ik heb wel veel grovere overtredingen gezien. De wedstrijd had iets nodig en doordat ie al weinig vertrouwen heeft gaat ie overcompenceren. T is geen hoogvlieger. Wel een leuke assist bij de 1-0.
Om ze allebei meteen congé te geven slaat nergens op.
Dan kunnen ze mensen die bij grote kranten onnozele stukjes schrijven ook beter aan de kant zetten...
Owh wacht dat is natuurlijk precies de sterkste kant van de telefaag...
Vind ik leuk
Bep Slatter +11471
maandag 12 februari 2018 om 08:34
Kan iemand Valentijn niet deze boodschap brengen, liefst voor woensdag.
Vind ik leuk
derksen +8994
maandag 12 februari 2018 om 08:13
De geloofwaardigheid van gio en ernst is ook niet bepaald groot

Veldwijk ontkent dat hij in moest vallen
En bilal kan al 4 jaar niet beter dus al had gio opgelet laatste jaren had die hem überhaupt niet opgesteld
Vind ik leuk
Smithsonian +41011
maandag 12 februari 2018 om 08:14
Valentijn weet het weer eens beter haha.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2180
maandag 12 februari 2018 om 08:16
Basacikoglu bloeit straks bij een subtopper (Az, Utrecht, Vitesse) weer helemaal op. Die kan echt wel ballen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:16
Ik heb dan wel mijn twijfels wat er dan speelt als spelers zover gaan. Bij groningen liep het al niet tussen Faber en veldwijk . En Feyenoord weet ik zo niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 08:17]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11574
maandag 12 februari 2018 om 08:20
Ik zou zeggen sparta sla je slag of FC Twente.
Vergeet alleen de niet btw betalen :0)
Vind ik leuk
Ryan82 +1051
maandag 12 februari 2018 om 08:22
Mijn vriendin die regelmatig de vlogs bekijkt van Monica vertelde mij dat Lars een echte sukkel is. Te hoog in zijn bol. Voegt niks toe aan Groningen. Kan beter gaan vloggen of verder gaan in de Jupiler League.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:30
Ja want dat kan je zo concluderen uit zo’n mutsenvlog en dan al helemaal van je vriendin die ze bekijkt...
Vind ik leuk
Ryan82 +1051
maandag 12 februari 2018 om 08:31
Ja dat kan, maar ik concludeer dat uit zijn houding en zijn spel.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 08:32]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:35
Welk spel? Hij speelde toch niet?
Vind ik leuk
Ryan82 +1051
maandag 12 februari 2018 om 08:46
Gast doe ff niet zo kinderachtig
Vind ik leuk
AlwaysMe +2700
maandag 12 februari 2018 om 15:39
Zoals ik al eerder zei, was de naam van Veldwijk Hamdoui of iets dergelijks dan hadden topics volgestaan over zijn slechte mentaliteit. Toen Mahi in de problemen kwam kon men niet ophouden om hem met de grond gelijk te maken. Nu is het Veldwijk en men is erg kalm en zelfs naar Faber aan het wijzen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:53
hallo, De houdbaarheids datum van van Bronchorst is verlopen? Ik denk dat hij weggaat, en Fraser voor in de plaats komt, mvg ritje
Vind ik leuk
Nikos85 +1413
maandag 12 februari 2018 om 11:42
Ja van Geel.kennende zal de opvolger wel weer van een subtopper in eigen land komen. Zo haalt ie ook al.zijn spelers waar voor een nieuwe trainer natuurlijk weer het nodige in huis zal worden gehaald. Feyenoord moet eens wat meer buiten het huidige netwerk kijken er is weer wat geld en in nl loopt nou niet je van het rond momenteel. En veelal 21,22,23 jaar dat zijn geen toptalenten meer.
Vind ik leuk
linkspoot +697
maandag 12 februari 2018 om 08:57
Feyenoord speelde gewoon slecht. Maar dan heb je altijd weer clowns die iemand de schuld moet geven. Gio mag proberen de beker te halen en dan wordt het ook voor hem tijd om te vertrekken.
Vind ik leuk
Cantona +1305
maandag 12 februari 2018 om 09:05
in beide gevallen is ook gebleken dat de trainers ook niet best zijn.
Faber is vanaf het begin slecht en voor van Bronckhorst heeft het kampioenschap het verbloemt
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 09:09]
Vind ik leuk
Nikos85 +1413
maandag 12 februari 2018 om 11:45
Fabwr heeft een veel te hoge eigendunk dit zal nooit een erg goede trainer worden als hij dit niet opzij kan zetten en bij de eerste beste dikkere boot die voorbijkomt zit ie aan boord. Nee Faber had voor.mij allang afgedaan en gun hem zijn huidige situatie wel.
Vind ik leuk
Toubo Wedo +241
maandag 12 februari 2018 om 09:25
Waarom koopt feyenoord geen C ronaldo.
K snap dat niet.
Vind ik leuk
Tukkerland +3563
maandag 12 februari 2018 om 09:58
En dan wouden wij Veldwijk afgelopen zomer halen..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:11
Werd tijd bij Bilal. Wat hij met van Bronchorst heeft weet ik niet. Wat een slechte speler is dat.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:23
Als Driessen ongelijk heeft, is het dan voor hem ook eens einde oefening?
Vind ik leuk
Dharmpie +888
maandag 12 februari 2018 om 10:33
We hadden allang van Bilal af gemoeten, ik vrees alleen dat Gio lichtpunten ziet (hij ziet het altijd anders dan wij) Weet je; ik wordt er hardstikke moe van dat hele gedoe van Gio. Ongelooflijk dat deze trainer ooit topvoetballer is geweest..
Vind ik leuk
RtdDub +13420
maandag 12 februari 2018 om 11:15
Nou, als Valentijntje het zegt gaat er nu dus een zucht van verlichting door huize Bilal en Veldwijk.
Die heeft het ongeveer nooit bij het rechte eind namelijk.
Vind ik leuk
Rodajc +18121
maandag 12 februari 2018 om 11:45
Volgend jaar dan allebei maar naar Roda.
Vind ik leuk
ronnieb +632
maandag 12 februari 2018 om 12:15
Twee totaal onvergelijkbare gevallen. Als Serera niet als een Hollywood ster een salto achterover had gemaakt en gewoon was blijven staan dan was er niks aan de hand geweest voor Bilal. Ik snap dat het er lomp uitzag maar werd verergerd door het theatrale, oncollegiale gedrag van die enorme matennaaier Serero. Als je die gozer met je vingen een duw geeft, pleurt ie om zo ielig is ie.
Vind ik leuk
WHAAAAAA +135
maandag 12 februari 2018 om 15:34
De "gangmaker" van Feyenoord zoals hij zichzelf noemde.
Je kon er gelijk uit opmaken dat het een clown is in plaats van een prof.

Klinkt makkelijk maar dat hij heeft meer dan genoeg laten zien dat het zo is.
Een hele matige voetballer die totaal niet hoort in de selectie van Feyenoord.

*Zelfde vindt ik overigens ook voor boetius.

Is het alleen maar de fout van Gio ? naar mij mening niet.
Hij krijgt ook maar wat hij krijgt en moet het daar maar mee doen.
Mensen mogen echt wel eens vaker over van Geel praten en zijn beleid.

Dan kan je idd zeggen ja maar hij heeft ook larsson gehaald.
Hij had "moeten" weten dat deze speler totaal niet bij Feyenoord past.

Zelfde geldt voor de Media die er naast zat om te zeggen dat hij een "uitstekende" aanwinst voor Feyenoord zal wezen.

Snap sowieso niet waarom iemand onder een TD zou willen werken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws