'Basacikoglu en Veldwijk krijgen vandaag te horen dat hun carrière erop zit'

    'Basacikoglu en Veldwijk krijgen vandaag te horen dat hun carrière erop zit'

    maandag 12 februari 2018 om 08:01

    Bilal Basacikoglu en Lars Veldwijk zijn klaar bij respectievelijk Feyenoord en FC Groningen. Dat denkt Valentijn Driessen, die hard is voor de twee spelers die zondag negatief in het nieuws kwamen.

    Basacikoglu benadeelde Feyenoord tegen Vitesse door een rode kaart te pakken, terwijl Veldwijk volgens zijn trainer Ernest Faber weigerde in te vallen tegen ADO Den Haag. 'In de trainerskamers van Giovanni van Bronckhorst en Ernest Faber krijgen Bilal Basaçikoglu en Lars Veldwijk vandaag te horen dat hun carrière erop zit bij respectievelijk Feyenoord en FC Groningen', schrijft Driessen in De Telegraaf.

    'Om geloofwaardig te blijven naar spelers en achterban kunnen beide clubs en trainers niets anders dan breken met Basaçikoglu en Veldwijk. Ter voorkoming van kapitaalvernietiging met contracten tot medio 2020 zullen Feyenoord en FC Groningen de onvermijdelijke breuk ongetwijfeld passend communiceren.'

    Basacikoglu en Veldwijk moeten zich schamen, vindt Driessen. 'Helemaal omdat Van Bronckhorst en Feyenoord en Faber en FC Groningen tevoren alles uit de kast hebben gehaald om Basaçikoglu en Veldwijk te laten slagen.'

    Poll

    Stelling: Van Bronckhorst en Faber moeten Basacikoglu en Veldwijk niet meer opstellen

    (1855 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 12 februari 2018 om 08:04
    Ik denk dat dit gewoon een strategisch plan van Faber is om de niet presterende Veldwijk uit de club te werken.
    Bilal komt echter gewoon tekort en dat kan iedereen zien.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 08:04]
    Vind ik leuk
    Spiegel +8941
    maandag 12 februari 2018 om 08:06
    Waarom zou Faber hem strategisch uit de club willen werken? Faber gaat over 11 wedstrijden weg bij Groningen.

    Faber heeft momenteel gewoon een volledige selectie nodig die zich het zweet in de naad moet werken om niet zoveel naar beneden te hoeven kijken op de ranglijst.

    Lars Veldwijk is dus de eerste die afhaakt.
    Vind ik leuk
    remakil +4906
    maandag 12 februari 2018 om 08:19
    Waarom? Omdat deze trainer een ego heeft en eerder zijn hand overspeelde, toen hij aangaf dat Veldwijk mocht vertrekken. Toen greep Jans in en werd Faber op de vingers getikt...

    Het ego van Faber is zo groot, dat hij Veldwijk alsnog een loer wil draaien. Kijk, een vloggende vriendin, een overval, er is veel reuring rond Veldwijk. Makkelijk om hem een rotte appel te maken, om je eigen falen te verbloemen. Eerst was het Mahi en Idrissi, maar dat was teveel kapitaalvernietiging.
    Vind ik leuk
    komoanFC +1844
    maandag 12 februari 2018 om 08:07
    "Alles uit de kast" dat zijn wel hele grote woorden. Faber heeft alles uit de kast gehaald om alle creativiteit uit spelers te halen. Er wordt niet vrij gevoetbald en er s geen vertrouwen bij spelers. Dat kan ook niet als je iedere week een andere spits opstelt.
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3784
    maandag 12 februari 2018 om 10:03
    Helemaal eens. Faber is het probleem en niet Veldwijk.
    Veldwijk is juist de enige met ballen in de selectie.

    Alle overige spelers beseffen niet dat zij door wanbeleid van Faber totaal niet meer gewild zijn.
    Faber komt rechtstreeks aan hun toekomstige inkomsten.

    Veldwijk begrijpt dat en komt in opstand. De manier waarop is misschien niet de handigste, aan de andere kant klapt het nu wel en nemen Jans en Nijland nu eindelijk de enig juiste beslissing en dat is Faber, volkomen verdiend, per direct ontslaan, zodat een fatsoenlijke trainer Groningen kan behoeden voor degradatiezorgen.
    Faber = Faler
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18173
    maandag 12 februari 2018 om 08:55
    Stadionspeaker van de Kuip opgelucht
    Vind ik leuk
    danny117869 +2240
    maandag 12 februari 2018 om 09:25
    Zou zomaar kunnen, bij Groningen zijn vaker spelers negatief in het nieuws gebracht zodat ze niet meer geliefd werden door hun fans en ze makkelijk van die(vaak te dure) spelers af kunnen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 09:27
    Veldwijk komt ook te kort is gewoon een prutser
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:14
    Bilal heeft 81567 kansen gehad van v Bronckhorst.
    Dus ik zie niet in waarom die 81568e kans niet meer komt.
    Vind ik leuk
    Old Star +7205
    maandag 12 februari 2018 om 08:09
    Veldwijk deels eens, maar je weet niet wat zich de laatste weken daar heeft afgespeeld. Werkweigering is alleen niet echt slim.
    Bilal... tja je kunt rood geven en t is ook niet handig maar ik heb wel veel grovere overtredingen gezien. De wedstrijd had iets nodig en doordat ie al weinig vertrouwen heeft gaat ie overcompenceren. T is geen hoogvlieger. Wel een leuke assist bij de 1-0.
    Om ze allebei meteen congé te geven slaat nergens op.
    Dan kunnen ze mensen die bij grote kranten onnozele stukjes schrijven ook beter aan de kant zetten...
    Owh wacht dat is natuurlijk precies de sterkste kant van de telefaag...
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10438
    maandag 12 februari 2018 om 08:34
    Kan iemand Valentijn niet deze boodschap brengen, liefst voor woensdag.
    Vind ik leuk
    derksen +8585
    maandag 12 februari 2018 om 08:13
    De geloofwaardigheid van gio en ernst is ook niet bepaald groot

    Veldwijk ontkent dat hij in moest vallen
    En bilal kan al 4 jaar niet beter dus al had gio opgelet laatste jaren had die hem überhaupt niet opgesteld
    Vind ik leuk
    remakil +4906
    maandag 12 februari 2018 om 08:13
    Zou me niets verbazen, als de carrière van Faber er op zit deze week. Het is toch raar, dat de coach zegt dat de speler niet wilde invallen en de speler zegt dat hem nooit is gevraagd in te vallen... tel er bij op dat Faber in de winterstop al op zijn vingers werd getikt, toen hij Veldwijk vertelde dat deze kon gaan. Dan denk ik dat Faber een bewuste hetze tegen Veldwijk is begonnen. Ik denk, Faber out! Dat zal Groningen goed doen..
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 08:28
    Zou me niks verbazen idd, Faber is een van de grootste onbetrouwbare honden in de ED, bij zn vorige club is hij ook al zo mateloos populair..

    Nee ik denk dat het voor Grunn beter is als ze juist Faber per direct buiten pleuren, let maar oo dat die ploeg dan ineens een stuk beter gaat draaien
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26788
    maandag 12 februari 2018 om 08:14
    Valentijn weet het weer eens beter haha.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1433
    maandag 12 februari 2018 om 08:16
    Basacikoglu bloeit straks bij een subtopper (Az, Utrecht, Vitesse) weer helemaal op. Die kan echt wel ballen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 08:16
    Ik heb dan wel mijn twijfels wat er dan speelt als spelers zover gaan. Bij groningen liep het al niet tussen Faber en veldwijk . En Feyenoord weet ik zo niet.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 08:17]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8830
    maandag 12 februari 2018 om 08:20
    Ik zou zeggen sparta sla je slag of FC Twente.
    Vergeet alleen de niet btw betalen :0)
    Vind ik leuk
    Ryan82 +927
    maandag 12 februari 2018 om 08:22
    Mijn vriendin die regelmatig de vlogs bekijkt van Monica vertelde mij dat Lars een echte sukkel is. Te hoog in zijn bol. Voegt niks toe aan Groningen. Kan beter gaan vloggen of verder gaan in de Jupiler League.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 08:30
    Ja want dat kan je zo concluderen uit zo’n mutsenvlog en dan al helemaal van je vriendin die ze bekijkt...
    Vind ik leuk
    Ryan82 +927
    maandag 12 februari 2018 om 08:31
    Ja dat kan, maar ik concludeer dat uit zijn houding en zijn spel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 08:32]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 08:35
    Welk spel? Hij speelde toch niet?
    Vind ik leuk
    Ryan82 +927
    maandag 12 februari 2018 om 08:46
    Gast doe ff niet zo kinderachtig
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1681
    maandag 12 februari 2018 om 15:39
    Zoals ik al eerder zei, was de naam van Veldwijk Hamdoui of iets dergelijks dan hadden topics volgestaan over zijn slechte mentaliteit. Toen Mahi in de problemen kwam kon men niet ophouden om hem met de grond gelijk te maken. Nu is het Veldwijk en men is erg kalm en zelfs naar Faber aan het wijzen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 08:53
    hallo, De houdbaarheids datum van van Bronchorst is verlopen? Ik denk dat hij weggaat, en Fraser voor in de plaats komt, mvg ritje
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1217
    maandag 12 februari 2018 om 11:42
    Ja van Geel.kennende zal de opvolger wel weer van een subtopper in eigen land komen. Zo haalt ie ook al.zijn spelers waar voor een nieuwe trainer natuurlijk weer het nodige in huis zal worden gehaald. Feyenoord moet eens wat meer buiten het huidige netwerk kijken er is weer wat geld en in nl loopt nou niet je van het rond momenteel. En veelal 21,22,23 jaar dat zijn geen toptalenten meer.
    Vind ik leuk
    linkspoot +672
    maandag 12 februari 2018 om 08:57
    Feyenoord speelde gewoon slecht. Maar dan heb je altijd weer clowns die iemand de schuld moet geven. Gio mag proberen de beker te halen en dan wordt het ook voor hem tijd om te vertrekken.
    Vind ik leuk
    Cantona +963
    maandag 12 februari 2018 om 09:05
    in beide gevallen is ook gebleken dat de trainers ook niet best zijn.
    Faber is vanaf het begin slecht en voor van Bronckhorst heeft het kampioenschap het verbloemt
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 09:09]
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1217
    maandag 12 februari 2018 om 11:45
    Fabwr heeft een veel te hoge eigendunk dit zal nooit een erg goede trainer worden als hij dit niet opzij kan zetten en bij de eerste beste dikkere boot die voorbijkomt zit ie aan boord. Nee Faber had voor.mij allang afgedaan en gun hem zijn huidige situatie wel.
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    maandag 12 februari 2018 om 09:25
    Waarom koopt feyenoord geen C ronaldo.
    K snap dat niet.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3220
    maandag 12 februari 2018 om 09:58
    En dan wouden wij Veldwijk afgelopen zomer halen..
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1613
    maandag 12 februari 2018 om 10:03
    gio, bilal, diks, boetius, vilhena, van gastel en wouters ....OUT!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:11
    Werd tijd bij Bilal. Wat hij met van Bronchorst heeft weet ik niet. Wat een slechte speler is dat.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:23
    Als Driessen ongelijk heeft, is het dan voor hem ook eens einde oefening?
    Vind ik leuk
    Dharmpie +437
    maandag 12 februari 2018 om 10:33
    We hadden allang van Bilal af gemoeten, ik vrees alleen dat Gio lichtpunten ziet (hij ziet het altijd anders dan wij) Weet je; ik wordt er hardstikke moe van dat hele gedoe van Gio. Ongelooflijk dat deze trainer ooit topvoetballer is geweest..
    Vind ik leuk
    RtdDub +10880
    maandag 12 februari 2018 om 11:15
    Nou, als Valentijntje het zegt gaat er nu dus een zucht van verlichting door huize Bilal en Veldwijk.
    Die heeft het ongeveer nooit bij het rechte eind namelijk.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    maandag 12 februari 2018 om 11:20
    Gaat meneertje Driessen fijn een hetze voeren? Laat FC Groningen en Feyenoord lekker zelf bepalen hoe ze ermee omgaan!
    Vind ik leuk
    Rodajc +12801
    maandag 12 februari 2018 om 11:45
    Volgend jaar dan allebei maar naar Roda.
    Vind ik leuk
    ronnieb +414
    maandag 12 februari 2018 om 12:15
    Twee totaal onvergelijkbare gevallen. Als Serera niet als een Hollywood ster een salto achterover had gemaakt en gewoon was blijven staan dan was er niks aan de hand geweest voor Bilal. Ik snap dat het er lomp uitzag maar werd verergerd door het theatrale, oncollegiale gedrag van die enorme matennaaier Serero. Als je die gozer met je vingen een duw geeft, pleurt ie om zo ielig is ie.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +140
    maandag 12 februari 2018 om 15:34
    De "gangmaker" van Feyenoord zoals hij zichzelf noemde.
    Je kon er gelijk uit opmaken dat het een clown is in plaats van een prof.

    Klinkt makkelijk maar dat hij heeft meer dan genoeg laten zien dat het zo is.
    Een hele matige voetballer die totaal niet hoort in de selectie van Feyenoord.

    *Zelfde vindt ik overigens ook voor boetius.

    Is het alleen maar de fout van Gio ? naar mij mening niet.
    Hij krijgt ook maar wat hij krijgt en moet het daar maar mee doen.
    Mensen mogen echt wel eens vaker over van Geel praten en zijn beleid.

    Dan kan je idd zeggen ja maar hij heeft ook larsson gehaald.
    Hij had "moeten" weten dat deze speler totaal niet bij Feyenoord past.

    Zelfde geldt voor de Media die er naast zat om te zeggen dat hij een "uitstekende" aanwinst voor Feyenoord zal wezen.

    Snap sowieso niet waarom iemand onder een TD zou willen werken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Basacikoglu en Veldwijk krijgen vandaag te horen dat hun carrière erop zit'