Van Bronckhorst roept speler ter verantwoording: 'Dan vraag ik me af: waarom?'

Van Bronckhorst roept speler ter verantwoording: 'Dan vraag ik me af: waarom?'

maandag 12 februari 2018 om 07:42

Bilal Basacikoglu wordt maandag in De Kuip verwacht voor een gesprek met Giovanni van Bronckhorst. Dat meldt De Telegraaf, nadat de Feyenoord-aanvaller zondag een rode kaart pakte in de competitiewedstrijd tegen Vitesse.

De uitsluiting van Basacikoglu, die met twee benen inkwam bij Thulani Serero, was het begin van de Feyenoord-ondergang in Arnhem (3-1). Van Bronckhorst gaat maandag al met de aanvaller om tafel zitten. Het krediet van Basacikoglu lijkt nu echt op te raken.

Op de persconferentie na afloop van de wedstrijd kondigde Van Bronckhorst al een gesprek aan. "We hebben dit eerder al een aantal keren meegemaakt met hem. Dan doet hij iets en vraag ik me af: waarom doe je dit op zo'n moment? Als speler moet je continu keuzes maken. Dat moeten goede keuzes zijn. Hij kiest ervoor om daar een tackle te maken", wordt de Feyenoord-trainer geciteerd door De Telegraaf.

Basacikoglu is aan zijn vierde seizoen bezig bij Feyenoord, maar is allesbehalve onomstreden. Tegen Vitesse kreeg hij de voorkeur boven Jean-Paul Boëtius, maar gooide hij zijn eigen ramen in. Basacikoglu leverde nog wel de assist voor de openingstreffer van Tonny Vilhena.

Poll

Stelling: Basacikoglu is klaar bij Feyenoord

(587 stemmen)

Plaats een reactie

Bjorn24 +198
maandag 12 februari 2018 om 07:46
Doe jij maar eens wat gio stel eens een waardig team op word eens een vent want in mijn ogen mag je door de voordeur eruit. En haal de trainer van Vitesse dat is een trainer.
Vind ik leuk
Sytz +1847
maandag 12 februari 2018 om 07:52
Ik denk dat je de Vitesse fans met niets blijer maakt dan als je Fraser haalt. Zegt denk ik genoeg over zijn kunnen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:36
Liever niet je kan niet over deze wedstrijd een heel seizoen al bepalen dat frasser al Feyenoord waardig is.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 07:52
Van mij mag Feyenoord Fraser ophalen hoor. Gisteren weer eens een leuke pot gezien. Maar die zien we veel te weinig. En hoeveel krediet wil hij Castaignos nog geven? Die Buitink liet in 10 minuten meer zien dan Castaignos in de hele week.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:37
Nee dankje wel mischien iets voor sparta volgend jaar.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 07:53
Kun je fraser nu vast nemen dan? Als er 1 een tactisch onbenul is is het fraser wel.
Vind ik leuk
Vak-DD +8922
maandag 12 februari 2018 om 08:45
Hij had gisteren zo in de bus van feyenoord kunnen stappen na de wedstrijd.
Vind ik leuk
Sazzz +9848
maandag 12 februari 2018 om 08:34
Moet ie wel een waardig team hebben om op te stellen. Larsson geblesseerd en Boëtius is net zo bagger
Vind ik leuk
Dicky +9087
maandag 12 februari 2018 om 08:39
Als Fräser naar de kuip gaat komt de subtop weer dichter bij Feyenoord in de buurt. Van mij mag je hem vanmiddag nog op komen halen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:55
Ja, die blijft Kastanje steeds opstellen. Regen? Drup ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 07:49
Als Gio weet hoe Bilal in elkaar zit.. Waarom stelt hij hem dan op? Zo hopeloos uit vorm is Boetius vast niet.
Vind ik leuk
Koeroe +4835
maandag 12 februari 2018 om 07:59
Boetius komt echt geen lantaarnpaal voorbij sinds oktober
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:26
Lastig.. Bilal is ook pretje zo..
Vind ik leuk
Rjc1980 +958
maandag 12 februari 2018 om 07:50
Die jongen moet heel snel weg. Lekker naar een subtopper of naar het buitenland en weer vorm zien te vinden....
Vind ik leuk
Ryan82 +671
maandag 12 februari 2018 om 07:56
Gio moet eens een keertje op de mat komen. HIJ is verantwoordelijk voor dit. En niet andersom. IEDEREEN weet dat Bilal 10x niks is. Eerst met Kramer en nu Bilal. Een echte topclub geeft deze jongens niet 3x de kans. Hun krijgen te veel kans om het echt te verpesten. Wordt eens tijd dat Feyenoord hun ogen gaan openen en een keer goede spelers koopt.
Vind ik leuk
2cents +40722
maandag 12 februari 2018 om 08:08
Wie gaat hem ter verantwoording roepen? De man van de aankopen?
Vind ik leuk
Ryan82 +671
maandag 12 februari 2018 om 08:13
Algemeen Directeur als het goed is.
Vind ik leuk
Nashua +6298
maandag 12 februari 2018 om 08:35
Giovanni moet het doen met de rotzooi van Dhr.v.Geel die alleen opduikt in de pers als het goed gaat.
Vind ik leuk
Ryan82 +671
maandag 12 februari 2018 om 08:48
Gio heeft ook inspraak op het aankoopbeleid. Ik ben totaal met jouw eens dat van Geel slecht heeft ingekocht. Alleen Bilal ipv Boatius is een slechte keus. Zo ook om bv van persie 10,15 min te geven. Maar al met al ben het met je eens. Vind wel dat het spel van Feyenoord totaal geen lijn heeft. Er zit weinig tacktiek in en totaal geen bezieling. Dat geef ik wel de volle 100% de schuld aan gio+TD.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 09:11]
Vind ik leuk
Voebtal +548
maandag 12 februari 2018 om 08:57
Het spel is al drie jaar onder gio k u t. Vorig jaar had je nog Kuijt voor het doorzettingsvermogen en een scorende buutenspeler. Qua voetbal lijkt het al jaren nergens op. Dat verwoorde El Ahmadi gisteren op rijnmond radio uitstekend.
Vind ik leuk
2cents +40722
maandag 12 februari 2018 om 08:40
Die gaat zo kort na z’n aanstelling de trainer ontslaan die Feyenoord na zoveel jaar weer eens kampioen maakte?
Vind ik leuk
Ryan82 +671
maandag 12 februari 2018 om 08:50
Ik heb niks gezegd over ontslaan, maar moet wel kritisch met hem worden gepraat over zijn keuzes.
Vind ik leuk
2cents +40722
maandag 12 februari 2018 om 08:55
Is dan deze directeur de aangewezen man? Gaat hij voetbalinhoudelijke discussies met de trainer of de TD aan?
Vind ik leuk
Ryan82 +671
maandag 12 februari 2018 om 09:10
ja wie anders? Als je de matrix organisatie bekijkt is hij en van geel boven gio. Hij is ook degene die gio kan ontslaan. Dat gebeurd op basis van prestaties.
Vind ik leuk
2cents +40722
maandag 12 februari 2018 om 09:19
Wat weet die man van voetbal dan? Ontslaan is 1 ding, maar inhoudelijk over voetbal kritiek geven op Gio?
Vind ik leuk
Ryan82 +671
maandag 12 februari 2018 om 09:38
In elke organisatie dus ook bedrijven kan niemand ongeschonden alles doen. Ook Gio heeft een functioneringsgesprek.(evaluatiegesprek) Voorbeeld: Van der Sar, Overmars hebben op basis van de resultaten maar ook twijfels in tactiek van Keizer hem ontslagen.
Vind ik leuk
2cents +40722
maandag 12 februari 2018 om 09:46
Verschil is dat Van Der Sar en Overmars recht van spreken hebben op voetbal gebied. (Hoewel ik het niet eens ben met het ontslag op dat moment)

De Jong zegt ook van zichzelf al dat hij voor dat soort voetbal inhoudelijke discussie met de mensen met vakkennis te weinig inhoudelijk verstand heeft van de materie.
Vind ik leuk
RtdDub +2982
maandag 12 februari 2018 om 11:47
Ja.... nou moet je geen moeilijke vragen gaan stellen.

Gio moet weg, Van Geel moet weg, De Jong ook maar gewoon weg.
Carlo de leeuw, materiaal man. Ook weg.
Receptioniste van het Maasgebouw? ... Weg ermee.
Sturen gewoon iedereen weg. Komt het allemaal goed.

Vind ik leuk
Sazzz +9848
maandag 12 februari 2018 om 08:35
En wie ga je opstellen ipv Bilal?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:14
van Bronckhorst zou zich zelfs eens ter verantwoording moeten roepen, het is het grootste onbenul wat erop de velden rondloopt.
Vind ik leuk
Teo Smith +16382
maandag 12 februari 2018 om 08:24
Lozen aub. Gewoon niet goed genoeg,punt.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:33
Tis om te schamen man en diep ook als je beelden terug blijft kijken is dit echt.
Slechtste overtreding van 2018 van dit moment.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:36
Rood ? Serero laat zich ook mooi omhoog vallen.
Vind ik leuk
Vak-DD +8922
maandag 12 februari 2018 om 08:46
Ja rood, met twee gestrekte benen inkomen is rood.
Vind ik leuk
Voebtal +548
maandag 12 februari 2018 om 08:54
We hebben dit eerder al een aantal keren meegemaakt met hem. Dan doet hij iets en vraag ik me af: waarom doe je dit op zo'n moment? Dit zijn teksten die supporters richting Gio uitten.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 08:57
Serrero valt 2 seconden later. Bilal maakt een tackle op de bal.

Dus wat is het probleem Gio? Misschien Higler? Bel hem ff.

Je kunt beter alle spelers op kantoor roepen. En ff vragen waar ze gisteren gespeeld hebben. Want het was in ieder geval niet in Arnhem. Raar.
Vind ik leuk
rinirat +1238
maandag 12 februari 2018 om 09:45
Kijk nog eens een keer... dit is een domme ondoordachte aktie.
Met 2 benen.
Vind ik leuk
rinirat +1238
maandag 12 februari 2018 om 09:42
Trainer koop eens een spiegel en kijk er eens goed in.
Vind ik leuk
Nick Kools +12344
maandag 12 februari 2018 om 10:02
Hij was allang klaar bij Feyenoord :)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 10:14
Feyenoord moet een buitenlandse trainer halen, want in Nederland loopt op dit moment weinig bijzonders rond. Het is heel erg meer van hetzelfde. Ze zullen wel met Pastoor/Fraser ofzo aankomen.
Vind ik leuk
orion73 +894
maandag 12 februari 2018 om 10:20
Ik neem aan dat niet alleen Bilal op het matje moet komen. Je zou verwachten dat Gio ook ter verantwoording geroepen wordt voor deze inspiratieloze bende waarvoor hij weldegelijk verantwoordelijk is. De excuuscultuur is weer helemaal terug in de Kuip.
Vind ik leuk
fr1963 +1535
maandag 12 februari 2018 om 11:00
Bilal wegdoen, Vilhena en Toornstra banken voor Tapia en Amrabat. Tapia kan kopduels winnen, ballen afpakken en durft een creatieve aanvallende actie te bedenken en ook uit te voeren in tegenstelling met de rest van het elftal (op Berghuis, Jorgensen en van der Heijde na).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst roept speler ter verantwoording: 'Dan vraag ik me af: waarom?'