'Ik heb geen band meer met Real Madrid. Ik zou zelfs bij Barcelona kunnen spelen'

    'Ik heb geen band meer met Real Madrid. Ik zou zelfs bij Barcelona kunnen spelen'

    woensdag 14 februari 2018 om 08:46

    Angel di Maria wacht woensdagavond een pikant Champions League-treffen. De Argentijnse linkspoot gaat het op zijn verjaardag met Paris Saint-Germain opnemen tegen Real Madrid, de club waar hij vier seizoenen lang actief was.

    De Argentijn bewaart een vervelende nasmaak aan zijn vertrek bij De Koninklijke, die hij in 2014 verruilde voor Manchester United. "Ik kreeg op de dag van de WK-finale in 2014 een brief van Real Madrid. Daarin stond dat de Argentijnse bond verantwoordelijk zou zijn als er iets met me zou gebeuren in de finale (Di Maria was in de kwartfinale tegen België geblesseerd uitgevallen en zou de finale uiteindelijk niet spelen, red.). Ik heb die brief wel gelezen, maar daarna meteen verscheurd", vertelt hij aan het Franse So Foot.

    Sindsdien is zijn relatie met Real Madrid bekoeld. "Ik heb geen band meer met Real Madrid, omdat ik er inmiddels al zo lang weg ben. Ik zou er zelfs geen enkel probleem mee hebben om voor FC Barcelona te spelen, integendeel. De enige club waarvoor ik nooit zou kunnen spelen, is Newell's Old Boys, omdat ik ben opgegroeid bij Rosario Central."

    Lees ook: 'Dichtbij een overgang naar Barça, maar het ketste op het laatste moment af'

    Poll

    Wat wordt Real Madrid-PSG?

    (558 stemmen)

    Plaats een reactie

    DeanJayden +8850
    woensdag 14 februari 2018 om 08:50
    Gewoon naar de hoogste bieder dus
    Vind ik leuk
    Pec010 +2092
    woensdag 14 februari 2018 om 10:06
    Tenzij dat Newell's Old Boys is.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8850
    woensdag 14 februari 2018 om 10:35
    Zegt hij enkel om dat die niks te bieden hebben haha, maar gelijk heeft hij wat boeit het verder als je geen fan bent in al die landen. Als je de kans hebt kiezen voor een club die om de prijzen speelt voor je eigen statistieken en omdat een feestje nooit weg is
    Vind ik leuk
    Thobar +4381
    woensdag 14 februari 2018 om 12:46
    Hij zegt hetzelfde als wat elke Ajacied zou zeggen ik kan overal voetballen behalve bij Feyenoord.
    Net als Vitesse x Nec, Cambuur x Heerenveen etc en vise versa.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18899
    woensdag 14 februari 2018 om 08:51
    Hoop op een mooie wedstrijd.
    Verwacht dat PSG wint. Die zijn in betere doen.
    Vind ik leuk
    M.J. +196
    woensdag 14 februari 2018 om 09:01
    Weet het zo net nog niet. Madrid scoort afgelopen weken weer makkelijk, ze krijgen ze net zo makkelijk tegen maar toch. Ronaldo lijkt ook weer wat beter in vorm. PSG van weekend magertjes met 1-0 gewonnen. Word een spannend wedstrijdje denk ik.
    Vind ik leuk
    RDion +122
    woensdag 14 februari 2018 om 10:11
    Nou, bij hun is het wisselvallig hoor. Deze week prima en volgend week slecht!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8850
    woensdag 14 februari 2018 om 10:37
    Dat denk ik ook, en Real is veel meer gewend aan weerstand PSG loopt meestal over alles heen in Frankrijk
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8850
    woensdag 14 februari 2018 om 10:37
    Ik verwacht dat iedereen zich gaat afvragen hoe het kan....dat Real er gewoon weer staat en met 1-2 en 3-1 wint mede door 4 doelpunten van onze joker Ronaldo die al het hele seizoen geen pepernoot raakt
    Vind ik leuk
    M.J. +196
    donderdag 15 februari 2018 om 08:12
    Die 3-1 zag ik niet meer aankomen na 80 minuten in ieder geval.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    woensdag 14 februari 2018 om 09:03
    Het voorwerk is begonnen.
    Die gaat van de zomer naar Barca.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:46
    Hoop op PSG die wint, en Liverpool een gelijk spelletje. Dan kan bassie hier ca 800 eurie bijschrijven en daarvan de komen weken mijn kop er af zuipen :D
    Vind ik leuk
    Sil95 +10796
    woensdag 14 februari 2018 om 10:36
    Het is je gegund pik.
    Vind ik leuk
    City boy +384
    woensdag 14 februari 2018 om 16:26
    lijkt me echt een speler die een enorme comback in de absolute top
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws