'Als Memphis dat 90 minuten doet, dan zal hij een hele grote speler worden'

    'Als Memphis dat 90 minuten doet, dan zal hij een hele grote speler worden'

    vrijdag 16 februari 2018 om 13:16

    Olympique Lyon-trainer Bruno Genesio is lovend over Memphis Depay. De Oranje-international viel donderdag uitstekend in bij Lyon, dat met 3-1 won van Villarreal in de Europa League.

    "Als Memphis negentig minuten kan laten zien wat hij nu in tien tot vijftien minuten heeft gedaan, dan zal hij een hele grote speler worden", zegt Genesio. "Hij is een heel groot talent en erg innemend. Memphis is heel belangrijk. Hij speelt heel goed op het moment, zijn goals zijn vaak geweldig en hij is heel belangrijk voor het team."

    Waar Memphis soms het stempel van lastige jongen heeft, ziet Genesio dat helemaal anders. "Memphis is iemand waar we goed mee kunnen praten. Hij is in staat zijn fouten te herkennen. We moeten hem niet beoordelen op het beeld dat hij af en toe van zichzelf laat zien. Hij is vertederend, intelligent, goed bekend met voetbal en in staat tot zelfkritiek."

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 februari 2018 om 13:19
    Is niet te hopen dat hij zijn laatste kans bij een club weer gaat verneuken, dom dom.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31392
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:26
    Ik ben ook geen fan van Memfis, maar om nou te spreken van zijn laatste kans.... beetje kortzichtig, vind je ook niet?!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89120
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:28
    Gefeliciteerd Barry.......zie je nu pas op VP.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31392
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:28
    Thanks!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:28
    Voordat je die conclusie trekt zou ik er even niet vanuit gaan, Depay ziet er topfit uit daar kunnen een hoop voetballers een voorbeeld aan nemen deze man heeft het lichaam van een topatleet en zal echt wel serieus met zichzelf bezig zijn. Miss moeten mensen hem eens beoordelen op inzet want spelers met zijn talent hebben het altijd eerst moeilijk voordat ze echt een ster worden. Ik geloof er nog heilig in en dat voor een Ajacied!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:59
    Ik geloof er totaal niet in en dat als neutrale supporter. Te weinig kwaliteit en een waardeloze mentaliteit. PSV/ Ajax is zijn niveau.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1480
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:29
    Te weinig kwaliteit???? Slechte mentaliteit???? Waar baseer je dat op? Weet jij hoe hij traint of volg je hem continu
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:29
    Als hij terug naar PSV zou moeten is hij meteen een kampioen maker dus zo slecht is hij niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:40
    Als , als... dat is juist het probleem vaak met Memphis
    Vind ik leuk
    Sil95 +10654
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:19
    Positief iets , toch? Hopelijk kan hij deze lijn doortrekken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:21
    Het enige probleem voor m.d. is om constant te blijven.Als dat lukt dan kan hij weer een stap omhoog maken.
    Vind ik leuk
    Leedz +6219
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:22
    In staat tot zelfkritiek?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:23
    Intelligent?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31392
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:27
    Baby's, konijntjes en puppies zijn vertederend. Mannen met een uit de kluiten gewassen poes op hun rug zijn dat niet....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89120
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:22
    Ik heb de reacties hier nog niet gelezen maar weet al wat er staat.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31392
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:28
    Makkelijk he.... je voelt je hier als een Mem-vis in het water....
    Vind ik leuk
    Setovitch +1474
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:24
    zo is dat kon hij het maar negentig minuutjes opbrengen week in week uit dan ben je een grote...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:25
    Als Ajax een wedstrijd speelt alsof het de eerste 10 minuten tegen Twente was werden ze lachend kampioen. Als PSV de hele wedstrijd speelt alsof het de extra tijd is en ze gelijk staan hadden ze nu een positief doelsaldo van 278. Als mijn moeder mijn vader niet had ontmoet had ik vandaag geen hoofdpijn en als de vader van Bien niet was gekomen dan hadden we al die domme opmerkingen hier niet
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31392
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:29
    Toch knap dat je ook hier weer over Ajks begint....
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:31
    En niet enkel daarover, zo knap is dat niet hoor dat doet iedereen hier! Ajax is nou eenmaal de grootste club van Nederland
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31392
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:32
    Eerder een hardnekkige tekortkoming dan wat anders
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:33
    Noem het zoals je wilt, in mijn kindertijd ging ik al met mijn opa naar de Meer en woonde we er vlakbij. Het zou pas gek zijn als je dan een liefde voor PSV ontwikkeld
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:30
    Oke dan , dit zijn nog eens wijze lessen waar memphis mee vooruit kan.......
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:32
    Memphis heeft geen lessen nodig en knokt zichzelf wel naar de top terug! Al die haters hebben hem enkel gevoed om boven zichzelf uit te gaan stijgen
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:34
    oke dan maar dan nog blijft de vraag staan : waarom die off topic bloemlezing van je ?
    Ik heb geen idee wat we daar mee moeten?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:35
    Ach dat heb ik ook zo vaak bij jouw, als je er niks mee moet dan laat je het lekker
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:36
    dat kan ik me bijna niet voor stellen want mijn reacties zijn altijd spot on en boordevol informatie waar menig vp gebruiker op reageert......
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:39
    Dat denk ik ook altijd maar dat zijn je eigen waanvoorstellingen, reacties krijg je meestal omdat je iemand prikkelt te reageren. Als je er zo tegen aankijkt is mijn reactie gewoon goed te noemen want o.a. jij reageert
    Vind ik leuk
    stratumseind +155554
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:41
    ik vond het zelfs een geweldige reactie van je maar snap nog steeds niet wat dat er hier toe doet en wat de aanleiding voor je was om dit hier met ons te delen in dit topic
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6953
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:53
    @ Dean Jayden:

    De papaja (Carica papaya) is een plant uit de familie Caricaceae. De plant is nauw verwant aan de bergpapaja (Vasconcellea cundinamarcensis, synoniem: Carica pubescens).
    In België en Nederland wordt de papaja vanuit Midden-Amerika, Azië, Midden- en Zuid-Afrika ingevoerd. Inmiddels wordt papaja ook in Nederland in een kas geteeld. Er is bij de aanvoer van de papaja weinig tot geen sprake van seizoenen; de vrucht is het hele jaar te koop.
    De papaja is de vrucht van een meloenboom en wordt dan ook "boommeloen" genoemd. De vruchten groeien aan de stam van de boom. De papajaboom komt oorspronkelijk uit Mexico. De boom kan tot zes meter hoog worden. De stam is hol, de bladeren zijn groot en vingervormig. Er zijn verschillende ondersoorten papaja's.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6043
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:42
    Als als als.
    Als me oom zich laat ombouwen word dat dan me tante of blijft het me oom?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:44
    Nou volgens vele word het dan je tante, ik vind het niet gek maar wel heel bijzonder. Wel raar als het dan eerst je oom is waarmee je naar voetbal ging en deed wie het verst kon pissen die dan ineens de dames wc inloopt met je vrouw om haar neus te poederen
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6043
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:46
    Als hij zijn neus nog steeds op dezelfde manier poedert als toen hij mijn oom was, dan moet ik me vrouw even in de gaten gaan houden.
    Vind ik leuk
    Foebele +54050
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:43
    Het lukt hem uberhaupt niet 1 wedstrijd 90 minuten lang, dus al helemaal niet iedere wedstrijd 90 minuten lang.

    Een grote wordt hij dus nooit!
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:54
    Klopt hij heeft echt wel talent,
    Maar is een momenten voetballer.
    Is niet erg maar zou nooit de echte top hallen wel de suptop spurs arsenal. Schalke dat soort ploegen.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1170
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:16
    90 minuten lang de pannen van het dak spelen lukt haast geen enkele voetballer...het zijn mensen geen machines.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:08
    Word ie nooit door zijn eigen mentaliteit
    Vind ik leuk
    hantayo +999
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:54
    Alle trainers zijn niet negatief over hem, ik denk dat ze gewoon willen zien dat ie constanter goed speelt.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1170
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:14
    En toch heeft hij geen basisplaats...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:59
    "We moeten hem niet beoordelen op het beeld dat hij af en toe van zichzelf laat zien." Deden meer mensen dat maar.. zo ontzettend kortzichtig..
    Vind ik leuk
    Kuip +6976
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:06
    Vandaar dat ie altijd op de bank zit.....doen trainers meestal, hun beste speler op de bank. Tsja....
    Zelden zo’n onzinverhaal gehoord. Memphis is een circusartiest. En dat zal hij z’n hele leven blijven. Nergens en nooit zal hij echt doorbreken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Als Memphis dat 90 minuten doet, dan zal hij een hele grote speler worden'