'Hij is niet heel goed, niet hard genoeg om bij een Nederlandse topclub te spelen'

    'Hij is niet heel goed, niet hard genoeg om bij een Nederlandse topclub te spelen'

    zondag 18 februari 2018 om 21:07

    Oud-Feyenoorder Harry van der Laan denkt dat Jean-Paul Boëtius niet zo goed is als de meeste mensen denken. De Feyenoorder laat de laatste weken geen goede indruk achter en was ook tegen Heracles Almelo een van de zwakkere schakels.

    "Zijn eigen verwachtingspatroon was te hoog. Hij is weggeweest (naar FC Basel, red.), maar niet beter teruggekomen", zegt Van der Laan bij FC Rijnmond. "Hij was bij Feyenoord een groot talent en ging vanwege het geld naar het buitenland. Dat snap ik wel. Je wordt daar niet beter, want daar kijken ze alleen maar naar presteren en wedstrijden winnen. Dat mist hij gewoon."

    RTV-Rijnmond verslaggever Ruud van Os heeft een vergelijkbare mening. "Misschien is hij wel niet zo goed als dat we met z'n allen denken. Je hebt van die voetballers die heel goed kunnen presteren als het zonnetje schijnt, maar het allemaal wat minder wordt als de blaadjes vallen. Dan komt er wat kritiek van buitenaf, wat het negatieve gevoel versterkt. Ik denk ook dat hij niet zo heel goed is. Qua techniek wel, maar niet hard genoeg om echt een goede prof bij een topclub te zijn."

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 21:08
    Hij is nu al voor de 2e keer te licht bevonden bij Feyenoord.Die gast kun je beter lozen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18338
    zondag 18 februari 2018 om 21:16
    Naar dezelfde ermee club als Dijks. Al dicht ik Dijks meer persoonlijkheid toe.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    Nuance +8702
    zondag 18 februari 2018 om 22:08
    Frispeertje Boetius is een weekdier. Alles irriteert me aan die gozer; balaannames, voorzetten, schoten, zelfs de lucht in gaan voor een kopduel kan hij niet. Dat is schijnspringen. Hij doet alsof. Hoe eerder die naar de Estlandse competitie verdwijnt hoe beter.
    Vind ik leuk
    Hyena +28187
    zondag 18 februari 2018 om 21:08
    ''Oud-Feyenoorder Harry van der Laan denkt dat Jean-Paul Boëtius niet zo goed is als de meeste mensen denken.''

    Hoe goed denkt Harry dat de meeste mensen hem vinden dan?
    Vind ik leuk
    R2 +4988
    zondag 18 februari 2018 om 21:21
    Waarschijnlijk een stuk beter dan we hem in werkelijkheid vinden.

    Artikel samengevat: Harry denkt dat wij denken dat Boetius beter is, dan hij in werkelijkheid is. Maar in werkelijkheid denkt Harry dat wij hem beter vinden dan hoe goed wij hem in werkelijkheid vinden.
    Vind ik leuk
    buddha +8443
    zondag 18 februari 2018 om 23:20
    pffffff ik heb een paar baco,s op vandaag. ik raak er van in de war ;)
    Vind ik leuk
    R2 +4988
    maandag 19 februari 2018 om 00:03
    Leuk hè. Heb hem zelf ook nog een paar keer na moeten lezen. ;)
    Vind ik leuk
    Mr. O +964
    zondag 18 februari 2018 om 21:28
    En jij dan?
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1185
    zondag 18 februari 2018 om 21:09
    Niet goed genoeg bij een topclub geloof ik direct. Ook niet goed genoeg voor een subtopper blijkt nu!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25503
    zondag 18 februari 2018 om 21:10
    Wederom gewogen en te licht bevonden.. Op naar Sparta!
    Vind ik leuk
    Sil95 +10631
    zondag 18 februari 2018 om 21:15
    Wat veel mensen vergeten is dat hij in zijn laatste seizoen als Feyenoorder ( 14/15) ook regelmatig op de bank zat en daarom ook deels uit wanhoop de kans aangreep om bij Basel te gaan spelen. We hebben kunnen merken dat hij bij Basel en vervolgens Genk ook niet heeft kunnen imponeren. Ik keek dan ook verrassend op dat Feyenoord hem vervolgens terughaalde en hij door velen ( ook op dit forum) als de ideale opvolger van Elia werd gezien. Deze Boetius presteert gewoon te weinig voor wat je mag verwachten van een speler van de huidige landskampioen. Zo zijn er nog een heel aantal spelers waarvan ik mij afvraag of zij het beoogde niveau aankunnen. Het sportieve verval van de club is wel heel erg groot!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 21:15]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9155
    maandag 19 februari 2018 om 04:20
    Jaaa maar dan valt je toch weer op beleid gio en. MARTIN VAN GEEL die gewoon dom en slap gehandeld hebben om deze jongen te halen en nog een aantal spelers .
    Vooral van Geel heeft verkeerde bril op gedaan maar toen ze daar pas achter kwamen dachten ze Door Van persie op te halen de zaak een beetje weer te kunnen verbloemen.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4125
    zondag 18 februari 2018 om 21:40
    Dat word niks overal gewogen en te ligt bevonden, zelfs voor Sparta niet goed genoeg, miss Excelsior eens proberen, en Dijks is geen topper, maar die is bij iedere club uitgezonderd Ajax en psv een aanwinst
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 05:21
    Lul toch niet met je dijks.Die hoort in de jup.l. thuis en mag bij feyenoord de lijnen niet eens trekken man.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4125
    zondag 18 februari 2018 om 21:46
    Miss omdat ik Excelsior een niets zegende club vind, en Sparta is en blijft een bolwerk met veel historie
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:00
    Dan vergis jij je in de historie van Excelsior en het aantal grote namen die daar de basis hebben gelegd.
    Vind ik leuk
    buddha +8443
    zondag 18 februari 2018 om 23:24
    bedankt. licht op mn ziel getrapt :(
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9155
    maandag 19 februari 2018 om 04:23
    Een vergeet dat historie een historie blijft maar we leven van de dag van vandaag.
    En Exelsior doet het daarin stukken beter al jaren beter zelfs in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Moep Huys +11
    zondag 18 februari 2018 om 22:05
    Ons 3 span kan schijnbaar niet beter maken
    Alleen slechter
    Vind ik leuk
    pietprecies +4178
    zondag 18 februari 2018 om 23:55
    Ik begreep ook nooit zo goed waarom Feyenoord hem terughaalde, vind het altijd een beetje een slappe verschijning die weliswaar techniek heeft maar ook niet eens zo snel is.

    Beetje grijze middelmaat, maakt Feyenoord niet beter in elk geval.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 01:16
    En knieën van een 50-jarige.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 05:20
    Vond harry zelf vroeger ook niet geschikt voor het feyenoord van toen.Meer passend bij den haag.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30043
    maandag 19 februari 2018 om 07:23
    Begon redelijk maar hij zakt wel heel erg door het ijs. Jammer.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +386
    maandag 19 februari 2018 om 09:59
    Soort Ziyech, Maher en Labyad. Leuk tegen middenmoters en als de zon schijnt, maar vrijwel altijd tekort komen als het er echt om gaat.
    Vind ik leuk
    fer65 +232
    maandag 19 februari 2018 om 15:30
    Nou er zijn er wel meer niet goed Dix ? Nieuwkoop ? Jurgensen die loopt te rennen als een paard ajmadie die er af en toe bij loopt als hij zijn pantoffels nog aan heeft.Nee het is geen top ploeg 3e 4e plek is goed genoeg dit jaar meer zit er niet in .Er zal het een en ander moeten veranderen bij feijenoord en de trainer anders gaje gewoon het zelfde jaar weer tegemoed let op mijn woorden komend seisoen.Het is door kuit dat ze kampioen zijn geworden verleden jaar maar niet door Gio.Hij moet echt keuzes gaan maken om een vaste speel stijl en ritme in het elftal te krijgem .Je kunt niet blijven zeuren over blesseures die heeft ajaks en psv ook en die draaien gewoon mee voor de bovenste plekken .Het gat met az is al schandalig hoog bizar gewoon voor woorden om dat er maar is bij te halen .Ze moesten de ogen uit de kop schamen om het publiek zo te naaien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Hij is niet heel goed, niet hard genoeg om bij een Nederlandse topclub te spelen'