'Ik blijf het zwaar gestraft vinden voor Lozano, nu moeten we kijken wat we doen'

    'Ik blijf het zwaar gestraft vinden voor Lozano, nu moeten we kijken wat we doen'

    Gepubliceerd: vrijdag 23 februari 2018 om 14:16vr 23-02-2018 om 14:16

    Phillip Cocu sluit niet uit dat PSV nogmaals in beroep gaat de schorsing van Hirving Lozano. De KNVB bevestigde vrijdagochtend dat de Mexicaanse topschutter voor drie wedstrijden is geschorst.

    "Ik blijf het zwaar gestraft vinden. Nu moeten we gaan overwegen wat we doen, maar daar hebben we nog even de tijd voor", aldus Cocu volgens De Telegraaf en het Eindhovens Dagblad tijdens de persconferentie voor de uitwedstrijd tegen Feyenoord, waarbij Lozano ontbreekt. Cocu is het nog steeds oneens met de straf. "Wij hebben alles gedaan om dat aan te tonen."

    Ondanks dat hij het er niet mee eens is, accepteert Cocu de schorsing. Hij richt zich op de topper tegen Feyenoord in De Kuip (zondag). "We moeten omgaan met de situatie zoals die nu is. We gaan het met de jongens doen die wel beschikbaar zijn", aldus Cocu. "Iedereen krijgt hier in een seizoen soms mee te maken."

    Lees ook: Gevolgen Lozano-schorsing: weinig kans PSV en vier mogelijke vervangers

    Poll

    Moet PSV nog een keer in beroep gaan?

    (2661 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mass +5477
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:19
    Zo ist Phillip...gewoon knallen zondag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:20
    Phillip, moet niet zeuren.
    Straf accepteren en gewoon voetballen.
    Vind ik leuk
    song +573
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:24
    100% gelijk Louis.Maar dat heb je altijd.
    Vind ik leuk
    Castromann +7842
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:46
    Idd straf accepteren....
    Want als je pech na weer in beroep gaan....schorsen misschien ook nog wel spelers die in de buurt stonden van Lozano......
    Je weet het maar nooit met die rancuneuze KNVB.
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:39
    En voor je het weet speel je ook nog met een leeg stadion omdat er daarna wat boegeroep en gefluit van de tribunes kwam.

    Stel je voor dat de competitie in februari al niet meer spannend is...
    Vind ik leuk
    Hoekie89 +452
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:16
    Niet eens met je antwoord maar wel +1 voor je naam. :)
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:34
    eens, maar ik begrijp de frustratie omdat een vergelijkbare situatie bij een concurrent niet bestraft wordt.
    Vind ik leuk
    Smash +3428
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:39
    Daar was helemaal niets aan de hand. Daar had een penalty gegeven moeten worden.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:33
    En een rode kaart slaan ,ellebogen , gevaarlijk spel waarbij (kans op) zware blessures ontstaan en natrappen mag volgens de regels niet en dient bestraft te worden met rood. Alleen in sommige gevallen niet volgens scheidsrechters en knvb.
    Vind ik leuk
    Strijp +14015
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:37
    dat doet die toch ook ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:25
    Naja zeuren.. het zou wat zijn als ie zonder blikken of blozen het prima vindt. Laat ie Aan lozano zien dat ie achter m staat.
    Maar uiteindelijk is het ook een keer klaar natuurlijk, daar heb je gelijk in.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:19
    Een vervanger opstellen tegen Feyenoord....dat zou je kunnen dan Cocu.....we kunnen wel blijven zeiken, feit is dat ie geschorst is, klaar! Jammer maar helaas, gewoon doorgaan, we doen net alsof hij Messi is.....gewoon foebele!
    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:20
    Het inderdaad te zwaar gestraft en daar zullen ze bij de KNVB wel blij over zijn. Ajax lekker in het zadel geholpen, maar wij vertrouwen op de jongens die wel zullen spelen.
    Vind ik leuk
    Bergwag +954
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:32
    Kom op zeg, loop toch niet zo te zeuren dat de KNVB Ajax zou helpen. Dat slaat echt nergens op... Kinderlijke reacties dit.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:37
    Is algemeen bekend :-). Kom je nu pas achter?
    Vind ik leuk
    Bergwag +954
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:42
    Dat je kinderlijke reacties geeft? Ja eerlijk gezegd wel... stom van mij he;P maar bedankt voor de tip! Zal je reacties voortaan met die gedachten lezen, haha!
    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:36
    Nee sufferd. Je snapt het nog steeds niet hé?
    Vind ik leuk
    Bergwag +954
    zaterdag 24 februari 2018 om 13:27
    Sarcasme jonk. Maar het blijven kleuter uitspraken die jullie als calimero bevestigen...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:42
    Algemeen bekend? Volgens mij bedoel je algemeen geaccepteerde complottheorie in Eindhoven en omgeving.
    Niemand is tegen jullie. Jullie zijn gewoon minder goed. Dan verlies je gewoon wat vaker. Geeft niks. Gewoon blijven oefenen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13835
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:15
    Aan de ene kant roepen jullie dat we al 3 jaar geen prijs hebben gepakt en aan de andere kant roepen jullie dat de KNVB ons altijd steunt, iets klopt er hier niet.
    En waarom Ajax in het zadel geholpen? Jullie staan gewoon nog 5 punten voor hoor, maar het lijkt net alsof de wereld vergaat in Eindhoven, wat een huilebalken zeg gadverdamme.
    Heel het seizoen zit alles mee, maar als er dan 1x iets tegen zit is het gelijk de schuld van de KNVB en wordt Ajax altijd voorgetrokken.
    Geen wonder dat jullie ‘Calimero’ worden genoemd, zielige kleuters.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:48
    Wat een onzin. Er wordt gehandeld naar de regels . Als die niet goed zijn( ik vind dat ze dat niet zijn) moet je de regels aanpassen niet de uitvoerder aanpakken.
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:21
    Hier komt.hij genadig mee.weg hoor...
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:23
    Zou je dat ook over Huntelaar hebben gezegd met 3 wedstrijden?
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:25
    Ga je er een andere wedstrijd bij halen, waar psv niet eens speelde. Hoentelaar had een penalty moeten krijgen.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:28
    Had Huntelaar naast Hoentelaar ook een penal moeten krijgen of alleen Hoentelaar?
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:25
    Pffff erg zwak weer van je, maar ja dat is normaal van jou.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:26
    ik stelde gewoon een vraag, waar ik denk ik dan maar geen antwoord op ga krijgen, maar misschien moet je het leven n og net iets serieuzer nemen, is lachen man!
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:30
    Je verwacht een antwoord op een ongelooflijke domme vraag. Ach ja hier krijg je hem dan. Beide zijn een en dezelfde persoon.
    Prettige dag verder.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:43
    En rood voor de klap die hij uitdeelde.
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:47
    Hahahaha dat is gewoon een positieduel, als je hiervoor rood geeft, dan doet geen een team meer een wedstrijd eindigen met 11 man.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:58
    Dat is jouw mening ik vind dat al die zwaaiende armen en ellebogen niet op het voetbalveld thuis horen.
    Maar als hij het wel vind moet je alleen degene bestraffen die vol
    Met de vuit op iemand in beukt. Dan is het duidelijk dat het opzet is en geen " positieduel"
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 23 februari 2018 om 18:27
    Bezoekje brengen aan Hans Anders lijkt me wel handig voor je.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    vrijdag 23 februari 2018 om 18:41
    Niet nodig , ben pas nog gekeurd. Zag nog als een jonge god.
    Maar er zijn veel Ajax supporters ziende blind! En daar helpt geen enkele bril tegen.
    Vind ik leuk
    Bergwag +954
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:35
    Klopt, rood voor Huntelaar en penal voor Ajax. Aangezien dat de eerste ovetreding was. Maar als je fouten wil gaan goedmaken met andere fouten heb je straks wedstrijden waar alles in mag en t een grote schoppartij wordt
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6271
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:21
    wauw wat laat psv en Cocu zich hier in kennen zeg.

    hij had nog 1 wedstrijd staan dus hij krijgt maar 2 wedstrijden. erg weinig voor het slaan van een tegenstander

    dat je dan nog gaat zeggen dat het zwaar is echt ongelooflijk
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +950
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:24
    Waarom schorst ajax huntelaar niet! Als je slaan van een tegenstander zo rampzalig vindt?
    Vind ik leuk
    OverdOse +1443
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:28
    Rikkie1993 +527

    vrijdag 23 februari 2018 om 14:22

    Wat boeit ons jou mening vent! Maak je ff lekker druk om je eigen clubje!
    ---------------
    Maak jij je dan ff druk om jou eigen clubje?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 14:28]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:31
    Dit gaat niet over het aantal maar of het rechtvaardig is zoals in elke strafzaak. Als je al 1 jaar hebt gezeten van 3 terwijl je te zwaar gestraft bent vecht je dat toch ook aan of niet ?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3605
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:10
    Nee joh, bij onrecht zou Cocu helemaal gaan flippen! (Bron; Helder)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:21
    Jammer dat veel supporters van andere clubs hier psv zo op aanvallen en afzeiken. Als Ajax andersom zo had gehandeld, dan had ik ze groot gelijk gegeven. Het is gewoon een scheef systeem dat Huntelaar en Lozano hetzelfde doen en niet hetzelfde gestraft kunnen worden. En in beide gevallen was geel ook nog wel op z’n plek geweest, of rood met 1 wedstrijd. Maar 3 wedstrijden ruikt echt naar het bewust beïnvloeden van het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:42
    Het zijn pas dezelfde situaties als zij tijdens de wedstrijd hetzelfde zijn beoordeeld. Stoppen met huilen, PSV.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:47
    Dit ruikt echt naar hele goedkope complottheorie
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13835
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:11
    Waarom elke keer dat gelul over Huntelaar?
    Waarom worden er telkens 2 verschillende situatie uit 2 verschillende wedstrijden met elkaar vergeleken? Moeten we dat ook met gele kaarten gaan doen? Als de keeper van Roda bijvoorbeeld op zaterdagavond geel krijgt voor tijdrekken en op zondagmiddag doet de keeper van Sparta precies hetzelfde, maar krijgt daar geen kaart voor, moeten we daar dan ook zo’n gigantisch probleem van maken?
    Moeten we alle soorgelijke situaties uit verschillende wedstrijden nu met elkaar gaan vergelijken en verwachten dat de verschillende scheidsrechters dit allemaal op dezelfde manier waarnemen en bestraffen? En zo niet dan wordt de één bewust voorgetrokken en de ander benadeeld?
    En wat bedoel je met beïnvloeden van het kampioenschap? Is het ontbreken van Lozano een logische reden voor puntverlies van PSV?
    En was het logisch dat Heerenveen nog 2x scoorde puur omdat Lozano rood kreeg?
    Wat een gelul zeg...
    Het zit jullie het hele seizoen al mee en toen hoorde je niemand klagen, maar nu zit het een keer tegen en dan is het natuurlijk de schuld van de KNVB.
    Lozano kreeg terecht rood en het is gewoon super dom van PSV om hierop in beroep te gaan met het risico dat de straf zwaarder zou worden en dat er 1 wedstrijd bij zou komen.
    Dus stop eens met dat vingertje te wijzen naar de KNVB, Huntelaar en Ajax en kijk eerst eens naar de stomme actie van Lozano zelf en hoe PSV hiermee om is gegaan.
    Ze hebben het volledig aan zichzelf te danken dat Lozano nu zo zwaar bestraft wordt voor zijn domme actie.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    vrijdag 23 februari 2018 om 18:36
    2 klappen 2 verschillende straffen.
    Het enige verschil is de plaats van het delict;-)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13835
    vrijdag 23 februari 2018 om 18:51
    En wat dacht je van de scheidsrechter? Die gaat er tenslotte over tijdens de wedstrijd zelf ;)
    En de ene scheids deelt andere straffen uit dan de ander.
    Al was het in beide gevallen dezelfde scheidsrechter dan was er spraken van onderscheidt, maar dat is in dit geval dus niet.
    En nogmaals, Lozano kreeg in de wedstrijd zelf al rood dus.
    En wat vond je trouwens van de actie van één van de PEC spelers, die bewust met zn noppen naar de achillespees van Veltman ging?
    Het zag er heel licht uit, maar volgens de regels is dat natrappen en dus rood, moeten ze die nu ook aan de hand van de beelden gaan schorsen of?

    En wat als Huntelaar nou ook geschorst zou worden, wat dan? Hebben jullie daar dan profeit van? Want dat verandert niks aan het feit dat Lozano dan alsnog niet zou mogen spelen.
    Dus waarschijnlijk waren jullie dan ook niet tevreden geweest, het ligt namelijk altijd aan een ander en het is allemaal niet eerlijk..boeh boeh.
    De straf is gewoon terecht, en of Huntelaar nou wel of niet dezelfde straf krijgt, die straf van Lozano blijft hoe dan ook staan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 18:53]
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    vrijdag 23 februari 2018 om 19:57
    Laten we voor op stellen dat ik voor Feyenoord ben en niet voor PSV.
    Maar ik vind zoals ik al meer betoog dat bij slaande of natrappende bewegingen altijd rood gegeven dient te worden. Ook bij overtredingen die gevaarlijk voor de tegenstander kunnen zijn ongeacht of hij al dan niet geraakt is.

    En dan lan iedereen wel over Nijhuis heen vallen , maar die gafvorig jaar direct rood aan de speler van Groningen bij die zware overtreding. Daar waar andere het met geel af doen . Stevig voetbal mag maar daar horen geen ellebogen ,slaande bewegingen , natrappen , zeuren om kaarten , schwalbe ed bij.
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:22
    "Ik blijf het zwaar gestraft vinden

    Dus je geeft de overtreding toe. Wel Cocu jongen, daar staat rood voor.
    Of bedoel je drie wedstrijden (plus nog een die hij had lopen) te veel?
    Dan gaat het dus niet meer om Lozano, maar om regels bij de KNVB.
    Die kan je aan de kaak stellen, maar niet nu. Dat moet toch echt op een vergadering.

    Niet getreurd, kan je een extra verdediger opstellen. Die jongen van AZ.
    Vorig jaar was hij heel goed. Nu niets meer? Miskoop?
    Vind ik leuk
    Cappie +7387
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:28
    Maar als je het dan niet nu wel even duidelijk benoemd dan zeggen mensen later weer dat je je dan ook maar had moeten laten gelden.
    Het alom bekende "het is ook nooit goed" principe.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 15:28]
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:40
    Da's waar
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:22
    Gewoon KOP DR VEUR zondag, FORZA PSV.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:22
    Valt weinig aan te doen nu. Punt is wel dat Cocu nu eens moet laten zien wat voor ''tactisch meesterbrein'' het is, en deze pot gewoon winnen, ook zonder Chucky.


    (...wordt waarschijnlijk gewoon 5-3-2)
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:25
    Een ieder die gelooft in samenzweringstheorieën is volgens mij ziek.
    Zijn het niet dezelfde personen die roepen dat Ajax maar geen kampioen kan worden?
    De KNVB helpt toch.
    Dus omdat er nu een man uit Rotterdam de baas is (naam ontschoten) word Feijenoord kampioen in het vervolg.
    Wat een lulkoek en ongelooflijk zielig.
    Dit is nu precies wat ik bedoel met het jankgedrag uit Eindhoven.
    Vind ik leuk
    040-077 +908
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:31
    Er werd anders ook genoeg gejankt over de speelwijze van PSV en het geluk van PSV. Door onze grote vrienden uit de hoofdstad...
    Ofniet dan?
    Vind ik leuk
    Bergwag +954
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:39
    En dat is vergelijkbaar in welk opzicht?
    Vind ik leuk
    040-077 +908
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:51
    "Het jankgedrag uit Eindhoven" en "Het jankgedrag uit Amsterdam" maar als je deze informatie niet eigenhandig eruit kunt filteren wordt het inderdaad heel moeilijk.
    Vind ik leuk
    Bergwag +954
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:55
    Oh. Dus janken om een feit (dat psv slecht speelt maar wel punten pakt) is hetzelfde als janken om een complottheorie die nergens op gebaseerd is?

    Ik denk idd dat ik te rationeel denk om dit soort 'vergelijkingen' te zien...
    Vind ik leuk
    040-077 +908
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:28
    Ik geloof zelf ook niet in die complottheorie. Ik denk ook niet dat het "Jankgedrag" komt vanwege een complot.
    Maar meer om de regels van de KNVB. Zoals het geval was bij de beoordeling van beide incidenten (Lozano en Huntelaar). Maar om meteen weer de jankkaart te trekken is ook kinderachtig, bovendien staan er grote belangen op het spel dus frustratie uiten is logisch.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:27
    Mee leren leven. Zou wel over kunnen nadenken om spelers achteraf alsnog te schorsen na een overtredingen.
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:29
    VP, je vraagt wel eens om ideeën om de site te verbeteren.
    Ik kan soms niet meer volgens wie op wie heeft gereageerd.
    Bijvoorbeeld mbt dit artikel: op wie heeft rikkie gereageerd
    Ik heb zelf geen idee hoe dit te verbeteren.
    Vind ik leuk
    Psv1 +14
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:30
    Het is zwaar gestraft maar zeker geen maffia dat zijn vergezochte reacties.
    Dit overkomt elk team.

    Het team dat uiteindelijk kampioen is was niet afhankelijk van 1 speler.

    Laat je dan ook zeker niet uit de tent lokken door reacties dat het meer dan terecht is.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:30
    Cocu moet eens bril kopen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173742
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:12
    waarom ? hij ziet heus wel dat ie eerste staat
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:36
    Het perfecte antwoord van het team: De voeten laten spreken en knokken!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2968
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:38
    lekker optijd om je nu te gaan richten om zondag en vind ik het raar dat je bij een slaande beweging gaat zeggen als trainer staf is te hoog en dat het geen straf verdiend dan heb je het over voorbeeld functie en dat geld dan blijkbaar neit voor trainers die dit blijkbaar wel accepteerd
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:46
    Rode kaart was al zwaar. 4 wedstrijden is waanzin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:48
    Is toch ook grote onzin, deze schorsing.
    Rood kan ik inkomen, dan 1 wedstrijdje max. Maar ze zullen wel weer een voorbeeld willen maken richting de rest.
    Vind ik leuk
    Knowitall +247
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:48
    Fluiten voor een overtreding was al heel zwaar. Dit is niet zwaar, dit valt voor niemand te begrijpen! (Als je er een beetje neutraal naar kunt kijken dan).
    Vind ik leuk
    Daarom +213
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:54
    Ze gaan spelen met de beschikbare spelers. Hoor je niet vaak.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:59
    Dus Jetro Willems doet niet mee?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    vrijdag 23 februari 2018 om 14:58
    Lekker blijven huilen Calimero. En gewoon in beroep gaan. 9 van de 10 keer komt er dan nog een wedstrijd schorsing bij :-)
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:00
    Ze moeten niet blijven janken.
    Iedereen kan toch zien dat hij zonder bal een bewuste slaande beweging maakt naar achteren.
    De intentie was niet duwen,het hele kinderachtige gedoe er om heen,vind ik zo triest.
    Hele club naar pearl sturen incl Dhr Brands,die schijnt blind te zijn.
    Vind ik leuk
    Daarom +213
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:07
    Misschien de Vn inschakelen?
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:13
    Accepteer die straf nu maar, slaan hoort niet op de velden.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:18
    Phillip ziet liever dat we het gewoon gaan vinden dat in de rondte gaan slaan tijdens ons geliefde balspel..

    Ik ben bang dat hem nog wat te wachten staat; Lozano krijgt zevende rode kaart in twee jaar.

    Hirving Lozano ontving zaterdagavond tegen sc Heerenveen zijn zevende rode kaart in twee jaar tijd. Sinds 31 januari 2016 werd hij zeven keer weggezonden bij een officieel duel. 

    https://www.ed.nl/psv/lozano-krijgt-zevende-rode-kaart-in-twee-jaar~a4c147bb9/

    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:34
    Als Feyenoorder moet je zondag gewoon rustig aan doen. Anders help je Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:05
    Zou heel zwak zijn als Feyenoord gaat verzaken. Maar ik denk wel dat ze het gaan doen. Wel heel sneu en respectloos naar jullie trouwe die hard fans. Die mensen zingen voor de club, you never walk alone, betalen hun zuurverdiende geld voor seizoenkaarten en losse kaartjes. Reizen de club de hele wereld achterna als het moet, en als dank wordt een topper weggegeven om Ajax te dwarsbomen??? Is dat de instelling van een regerend landskampioen, en topclub?? Is dat hoe je het wilt hebben.
    Vind ik leuk
    R94 +1999
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:09
    En jij denkt echt dat het team zoiets gaat doen? Ik denk dat er eerder supporters zijn die hopen dat ze verzaken dan dat het team dat gaat doen. Die spelers geven er echt niet zoveel om wie er nu kampioen wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:11
    Dat denk ik ook hoor, dat supporters en misschien anderen ervoor open zouden staan om het op een akkoordje te gooien. Misschien heb ik het niet goed verwoord. Maar als er ook maar 1 supporter zo denkt, van welke club dan ook, dan verdient die wel een hele harde bitch slap in het gezicht!:-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 15:37
    Stelletje mafkeesen, kikker oogje heeft ook wat te zeggen.
    Wat een lul
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:01
    Kunnen ze in hoger beroep ook een zwaardere straf krijgen?
    Vind ik leuk
    R94 +1999
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:12
    Het enige wat je nog een keer aan moet kaarten is die zeik regels van de KNVB. Dit proces je toch niet meer, dus geef het maar op en knal die frustratie er zondag uit. Beroep of niet, zondag sta je sowieso zonder Lozano en Utrecht, Willem II en VVV moet je ook pakken zonder hem. Klaar met het gezeik.
    Vind ik leuk
    Cantona +1094
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:14
    Als je in beroep gaat dan denken de mannen van de tuchtcommissie "durf jij aan ons oordeel te twijfelen, bats......nog een wedstrijd er bij".
    straffen ok maar dan wel eerlijk, Matavz kreeg ook vier wedstrijden en daar was geen bal in de buurt en er was ook geen sprake van een duel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:14
    Wie is of was Cruijf(fiaans)?
    Vind ik leuk
    wil +1148
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:20
    Gewoon handjes thuishouden. Dan wordt je niet geschorst.
    Vind ik leuk
    r4vje +162
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:21
    Je had allang moeten vertrekken bij PSV Cocu. Lekker ergens anders aan de slag ipv in de speeltuin die de Eredivisie heet.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:49
    Cocu moet zijn psv brilletje afzetten en gewoon realistisch zijn dat de ene scheidsrechter anders fluit dan de andere so be it daar heeft elke ploeg last of voordeel van.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33626
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:52
    Ach zeikerd jullie missen 1 speler. Zelfs nac heeft van ons gewonnen in de kuip dus...
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:02
    We gaan het met de jongens doen die wel beschikbaar zijn", aldus Cocu.
    Dat leest als, we gaan een hele grote bus in onze strafschop gebied parkeren en dan maar hopen op een countertje. Volgens mij was dat ook de tactiek in de uit wedstrijd tegen Ajax!! Kansloze gedachten, want zowel Feijenoord als Ajax scoren toch wel tegen Jeroen Zoet.
    Na het weekend nog maar twee pnt verschil en dan wil ik het nog weleens zien wie de beste zenuwen heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:21
    Het wordt tijd te gaan onderzoeken of we volgend seizoen bij de KBVB kunnen debuteren. Zijn we van de kromspraak uit Zeist af en van 020
    Vind ik leuk
    fr1963 +3313
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:19
    Ook zonder Lozano gaan ze zondag winnen....slappe hap in de Kuip. Iedereen richt zich daar op het winnen van de beker en vind dat al succesvol, hoe belachelijk ik dat ook vind...als dat al lukt! AZ geef ik eerlijk gezegd de meeste kans.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:29
    Ik vind AZ ook sterker overkomen, maar kennelijk denkt Feijenoord in de eigen kuip (2x) onaantastbaar te zijn.
    Straks worden ze per ongeluk zesde en moet je Europees afdwingen via de nacompetitie, daar word niemand vrolijk van!!!
    Vind ik leuk
    TheMariner +3496
    vrijdag 23 februari 2018 om 17:36
    Gebeurt overal en bij iedere club, alleen huilen ze zo hard wanneer dit een bij een topclub gebeurd dat het gewoon gênant begint te worden. Iedereen moet al de hele week horen dat blablabla......... Kinderachtig volk. Gewoon accepteren en doorrrr.
    Vind ik leuk
    Stranger +5480
    vrijdag 23 februari 2018 om 18:45
    Ik geloof eigenlijk niet in een complot theorie maar als ik even goed nadenk.
    Vorig jaar werd Vilhena ook gestraft en ontliepen Viergever elleboog AZ en Klaassen en Kluivert slaan bij Excelsior ook de dans.
    De geschiedenis herhaalt zich, op zijn minst opvallend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 19:41
    Afgelopen week veel discussie geweest of het wel echt een rode kaart was. Een schorsing van 3 wedstrijden weerspiegelt dit niet. 100% willekeur en subjectiviteit en dus lachwekkend. Maar goed dit gaat Philip niet veranderen. Knallen dan maar met Pereiro
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:25
    Maakt toch geen reet uit.
    De knvb heeft ajax weer geholpen voor de zoveelste keer.
    Maar wij hebben jezus dus zullen we overwinnen.
    Ook tegen twaalf man van ajax.
    Als ik ajax was zou ik de knvb aanvoerder maken. De enigste die wel wekelijks punten voor ze pakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws