Sparta komt met transfernieuws: voormalig Zenit-directeur tekent voor vier jaar

    Sparta komt met transfernieuws: voormalig Zenit-directeur tekent voor vier jaar

    maandag 12 maart 2018 om 12:58

    Sparta heeft Henk van Stee binnen gehengeld als technisch manager. De oud-trainer van onder meer AZ en De Graafschap, in het verleden ook actief als directeur van Zenit Sint-Petersburg, heeft een vierjarig contract ondertekend op Het Kasteel.

    Eerder deze week liet Sparta-directeur Manfred Laros weten dat de onderhandelingen tussen de Rotterdammers en Van Stee in een vergevorderd stadium waren. Inmiddels heeft de enige kandidaat voor de vacature zijn handtekening mogen zetten. "Wij denken met hem de nodige ervaring en know-how binnen te halen om de club te versterken op technisch vlak. Henk van Stee zal per direct starten met zijn werkzaamheden", vertelt Laros aan de clubsite van Sparta.

    De entree van Van Stee betekent ook dat Leo Beenhakker per direct terugtreedt als technisch manager. De nummer zestien van de Eredivisie wil Don Leo echter graag behouden voor de club. Van Stee heeft daar ook wel oren naar. "Ik kijk uit om in samenwerking met Leo Beenhakker het technische beleid vorm te geven."

    Plaats een reactie

    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 13:00
    Kan ie zondag direct een pak slaag van Ajax op Sparta meemaken :)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18773
    maandag 12 maart 2018 om 13:04
    Knap om daar speciaal even een account voor aan te maken. Welkom Niels! :-D
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 13:06
    Zo knap is dat niet hoor wobo, iedereen kan een account aanmaken, gaat erg makkelijk :)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18773
    maandag 12 maart 2018 om 13:07
    Ja dat klopt haha. Sommigen nemen zelfs de moeite om 3-4-5 fakeaccounts aan te maken om lekker te stoken. Je bent niet toevallig stiekem voor PSV? ;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 13:14
    Wil jij nooit meer tegen mij schelden met '' Je bent niet toevallig stiekem voor PSV? ;-) '' :)

    Nee ik ben gewoon Niels en Ajacied, die aardige jongen uit Almere :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    maandag 12 maart 2018 om 13:27
    Goh laat je Fc Almere City
    in de steek
    weer zo'n succes suporter
    zonder succes
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 13:30
    Goh inderdaad, ik woon al 2 jaar in Almere, ik moet daarom inderdaad Ajax inruilen voor Almere City omdat ik ze anders in de steek laat, dommer dan jij reageert is onmogelijk :)
    Vind ik leuk
    Spiegel +7683
    maandag 12 maart 2018 om 13:38
    Niels had jij niet al veel eerder een account? Waarom die opgezegd dan?
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 13:41
    Ja dat klopt :)

    Ik had er die dag meer dan genoeg van dat de site niks deed tegen een paar accounts met walgelijke teksten :(

    Maar ik blijf niet zolang denk ik, gewoon even wat reageren en dan zie ik wel, kan zomaar dat ik over een paar dagen of paar weken weer het account verwijder en er weer eentje aanmaak wanneer ik even wil reageren :)
    Vind ik leuk
    Spiegel +7683
    maandag 12 maart 2018 om 13:43
    Zonde man. Een van de weinige fatsoenlijke reaguurders.

    Je moet je niet gek laten maken.

    T lijken er heel veel maar t zijn er maar 2-3 die het verzieken.
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 13:45
    Ach ik reageer ook wel eens fel :)

    Maar dat achterlijke gedoe over neuzen joden pedofielen uit Eindhoven bla bla, ik werd er beroerd van, gaat gewoon nergens meer over!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:41
    Amsterdam ingeruild voor almere?? Niet vrijwillig zeker ?
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 13:44
    Nee ik heb Weesp ingeruild voor Almere :)

    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:44
    Oh, das minder erg inderdaad ;)
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 13:47
    Ik zou voor geen goud in Amsterdam willen wonen ( ik snap dat er veel zijn die het geweldig wonen vinden ), maar ik houd van ruimte en water en dat is in Amsterdam moeilijk te vinden, als je al zo een plekje vind is het onbetaalbaar :(

    En ook vind ik Amsterdam veel te druk om te wonen :)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:50
    Ruimte heb ik hier niet, water wel ;)
    En een miljoen toeristen om het mee te delen natuurlijk. Druk, maar gezellig!
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 13:55
    Haha natuurlijk is er ook wel ruimte maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel :)

    Jij die in Amsterdam woont weet ook wel dat een redelijk ruim huis 2 onder 1 kap en met water in de buurt, gewoon bijna onbetaalbaar is en als het er al is zo'n huis bijna niemand het verkoopt :)

    Ik bedoel, ik woon gewoon echt aan het water, bootje aan de stijger :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:58
    lekker man, meld me wel weer bij je als de zon schijnt :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 13:58
    Altijd welkom :)
    Vind ik leuk
    mortagon +1082
    maandag 12 maart 2018 om 14:50
    Haha successupporter? Aan je naam te zien ben je zelf de echte successupporter
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    maandag 12 maart 2018 om 13:23
    Weet je zeker dat je dit op voorhand zwart op wit stelt? Je kan alleen maar heel erg af gaan als het anders uitpakt. Dat zou dit seizoen toch niet de eerste keer zijn.
    Vind ik leuk
    Spartan +4793
    maandag 12 maart 2018 om 13:25
    Zondag wint Sparta die pot gewoon ;-)
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    maandag 12 maart 2018 om 13:28
    zou geweldig zijn
    Vind ik leuk
    Hesses +911
    maandag 12 maart 2018 om 18:34
    Gun Sparta niet veel maar.tegen Ajax mogen ze wel winnen.
    Vind ik leuk
    Spartan +4793
    maandag 12 maart 2018 om 19:16
    Uit in de kuip winnen we ook :-)
    Vind ik leuk
    Hesses +911
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:59
    Dromen mag altijd maar na 90 minuten zal het scorebord toch fey 3 spa 0 aangeven...en dan zijn jullie weer wakker ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:26
    Of andersom!
    Vind ik leuk
    Ajax +633
    maandag 12 maart 2018 om 13:03
    Hopen dat Henk van Steen is
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18773
    maandag 12 maart 2018 om 13:05
    En dat alle spelers met zijn komst een uitstekende Henk van Steekpass krijgen
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:08
    Niels, laten ze eerst maar zorgen dat spelers willen invallen en niet gewoon hun werk weigeren !!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1420
    maandag 12 maart 2018 om 13:16
    grootste opvreter ooit.....sparta heeft een nobody binnen gehaald....ouderwets en autoritair.....
    Vind ik leuk
    MiloZandt +993
    maandag 12 maart 2018 om 13:25
    Dan zal Hugo Borst er binnenkort ook wel een functie krijgen
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    maandag 12 maart 2018 om 13:27
    Henk van Stee zou wel eens precies de goede figuur kunnen zijn op die plek. Een man met de nodige ervaring, sympathiek en open voor kritiek. Daar kan je niks van zeggen. Ik ben benieuwd hoe dat samen met Advocaat naar het einde van dit seizoen uitpakt. In principe heeft Sparta het nu juist door toedoen van Dick Advocaat weer een beetje op de rails, met aceptabele eredivisiewaardige spelers erbij. Een beetje structuur van Henk van Stee erbij en dan komt het hopelijk allemaal nog gewoon goed.
    Vind ik leuk
    pico323 +5059
    maandag 12 maart 2018 om 13:50
    prima gedaan door sparta.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2467
    maandag 12 maart 2018 om 15:04
    Beetje vreemde kop, ik dacht dat Rusland ook in Sparta ging in(fil)vest(r)eren.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    maandag 12 maart 2018 om 15:52
    Mooie move van Sparta, het is zeker voor de lange termijn een aan winst!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Sparta komt met transfernieuws: voormalig Zenit-directeur tekent voor vier jaar