Sparta komt met transfernieuws: voormalig Zenit-directeur tekent voor vier jaar

    Sparta komt met transfernieuws: voormalig Zenit-directeur tekent voor vier jaar

    maandag 12 maart 2018 om 12:58

    Sparta heeft Henk van Stee binnen gehengeld als technisch manager. De oud-trainer van onder meer AZ en De Graafschap, in het verleden ook actief als directeur van Zenit Sint-Petersburg, heeft een vierjarig contract ondertekend op Het Kasteel.

    Eerder deze week liet Sparta-directeur Manfred Laros weten dat de onderhandelingen tussen de Rotterdammers en Van Stee in een vergevorderd stadium waren. Inmiddels heeft de enige kandidaat voor de vacature zijn handtekening mogen zetten. "Wij denken met hem de nodige ervaring en know-how binnen te halen om de club te versterken op technisch vlak. Henk van Stee zal per direct starten met zijn werkzaamheden", vertelt Laros aan de clubsite van Sparta.

    De entree van Van Stee betekent ook dat Leo Beenhakker per direct terugtreedt als technisch manager. De nummer zestien van de Eredivisie wil Don Leo echter graag behouden voor de club. Van Stee heeft daar ook wel oren naar. "Ik kijk uit om in samenwerking met Leo Beenhakker het technische beleid vorm te geven."

    Plaats een reactie

    Niels92 +22232
    maandag 12 maart 2018 om 13:00
    Kan ie zondag direct een pak slaag van Ajax op Sparta meemaken :)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23916
    maandag 12 maart 2018 om 13:04
    Knap om daar speciaal even een account voor aan te maken. Welkom Niels! :-D
    Vind ik leuk
    Niels92 +22232
    maandag 12 maart 2018 om 13:06
    Zo knap is dat niet hoor wobo, iedereen kan een account aanmaken, gaat erg makkelijk :)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23916
    maandag 12 maart 2018 om 13:07
    Ja dat klopt haha. Sommigen nemen zelfs de moeite om 3-4-5 fakeaccounts aan te maken om lekker te stoken. Je bent niet toevallig stiekem voor PSV? ;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +22232
    maandag 12 maart 2018 om 13:14
    Wil jij nooit meer tegen mij schelden met '' Je bent niet toevallig stiekem voor PSV? ;-) '' :)

    Nee ik ben gewoon Niels en Ajacied, die aardige jongen uit Almere :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 13:14]
    Vind ik leuk
    mcmodd +22882
    maandag 12 maart 2018 om 13:23
    Weet je zeker dat je dit op voorhand zwart op wit stelt? Je kan alleen maar heel erg af gaan als het anders uitpakt. Dat zou dit seizoen toch niet de eerste keer zijn.
    Vind ik leuk
    Spartan +6491
    maandag 12 maart 2018 om 13:25
    Zondag wint Sparta die pot gewoon ;-)
    Vind ik leuk
    Hesses +965
    maandag 12 maart 2018 om 18:34
    Gun Sparta niet veel maar.tegen Ajax mogen ze wel winnen.
    Vind ik leuk
    Spartan +6491
    maandag 12 maart 2018 om 19:16
    Uit in de kuip winnen we ook :-)
    Vind ik leuk
    Hesses +965
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:59
    Dromen mag altijd maar na 90 minuten zal het scorebord toch fey 3 spa 0 aangeven...en dan zijn jullie weer wakker ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:26
    Of andersom!
    Vind ik leuk
    Ajax +691
    maandag 12 maart 2018 om 13:03
    Hopen dat Henk van Steen is
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23916
    maandag 12 maart 2018 om 13:05
    En dat alle spelers met zijn komst een uitstekende Henk van Steekpass krijgen
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:08
    Niels, laten ze eerst maar zorgen dat spelers willen invallen en niet gewoon hun werk weigeren !!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 13:09]
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1595
    maandag 12 maart 2018 om 13:25
    Dan zal Hugo Borst er binnenkort ook wel een functie krijgen
    Vind ik leuk
    mcmodd +22882
    maandag 12 maart 2018 om 13:27
    Henk van Stee zou wel eens precies de goede figuur kunnen zijn op die plek. Een man met de nodige ervaring, sympathiek en open voor kritiek. Daar kan je niks van zeggen. Ik ben benieuwd hoe dat samen met Advocaat naar het einde van dit seizoen uitpakt. In principe heeft Sparta het nu juist door toedoen van Dick Advocaat weer een beetje op de rails, met aceptabele eredivisiewaardige spelers erbij. Een beetje structuur van Henk van Stee erbij en dan komt het hopelijk allemaal nog gewoon goed.
    Vind ik leuk
    pico323 +5325
    maandag 12 maart 2018 om 13:50
    prima gedaan door sparta.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3948
    maandag 12 maart 2018 om 15:04
    Beetje vreemde kop, ik dacht dat Rusland ook in Sparta ging in(fil)vest(r)eren.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5810
    maandag 12 maart 2018 om 15:52
    Mooie move van Sparta, het is zeker voor de lange termijn een aan winst!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Sparta komt met transfernieuws: voormalig Zenit-directeur tekent voor vier jaar