De Boer slaat terug na Mourinho-kritiek: 'Bijna een miljard uitgegeven'

    De Boer slaat terug na Mourinho-kritiek: 'Bijna een miljard uitgegeven'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 23:51di 13-03-2018 om 23:51

    Frank de Boer heeft teruggeslagen naar Manchester United-manager Jose Mourinho. De Portugees noemde De Boer eerder deze week 'de slechtste manager uit de geschiedenis van de Premier League', in een reactie op kritiek van de Noord-Hollander.

    Nadat Manchester United dinsdagavond uit de Champions League werd gekegeld door Sevilla, was het tijd voor De Boer om terug te slaan. "Hij kan wel beweren dat ik de slechtste Premier League-manager ooit ben. Maar hij is degene die bijna een miljard euro aan spelers heeft uitgegeven. En dan laat hij ze zo voetballen...", liet hij dinsdagavond aan BeIN Sports weten.

    Onlangs liet De Boer zich al negatief uit over Mourinho, die Marcus Rashford naar de smaak van de voormalige Ajax-trainer te weinig speelminuten gunt. "Het is jammer dat Mourinho zijn trainer is", liet De Boer weten. Dit schoot bij Mourinho in het verkeerde keelgat: de Portugees liet tijdens een persconferentie weten dat De Boer, op basis van zijn Crystal Palace-statistieken, geen recht van spreken had.

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 23:53
    Huh was het nou Ronald of Frank die bij Veroncia in de studio was. Ben nou echt in de war geraakt.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:55
    Beter dan de war kwijt geraakt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:56
    Dat was mijn broer, ik gebruik geen botox
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:57
    Jullie lijken echt precies op elkaar nauwelijks te onderscheiden.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9467
    woensdag 14 maart 2018 om 07:35
    Denken we ook altijd bij jouw en een hoop stront, als je Ronald en Frank niet uit elkaar haalt lig je al even onder een steen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 07:37]
    Vind ik leuk
    Bert56 +218
    woensdag 14 maart 2018 om 09:55
    Dat heb je wel meer met een tweeling
    Vind ik leuk
    Eindje040 +780
    woensdag 14 maart 2018 om 06:50
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 07:24
    Wow. Klasse opmerking.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +780
    woensdag 14 maart 2018 om 08:01
    Dankje downvanhetzuiden.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 08:03
    Twee posts, twee keer schelden. Wat een vrijheid hebben we hier in Nederland. Het is zo aantrekkelijk en intelligent om te schelden met ziektes of geaardheid.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14748
    woensdag 14 maart 2018 om 01:28
    Bien je ben toch altijd in de war?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9467
    woensdag 14 maart 2018 om 07:34
    was je maar gewoon echt kwijt geraakt
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22154
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:54
    Oei dat is wel een sterk punt.


    edit: enige probleem echter is dat mourinho er vaak mee wint. Bij Inter nog de CL bijvoorbeeld en 2e in de PL achter dit Man City is absoluut geen schande
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 23:54]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 00:04
    Inter onder Mourinho was een ploeg die precies wist wat ze moesten doen. United is een bij mekaar geraapt zootje.

    Maar ik denk eerder dat het spelletje van Mourinho onderhand achterhaald is.
    Vind ik leuk
    plein19 +2470
    woensdag 14 maart 2018 om 01:34
    Afgelopen weekend werkte het perfect. En vorig jaar in de finale ook
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 03:59
    Dan kun je incidenten gaan opnoemen maar het blijft niet om aan te gluren. Sterker nog, het is om je dood te schamen.
    Over die finale, dan praat je over Feyenoord die alles lang gaat spelen in de finale tegen Swift. Doe je het dan goed hé.
    Vind ik leuk
    plein19 +2470
    woensdag 14 maart 2018 om 07:48
    Hoe het eruit ziet maakte Mourinho vroeger niet uit. En nu nog steeds niet. Zijn tactiek is niet uitgewerkt. Hij had nu pech. Maar met spuuglelijk ontregelend voetbal behaald hij nog steeds veel succes
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9467
    woensdag 14 maart 2018 om 07:40
    Toen was hij nog niet van MANUTD maar van Everton plein 19
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 07:40]
    Vind ik leuk
    plein19 +2470
    woensdag 14 maart 2018 om 07:49
    Ik reageerde op een stelling over Mourinho. Ik weet niet wat jij bedoelt
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9467
    woensdag 14 maart 2018 om 07:55
    Lukulu in de spit ipv snelle aanvallers als Martial en Rasford
    Vind ik leuk
    plein19 +2470
    woensdag 14 maart 2018 om 08:01
    Frank de Boer postte dat Mourinho zijn spelletje achterhaald is. En dat denk ik niet. Het is vreselijk maar wel behoorlijk effectief. Over spelers heb ik het niet gehad
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:54
    Karma!!!
    Vind ik leuk
    Gerro +7373
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:54
    Helemaal gelijk Frankie met dat materiaal bij united had jij er meer uit gehaald
    Vind ik leuk
    buddha +9068
    woensdag 14 maart 2018 om 00:42
    nou............ je hebt het over frank he ;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9467
    woensdag 14 maart 2018 om 07:42
    Met dit matriaal wel, lekker balletje breed en tikkie terug
    Vind ik leuk
    plein19 +2470
    woensdag 14 maart 2018 om 07:52
    Het voetbal onder Frank was niet zo erg als onder Mourinho. Maar na 2 kampioenschappen begon zijn manier van spelen ook behoorlijk te knellen van schaamte. Dat vermoeiende breed getik
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    woensdag 14 maart 2018 om 08:22
    Maar De Boer mocht niet of nauwelijks geld uitgeven he. In tegenstelling tot Mourinho, die aan één speler al twee keer zoveel uitgaf dan De Boer in zijn hele periode bij Ajax
    Vind ik leuk
    plein19 +2470
    woensdag 14 maart 2018 om 08:25
    Mourinho heeft Manchester City als tegenstander. Frank had PSV.. Met de spelers van Ajax had leuker voetbal gespeeld kunnen worden
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    woensdag 14 maart 2018 om 08:32
    Misschien, misschien ook niet. Psv was de ploeg met de grote uitgaven, niet Ajax.
    Vind ik leuk
    plein19 +2470
    woensdag 14 maart 2018 om 08:55
    Ik vond ook dat Ajax te weinig uitgaf. Gelukkig is Dennis eruit.
    Eerlijk gezegd vind ik de afgang van gisteren wel wat hebben met de afgang tegen De Graafschap. Met veel betere materiaal, laf voetballen en onderuit gaan.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    woensdag 14 maart 2018 om 09:11
    Ja dat was een rotwedstrijd
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:55
    Ja Frank, zo’n inkoppers kreeg je niet als verdediger. Gescoord.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11504
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:55
    Dit is een nepaccount
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    woensdag 14 maart 2018 om 00:07
    Mee eens, ijskoude analyse / ontrafeling
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    woensdag 14 maart 2018 om 00:09
    DaveOCKOP plaatst dit. Fake news
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:59
    Dd Boer slaat terug??? Heeft hij nu wel punten gehaald bij Palace dan?
    Vind ik leuk
    Choppa +335
    woensdag 14 maart 2018 om 00:00
    Das een boer met kiespijn
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 00:16]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    woensdag 14 maart 2018 om 00:04
    Frank laat hem toch...
    Vind ik leuk
    The Iceman +11504
    woensdag 14 maart 2018 om 00:06
    Frank heeft dit niet gezegd. Is fakenews/een parodieaccount
    Vind ik leuk
    DonQuichot +323
    woensdag 14 maart 2018 om 00:06
    Frank, wees nou verstandig en hou je gemak. Iets met schoenveters en nog niet strikken, hoe walgelijk Mourinho ook mag zijn.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    woensdag 14 maart 2018 om 08:24
    Iets met nepaccount
    Vind ik leuk
    DonQuichot +323
    woensdag 14 maart 2018 om 10:49
    Neehoor.
    Vind ik leuk
    Farmer +12744
    woensdag 14 maart 2018 om 00:06
    Híj's fijn :)

    Mourinho heeft per seizoen, al meer uitgegeven, dan Frank de Boer in zijn hele carriére.
    Daarnaast heeft Mourinho dus altijd een vétte clausule in zn contract staan dat hij nóg meer geld vangt, als men hem ontslaat. Frank de boer is iets meer een voetballer en mens, en is niet zo 'extortie-gericht', als de zgn 'bloedzuiger-Mourinho'.

    Leuk moddergevecht.../pakt popcorn.
    Meer aub! :D
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 00:07
    Tegen dit (prachtige) team van Manchester City valt niet tegen te voetballen. Een heerlijke ploeg voor ogen hoor zien we ! Prachtig!
    Vind ik leuk
    Maan88 +4533
    woensdag 14 maart 2018 om 00:07
    Beetje jammer frank, het had je gesierd om gewoon wijs je mond te houden en Mourinho gewoon te laten zeveren. Maar van de andere kan, ben ik niet anders gewend van een ajacied om achteraf zijn gelijk te halen. Als Mourinho nu door was gegaan had je frank namelijk niet gehoord. Wat heeft frank nou na ajax nog gepresteerd? Die kan dalijk bij Rode Ster, HJK Helsinki of Maribor proberen zn carrière uit het slop te halen
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +938
    woensdag 14 maart 2018 om 07:41
    Hij zegd tenminste wat hij van het voetbal van Mourinho vind dat siert hem. Waarom zou hij zijn mond moeten houden? Hij mag toch zijn mening geven we zijn geen communistisch land! Wat heeft dit te maken met achteraf zijn gelijk te halen! Hij had vooraf toch al verteld hoe mourinho bv met Rashford omging. Het heeft er toch niks mee te maken of Frank wel of geen goede trainer is!!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2253
    woensdag 14 maart 2018 om 00:16
    Mourinho de meest overschatte trainer die er is.
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    woensdag 14 maart 2018 om 02:22
    Vrij onnozele opmerking lijkt me.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 00:22
    Voor die functie bij MU zou de Boer helemaal niet aanmerking komen.
    Hij mag de veters van Mourinho nog niet strikken
    Vind ik leuk
    buddha +9068
    woensdag 14 maart 2018 om 00:47
    hoeft ook niet. hij heeft klittenband schoenen
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1463
    woensdag 14 maart 2018 om 00:57
    Beiden hebben gelijk en beiden gedragen zich tegelijkertijd als veel forum leden hier.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 01:30
    Spijker, kop, raak!
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    woensdag 14 maart 2018 om 01:49
    Karma bitch.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22122
    woensdag 14 maart 2018 om 06:01
    Franck de Boer......
    Vind ik leuk
    Fr!ts +101
    woensdag 14 maart 2018 om 06:40
    Ik zou zeggen vecht het uit in een bokswedstrijd wat op youtube live wordt uitgezonden.
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +64
    woensdag 14 maart 2018 om 06:45
    Die de boer moet zijn muil houden heeft nooit wat gepresteerd die koekkebakker
    Vind ik leuk
    Ryan82 +983
    woensdag 14 maart 2018 om 07:31
    Haha en terecht. Wat een schande om met dit elftal niet van Sevilla te winnen. Aankoopbeleid is ongelofelijk slecht. Ze kopen maar wat en proberen daar een elftal van te maken. Er zit totaal geen logica in. Ook qua spel zie ik niks daarin terug.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27534
    woensdag 14 maart 2018 om 07:54
    Frank kan wel doorgaan met Mourinho bashen en hij heedr zelfs nog gelijk ook. Helaas kan Mourinho een ander palmares overleggen dsn de Boer.

    Maar het is wel lekker dat de ploegen die verdedigend spelen verliezen! Gisteren United en vanavond volgt Chelsea.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 07:55
    Feit blijft dat de Boer de slechtste manager ooit is in Engeland.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 08:20
    Hahah Frank heeft wel goed gecounterd.....een basis elftal van ruim een miljard euro of een basis elftal van max 100 miljoen.....en dan je team zo laten spelen.... De manier van Frank had waarschijnlijk beter uitgepakt bij ManU
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    woensdag 14 maart 2018 om 08:34
    Was toch om te kotsen hoe Man.Utd gister speelden.
    In de 20ste minuut met 11 met achter de bal.
    Idd met 11 man , leek af en toe wel dat Lukaku als verdedigende middenvelder speelden inplaats van in de spits.
    Wat was dat een triest verhaal om te zien.
    We staan achter de manager wordt er dan gezegd , wordt tijd dat de fans daar een statement gaan maken.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +780
    woensdag 14 maart 2018 om 09:20
    Zwaar matig dat ajax die verloren dus
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    woensdag 14 maart 2018 om 09:41
    Met alle respect maar de Boer komt elke keer weer over als een dood vogeltje. Dat kun je van Mourinho bepaalt niet zeggen.
    Voor mijn een raadsel dat zo'n de Boer überhaupt trainer is geworden want hij heeft niets van een trainer, het gaat allemaal zo langzaammmmm bij hem dat zelfs het motortje van een versleten Hiddink nog vlugger overkomt .
    Telkens als je hem hoort praten denk je, komt hij nu pas uit zijn bed?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 09:44]
    Vind ik leuk
    lfc +9