'Ik werd geschorst door Van Geel, ik zie die twee gewoon in Feyenoord-basis staan'

    'Ik werd geschorst door Van Geel, ik zie die twee gewoon in Feyenoord-basis staan'

    vrijdag 16 maart 2018 om 23:33

    Anouar Hadouir ging een tijdje door het leven als 'moeilijke jongen' nadat hij het op een training van Roda JC aan de stok kreeg met Bram Castro. De routinier van Excelsior vergelijkt het met het opstootje tussen Sven van Beek en Steven Berghuis bij Feyenoord.

    "Weet je wat het gekke is? Wat er tussen mij en Castro gebeurde, was niet meer of minder dan wat er een paar weken geleden bij Feyenoord op de training gebeurde", zegt Hadouir tegen VICE Sports. "Feyenoord heeft nu dezelfde technisch directeur als ik toen bij Roda JC (Martin van Geel, red.). Ik werd destijds geschorst. De twee spelers die ruzie kregen op de training van Feyenoord zie ik nog gewoon in de basis staan."

    Hadouir vraagt zich af waardoor dat komt. Hij denkt dat het misschien met de tijd te maken heeft. "Dat er nu op trainingen meer getolereerd wordt dan toen. Aan de andere kant zijn in Nederland de contrasten groot tussen hoe de ene wordt beoordeeld, vergeleken met de ander."

    "Iemands achtergrond speelt daarin vaak een rol. Dat is al eeuwen zo. Ik denk wel dat dat steeds iets minder wordt per generatie. Het leven in Nederland wordt gelukkig steeds multicultureler en de voetballerij ook."

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 maart 2018 om 23:34
    Eens is de hele wereld gemixt.
    Vind ik leuk
    6ix9ine +243
    vrijdag 16 maart 2018 om 23:37
    Dit is nou al de 2e keer dat hij zonder reden opeens de racisme-kaart speelt
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8451
    vrijdag 16 maart 2018 om 23:40
    Realiteit is confronterend ofnie?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 23:44
    Geen enkele reden toe, dus laten gaan.
    Vind ik leuk
    FACT +1946
    vrijdag 16 maart 2018 om 23:46
    Typisch......
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:02
    Leg jij dan uit met argumenten waarom dezelfde technisch directeur de ene wel schorst en de ander niet...in een soortgelijke situatie
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 23:40
    Blablabla... mentaliteit is het niks meer
    Vind ik leuk
    Gerro +5408
    vrijdag 16 maart 2018 om 23:41
    Martin is waarschijnlijk iets milder geworden
    Vind ik leuk
    FSCeara +7835
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:00
    Martin heeft nu wat prijzen op zak dat had hij toen niet dus niet kan wat meer zonder dat mensen hem bektitiseren.
    Vind ik leuk
    Thobar +3633
    zaterdag 17 maart 2018 om 01:26
    Bij een clubs als Roda en Willem II heeft een "zwaargewicht" als Van Geel verschillende petten op hij maakte het beleid beleid, voert het uit en berispte degenen die uit de pas lopen zonder veel tegenspraak. Bij een grote club als Feyenoord zijn die taken meer verdeeld en zijn er in de organisatie meerdere bestuurders die een woordje mee spreken. Beslissingen moeten worden gedragen door meerdere personen waardoor ze vaak milder uitpakken
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:03
    Krijgen we nog een Ajax topic?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17135
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:16
    Geduld is een schone zaak jongen :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:31
    Behalve als je na dat geduld alsnog teleur gesteld word :p
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17135
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:34
    Hehe, daar durf ik m’n geld op te zetten :-p.. Een Ajax topic is een zekerheidje!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1585
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:18
    Daar heb je het weer pffff het discriminatie plaatje en wie of wat begint er over?
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:20
    Daar hebben we de pfffs weer nadat er gewezen wordt op dubbele standaarden. Er komt van jullie kant nooit een fatsoenlijk tegenargument.
    Vind ik leuk
    jochempje +2218
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:22
    ‘Jullie’ is anders aardig generaliserend.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:26
    Als je een verwijzing maakt naar een groep dan spreek je in jullie. En in mijn reactie hierboven is de jullie redelijk duidelijk, zij die constant dergelijke zaken bagatelliseerd maar verder weinig argumenten hebben.

    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:27
    Moet je je gaan verdedigen tegen iedereen die iets roept zonder dat ze dat kunnen bewijzen ? Enne, welke argumenten heb jij om te denken dat het racisme is ?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 00:28]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:31
    Is hij iedereen die iets roept? Hij geeft een duidelijk voorbeeld waarbij er met twee maten gemeten wordt, waarbij hij een parallel ziet in de maatschappij waarin dit ook meer dan genoeg voorkomt. Is dat onomstotelijk bewijs dat het racisme is? Nee, maar de discussie uit de weg gaan door mensen neer te zetten als zeurders of onterechte racisme kaart trekkers is simpel.

    In dit land is er het idee ontstaan dat als iemand je niet vieze kutmarokkaan in je gezicht genoemd heeft dat er geen sprake kan zijn van discriminatie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 00:32]
    Vind ik leuk
    Cster +73
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:41
    Je praat onzin.
    Vind ik leuk
    Ozpo +411
    zaterdag 17 maart 2018 om 03:02
    Goed argument ;)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:26
    Nee het is geen voorbeeld. Het is alleen zijn interpretatie van wat de reden is dat het toen anders ging als nu. Wat wil je dan ?
    Dat als iemand maar iets interpreteert er gelijk een heel onderzoek zou moeten komen of het wel discriminatie is of niet ? Misschien heeft van Geel in allebei de gevallen de trainer gewoon laten beslissen wat de straf was. Weet jij veel? Het kan van alles zijn. Eigenlijk zeg je nu dat als het niet Berghuis geweest was maar El Ahmadi dat hij anders gestraft zou zijn. Sorry, maar lijkt me echt onzin. Ik denk dat GIO de straffen uitdeelt en dat hij dat voor iedereen hetzelfde doet. GIO is zelf ook geen volbloed blanke dus het lijkt me sterk dat hij discrimineert. En even persoonlijk: je moet je niet verdedigen tegen mensen die je veroordelen op je nickname of roepen zonder argumenten. dat heeft niks met de discussie te maken
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 11:33]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zaterdag 17 maart 2018 om 15:41
    NIemand roept op tot een onderzoek naar racisme, stop met chargeren. Wat het wel toe dient aan te zetten is dat we als samenleving (of als voetbalfans) eens een stuk kritischer gaan kijken naar onze eigen houding richting bepaalde spelers. Er is weldegelijk een verschil te bekennen in hoe fans, clubs en media omgaan met gedragingen van spelers op basis van hun achtergrond.

    Zo'n El Ahmadi zal door zijn carriere zich vast ook wel eens als een Berghuis hebben willen gedragen. Maar waarom doet hij dat niet? Omdat hij meer dan alleen een boze El Ahmadi is, hij zal een kut marokkaan zijn die mogelijk harder aangepakt zal worden.

    Het is geinig om de laatste jaren te lezen hoe ongemakkelijk Nederlanders (en andere blanke) zich voelen bij de gedachte dat ze voor racist kunnen worden uitgemaakt terwijl ze dat niet zijn. Ik vind het geinig omdat het een ongemakkelijk gevoel is waarmee je als allochtoon in dit land gewoon moet leven. Iedereen kan wel eens boos zijn, iedereen kan wel eens niet zijn dag hebben, maar weten dat je dan een "kijk, zie je hoe ze zijn" naar je hoofd krijgt is verstikkend.

    Dus moet er een onderzoek komen of iets dergelijks? Nee, maar het zou prettig zijn als er een sfeer is waarin ieder mens zijn menselijke eigenschappen naar de voorgrond mag brengen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:45
    Nou ik hou erover op want je zit nu dingen (over El Ahmadi) te veronderstellen waar geen enkel bewijs voor is. En je blijft dingen aandragen zonder ook maar een greintje bewijs. Die speler komt met een insinuatie zonder ook maar een klein stukje bewijs. Alleen maar veronderstellingen. Daar kan ik niks mee. En dan het verhaal en ik citeer :"Ik vind het geinig omdat het een ongemakkelijk gevoel is waarmee je als allochtoon in dit land gewoon moet leven" Nou, je moet helemaal niks, je mag hier leven maar als het mij zo slecht zou bevallen als jou ging ik weg.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:33
    Ik veronderstel? Als er iets is waar frequent over gesproken is afgelopen jaren is het hoe allochtonen zich constant moeten inhouden vanwege de angst om veroordeeld te worden. Het is een zeer logische aanname, net als jouw aanname eerder over GIO.

    Het moet een mooi gegeven zijn om discussies te voeren waarbij je enige argument "jij veronderstelt". Gaat verder behoorlijk uit de weg dat ik helemaal niemand van iets beticht, maar een betoog hou voor het vrij kunnen spreken over zaken die een ieder dient aan te gaan.

    Haha het mooie verhaal over het mag hier leven. Wees gerust, ik ben merendeels van mijn tijd niet in Nederland. En juist in het buitenland merk ik hoe sommige landen een stuk eerlijker zijn over hun problematiek met buitenlanders.
    Vind ik leuk
    Akki +1
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:19
    Gewoon een feit als je blank zijn er andere regels
    Vind ik leuk
    jochempje +2218
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:25
    Statistieken wijzen anders uit.


    Maar ja, wat heb je aan feiten als ze niet jouw sprookje ondersteunen, he.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:42
    tja wat heb je aan feiten als je uit het niets opeens zaken roept als statistieken wijzen (anders) uit. Wat wijzen ze uit slimmerik? Welke statistieken, van wie, wanneer?

    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:50
    Echt zwak. Je gaat om bewijzen vragen maar zelf doe je de hele tijd veronderstellingen zonder enig bewijs
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:38
    Ik doe veronderstellingen zonder bewijs?

    1. Ik betoog een open discussie over een verschil in handellen met betrekking tot de achtergrond van een speler. Hierboven heb ik zelfs het voorbeeld gegeven van het verschil in reacties op de ruzies van voetballers. Goed gedocumenteerd op het internet/VP, dus ga je gang.

    2. hij verwijst naar WELKE statistieken? In het luchtledige roepen dat statistieken uitwijzen kan een ieder.

    Als je me op iets wilt pakken alsjeblieft zorg dat het logisch is.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
    Dit is één van de eerste dingen die je getypt hebt

    "Daar hebben we de pfffs weer nadat er gewezen wordt op dubbele standaarden. Er komt van jullie kant nooit een fatsoenlijk tegenargument"

    Dus de speler beweert dat er een dubbele standaard is, heeft geen enkel bewijs, jij gaat daarin mee en dan moeten de anderen maar met tegenargumenten komen.

    Nee dat is pas logisch
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:35
    Volgens mij begrijp jij niet zogoed wat bewijslast is. De speler doet een constatering dat voor eenzelfde vergrijp er verschillende straffen en reacties zijn. Het bewijs grote vriend? Dat is het gevecht en de uitgebleven sancties.

    Dat is iets heel anders dan roepen "van Geel is een racist", want daar heeft hij inderdaad geen bewijs voor. Het is ook iets heel anders dan roepen statistieken wijzen uit. welke statistieken? Statistieken over grootmoeders die gemiddeld een cup groter hebben dan meisjes van 14?


    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zondag 18 maart 2018 om 08:17
    Ik heb het niet over bewijslast dat er verschillende straffen zijn. ik heb het over bewijslast dat het een racistisch karakter heeft. Maar dat weet je best, alleen praat je er nu niet meer over want het bewijs is er niet en je kan het dus ook niet verdedigen. In eerdere reacties zie je duidelijk dat jij insinueert dat het om racisme gaat. En ik snap je niet want als het in het buitenland allemaal zo goed gaat zou ik er blijven.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:38]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zondag 18 maart 2018 om 08:34
    Daar zeg ik dat er een verschil te bekennen is hoe fans, clubs en media omgaan met gedragingen van spelers op basis van hun achtergrond.

    Hoe maak jij daarvan dat ik met die zin van Geel zijn actie uitmaak voor racisme?

    Ik kan hier niet mee verder gaan. Je hele argumentatie draait om lulraak roepen dat iemand anders veronderstellingen doet. Uitkomen bij mogelijke antwoorden (net zoals bijvoorbeeld het antwoord dat het te maken kan hebben met het verschil tussen topclubs en kleine clubs) doe je door logische redeneringen en verschillende opties op de tafel te gooien en een discussie op gang te brengen over welke van de opties het meest waarschijnlijk is.

    Wat jij doet is opties van de tafel gooien zonder ook maar een fatsoenlijk argument. Heb je wel eens van multivariabele gehoord? Zo niet? zoek het op, lees, lees nog meer en kom dan claimen dan mijn redenering niet klopt.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zondag 18 maart 2018 om 08:40
    en jij legt ze erop zonder argument. Want je zei zelf dat El Ahmadi bij een schermutseling anders behandeld zou worden. RACISME DUS. maar nu loop je je eigen woorden te verdraaien. Lekker makkelijk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:48]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zondag 18 maart 2018 om 08:47
    zonder argument?

    1. Twee redelijk identieke situaties worden anders beoordeeld.
    a. door leidinggevende van de clubs
    b. door de fans (zie reacties op VP)
    c. door de media

    2. mogelijke oorzaken voor een verschil?
    a. twee verschillende clubs met verschillend beleid.
    b. voorgeschiedenis van de spelers
    c. een vooroordeel over betreffende spelers waardoor reacties anders zijn


    Moet er nog een kleurplaatje bij zodat je het helemaal begrijpt?
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:47]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zondag 18 maart 2018 om 08:52
    tevens kan ik er als optie bijzetten "omdat eentje groene schoenen droeg toen het gebeurde".

    Wat doen we dan? komen we met voorbeelden van vergelijkbare incidenten waarbij spelers met groene schoenen niet per se straf of geen straf kregen. Onze conclusie is dan "groene schoenen hebben geen effect op de beoordeling van een ruzie tussen spelers."

    Wat jij doet? "Groene schoenen? Dat veronderstel je gewoon zomaar!"
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:52]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zondag 18 maart 2018 om 08:59
    Zeker doe ik dat. Omdat een aanname of het door de groene schoenen komt gewoon belachelijk is
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zondag 18 maart 2018 om 09:01
    hahahahaha

    Gelukkig hangt de overleving van de mensheid niet af van jouw intelligentie.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zondag 18 maart 2018 om 09:04
    Net zoals ik me niet omlaag laat halen door denigrerende opmerkingen van jou. En ik me ook zeker niet laat verleiden om jou ook zo te behandelen. Want zeg nou zelf, over wie zegt dat nou het meeste ?
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zondag 18 maart 2018 om 09:32
    Het zegt over mij in iedergeval dat ik geen geduld meer voor je kan opbrengen. Maar hier gaan we dan maar weer 'for the cheap seats in the back'.

    Er zijn verschillende onderzoeken geweest die naar voren brachten dat onze voorkeur naar mensen die op onszelf lijken waarschijnlijk aangeboren is. Echter gedurende een mens zijn/haar leven wordt zo'n voorkeur ietwat bijgesteld gegeven de invloeden van de omgeving. Het is dus niet abnormaal dat een Nederlander zich meer kan inleven in Berghuis dan in Hadouir. Echter in een professionele omgeving en omgevingen die onderworpen zijn aan de wet hoort dit niet te leiden tot verschillen in straffen of beloningen.

    Dat ik dus beargumenteer dat die voorkeur van invloed kan zijn op de beoordeling van identieke situaties is niet vreemd. Zeg ik dat het de absolute reden is? Nee! Zeg ik dat van Geel een racist is? Nee!

    Wat zeg ik dan wel? Dat we kritisch kijken of onze voorkeuren en vooroordelen niet een te grote rol spelen in de manier waarop we voetballers beoordelen. Er zijn namelijk veel aanwijzingen dat dit wel het geval is.

    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 09:33]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zondag 18 maart 2018 om 10:32
    Het zegt dat je niet normaal meer kan communiceren als mensen jouw mening niet aanhangen of begrijpen. In dit stukje doe je dat weer met je 'for the cheap seats in the back'. Erg denigrerend wederom. Maar lees je opmerking effe terug

    "Zo'n El Ahmadi zal door zijn carriere zich vast ook wel eens als een Berghuis hebben willen gedragen. Maar waarom doet hij dat niet? Omdat hij meer dan alleen een boze El Ahmadi is, hij zal een kut marokkaan zijn die mogelijk harder aangepakt zal worden"

    Hier insinueer je dat er mogelijk racisme aan te pas gaat komen als hij dat doet. Prettige dag verder

    ps: Als de mening van iemand jou niet aanstaat kan je ook stoppen met de discussie zonder ze belachelijk te willen maken. Dan zeg je: "We zijn het eens dat we het oneens zijn" en dan is het klaar. Net zoals ik nu doe

    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 10:51]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1492
    zondag 18 maart 2018 om 11:05
    Ik sta helemaal open voor andere hun mening. Maar jouw opmerkingen hadden niets met een mening te maken, maar met het delegitimeren van andersmans argumenten zonder zelf een argument te overleggen.

    Hier gaat het niet over het eens of oneens zijn. Er zijn veel mensen waarmee ik het oneens ben, maar die zijn niet aan het worstellen met logica. Een discussie zonder logische redenering van de andere partij is in principe een uitnodiging voor een monoloog dat maar door blijft gaan.

    Je blijft maar drammen op insinuaties en veronderstellingen. Ik geef je net een voorbeeld uit wetenschappelijk onderzoek dat mijn zogenaamde veronderstelling bekrachtigd. De kans dat El Ahmadi te maken zal krijgen met vooroordelen over zijn afkomst bij een vergelijkbare situatie is groter dan bij Berghuis. Dit is geen insinuatie maar een logische redenering aan de hand van verschillende factoren die mogelijk mee kunnen spelen.

    Dus nogmaals 'for the cheap seats in the back', ik zit er niet mee dat je niet mijn mening deelt. Waar ik wel mee zit is dat jij logica in de steek laat. Dan kan je de volwassen vent uithangen, maar een volwassen vent moet in zijn leven toch blootgesteld zijn als logisch redeneren? En dat neem ik je wel kwalijk.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    zondag 18 maart 2018 om 19:32
    Je wilt dat iedereen zich openstelt voor een sociale discussie. Maar ik begrijp nu dat in die discussie jij je het recht voorbehoudt om te bepalen wat logisch is of niet. Je roept op tot een open dialoog over sociale problemen maar je kan niet fatsoenlijk blijven als een ander jouw mening/logica niet deelt. Dan ben jij opeens geen partij meer in de discussie maar de rechter die bepaalt of iets logisch is of niet. En mocht de oppositie de pech hebben dat jij vindt van niet dan eigen jij je het recht toe om persoonlijk, denigrerend of beledigend te worden. Dat is inderdaad wel erg volwassen en logisch. Dat zal ik nooit kunnen leren, hoe oud ik ook word :) Daarbij geef je helemaal geen voorbeeld van wetenschappelijk onderzoek. Jij roept iets en je verwacht van een ander dat hij jou gewoon gelooft. Dat is iets heel anders. En wat betreft het delegitimeren van andermans argumenten ? Er valt geen argument te delegitimeren. Er is geen argument, alleen een veronderstelling\insinuatie over wat een mogelijke oorzaak is. En hoe vaak je ook zegt 'for the cheap seats in the back'. Jij kan mij niet ergeren hoor. Daar is wel wat meer voor nodig. Ik heb namelijk al langer geaccepteerd dat er een groep mensen bestaat die anderen naar beneden haalt als ze er zelf niet in slagen om ergens bovenuit te stijgen :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 10:18]
    Vind ik leuk
    JustH +10604
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:25
    Klopt dan moet je je aan de regels houden
    Vind ik leuk
    Quareck +6263
    zaterdag 17 maart 2018 om 05:25
    Dat is nog niet het ergste! Crimineel gedrag is dan zelfs strafbaar! En weet je welk Nadeel je ook hebt als blanke: je kan niet te pas en te onpas roepen dat alles racisme is. Ik voel me gediscrimineerd omdat niemand mij wil discrimineren! Misschien zochten ze op dat moment inderdaad een stok om mee te slaan anouar. Maar komt dat door je afkomst of omdat je gewoon een misselijk mannetje bent?
    Vind ik leuk
    HanV +3412
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:09
    Het kan natuurlijk best zijn dat vechten op een training toch anders door een club beoordeeld wordt als het in een geval een reactie is op een stevige ingreep zonder fysieke gevolgen voor beide spelers en in het andere geval het slaan door een speler is waarbij de andere speler een hoofdwond oploopt. Ik zou in ieder geval dan een andere beoordeling verwachten.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +613
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:34
    Jankerd.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11156
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:55
    Wie zegt dat Van Geel die macht heeft bij Feyenoord? Het lijkt mij de taak van Van Bronckhorst om die twee wel of niet te schorsen
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1585
    zaterdag 17 maart 2018 om 01:08
    Eerst klagen en dan racismekaart erbij halen, wat een zielig volk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 01:36
    Hallo iedereen, ik ben nieuw hier en stel mij even voor.
    Mijn naam is Jerry, en ik ga lekker met jullie discussiëren haha.
    On topic: hadouir moet niet zo piepen. Fijne avond ahjoe
    Vind ik leuk
    Quareck +6263
    zaterdag 17 maart 2018 om 05:26
    Zie hier: je eerste like omdat je je netjes even voorstelt, en omdat ik je mening deel! Welkom!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 03:30
    ach anouar, de ene jongen heb een zwaardere straf nodig dan de andere om iets te leren van je fouten, dat heb niets met geloof en/of huidskleur te maken
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 06:46
    Wordt elke generatie minder? Ik heb juist het idee dat het Nederland van de jaren ‘90 veel relaxter was als het op dit soort dingen aankomt.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18367
    zaterdag 17 maart 2018 om 06:50
    Zeikerd....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 07:45
    Zielepoot, altijd maar weer in de slachtofferrol. Waarom wij? Nou, denk eens na.
    Vind ik leuk
    RR12 +276
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:18
    Snel gepikeerde gastjes zijn t..Ziyech, Hadouir, Labyad ook. Maar ook Weghorst of Younes of van Persie tot voor kort.En die zijn toch blank? Maw..Hadouir je lult in je straatje maar uit je nek.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:23
    Slachtoffertje??
    Vind ik leuk
    DannyH79 +376
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:47
    Kan ook gewoon zijn dat van Geel zich ook ontwikkelt heeft en misschien heeft gedacht dat het destijds achteraf ook niet de juiste beslissing was.......je zou het hem kunnen vragen in het kader 'hoor en wederhoor' maar ja, dan krijg je wellicht wel wat minder 'sensatie'.
    Vind ik leuk
    yuuup +8533
    zaterdag 17 maart 2018 om 10:49
    Ach nee toch. De racismekaart.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 10:49]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:02
    Linkse argumentatie: twee totaal verschillende situaties - die voor de niet-ingevoerde naïeve jeugd desondanks niet te onderscheiden zijn - vergelijken dan wel gelijkstellen. Vervolg: racisme roepen. Wanneer houdt dit op? God verlos ons van mensen als Jesse Klaver en Pechtold die deze sentimenten aanwakkeren en stimuleren bij deze makke kudde schapen. .
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1448
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:42
    huilbaby
    Vind ik leuk
    Pruus +67
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:33
    Redelijke voetballer maar wat een huilebalk...
    Dan toch maar liever een berichtje over Kluivert :-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik werd geschorst door Van Geel, ik zie die twee gewoon in Feyenoord-basis staan'