Update: 'Perez zoekt contact met Bayern na Lewandowski-nieuws: geen gesprekken'

    Update: 'Perez zoekt contact met Bayern na Lewandowski-nieuws: geen gesprekken'

    zaterdag 17 maart 2018 om 18:03

    Robert Lewandowski heeft met Real Madrid een principe-akkoord bereikt. Dat meldt Mundo Deportivo in Spanje.

    De nieuwe zaakwaarnemer van de Poolse spits, Pini Zahavi, heeft de voorlopige deal met de Madrilenen gesloten na het aanspreken van zijn goede contacten in de Spaanse hoofdstad. De makelaar moet nu nog wel Bayern München overtuigen om mee te werken aan een transfer. Indien de Duitsers akkoord gaan, tekent de 29-jarige Lewandowski een contract voor twee seizoenen met een optie op nog een jaar.

    Het was de droom van Real-voorzitter Florentino Perez om Harry Kane naar de club te halen, maar Tottenham Hotspur-preses Daniel Levy weigert daaraan mee te werken. Lewandowski is een goedkoper alternatief en een bewezen topscorer. De komst van Lewandowski zou het einde betekenen van Karim Benzema. Ook Gareth Bale lijkt te mogen vertrekken. Voor hem wil Real Madrid Neymar of Eden Hazard halen.

    Update 18.03: Het Lewandowski-nieuws van Mundo Deportivo is nergens op gebaseerd, claimt het Duitse TZ. Het medium meldt zaterdagmiddag dat Real Madrid-voorzitter Florentino Perez contact heeft gezocht met Bayern-collega Karl-Heinz Rummenigge. Perez zou daarin hebben laten weten dat er geen gesprekken tussen De Koninklijke en het kamp-Lewandowski hebben plaatsgevonden en er ook geen ontmoetingen op de planning staan.

    Plaats een reactie

    Come on Utreg +25337
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:38
    Lewa is het beste alternatief na Kane. Geweldige speler met een garantie voor goals en zeer ervaren.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:44
    Veel te oude speler..
    Vind ik leuk
    popiejopie +2409
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:25
    29 te oud?

    Daar kun je makkelijk nog 2 a 3 jaar van genieten. Precies zo lang als ze een contract aanbieden.

    Bij Real moet je er gelijk staan en dat doen spelers van 29 nu eenmaal eerder dan van 24.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12015
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:46
    Goede aankoop, garantie voor goals..
    Ben benieuwd welke spits Bayern dan gaat halen, Icardi ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:30
    Wellicht Timo Werner van RB-Leipzig. Is ook spits van Duitse elftal
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3181
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:32
    Dat zou me niet verbazen. Goeie spits
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:34
    Werner :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:57
    Sowieso is Lewa beter dan Benzema,denk wel dat de Spaanse competitie in de top sterker is dan Duitsland, Barça,Real, Atletico, Valencia, Sevilla, Villareal, Bilbao.Bale terug naar Engeland en Benzema afbouwen bij Lille.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:49
    Ik hoop dat je Lyon bedoeld...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 10:26
    Dat bedoelde ik, Lille gaat degraderen,scherp maat.
    Vind ik leuk
    RonnieR9 +50
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:58
    Complete nr. 9 (snel, sterk, en doelgericht) van het hoogste niveau zijn schaars maar Lewa is er 1 van. Kijken wat Real dan biedt voor een spits die richting zijn herfst gaat. Wel een verbetering tov Benzema.
    Vind ik leuk
    oke dan +4131
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:24
    Lewa heeft een contract tot 2021. Bayern kan dus vragen wat het wil. Veel goedkoper dan 150 zal hij niet weg mogen als hij al weg mag. Veel geld voor een 30 jarige.
    Vind ik leuk
    Ou Sou ba +24
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:38
    Ze vroegen las ik ergens 110 miljoen. Maar real heeft als troef James. Bayer wil verder met hem gaan.
    Vind ik leuk
    bits +5254
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:52
    Ze hebben hem voor 2 seizoenen gehuurd met een optie tot koop van 35 miljoen, is niet echt een troef meer dan.
    Vind ik leuk
    Ou Sou ba +24
    zaterdag 17 maart 2018 om 10:11
    65 miljoen was dat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 10:30
    Zoveel zal het niet worden, misschien kunnen ze Bale in een ruil betrekken, volgens mij is James gehuurd van Real en halen ze die terug,zal wel rond de 90/95 miljoen worden.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6554
    zaterdag 17 maart 2018 om 10:12
    Dit is voor elke club een geweldige aankoop natuurlijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:04
    Neymar? Laat hem weg aub......overschatte voetballer. Gewoon een mannelijke golddigger is hij. Hij is geen teamplayer
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3129
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:39
    Overschatte speler is het absoluut niet. Maar wel een naar mannetje op het veld. Maar dat zijn veel topvoetballers.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31354
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:55
    Oplichtersbende uit Madrid....
    Vind ik leuk
    Setovitch +1478
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:07
    Achja ik geloof eigelijk geen een bericht over dit soort transfers want elk kamp heb zijn voordeel bij fake news
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:31
    Real gaat zeker voor Neymar dan is Ronaldo de spits
    Vind ik leuk
    Reyhan +280
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:05
    Beter voor "ons" toch. Laat Lewandowski maar lekker bij Bayern blijven. Hoe lang ben jij trouwens supporter van Bayern ?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 21:06]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:09
    Sinds 1974 na WK finale tussen Duitsland en Nederland.

    Gerd Múller scoorde het winnende treffer en komt uit dat Müller bij Bayern speeld
    Vind ik leuk
    Reyhan +280
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:15
    Leuk. Ik ben sinds de jaren '90 supporter van Bayern Munchen. Dat was volgens mij in de tijd met Ottmar Hitzfeld. Toen was het nog niet zo dat je via Foxsports of Ziggo bijna alle wedstrijden van Bayern kon zien, maar in de wedstrijden die ik wel zag, merkte ik elke keer hun vechtlust en winnaarsmentaliteit op, met spelers als Effenberg, Kahn en Matthaus. En daarnaast ook nog Giovane Elber die toen ook vaak scoorde. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag de dag een liefhebber ben van Bayern. Ik kijk haast iedere wedstrijd en volg ook diverse weetjes via de App. Ik hoop ooit eens naar de Allianz Arena te kunnen. Ik heb zelfs een keer contact met ze opgezocht, gevraagd of ik een soort van Meet & Greet kon hebben toen ze tegen PSV speelde, maar helaas kon dat niet. Heb zelf ook met PSV gebeld voor wat info, maar die konden me helaas ook niet helpen. M'n zoontje van 5 kent zelfs ook bijna alle spelers.. En m'n vrouw is ook sinds onze relatie supporter van Bayern geworden..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 21:17]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:28
    Prachtig verhaal

    In mijn studenten tijd ging ik 2x per maand naar Bayern kijken zowel uit als thuis.
    Vanuit Maastricht zit je al dicht aan de Duitse grens.
    De Allianz Arena is ontzetten moeilijk om binnen te komen omdat het ieder jaar is uitverkocht.
    Rummenigge wil maatregeling nemen tegen lege plekker om aan een ander als losse kaart verkoop te geven.
    Het oude Olypische stadion zat je te ver van de veld af..

    Ben je lid van Bayern fan in Nederland?
    Die gaan proberen om een bus reis te regelen naar uit wedstrijden van Bayern.

    Ik was gecharmeerd van Rummenigge omdat wij op hetzelfde positie spelen :)
    Vind ik leuk
    Reyhan +280
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:31
    Ja ik woon in Den Haag, dus dat is praktischer iets moeilijker voor mij. Ik zou echt ooit wel naar een wedstrijd willen, de kaarten schijnen ook best wel goedkoop te zijn. Nee, ben geen lid van de Bayern fan in Nederland. Hoe zit dat precies ??
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
    Via Facebook kun je Officiele Nederlandse Bayern Munchen Fanclub toevoegen aan je lijst.

    Ik kom regelmatig in Den Haag :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Perez zoekt contact met Bayern na Lewandowski-nieuws: geen gesprekken'