'Ik had het met elf man wel willen zien, we bleven makkelijk op de been'

    'Ik had het met elf man wel willen zien, we bleven makkelijk op de been'

    zondag 18 maart 2018 om 08:08

    Danny Post was bepaald niet onder de indruk van PSV tijdens de 3-0 zege op VVV-Venlo. De 28-jarige middenvelder vindt dat de rode kaart van Ralf Seuntjens de wedstrijd heeft beïnvloed.

    "Dit is heel zuur. Je verliest met 3-0, maar ik heb niet het gevoel dat wij het heel zwaar hebben gehad", laat Post weten voor de camera van FOX Sports. "Natuurlijk weet je dat het met tien man heel moeilijk wordt, maar met elf man had ik het wel willen zien. Je ziet dat PSV niet in goeden doen is. We konden goed standhouden."

    "Natuurlijk is het veel tegenhouden, maar we hebben zelf in de eerste helft ook aardig wat kansen gehad. Je verliest met 3-0, maar dat is geflatteerd", aldus Post, die weinig merkte van revanchegevoelens bij PSV na de zeperd tegen Willem II. "Je merkte niet dat ze 5-0 hadden verloren vorige week. We bleven eigenlijk makkelijk op de been."

    "Natuurlijk krijgen ze hier en daar wat kansjes, maar ik had niet het gevoel van 'goh, we zijn hier op bezoek bij de koploper'", besluit Post.

    Lees meer over:EredivisieVVV-VenloPSV

    Plaats een reactie

    zondag 18 maart 2018 om 08:14
    Dat horen we elke week.
    En toch gaan ze zonder punten weer naar huis.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14645
    zondag 18 maart 2018 om 08:17
    Precies wat ik wou zeggen. Volgens mij is niemand onder de indruk van 'de koploper van Nederland', en toch, op een paar clubs na dan, gaan ze met niks naar huis.

    Off: Vind het overigens schandalig dat PSV een godverdomme vuurwerkshow kan betalen, maar niet genoeg geld heeft voor verwarming op de tribune, wanneer m'n noten eraf vriezen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:18]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 08:22
    Dat komt gewoon omdat het een ijskoude club is!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +20136
    zondag 18 maart 2018 om 08:27
    Gefeliciteerd. Eindelijk kan je m weer maken niet? Geniet ervan! Inhoudelijk volledig incorrect, maar boeiend.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zondag 18 maart 2018 om 09:03
    Nee zo warm dat ze geen verwarming nodig hebben, lekker knus tegen elkaar aan
    Vind ik leuk
    100%PSV +2525
    zondag 18 maart 2018 om 10:14
    Liever een “ijskoude club” met een kundig bestuur dan een kil beursgenoteerd bedrijf met een incapabele directie!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 10:53
    Klopt ijskoude afmakers wasrdoor weer een tegenstander huilend naar huis ging.
    En het is geen toeval of geluk anders had je nooit al 71 punten verzameld.
    Het is geen geluk we zijn gezegend.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    zondag 18 maart 2018 om 08:25
    Ja, dié noten kan je niet thuislaten.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17249
    zondag 18 maart 2018 om 08:26
    De charmes van de koude voetbal avondjes ;)
    Vind ik leuk
    Maan88 +2489
    zondag 18 maart 2018 om 08:28
    Ik had het nondeju koud. En van spel kreeg ik het idd niet warm. Maar hoort erbij. Maakt het een gezellig uitje.
    Vind ik leuk
    Garrie +3697
    zondag 18 maart 2018 om 08:32
    Je weet na vorige week nu toch wel zeker dat dat meer geluk dan wijsheid is.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    zondag 18 maart 2018 om 09:19
    Bij een warme club als PSV verwachten ze dat de mensen en sfeer je warm houden en ze dus kunnen besparen op verwarming.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 10:50
    God was niet de oorzaak daarvan.
    Maar je hebt wel een punt.
    Zeker op erg koude dagen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +2471
    zondag 18 maart 2018 om 11:48
    Verwarming op de tribune? Dan moet je de thermostaat wat hoger zetten, dan bevriezen je borrelnoten ook niet als je naar teletekst zit te gluren.. Zonder gekheid, verwarming op de tribune? Dan is psv binnen een paar maanden failliet met die energierekening
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    psv erwt +116
    zondag 18 maart 2018 om 11:54
    ja joh leek wel of de helft van de verwarming niet aanstond, was echt bar koud
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 08:16
    Het gaat in deze fase om de punten, niet om het puike spel.
    Vind ik leuk
    Retweet +204
    zondag 18 maart 2018 om 08:25
    Zo is t! Maar t was wel verrekes koud!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11930
    zondag 18 maart 2018 om 08:26
    Jullie zitten al 28 wedstrijden in deze fase dan?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 08:31
    In welke fase zit ajax dan mer minimaal 7 puntjes achter. Jong Ajax speelt aantrekkelijker dan ajax 1.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11930
    zondag 18 maart 2018 om 08:58
    Gaat er meer om dat PSV al heel het seizoen niet mooi voetbalt en het altijd om de punten gaat. Alsof het überhaupt om het “puike spel” zou gaan in Eindhoven, daar gaat het daar nooit om toch?
    Alleen tegen Feyenoord heb ik een goed voetballend PSV gezien, voor de rest is het veel de tegenstander het spel laten maken en zelf na een kleine voorsprong de boel tegenhouden en counteren.
    Overigens prima hoor het levert ze genoeg punten op, maar het gaat daar nooit om het puike spel.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:14
    Noem eens 1 mooie wedstrijd van ajax op met uitzondering van ajax-psv waar ze verdient van psv wonnen door een slechte tactiek van Cocu en hulp vam de scheids die Veltman rood had moeten geven. Bij ajax is het vaak veel balbezit om het balbezit. Maar echt goed voetbal?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11930
    zondag 18 maart 2018 om 09:31
    Daar gaat het toch nu niet over of wel?
    Bij Ajax willen we wel mooi voetbal spelen, maar dit seizoen is dat nog maar weinig gelukt.
    Tegen PSV thuis, PEC uit, AZ uit en NAC uit vond ik Ajax op zich wel leuk spelen, maar dat kan en moet nog veel beter.
    Hier is alleen winnen niet genoeg, dit moet ook in combinatie zijn met mooi voetbal, maar helaas lukt dat maar weinig.
    Bij PSV gaat het wel alleen om winnen, dat is altijd al zo geweest.

    Haha owja het lag natuurlijk aan de tactiek en aan de scheidsrechter, standaard.
    Ze werden gewoon vanaf de aftrap overklast door een fel en sterk spelend Ajax, PSV was die dag gewoon kansloos tegen een goed Ajax.
    Vergeet overigens niet dat die Hendrix er ook gewoon af had gemoeten ;-)
    Vind ik leuk
    Always PSV +7551
    zondag 18 maart 2018 om 11:12
    Met Swaab,Isimat, Brenet en Hendrix kunnen we niet puik spelen, wel effectief!
    Vind ik leuk
    psv erwt +116
    zondag 18 maart 2018 om 11:57
    always psv hendrix en schwaab vindt ik zelf nog wel gaan, maar kwa opbouwen is schwaab wel echt drama, maar 1 op 1 komt er weinig langs vindt ik
    Vind ik leuk
    Always PSV +7551
    zondag 18 maart 2018 om 12:08
    Daar doel ik ook op. Hendrix is een degelijke en hardwerkende voetballer. Gisteren had hij wel wat meer drive naar voren. Opbouwend van achteruit zijn we niet goed.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    zondag 18 maart 2018 om 09:22
    Als spel zo blijft komen er volgend jaar meer mensen op de toekomst kijken dan in de arena ! Of is het nu johan .... nee gewoon arena toch ?
    Vind ik leuk
    Quareck +6332
    zondag 18 maart 2018 om 09:40
    Das ook niet zo moeilijk, in de arena wordt het steeds leger! Volgens mij heeft iedereen zijn minimum gehaald en mogen ze nu thuis blijven. Een opkomstplicht voor supporters. Het blijft een grote grap!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11930
    zondag 18 maart 2018 om 09:53
    42.000 seizoenskaarten verkocht en die opkomstplicht is alleen voor de F-Side, aangezien daar een wachtlijst is van 10 jaar.
    Maar vooral bijdehand blijven doen ;-)
    Vind ik leuk
    Quareck +6332
    zondag 18 maart 2018 om 10:06
    Zal ik ook zeker doen. Zo lang je de “supporters” moet verplichten om te komen denk ik dat het spel ook niet zo geweldig is. En je moet toegeven: het is lang geleden dat er zo veel lege plekken waren in de arena!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11930
    zondag 18 maart 2018 om 10:21
    Nogmaals, er staat een wachtlijst van 10 jaar. De meeste seizoenskaarthouders op de f-side hebben al jaren een seizoenskaart die ze elk jaar verlengen, maar er zitten een aantal van de oudere garde tussen die minder vaak komen opdagen en dat is gewoon zonde als je weet dat er een wachtlijst is van 10 jaar.
    Het is juist precies andersom. Het gemiddelde aantal toeschouwers ligt dit seizoen op 51.900 en dat is het hoogste gemiddelde ooit dus.
    Maar nogmaals, vooral bijdehand blijven doen ;-)
    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    zondag 18 maart 2018 om 12:56
    Dus met slechter voetbal trek je meer mensen ?
    Dan zal het in heel nederland wel goed komen denk ik aangezien er over slechter word gespeeld. Ik was ook van mening dat het leger was in de Arena als jaren hiervoor maar dat is dus niet het geval. Tenzij er mensen niet meer komen ondanks dat ze kaart hebben. Vind dit niet logisch maar kan aan mij liggen. Of is die wachtlijst alleen voor de F-Side ? daar kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 13:42
    Gemiddelde is 51900. Weet je wel dat ajax ook alle seizoenskaarten daarbij optelt. Ook als deze niet komen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    zondag 18 maart 2018 om 12:58
    je zou toch zeggen met het fabileuze voetbal van de godenzonen zouden ze er nog een ring opzetten om mensen te laten genieten van het uitzonderlijke spel waar zelfs Real en Barca bij kwijlen
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 12:59]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11930
    zondag 18 maart 2018 om 14:45
    Hou je nou maar bezig met Jong Ajax, veel relevanter voor jou ;-)
    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    zondag 18 maart 2018 om 14:52
    Spelen ook beter voetbal en zijn miss de enige die prijs winnen voor Ajax.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11930
    zondag 18 maart 2018 om 15:20
    Zegt wel genoeg over het niveau van de JL als een beloften elftal kampioen zou worden.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    zondag 18 maart 2018 om 15:25
    Zegt ook genoeg over AJax als ze de helft van het seizoen selectie spelers moeten toevoegen om toch een prijs proberen te pakken wat in de eredivisie en andere toernooien niet meer lukt ! Het eerste is volgens mij uit de beker uitgevlogen tegen team uit de JL.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    zondag 18 maart 2018 om 12:59
    je zou toch zeggen met het fabileuze voetbal van de godenzonen zouden ze er nog een ring opzetten om mensen te laten genieten van het uitzonderlijke spel waar zelfs Real en Barca bij kwijlen
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 13:01]
    Vind ik leuk
    Ehv-er +417
    zondag 18 maart 2018 om 08:57
    PSV speelt zeker niet top en mooi voetbal. Ajax met vlagen zeker wel maar ook met vlagen onder de ondergrens en dan verlies je blijkbaar net ietsje vaker
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 08:20
    Hahahahaha, hahahahaha, volgend jaar weer proberen Danny en niet zoveel drinken na de wedstrijd ga je slap van ouwehoeren,met 11 man hadden jullie het ook niet gered.Desondanks leuk seizoen als promovendus en handhaving,geniet daar maar van.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10313
    zondag 18 maart 2018 om 08:20
    Dat heeft bijna elke club, PSV sust je in slaap, je denkt dat er wat te halen is en slaat dan alsnog toe.. Eigenlijk best knap als je erover nadenkt..
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2531
    zondag 18 maart 2018 om 08:23
    Dat gevoel heeft zo ongeveer iedere club die tegen PSV speelt, uitzonderingen daar gelaten. Dat gejank en gemiep na de wedstrijd iedere keer. We hadden, we konden, we waren, we moesten bla bla bla. Presteren doe je op het veld, anders mondje dicht en achter in de rij aan sluiten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:24]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 08:25
    Beetje popi jopi om te roepen dat VVV recht had op meer. Psv speelde niet fantastisch maar wat heeft VVV laten zien dan? 2,5 schot waarvan 1 per ongeluk op doel? Gewoon terechte overwinning toch?
    Vind ik leuk
    Romario9 +9796
    zondag 18 maart 2018 om 08:52
    Precies dit.
    Vind ik leuk
    Azsub +162
    zondag 18 maart 2018 om 08:26
    Ook al is AZ mijn club. Ik gun het PSV. Al wil ik wel dat we van jullie gaan winnen haha.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2489
    zondag 18 maart 2018 om 08:31
    Als ajax komende 2 wedstrijden verliest mogen jullie zeker van ons winnen. Graag zelfs want dan worden wij kampioen en jullie de verdiende nummer 2!
    Vind ik leuk
    Garrie +3697
    zondag 18 maart 2018 om 08:36
    Ga ju nu in ieder topic lopen slijmen bij de PSV’ers? Wat haat richting Ajax wel niet met je kan doen...
    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    zondag 18 maart 2018 om 09:25
    Qua voetbal eigenlijk verdiend om kampioen te worden. Met wat meer mix met ervaring in het team zouden jullie wel eens kampioen kunnen worden.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 08:27
    Jullie keeper hield jullie op de been. Wat een lulkoek. Statistieken. Psv schiet 30x op doel VVV 3. We hielden makkelijk stand. Tuurlijk. Limburgse humor laten we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    Ekster +155
    zondag 18 maart 2018 om 08:35
    Statistieken zeggen uiteraard niets. Dat wij de beste keeper van de eredivisie in de goal hebben staan was voor ons al langer bekend. Maar Was het niet VVV die voor rust 2 keer een speler alleen voor de keeper had staan uit een dode spelmoment? Alleen dat de bal dan net gemist word of iets dergelijks word dat niet gezien als schot op het doel. Plus daarbij is ons natuurlijk een 100% penalty ontnomen. Noem mij eens een goede uitgespeelde mogelijkheid van PSV op voor rust? Nouja, voor het -rode-kaart-moment-? Met een beetje pech stonden jullie 0-2 achter in de rust. Daar waar 0-1 natuurlijk een zekerheidje had moeten zijn door die niet gegeven strafschop. Wij hebben wedstrijden (zoals tegen AZ) verschrikkel voetbal gespeeld met alleen maar lange ballen en tegenhouden. Dat VVV PSV in eigen huis aan de bal laat en het spel laten ,maken lijkt me niet meer dan logisch. Alleen integenstelling tot jullie hebben wij een écht blok met Roseler en Promes die niet kunnen voetballen maar zeker wel kunnen tegenhouden dat hebben ze bewezen, en daarvoor staan ze ook op die plek. En dat al die rolletjes van een Lozano en Hendrix en cosorten recht op de keeper af in de statistieken word beoordeeld als een schot op doel zegt natuurlijk verder niets.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 08:43
    Kansen gemoeg. Die rollertjes waar jii het over hebt zijn wel degelijk kansen. Alleen is het een kwaliteit om hem dan goed binnen te schieten. Die penalty was geen penalty maar die van Castelen ook niet.

    Ps mochten jullie die keeper kunnen behouden dan mogen jullie volgend jaar de platte kar lenen. Want nu ik jouw bovenstaand stukje lees denk ik dat jullie volgend jaar kampioen worden
    Vind ik leuk
    Romario9 +9796
    zondag 18 maart 2018 om 08:55
    Danny Post is een Amsterdammer he.. die mensen hebben altijd het idee dat ze beter zijn dan ze in werkelijkheid zijn.
    Vind ik leuk
    Qalsi +385
    zondag 18 maart 2018 om 08:38
    100 reddingen van hun keeper. Makkelijk??????.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1512
    zondag 18 maart 2018 om 08:42
    Geweldig hoe dit soort teams denken dat ze overeind blijven omdat PSV geen creativiteit heeft om meer te doen dan de bal via Arias de pot in te slingeren.

    Cocu is helemaal niets in het spel aan het slepen waarbij er ook maar een idee is bij de spelers om aanvallende goede oplossingen te vinden. Daarom als je dan tegen een VVV speelt, die met de kont in het doel gaat hangen, kan zo'n clubje echt denken dat ze overeind blijven staan. Volgens mij had VVV vandaag het laagste percentage balbezit van het hele seizoen. Wat had hij in hemelsnaam willen zien met 11 man? Die goal ging sowieso vallen en precies op zo'n lelijke manier als dat die viel met 10 man. Met 11 man kon de Jong ook al in de 16 koppen namelijk en nu kopt hij 'm door.
    Vind ik leuk
    Ekster +155
    zondag 18 maart 2018 om 08:49
    Nog wakker? Kater? coce, pep? Dat er gister resultaat voor ons te behalen was in Einhoven is een ding wat zeker is. Mijn inziens waren de beste "uitgespeelde" kansen juist voor VVV nouja uit dode spelmomenten waar onze verdedigers er vrij door konden bij die van jullie. Alleen onze verdedigers kunnen helaas niet voetballen alleen maar tegenhouden en wegtrappen wat in principe natuurlijk ook gewoon hun werk is. Als 1 van die 2 mogelijkheden er nou per ongeluk in was gevlogen en de 100% penalty was gegeven en was binnen geschoten had het zomaar met de rust 0-2 kunnen staan. Welke kansen op enkele afstandschoten na hadden jullie tot aan het rode kaart moment?
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1512
    zondag 18 maart 2018 om 08:58
    je zat in een voetbalwedstrijd hé? Dus een argument dat je verdedigers niet kunnen voetballen zegt eigenlijk voldoende over je kansen in zo'n voetbalwedstrijd.

    En over de kansen? Heb je jullie keeper (voor zolang het nog duurt) niet naar de grond zien springen om de Jong zijn kopbal uit het doel te vissen? Perez zei nog in de rust, dat zal de manier moeten worden om een goal te maken tegen VVV. Wat gebeurde er bij het eerste doelpunt? De Jong krijgt 'm weer op zijn hoofd en kopt 'm door. Dit was geen toeval? Onze beste kopper die de bal op zijn hoofd krijgt is zo'n beetje ons enigste wapenfeit in veel wedstrijden.

    Jullie konden een gelijkspel halen als die strategie mislukt was. Maar dat hing niet af van 11 of 10 man bij jullie op het veld. Al had het je natuurlijk wel geholpen als het niet één van jullie beste koppers was die een opzichtige duw in de rug geeft met al geel op zak.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:59]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:18
    Als de kopbal van luuk de jong in de 5 minuut binnen valt sta je met 1-0 achter. Wat kun jij dom lullen man.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 08:44
    Waarom komen ze met 10 man te staan dan omdat PSV zo slecht was of omdat ze gewoon overtredingen nodig hadden om het doel schoon te houden zo mogen al niet klagen wand labylle moet er eigenlijk ook af met 2 × geel maar dat schrijven ze dan weer niet
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +13210
    zondag 18 maart 2018 om 08:57
    Het eindigde in 12 tegen 10. Het had inderdaad 11 tegen 11 moeten blijven maar dan had de KNVB een andere scheids moeten aanstellen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:23
    Diezelfde scheids legde bij ajax-twente de bal op de stipt na een zgn overtreding die geen overtreding was en een halve meter buiten het strafschopgebied. En nu terug in je eierdop
    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    zondag 18 maart 2018 om 09:27
    Geen commentaar op Ajax want dat valt slecht.daar win je wedstrijden op balbezit zonder goals te maken
    Vind ik leuk
    52N6E +964
    zondag 18 maart 2018 om 09:04
    Dat is dekracht van PSV. Alleen gas geven als het moet...
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:10
    Klopt, maar ja PSV speelt aan het begin van iedere wedstrijd al met een man meer en dat worden er in de loop van de wedstrijd alleen maar meer.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1544
    zondag 18 maart 2018 om 09:55
    Want???.... tijdens de wedstrijd komen er steeds meer spelers voor PSV het veld?... mooi hoe domme debielen onder de naam bloemetjesgordijn hier een podium krijgen
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:19
    Hebben 2 maal op goal geschoten en dan zeggen stonden goed 30 doelpogingen psv en dan zeggen er zat een stunt in moet niet gekker worden en die houten paal die rood kreeg moet daar geen overtreding maken met geel op zak gewoon verdiende overwinning neuzen
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:27
    Er is gisterenavond opnieuw onrecht aangedaan in de grote boze voetbalwereld waarin Ajax 'mooi voetbal' speelt en gemene spelers van PSV gewoon Seuntjes opwachten om hem met een Schwalbe rood aan te naaien.



    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    zondag 18 maart 2018 om 09:29
    Seuntjes was zo dom om met geel op zak domme overtreding te maken.dat zegt genoeg over voetbalverstand van hem.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:36
    Nee, het gemene meneertje van PSV bleef gewoon expres staan aldus Ajaxpinokkio's die beweren 'de herhaling wel zes keer te hebben gezien' en erdoor steeds overtuigder raken van hun eigen clubblinde gelijk en meneer de scheidsrechter was ook heel gemeen tegen Ajax gisterenavond want hij compenseerde in opdracht van Zeist zijn dwaling in Enschede maar dat was geen dwaling want hij floot toen in het voordeel van Ajax dat dit jaar opnieuw geen kampioen van de armoede mag worden want vorig jaar is de titel óók al gekocht en de jaren daarvoor ook behalve toen Ajax kampioen werd want toen was het de verdienste van Ajax en oh oh het is zo gemeen.

    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1964
    zondag 18 maart 2018 om 09:29
    gewoon kansloos geen schijn van kans
    Vind ik leuk
    Futjebal +1544
    zondag 18 maart 2018 om 09:51
    Wat een gek die Post...als je keeper de beste speler is met een aantal reddingen dan zegt dat genoeg...hij vergat er nog bij te zeggen dat hij hoopt dat Ajax kampioen wordt. Wat een kneuzen daar bij VVV...maar weer snel terug naar de JL waar ze thuis horen. Laffe kutploeg met gemiddeld 42% balbezit over het hele seizoen. Nee Post ik heb niet naar een echte ED ploeg zitten kijken
    Vind ik leuk
    stratumseind +139388
    zondag 18 maart 2018 om 09:54
    Makkelijk??? Dankzij de goede keeper en met het nodige geluk bleef je op de been maar ach wie boeit het eigenlijk
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    zondag 18 maart 2018 om 10:38
    VVV is een mooie club maar ze hebben terecht verloren ,en wat Seuntjes betreft je mag niet duwen ,dus geel is rood .
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 11:11
    VVV had zelf nog een strafschop moeten krijgen. Scheids was zeer zeker niet onpartijdig en heeft PSV in de wedstrijd gehouden. 3-0 was sowieso niet verdiend en zeer geflatteerd.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +390
    zondag 18 maart 2018 om 11:22
    Alsof die Limburgers het van die domme Seuntjes moeten hebben. Ze waren er sowieso af gegaan.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4064
    zondag 18 maart 2018 om 11:45
    Is dat niet de kracht van dit psv? Iedere club denkt en voelt dat er wat te halen is maar na 90 minuten wint psv
    Vind ik leuk
    Rsp5 +239
    zondag 18 maart 2018 om 11:57
    Al die Ajax-supporters die hier zitten te zeuren, zien volgens mij nooit een wedstrijd van Psv live. Wij hebben echt hele zwakke spelers. Het is een God's wonder dat we 7 punten los staan. Op Zoet, Lozano en Arias na is er niemand geschikt om bij Psv in de basis te staan. Bergwijn kan nog iets worden en Luuk de Jong is een goede pinch-hitter maar verder.........
    Van Ginkel, Hendrikx, Isimat; te beperkt. Ramselaar, Schwaab, Brenet; dramatisch.
    Psv heeft kwalitatief nauwelijks betere spelers dan Heerenveen of Utrecht en dat is vooral Brands aan te rekenen. Als we kampioen worden, is het gewoon een zeer goede prestatie met dit team.

    Ps. De scheidsrechter gisteren floot in de eerste helft gruwelijk anti-Psv. Dit heeft hij waarschijnlijk in de rust te horen gekregen en geprobeerd dit na de rust te compenseren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik had het met elf man wel willen zien, we bleven makkelijk op de been'