Neymar erkent onenigheid met Cavani: Met zijn tweeën om tafel gaan zitten

    Neymar erkent onenigheid met Cavani: "Met zijn tweeën om tafel gaan zitten"

    zondag 15 april 2018 om 13:40

    Neymar erkent dat hij heeft moeten wennen aan het samenspelen met Edinson Cavani. De momenteel geblesseerde superster van Paris Saint-Germain botste tijdens zijn eerste seizoen in Parijs al een paar keer met zijn Uruguayaanse collega.

    Zo wilde de Braziliaan niet dat Cavani de penalty's neemt, gingen de twee bijna op de vuist en zou Neymar zelfs het vertrek van de PSG-topscorer aller tijden hebben geëist. "Natuurlijk was er een zekere spanning tussen mij en Cavani", geeft Neymar toe in gesprek met TV Globo in zijn vaderland. "Maar het werd door de buitenwereld groter gemaakt dan het in werkelijkheid was. We zijn met zijn tweeën om de tafel gaan zitten en hebben het uitgesproken."

    De kou tussen beiden is inmiddels uit de lucht, benadrukt Neymar. "We zijn allebei geweldige spelers, maar we blijven nu eenmaal mensen. Edinson en ik moesten onze persoonlijke gevoelens opzijzetten." Neymar betreurt het dat de onenigheid tussen hem en Cavani vervolgens zo breed werd uitgemeten in de media. "De verhalen werden sterk overdreven en ik heb dingen gehoord die helemaal niet gebeurd zijn. Maar ja, dat zal wel goed verkopen."

    Plaats een reactie

    zondag 15 april 2018 om 13:49
    Lijkt me wel zo slim ja. Twee geweldenaren die, als ze goed samenwerken, PSG tot ongekende hoogten kunnen brengen. Niet alleen in Frankrijk maar ook in de Champions League.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 13:49]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 14:06
    "We zijn allebei geweldige spelers, maar we blijven nu eenmaal mensen. Edinson en ik moesten onze persoonlijke gevoelens opzijzetten." Oh wat word ik toch misselijk hiervan.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10573
    zondag 15 april 2018 om 14:12
    Ik zeg samen de ring in en ouderwets knokken.. ;-)
    Vind ik leuk
    oke dan +4058
    zondag 15 april 2018 om 14:32
    Ik hoef zo'n speler echt niet in de ring te zien. Is respectloos voor de echte mannen die daar hebben gestaan en in de toekomst zullen staan. Dat verdienen ze niet eensZet ze maar op een kunstgrasveldje buiten met een opblaasbare ring eromheen.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10573
    zondag 15 april 2018 om 15:10
    Heb je een punt, een pleintje vind ik ook prima hoor..
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:08
    Cavani vreet hem op haha
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10573
    zondag 15 april 2018 om 15:09
    Denk het ook, Neymar gaat huilen als een baby.. hahaha
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 14:24
    jammer dat zo'n goede voetballer alleen maar dollartekens in zijn ogen heeft en puur voor het geld bij psg speelt
    in alles is ie er op achter uit gegaan , club, stad en sportief
    misschien moet ie wat minder naar zijn vader luisteren , want die ziet zijn zoon als een soort melkkoe
    Vind ik leuk
    power +4856
    zondag 15 april 2018 om 14:57
    Mee eens, zijn vader doet alles voor geld, daarom ging hij weg bij Barca
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 15:04
    ja van barca naar psg dat heeft maar 1 reden ....puur voor de knaken
    psg gaat echt nooit zo groot worden als barca
    als die sjeik de stekker eruit trekt daar , word psg gewoon een modaal clubje net als city overigens , barca blijft altijd een grote club
    het is maar waar je zin in hebt als speler
    Vind ik leuk
    power +4856
    zondag 15 april 2018 om 15:49
    Ja precies, Barca blijf een grote club, alle spelers hebben daar veel plezier en iedere speler droom om bij Barca te spelen, die olie sjeiks denken met geld ga wij alles makkelijk winnen, maar dat is niet zo, 2 aankopen van PSG kost bijna 500 miljoen, die prestatie tegen Real vond ik zeer matig,
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23661
    zondag 15 april 2018 om 14:56
    Kleutertje.
    Vind ik leuk
    Busk +1174
    zondag 15 april 2018 om 16:40
    Neymar is een klein kind, wat veel te veel geld krijgt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Neymar erkent onenigheid met Cavani: "Met zijn tweeën om tafel gaan zitten"