'Mogelijke terugkeer Nederlander zorgt voor interne verdeeldheid bij Barcelona'

'Mogelijke terugkeer Nederlander zorgt voor interne verdeeldheid bij Barcelona'

maandag 16 april 2018 om 09:45

De mogelijke terugkeer van Jordi Cruijff zorgt voor verdeeldheid bij FC Barcelona. Niet iedereen binnen de club is overtuigd van de Nederlander.

Dat meldt El Mundo Deportivo. Op dit moment is er een debat gaande over de vraag of Cruijff een goede aanvulling zou zijn voor het huidige managementteam. De laatste weken gonst het van de geruchten over een terugkeer van Cruijff in Camp Nou. Onlangs gaf hij aan dat hij aan zijn laatste seizoen bezig is bij Maccabi Tel Aviv.

Barcelona heeft Cruijff naar verluidt op het oog voor een technische functie. Toch is het bestuur niet unaniem over zijn mogelijke terugkeer. Op dit moment wordt er naar verluidt druk gediscussieerd. Enkele beleidsbepalers zien het liefst transfergoeroe Monchi van AS Roma komen, maar hij lijkt niet haalbaar.

Vorige week meldden Spaanse media al dat Cruijff de leiding over het B-team van Barcelona aangeboden heeft gekregen. Hij was als voetballer tussen 1993 en 1996 actief bij Barcelona. Zijn vader vierde er grote successen als speler en als trainer.

Plaats een reactie

Kijkmaar +1648
maandag 16 april 2018 om 09:50
Misschien komt er in Amsterdam ook wel een functie vrij op technisch gebeid.
Vind ik leuk
Hakbal +361
maandag 16 april 2018 om 10:32
Hoop het wel en dan bosz als trainer
Vind ik leuk
rpaulp50 +6174
maandag 16 april 2018 om 10:46
Aub niet, "mijn vader zei altijd" etc etc
( v.d Sar nemen als AD bijvoorbeeld...... )
Vind ik leuk
Padason +640
maandag 16 april 2018 om 15:23
Inderdaad, VD Sar moet niet meer bemoeien met de technische zaken maar meer bezig houden met directie en sponsor deals. Want hij haalt ook geld binnen met sponsors en als een voetbal club bij een bedrijf langs gaat of visa versa en daar staat VD Sar, staat daar toch een voetbal grootheid. Weer wat anders dan oude supermarkt werknemers
Vind ik leuk
MojoRisin +7279
maandag 16 april 2018 om 09:53
Kom maar naar Amsterdam..
Vind ik leuk
LarsNL16 +2371
maandag 16 april 2018 om 10:04
Kom dan naar Ajax! Alles beter dan wat er nu loopt
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:26
Ondertussen bij VP: Jongens, Jordi Cruijff is niet clickbait genoeg, we moeten het veranderen naar 'Nederlander'. Wat een onzin.
Vind ik leuk
RtdDub +6318
maandag 16 april 2018 om 10:44
Denk dat het goede werk wat ie bij Maccabi heeft verricht ene tikkeltje vertekend beeld is.
Hij had de mazzel dat ie een paar seizoenen over Zahavi kon beschikken maar sinds die zijn tas in China is gaan vullen is het bij Maccabi ook een heel stuk minder geworden.

Hem bij Palermo halen voor $250.000 was wel een meesterzet.
Vind ik leuk
vrijdag 20 april 2018 om 15:34
q
Vind ik leuk