De Boer gaat voor herkansing na twee ontslagen: 'Ik voel dat ik er klaar voor ben'

    De Boer gaat voor herkansing na twee ontslagen: 'Ik voel dat ik er klaar voor ben'

    zondag 22 april 2018 om 18:33

    Frank de Boer is klaar om zijn trainerscarrière weer een boost te geven. Na twee teleurstellende avonturen bij Internazionale en Crystal Palace staat de 47-jarige oefenmeester open voor een nieuw avontuur.

    De Boer werd al na een aantal maanden ontslagen bij Inter en zijn Premier League-avontuur was van nog kortere duur. "Mijn toekomst? We zullen het af moeten wachten", zei De Boer zaterdag voor de camera van het Franse RMC Sport. "Ik wacht op een nieuw avontuur voor komend seizoen. Ik voel dat ik klaar ben voor een nieuwe uitdaging." Recentelijk werd De Boer nog gelinkt aan sc Heerenveen.

    De Boer was zaterdag in Genève voor een benefietwedstrijd voor de UEFA. Hij behoorde tot het team van Luis Figo, dat speelde tegen het team van Ronaldinho. De Boer won. "Het is geweldig om dit soort wedstrijden te spelen voor het goede doel, helemaal tegen spelers waar je mee samen hebt gespeeld. Er stond zoveel kwaliteit op het veld."

    Lees meer over:Eredivisie

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19738
    zondag 22 april 2018 om 18:35
    Frank, blijf dan lekker dat soort wedstrijden spelen voor het goede doel. En wat bij Ajax in de jeugd erbij gaan doen. Genieten van het leven.

    Niet weer gaan falen bij een nieuwe club.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    zondag 22 april 2018 om 18:51
    Hij zal niet in die wespennest gaan werken,en hij heeft nog gelijk ook ,eerst de problemen oplossen.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2758
    zondag 22 april 2018 om 18:38
    SC Heerenveen. Mooie stap. Langzaam aan weer terugkomen op niveau en leren om mindere spelers echt beter te maken
    Vind ik leuk
    Cookee +10597
    maandag 23 april 2018 om 19:16
    Daar zijn de laatste jaren een hoop kansrijke trainers gesneuveld hoor?
    Er is ruzie in de tent, ze slaan elkaar wekelijks voor de kop.
    Nee Frank verdient een fijne club.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2758
    maandag 23 april 2018 om 19:30
    Er zit helaas een verschil tussen verdienen en krijgen
    Vind ik leuk
    Cookee +10597
    dinsdag 24 april 2018 om 17:33
    Als ik Frank was, koos ik nu een club waar het al goed draait.
    Zoals Koeman toen bij Southampton binnenkwam.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 18:47
    Frankie zal vast ook leren van zn fouten dus ik gun hem wel een nieuwe kans. Een topclub zal het niet worden maar miss Anderlecht wel dat lijkt me een mooie club voor hem.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6590
    zondag 22 april 2018 om 18:48
    Die moet gewoon weer naar ajax toe.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11284
    zondag 22 april 2018 om 18:50
    assistent van ten Hag
    Vind ik leuk
    Nosje +1514
    zondag 22 april 2018 om 18:56
    Frankie, de meest overschatte trainer. Kampioen met 71 en 73 punten omdat de andere teams nog slechter waren. Die 73 punten hebben Keizer en ten Hag ook al bij elkaar gesprokkeld en die hebben nog 2 wedstrijden tegoed.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 18:59
    4 x kampioen jochie. Dat kunnen er niet veel zeggen.
    Vind ik leuk
    Nosje +1514
    zondag 22 april 2018 om 19:05
    Klopt. Maar het was eigenlijk wel allemaal wat armoedig. Wat hij wel goed deed is de rust bewaren tijdens een roerige periode.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:45
    Ach, net hoe je het bekijkt. Het was een tijd dat Feyenoord nog heel ver weg was en dat de subtop dicht tegen de topploegen aanzat.
    Vind ik leuk
    reymer71 +454
    zondag 22 april 2018 om 20:02
    Toen de rest in crisis zat.
    Hij heeft 0.0 gepresteerd.
    Zag je ook bij het vervolg van zijn carrière.
    Was een goede verdediger met in elke wedstrijd wel een de boertje..
    Nu gewoon jeugd Ajax trainen of lekker gaan golven
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:47
    Dat vind ik zo respectloos. De beste man wordt 4 x kampioen met Ajax en dat noem jij 0,0. Hoe zielig klinkt dit, jij zal de schoorsteen vol hebben staan.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    zondag 22 april 2018 om 19:02
    Cocu is geweldig, hoor ik hier voortdurend. 3x in 4 jaar kampioen. Als we dan net zo kritisch zijn op frank, dan is hij helemaal geweldig.
    Vind ik leuk
    JustH +15298
    zondag 22 april 2018 om 20:33
    Kampioen wordt je alleen als de rest slechter is. Wat wil je zeggen?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31494
    zondag 22 april 2018 om 18:57
    Willem 2 of excelsior frankie.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    zondag 22 april 2018 om 19:02
    Wat maakt De Boer een mindere trainer dan Cocu?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 19:09
    Wie heeft het behalve jij hier over Cocu,dit topic gaat over Frank de Boer,hou het bij Frank de Boer,voetbal is zijn leven en hij wil weer aan het werk,niemand zegt dat hij minder of beter is,ter info,in hun privéleven zijn het goede vrienden.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    zondag 22 april 2018 om 19:14
    Nou, dan lees de berichten van de afgelopen dagen maar eens over cocu en lees de reacties over Frank hier. Dan klopt er iets niet. En daarbij, ik bepaal zelf wat ik post. Ik houd het altijd keurig netjes.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 19:31
    Je stelt een vraag,eindigt je zin met een vraagteken toch? Dan krijg je antwoord,ik heb alle reacties gelezen en niemand heeft het behalve jij over Cocu,die heeft nogmaals niets met deze topic te maken maar blijkbaar vind jij dat heen en weer gelul tussen Ajax en PSV interessant,ik ben 51, praat graag over voetbal maar lok geen zinloze discussies uit en dat zouden meer moeten doen.Vanenburg,Lerby,Arnesen, Koeman,Stam, Kieft, Bosman, Hoekstra, Aisatti, Bazoer, Bergwijn,Wouters,Perez,Vink, Kluivert en ik zal er nog zat vergeten hebben, allemaal voor Ajax en PSV gespeeld,wat maakt het uit?
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 19:36]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1651
    zondag 22 april 2018 om 19:24
    Laat gaan joh. Hij is nog steeds jaloers
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1196
    zondag 22 april 2018 om 19:55
    Waan van de dag. Cocu heeft het met name dit jaar echt knap gedaan, maar De Boer ook, zeker dat eerste jaar waar hij halverwege in moest stappen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9428
    zondag 22 april 2018 om 19:12
    Schijnbaar heeft kozakken boys interesse
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 21:10
    Voor Cocu? Nah, te hoog gegrepen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20706
    zondag 22 april 2018 om 19:24
    Moeskroen, Beerschot of toch maar St Truiden ? Wie zal het zeggen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1651
    zondag 22 april 2018 om 19:26
    FC Twente kan ook nog. Kan hij misschien kampioen worden van de JL.
    Vind ik leuk
    Champ1 +248
    zondag 22 april 2018 om 19:25
    Twente past wel bij frank die falen ook overal in
    Vind ik leuk
    JustH +15298
    zondag 22 april 2018 om 20:34
    4 x kampioen en dat noen jij falen?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:46
    Niet falen bij Ajax. Wel veel geluk dat de concurrentie zo slecht was. Hij werd kampioen met maar net in de 70 punten. Dan zou je nu tweede zijn met een grote achterstand. En dat vergeten mensen vaak. Daarom gaat het in het buitenland zo snel fout.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 21:11
    Nee, want dit jaar was de concurrentie natuurlijk wel erg sterk...
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 21:23
    Blijkbaar wel. PSV heeft dik tachtig punten straks. Alleen Ajax is weer slecht. AZ is goed en Feyenoord is nu slecht.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 22:06
    De andere topclubs Ajax en Feyenoord zijn dit jaar erg matig/slecht, juist dit seizoen kan je de kampioen een kampioen van de armoede noemen. Juist van die seizoenen van rond de 70 punten kun je zeggen dat de concurrentie sterk was, anders had men toen wel meer punten gehaald.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 22:20
    Juist niet. Ajax was ook slecht toen, vandaar zo weinig punten. Een goede kampioen had altijd meer dan 80 punten.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 22:35
    PSV was dit seizoen minstens zo slecht, verschil is dat nu de concurrentie minder is dan toen Ajax kampioen werd.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 23:35
    Nou ja ik weet niet wat jij nog herinnert. Maar PSV was toen zwaar ondermaats. Over Feyenoord nog maar te zwijgen. AZ was er toen nog niet bij.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 23:46
    Verschil is wel dat het niveau van toen hoger was dan nu.
    Vind ik leuk
    JustH +15298
    zondag 22 april 2018 om 22:59
    Ajax slecht en AZ goed?
    Gaat dit nog over punten?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 23:44
    Overigens heeft AZ minder punten dan Ajax, dus hoezo AZ goed en Ajax slecht? Alleen qua spel doet AZ het beter
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 23:52
    Nou Ajax speelt toch niet best of wel? AZ wel, maar heeft minder punten. Verder zeg ik ook niet dat AZ meer punten heeft. Wel staan ze terecht derde en misschien worden ze nog tweede als Ajax niet uitkijkt.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    zondag 22 april 2018 om 23:58
    Verschil is dat spel niks met betere of slechtere concurrentie te maken heeft, uiteindelijk gaat het om de punten en daarin doet Ajax het beter dan AZ.
    Vind ik leuk
    reymer71 +454
    zondag 22 april 2018 om 19:59
    Ik voel dat ik er klaar voor ben haha..
    Vind ik leuk
    AlbS +280
    zondag 22 april 2018 om 20:21
    Nee hé. Niet weer terug haar een club in Nederland.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:25
    Die komt bij geen enkele fatsoenlijke club terecht
    Vind ik leuk
    Blindsy +11178
    zondag 22 april 2018 om 20:50
    En dat zei hij voor n Franse cameraploeg.
    Oh la la. Toulouse, her comes Franc!
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    maandag 23 april 2018 om 09:45
    SC Heerenveen zou een prachtige club zijn, onbegrijpelijk dat hij deze uitdaging niet pakt.
    Frank heeft een net iets te grote deuk opgelopen in z'n eerdere avonturen, om er nu weer klaar voor te zijn en met enige arrogantie er vanuit te gaan dat er wel weer een grotere buitenlandse klopt aanklopt! En eerlijk gezegd, ik geloof het niet. Jammer!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Boer gaat voor herkansing na twee ontslagen: 'Ik voel dat ik er klaar voor ben'