De Boer gaat voor herkansing na twee ontslagen: 'Ik voel dat ik er klaar voor ben'

De Boer gaat voor herkansing na twee ontslagen: 'Ik voel dat ik er klaar voor ben'

zondag 22 april 2018 om 18:33

Frank de Boer is klaar om zijn trainerscarrière weer een boost te geven. Na twee teleurstellende avonturen bij Internazionale en Crystal Palace staat de 47-jarige oefenmeester open voor een nieuw avontuur.

De Boer werd al na een aantal maanden ontslagen bij Inter en zijn Premier League-avontuur was van nog kortere duur. "Mijn toekomst? We zullen het af moeten wachten", zei De Boer zaterdag voor de camera van het Franse RMC Sport. "Ik wacht op een nieuw avontuur voor komend seizoen. Ik voel dat ik klaar ben voor een nieuwe uitdaging." Recentelijk werd De Boer nog gelinkt aan sc Heerenveen.

De Boer was zaterdag in Genève voor een benefietwedstrijd voor de UEFA. Hij behoorde tot het team van Luis Figo, dat speelde tegen het team van Ronaldinho. De Boer won. "Het is geweldig om dit soort wedstrijden te spelen voor het goede doel, helemaal tegen spelers waar je mee samen hebt gespeeld. Er stond zoveel kwaliteit op het veld."

Lees meer over:Eredivisie

Plaats een reactie

Ajacied_8 +5717
zondag 22 april 2018 om 18:35
Frank, blijf dan lekker dat soort wedstrijden spelen voor het goede doel. En wat bij Ajax in de jeugd erbij gaan doen. Genieten van het leven.

Niet weer gaan falen bij een nieuwe club.
Vind ik leuk
Kees Bman +3641
zondag 22 april 2018 om 18:51
Hij zal niet in die wespennest gaan werken,en hij heeft nog gelijk ook ,eerst de problemen oplossen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:03
Haha weer een calimero boertje die even een sneer moet uitdelen. Weer last van je Ajax syndroom? Wij hebben de toekomst en het geld. Word weer ouderwets calimeroen in Eindhoven komende jaren.
Vind ik leuk
Kwal +445
zondag 22 april 2018 om 20:09
Meeste prijzen sinds WK 2014:

PSV - 5
Feyenoord - 4
FC Groningen - 1
PEC Zwolle - 1
Vitesse - 1
Ajax - 0
AZ - 0
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:13
Ajax 4 titels in 8 jaar,
Vind ik leuk
Ozpo +306
zondag 22 april 2018 om 20:24
Mooi het dat je alleen een periode uitkiest wat jou goed uitkomt.
Ben ook benieuwd naar de afgelopen 25 jaar. Of komt jou clubje er niet goed op te staan
Vind ik leuk
Kwal +445
zondag 22 april 2018 om 20:34
Whats in a name :)
Vind ik leuk
Ozpo +306
zondag 22 april 2018 om 22:35
Zelfs dit slaat weer helemasl nergens om. Liever dat je niks zegt als het niks toevoegt.
Vind ik leuk
JustH +8846
zondag 22 april 2018 om 20:30
Kees kan niet anders. Triest maar waar.
Vind ik leuk
Kees Bman +3641
zondag 22 april 2018 om 22:06
Maar Kees heeft wel gelijk juist h.
Vind ik leuk
Kees Bman +3641
zondag 22 april 2018 om 22:09
Trouwens ik vind de Boer wel een goede trainer,als Cocu gaat en Van Bommel wil niet mag hij naar het grote PSV komen.
Vind ik leuk
Butsbal +10607
zondag 22 april 2018 om 22:21
Tis dan wel een Boer maar dus niet welkom.
Vind ik leuk
Kees Bman +3641
zondag 22 april 2018 om 22:23
Deze kan ik wel waarderen ,maar die met het toupetje moeten ze elke dag kaal scheren.
Vind ik leuk
Butsbal +10607
zondag 22 april 2018 om 22:31
Met een aansteker is t er zo af
Vind ik leuk
Kees Bman +3641
zondag 22 april 2018 om 22:33
Ik had meer gedacht met een vlammenwerper.
Vind ik leuk
Den Daats +1615
zondag 22 april 2018 om 23:04
Ben je gek! Zeker niet welkom! Ongeschikt!
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 18:38
SC Heerenveen. Mooie stap. Langzaam aan weer terugkomen op niveau en leren om mindere spelers echt beter te maken
Vind ik leuk
Cookee +8565
maandag 23 april 2018 om 19:16
Daar zijn de laatste jaren een hoop kansrijke trainers gesneuveld hoor?
Er is ruzie in de tent, ze slaan elkaar wekelijks voor de kop.
Nee Frank verdient een fijne club.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:30
Er zit helaas een verschil tussen verdienen en krijgen
Vind ik leuk
Cookee +8565
dinsdag 24 april 2018 om 17:33
Als ik Frank was, koos ik nu een club waar het al goed draait.
Zoals Koeman toen bij Southampton binnenkwam.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 18:47
Frankie zal vast ook leren van zn fouten dus ik gun hem wel een nieuwe kans. Een topclub zal het niet worden maar miss Anderlecht wel dat lijkt me een mooie club voor hem.
Vind ik leuk
Voebtal +2002
zondag 22 april 2018 om 18:48
Die moet gewoon weer naar ajax toe.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 18:50
assistent van ten Hag
Vind ik leuk
Nosje +1441
zondag 22 april 2018 om 18:56
Frankie, de meest overschatte trainer. Kampioen met 71 en 73 punten omdat de andere teams nog slechter waren. Die 73 punten hebben Keizer en ten Hag ook al bij elkaar gesprokkeld en die hebben nog 2 wedstrijden tegoed.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 18:59
4 x kampioen jochie. Dat kunnen er niet veel zeggen.
Vind ik leuk
Nosje +1441
zondag 22 april 2018 om 19:05
Klopt. Maar het was eigenlijk wel allemaal wat armoedig. Wat hij wel goed deed is de rust bewaren tijdens een roerige periode.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:45
Ach, net hoe je het bekijkt. Het was een tijd dat Feyenoord nog heel ver weg was en dat de subtop dicht tegen de topploegen aanzat.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:02
Toen de rest in crisis zat.
Hij heeft 0.0 gepresteerd.
Zag je ook bij het vervolg van zijn carrière.
Was een goede verdediger met in elke wedstrijd wel een de boertje..
Nu gewoon jeugd Ajax trainen of lekker gaan golven
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:47
Dat vind ik zo respectloos. De beste man wordt 4 x kampioen met Ajax en dat noem jij 0,0. Hoe zielig klinkt dit, jij zal de schoorsteen vol hebben staan.
Vind ik leuk
Bullet +2177
zondag 22 april 2018 om 19:02
Cocu is geweldig, hoor ik hier voortdurend. 3x in 4 jaar kampioen. Als we dan net zo kritisch zijn op frank, dan is hij helemaal geweldig.
Vind ik leuk
JustH +8846
zondag 22 april 2018 om 20:33
Kampioen wordt je alleen als de rest slechter is. Wat wil je zeggen?
Vind ik leuk
Teo Smith +19233
zondag 22 april 2018 om 18:57
Willem 2 of excelsior frankie.
Vind ik leuk
Bullet +2177
zondag 22 april 2018 om 19:02
Wat maakt De Boer een mindere trainer dan Cocu?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 19:09
Wie heeft het behalve jij hier over Cocu,dit topic gaat over Frank de Boer,hou het bij Frank de Boer,voetbal is zijn leven en hij wil weer aan het werk,niemand zegt dat hij minder of beter is,ter info,in hun privéleven zijn het goede vrienden.
Vind ik leuk
Bullet +2177
zondag 22 april 2018 om 19:14
Nou, dan lees de berichten van de afgelopen dagen maar eens over cocu en lees de reacties over Frank hier. Dan klopt er iets niet. En daarbij, ik bepaal zelf wat ik post. Ik houd het altijd keurig netjes.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 19:31
Je stelt een vraag,eindigt je zin met een vraagteken toch? Dan krijg je antwoord,ik heb alle reacties gelezen en niemand heeft het behalve jij over Cocu,die heeft nogmaals niets met deze topic te maken maar blijkbaar vind jij dat heen en weer gelul tussen Ajax en PSV interessant,ik ben 51, praat graag over voetbal maar lok geen zinloze discussies uit en dat zouden meer moeten doen.Vanenburg,Lerby,Arnesen, Koeman,Stam, Kieft, Bosman, Hoekstra, Aisatti, Bazoer, Bergwijn,Wouters,Perez,Vink, Kluivert en ik zal er nog zat vergeten hebben, allemaal voor Ajax en PSV gespeeld,wat maakt het uit?
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 19:36]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 19:24
Laat gaan joh. Hij is nog steeds jaloers
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 19:55
Waan van de dag. Cocu heeft het met name dit jaar echt knap gedaan, maar De Boer ook, zeker dat eerste jaar waar hij halverwege in moest stappen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 19:12
Schijnbaar heeft kozakken boys interesse
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 21:10
Voor Cocu? Nah, te hoog gegrepen.
Vind ik leuk
Bizzy +14754
zondag 22 april 2018 om 19:24
Moeskroen, Beerschot of toch maar St Truiden ? Wie zal het zeggen.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 19:24]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 19:26
FC Twente kan ook nog. Kan hij misschien kampioen worden van de JL.
Vind ik leuk
Champ1 +31
zondag 22 april 2018 om 19:25
Twente past wel bij frank die falen ook overal in
Vind ik leuk
JustH +8846
zondag 22 april 2018 om 20:34
4 x kampioen en dat noen jij falen?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:46
Niet falen bij Ajax. Wel veel geluk dat de concurrentie zo slecht was. Hij werd kampioen met maar net in de 70 punten. Dan zou je nu tweede zijn met een grote achterstand. En dat vergeten mensen vaak. Daarom gaat het in het buitenland zo snel fout.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 21:11
Nee, want dit jaar was de concurrentie natuurlijk wel erg sterk...
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 21:23
Blijkbaar wel. PSV heeft dik tachtig punten straks. Alleen Ajax is weer slecht. AZ is goed en Feyenoord is nu slecht.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 22:06
De andere topclubs Ajax en Feyenoord zijn dit jaar erg matig/slecht, juist dit seizoen kan je de kampioen een kampioen van de armoede noemen. Juist van die seizoenen van rond de 70 punten kun je zeggen dat de concurrentie sterk was, anders had men toen wel meer punten gehaald.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 22:20
Juist niet. Ajax was ook slecht toen, vandaar zo weinig punten. Een goede kampioen had altijd meer dan 80 punten.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 22:35
PSV was dit seizoen minstens zo slecht, verschil is dat nu de concurrentie minder is dan toen Ajax kampioen werd.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 23:35
Nou ja ik weet niet wat jij nog herinnert. Maar PSV was toen zwaar ondermaats. Over Feyenoord nog maar te zwijgen. AZ was er toen nog niet bij.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 23:46
Verschil is wel dat het niveau van toen hoger was dan nu.
Vind ik leuk
JustH +8846
zondag 22 april 2018 om 22:59
Ajax slecht en AZ goed?
Gaat dit nog over punten?
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 23:44
Overigens heeft AZ minder punten dan Ajax, dus hoezo AZ goed en Ajax slecht? Alleen qua spel doet AZ het beter
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 23:52
Nou Ajax speelt toch niet best of wel? AZ wel, maar heeft minder punten. Verder zeg ik ook niet dat AZ meer punten heeft. Wel staan ze terecht derde en misschien worden ze nog tweede als Ajax niet uitkijkt.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
zondag 22 april 2018 om 23:58
Verschil is dat spel niks met betere of slechtere concurrentie te maken heeft, uiteindelijk gaat het om de punten en daarin doet Ajax het beter dan AZ.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 19:59
Ik voel dat ik er klaar voor ben haha..
Vind ik leuk
AlbS +248
zondag 22 april 2018 om 20:21
Nee hé. Niet weer terug haar een club in Nederland.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:25
Die komt bij geen enkele fatsoenlijke club terecht
Vind ik leuk
Blindsy +6319
zondag 22 april 2018 om 20:50
En dat zei hij voor n Franse cameraploeg.
Oh la la. Toulouse, her comes Franc!
Vind ik leuk
peinke +1670
maandag 23 april 2018 om 09:45
SC Heerenveen zou een prachtige club zijn, onbegrijpelijk dat hij deze uitdaging niet pakt.
Frank heeft een net iets te grote deuk opgelopen in z'n eerdere avonturen, om er nu weer klaar voor te zijn en met enige arrogantie er vanuit te gaan dat er wel weer een grotere buitenlandse klopt aanklopt! En eerlijk gezegd, ik geloof het niet. Jammer!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Boer gaat voor herkansing na twee ontslagen: 'Ik voel dat ik er klaar voor ben'