'Van Gaal keert terug in voetballerij en gaat aan de slag als bondscoach'

    'Van Gaal keert terug in voetballerij en gaat aan de slag als bondscoach'

    donderdag 26 april 2018 om 19:19

    Louis van Gaal staat inderdaad voor een terugkeer in de voetballerij. Dat meldt Sky Sports. De ex-bondscoach van Oranje vertelde woensdagavond bij Ziggo Sport dat hij een aanbieding op zak heeft die hij eigenlijk niet kan weigeren.

    Van Gaal werd in de studio van Ziggo Sport gevraagd of hij al met pensioen is. "Ik kan dat nog steeds niet zeggen, want ik krijg nog steeds veel aanbiedingen. Dat klinkt voor heel veel mensen heel vervelend, maar dat is wel zo. Nu heb ik een aanbieding die ik eigenlijk niet kan weigeren, vind ik zelf", liet hij weten. De ex-trainer van onder meer Ajax, AZ, FC Barcelona, Bayern München en Manchester United wilde niet kwijt om wat voor aanbieding het ging.

    Daar is Sky Sports inmiddels achter. Bronnen hebben aan de Britse omroep laten weten dat het vermoedelijk om een nationaal team gaat. Momenteel zoeken Italië en de Verenigde Staten naar een nieuwe bondscoach. De laatste klus van Van Gaal was bij United. Daar werd hij twee jaar geleden ontslagen.

    Lees ookVan Gaal krijgt 'niet te weigeren' aanbieding: zeven opties voor laatste kunstje

    Poll

    Zie jij Van Gaal graag terugkeren in de voetbalwereld?

    (11320 stemmen)

    Plaats een reactie

    Morris +21998
    donderdag 26 april 2018 om 19:22
    Niet PSV?
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 19:27
    Ik had er zo op gehoopt! Oprecht balen als hij niet naar Eindhoven komt.
    Had de rode loper al besteld voor hem. Maar er is nog hoop. Zolang niks definitief is, kan het nog.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1706
    donderdag 26 april 2018 om 19:59
    wees maar blij van gaal past toch totaal niet bij psv
    Vind ik leuk
    Just dekler +1297
    donderdag 26 april 2018 om 21:48
    Precies dat is hetzelfde als dat ten hag naar Ajax zou gaan.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1706
    donderdag 26 april 2018 om 21:51
    dat vind ik niet
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    donderdag 26 april 2018 om 19:31
    Die gaat niet naar PSV.... jaren geleden wilde Brands hem hebben en toen deden er een paar moeilijk in eindje.... Van Gaal laat zich echt niet zo behandelen.....

    Bij PSV wilden ze liever niet in zee gaan met de huidige coach van Manchester United. Door de problemen die Van Gaal het jaar daarvoor kende bij Ajax, ging de voorkeur uit naar Dick Advocaat. Zonde, vindt Brands. "Van Gaal had best interesse en ik denk ook dat hij gekomen was als wij hadden doorgezet. Ik had hem een heel goede trainer voor PSV gevonden, maar daar was niet iedereen het mee eens

    Vind ik leuk
    Romario9 +10727
    donderdag 26 april 2018 om 19:50
    “Behandelen”? Wie heeft hem hoe behandeld?
    Vind ik leuk
    The Iceman +6732
    donderdag 26 april 2018 om 19:52
    De supporters lieten duidelijk weten dat ze niet op van Gaal zaten te wachten
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 26 april 2018 om 20:15
    Waarom PSV nu een andere trainer zou moeten nemen is mij een raadsel?

    Dat is inmiddels ruim 4 jaar geleden en in die 4 jaar heeft de huidige trainer 3 kampioenschappen gemaakt. Hoezo zou van Gaal im frage zijn bij PSV?
    Vind ik leuk
    Morris +21998
    donderdag 26 april 2018 om 20:19
    TD
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 26 april 2018 om 20:22
    Dat is wellicht een optie.
    Hij heeft natuurlijk een immens netwerk en een goede naam internationaal.

    Toch hoop ik nog steeds op Brands...
    Vind ik leuk
    Paddepoel +429
    vrijdag 27 april 2018 om 17:11
    Heeft hij internationaal wel een goede naam? Bij Man Utd niet geslaagd, bij Bayern moest hij weg, bij Barca moest hij weg.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    vrijdag 27 april 2018 om 18:09
    Bij united is het niet gelopen zoals het moest nee.
    Bij Bayern moest hij weg omdat de chemie weg was, terwijl hij de jaren daarvoor prima gepresteerd was.
    Bij barca idem dito.
    Vind ik leuk
    Paddepoel +429
    zaterdag 28 april 2018 om 12:28
    Bij Bayern waren diverse spelers echt niet blij met hem.
    En hij heeft niet goed gepresteerd..hij had toen die prijzen te danken aan vooral een Robben op wereldniveau..niet omdat v. Gaal het nou allemaal zo goed deed.
    Vind ik leuk
    guilleaume +667
    donderdag 26 april 2018 om 21:13
    Truus wil elke wedstrijd in de Kuip zitten, dus zal hij eerder bij Feyenoord tekenen
    Vind ik leuk
    Ale +3960
    vrijdag 27 april 2018 om 00:01
    Die gaat naar ajax vd sar opvolgen. Scholletje zit eral.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15060
    donderdag 26 april 2018 om 19:22
    ItGaalië zou geweldig zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 19:45
    +1 creativiteit. Maar verder loopt ie niet echt lekker he :)
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15060
    donderdag 26 april 2018 om 19:45
    Bekt lekkerder dan 't schrijft iig :)
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 26 april 2018 om 20:16
    Meh.
    Waardeer de poging hoor. Maar net niet.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15060
    donderdag 26 april 2018 om 20:31
    Maar zelfs dan is de praatversie net wat minder erg dan de schrijfversie;)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18228
    donderdag 26 april 2018 om 19:25
    Gisteren werd het bondscoachschap nog uitgesloten...
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12278
    donderdag 26 april 2018 om 19:48
    Zowel Italie als VS lijkt me niets voor vGaal

    Zou zeggen iets in Portugal (want daar schijnt ie veel te zijn) of Nederland.
    Vind ik leuk
    Ticojohn +56
    donderdag 26 april 2018 om 19:25
    BREAKING NEWS!
    Loius van Gaal heeft aanbieding van PSV op zak voor TD functie
    Gesprek van de dag op de hertgang vanmiddag
    Hij schijnt vanmorgen met cocu en brands en gerbrands gesignaleerd te zijn in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Ebar +53
    donderdag 26 april 2018 om 19:25
    En we moeten jou geloven haha
    Vind ik leuk
    100%PSV +2716
    donderdag 26 april 2018 om 19:47
    Bondscoach van PSV....
    Vind ik leuk
    pietprecies +3268
    donderdag 26 april 2018 om 19:36
    Ga je dat nu overal copy-pasten? Ben je van VZ ofzo?
    Vind ik leuk
    Berbr +1235
    donderdag 26 april 2018 om 19:25
    Niet te weigeren.... van Gaal.... Dat moet bondscoach van Tuvalu zijn
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 19:28
    Niet te weigeren, dus een flinke zak geld: coach PSG.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6732
    donderdag 26 april 2018 om 19:28
    "sources in Holland have told Sky Sports News they believe the role may be as a national coach"

    Niet heel overtuigend. Het zou net zo goed Everton kunnen zijn. Brands en van Gaal schijnen het nogal goed te kunnen vinden en van Gaal heeft eerder aangegeven dat hij het nog een laatste keer in Engeland wilde proberen.

    Edit. Sterker nog: zoals in het artikel van Sky staat gaf van Gaal in december nog aan dat hij ALLEEN voor een grote Engelse club zou terugkeren in de voetballerij.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 19:32]
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    donderdag 26 april 2018 om 19:40
    It was a moeilijk decision to maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 19:41
    Arsenal dus.
    Vind ik leuk
    Neutraal +616
    donderdag 26 april 2018 om 20:04
    Puur om wraak te nemen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9581
    donderdag 26 april 2018 om 20:10
    Forza Van Gaal!!!
    Vind ik leuk
    4everfcu +1706
    donderdag 26 april 2018 om 20:20
    vind het wel vermakelijk vreven word bij nac weggestuurd en iedereen roept dat het een idioot langs de lijn is en dat nac dat goed gedaan heeft.

    van gaal is ook een idioot langs de lijn en iedereen vind het ineens prachtig dat hij weer op het veld gaat staan hoezo selectieve verontwaardiging
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 21:05
    Helemaal mee eens 4everfcu. Zijn Engels is vreselijk, en zijn omgangsvormen verwerpelijk. Laast niet bij club van niveau landskampioen. Te weinig klasse.
    Vind ik leuk
    pietprecies +3268
    vrijdag 27 april 2018 om 10:11
    Van Gaal heeft natuurlijk net zo weinig gepresteerd als Vreven
    Vind ik leuk
    hantayo +973
    donderdag 26 april 2018 om 20:26
    Japan of Usa. Die zijn leergierig, de rest heeft daar geen zin meer in.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 21:13
    Opvolger van Jan Wouters bij Feyenoord, net zo loyaal en correct :-). Nieuwe assistent van Giovanni van Bronkhorst.
    Vind ik leuk
    5by5 +1266
    donderdag 26 april 2018 om 21:25
    Fuck op ik moet deze Ajax kwal niet bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    5by5 +1266
    donderdag 26 april 2018 om 21:24
    Ik had gehoopt dat deze arrogante kwal gestopt was met trainen, helaas.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 21:33
    Mee eens, ik denk dat buiten Ajax niemand hem wil.
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    donderdag 26 april 2018 om 21:51
    Cocu nog 1 jaar Psv.
    Daarna Van Marwijk met Marc Van Bommel 1 jaar.
    Daarna Marc van Bommel.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 21:57
    Italië is het niet. Usa lijkt me stug. Maar nu beken is dat Wenger weg gaat bij arsenal kan die zijn wraak loslaten op mourinho hahahahah
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 22:24
    Ik denk dat Löw naar arsenal gaat en dat van gaal bondscoach van duitsland gaat worden.

    Hoop ik trouwens wel dat ie een snorretje gaat nemen
    Vind ik leuk
    Linders +8
    vrijdag 27 april 2018 om 06:21
    Godzijdank geen Ajax of Barça.
    Vind ik leuk
    Andreh +1136
    vrijdag 27 april 2018 om 07:55
    Ik denk Bayern Munchen
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 09:34
    hij is een goede trainert zolang hij maar een paar jaar de tijd krijgt en alle zeggenschap over zijn hele team,materiaal en de opstelling en speelwijze van de tegenstander.
    krijgen we ook weer leuke tv interviews in de vs smullen ze van zijn soort typetes
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1026
    vrijdag 27 april 2018 om 09:50
    Ik dacht Arsenal?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 27 april 2018 om 09:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 21:22
    Beste trainer die er is simpel maar waar .
    Liefst hadden we hem marocco zien trainen jammer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Van Gaal keert terug in voetballerij en gaat aan de slag als bondscoach'