Aanvaller kondigt vertrek aan: 'Ziet me waarschijnlijk niet terug bij Heerenveen'

Aanvaller kondigt vertrek aan: 'Ziet me waarschijnlijk niet terug bij Heerenveen'

zaterdag 12 mei 2018 om 23:12

De kans is héél groot dat Reza Ghoochannejhad zaterdagavond zijn allerlaatste wedstrijd voor sc Heerenveen heeft gespeeld. De dertigjarige spits uit Iran beschikt over een aflopend contract en hoopt op een nieuw avontuur. 

Zaterdagavond ging Heerenveen met 2-1 onderuit bij FC Utrecht. Die nederlaag betekende uitschakeling in de play-offs voor Europees voetbal. "Jullie zien mij terug, maar hoogstwaarschijnlijk niet bij Heerenveen", aldus Ghoochannejhad voor de camera van FOX Sports. "Waar dan wel? Dat zullen we zien."

"Nu eerst uithuilen. Morgen gaan we weer over tot de orde van de dag. Dan kijk ik wel", aldus de international, die volgende maand mogelijk met Iran afreist naar het WK in Rusland. 

Ghoochannejhad werd in de zomer van 2016 vastgelegd door Heerenveen. Sindsdien kwam de aanvaller tot 32 treffers in 75 officiële duels. 

Lees ook: FC Utrecht wint, beëindigt seizoen van Heerenveen en staat in finale tegen Vitesse

Plaats een reactie

zaterdag 12 mei 2018 om 23:19
Yes! Wat een beperkte voetballer.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:31
Komt hard aan he het verlies
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:33
Hij was zo en dan een super spits maar had ook veel offday dagen
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:45
Zal wel een Turkse club worden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 23:46]
Vind ik leuk
rpaulp50 +6775
zondag 13 mei 2018 om 00:50
32 goals in 75 wedstrijden, wel goed hoor voor "een beperkte voetballer"
bij "een beperkte club".
Vind ik leuk
Streaker +2621
zondag 13 mei 2018 om 02:55
Zo constant is hij niet. Daarnaast vindt ik hem ook niet zo goed, ondanks op het oog redelijke statistieken. Met zo'n aanvoer door toch prima vleugelspelers en middenveld gaat een goede spits veel meer scoren. Nu maar hopen dat de scouting weer een leuke speler aandraagt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6775
zondag 13 mei 2018 om 03:35
Ach, Odegaard heeft er maar 4 gescoord in 2 seizoenen, met al z'n kouwe drukte.....moet op zijn positie toch ook goed zijn voor 15 doelpunten minimaal over 2 seizoenen in de ED.
Vind ik leuk
Streaker +2621
zondag 13 mei 2018 om 11:20
Zo is het maar net. Men, dus ook Real Madrid, kan rustig concluderen dat het een zwaar overschatte voetballer is. En wat heeft VP er vele honderden artikelen aan besteed. Overhyped door de media.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6775
zondag 13 mei 2018 om 11:31
Men moet zich gewoon richten op rendement, niet op de technische hoogstandjes en dat geldt ook voor Ajax.
Vind ik leuk
Teo Smith +19207
zondag 13 mei 2018 om 08:04
De enige die beperkt is ben jij ;).
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:20
Overmars schijnt 20 miljoen te hebben geboden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:27
Ik stap dan nu op de fiets en breng hem. Krijgt Overmars er gratis kratje bier bij.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:29
Hij schijnt gek te zijn op Jupiler bier.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12383
zaterdag 12 mei 2018 om 23:34
Contract tot 30.06.2018.
Die gaat Ajax of psv gratis ophalen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:35
Schijnt dat Ajax geen spelers hoeft te kopen. Ze hebben een geweldige jeugdopleiding.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12383
zaterdag 12 mei 2018 om 23:37
Klopt dus zal hij wel naar psv gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:41
Zal wel gokken op een club uit Duitsland of Engeland. Zal in Nederland niks meer kunnen leren of verbeteren. Daarvoor is het niveau te laag hier.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12383
zaterdag 12 mei 2018 om 23:46
Het voetbal niveau is in Nederland echt niet te laag.
De gedrevenheid, slim en uitgekookt dat zijn we niet.
Ook zijn onze "jochies" gewoon verwent.
Vind ik leuk
Farmer +8368
zondag 13 mei 2018 om 00:14
Geld-weldige Jeugopleiding? :P
Vind ik leuk
HanV +3166
zondag 13 mei 2018 om 09:48
Hij is inderdaad te oud voor de jeugdopleiding.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6775
zondag 13 mei 2018 om 00:52
Neeee, dat is voor het hele team......om het hele zooitje te verkopen voor 100 miljoen volgende week.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:22
Wel bizar dat VP er zo lang over doet om iemand te bannen.
Vind ik leuk
Farmer +8368
zondag 13 mei 2018 om 00:15
Zolang dergelijke provocaties van 'misbruikers' nog als clickbait kunnen fungeren... Tja, wat verwacht je anders?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 00:04
De helft van het totaal aantal posts is dat soort bagger. Leuk voor je verhaal naar de advertenteerders
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:24
Wat een dikke sukkel, moet vast naar bed van zijn moeder. Kan ze weer de hier uithangen. Mietje ben jij zeg......
Vind ik leuk
KevinMe +153
zaterdag 12 mei 2018 om 23:30
Gewoon niet op reageren, doet dit alleen maar voor de aandacht.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:47
Hij deed wel mee vanavond in dr Galgenwaard.. ik heb m niet gezien..
Vind ik leuk
Farmer +8368
zondag 13 mei 2018 om 00:16
Amen!

Zó'n grote waffel in de Media nu, maar... Over het hele seizoen was hij net zo goed als de rest van SC Heerenveen.

"Ietsje bovengemiddeld, maar niks bijzonders dit jaar"
Vind ik leuk
mason +1481
zondag 13 mei 2018 om 10:54
Die man stond elke keer verkeerd als veerman de bal verlengde. Ik ben blij dat ie weg gaat. Die hornkamp dat word ern goeie komt uit de jeugd en was topscorer beloften competitie.
Vind ik leuk
5by5 +1237
zaterdag 12 mei 2018 om 23:48
Zei die dit vorig jaar ook niet? Hij is gewoon niet goed genoeg voor de top
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:59
Mooie stad Valencia
Vind ik leuk
Farmer +8368
zondag 13 mei 2018 om 00:17
tja,

voor dát geld wil ik dr ook wel werken ja :P
[Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 00:17]
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 01:49
hij zit qua niveau op zijn plek maar is 30 jaar en zal nog wel ff $ willen scoren nu het nog enigzins kan.
Vind ik leuk
Teo Smith +19207
zondag 13 mei 2018 om 08:03
Prima eerste seizoen, daarna ver terug gevallen...
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 08:39
Had een jaar eerder weg moeten gaan!
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 09:48
Mis je helemaal niks aan. Gaat bankie elders warm houden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Aanvaller kondigt vertrek aan: 'Ziet me waarschijnlijk niet terug bij Heerenveen'