Aanvaller kondigt vertrek aan: 'Ziet me waarschijnlijk niet terug bij Heerenveen'

    Aanvaller kondigt vertrek aan: 'Ziet me waarschijnlijk niet terug bij Heerenveen'

    zaterdag 12 mei 2018 om 23:12

    De kans is héél groot dat Reza Ghoochannejhad zaterdagavond zijn allerlaatste wedstrijd voor sc Heerenveen heeft gespeeld. De dertigjarige spits uit Iran beschikt over een aflopend contract en hoopt op een nieuw avontuur. 

    Zaterdagavond ging Heerenveen met 2-1 onderuit bij FC Utrecht. Die nederlaag betekende uitschakeling in de play-offs voor Europees voetbal. "Jullie zien mij terug, maar hoogstwaarschijnlijk niet bij Heerenveen", aldus Ghoochannejhad voor de camera van FOX Sports. "Waar dan wel? Dat zullen we zien."

    "Nu eerst uithuilen. Morgen gaan we weer over tot de orde van de dag. Dan kijk ik wel", aldus de international, die volgende maand mogelijk met Iran afreist naar het WK in Rusland. 

    Ghoochannejhad werd in de zomer van 2016 vastgelegd door Heerenveen. Sindsdien kwam de aanvaller tot 32 treffers in 75 officiële duels. 

    Lees ook: FC Utrecht wint, beëindigt seizoen van Heerenveen en staat in finale tegen Vitesse

    Plaats een reactie

    zaterdag 12 mei 2018 om 23:19
    Yes! Wat een beperkte voetballer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:31
    Komt hard aan he het verlies
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:33
    Hij was zo en dan een super spits maar had ook veel offday dagen
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:45
    Zal wel een Turkse club worden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 23:46]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8283
    zondag 13 mei 2018 om 00:50
    32 goals in 75 wedstrijden, wel goed hoor voor "een beperkte voetballer"
    bij "een beperkte club".
    Vind ik leuk
    Streaker +3042
    zondag 13 mei 2018 om 02:55
    Zo constant is hij niet. Daarnaast vindt ik hem ook niet zo goed, ondanks op het oog redelijke statistieken. Met zo'n aanvoer door toch prima vleugelspelers en middenveld gaat een goede spits veel meer scoren. Nu maar hopen dat de scouting weer een leuke speler aandraagt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8283
    zondag 13 mei 2018 om 03:35
    Ach, Odegaard heeft er maar 4 gescoord in 2 seizoenen, met al z'n kouwe drukte.....moet op zijn positie toch ook goed zijn voor 15 doelpunten minimaal over 2 seizoenen in de ED.
    Vind ik leuk
    Streaker +3042
    zondag 13 mei 2018 om 11:20
    Zo is het maar net. Men, dus ook Real Madrid, kan rustig concluderen dat het een zwaar overschatte voetballer is. En wat heeft VP er vele honderden artikelen aan besteed. Overhyped door de media.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8283
    zondag 13 mei 2018 om 11:31
    Men moet zich gewoon richten op rendement, niet op de technische hoogstandjes en dat geldt ook voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26713
    zondag 13 mei 2018 om 08:04
    De enige die beperkt is ben jij ;).
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6380
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:20
    Overmars schijnt 20 miljoen te hebben geboden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:27
    Ik stap dan nu op de fiets en breng hem. Krijgt Overmars er gratis kratje bier bij.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6380
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:29
    Hij schijnt gek te zijn op Jupiler bier.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13079
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:34
    Contract tot 30.06.2018.
    Die gaat Ajax of psv gratis ophalen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6380
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:35
    Schijnt dat Ajax geen spelers hoeft te kopen. Ze hebben een geweldige jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13079
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:37
    Klopt dus zal hij wel naar psv gaan.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6380
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:41
    Zal wel gokken op een club uit Duitsland of Engeland. Zal in Nederland niks meer kunnen leren of verbeteren. Daarvoor is het niveau te laag hier.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13079
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:46
    Het voetbal niveau is in Nederland echt niet te laag.
    De gedrevenheid, slim en uitgekookt dat zijn we niet.
    Ook zijn onze "jochies" gewoon verwent.
    Vind ik leuk
    Farmer +11211
    zondag 13 mei 2018 om 00:14
    Geld-weldige Jeugopleiding? :P
    Vind ik leuk
    HanV +3713
    zondag 13 mei 2018 om 09:48
    Hij is inderdaad te oud voor de jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8283
    zondag 13 mei 2018 om 00:52
    Neeee, dat is voor het hele team......om het hele zooitje te verkopen voor 100 miljoen volgende week.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:22
    Wel bizar dat VP er zo lang over doet om iemand te bannen.
    Vind ik leuk
    Farmer +11211
    zondag 13 mei 2018 om 00:15
    Zolang dergelijke provocaties van 'misbruikers' nog als clickbait kunnen fungeren... Tja, wat verwacht je anders?
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 00:04
    De helft van het totaal aantal posts is dat soort bagger. Leuk voor je verhaal naar de advertenteerders
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:24
    Wat een dikke sukkel, moet vast naar bed van zijn moeder. Kan ze weer de hier uithangen. Mietje ben jij zeg......
    Vind ik leuk
    KevinMe +200
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:30
    Gewoon niet op reageren, doet dit alleen maar voor de aandacht.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23991
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:47
    Hij deed wel mee vanavond in dr Galgenwaard.. ik heb m niet gezien..
    Vind ik leuk
    Farmer +11211
    zondag 13 mei 2018 om 00:16
    Amen!

    Zó'n grote waffel in de Media nu, maar... Over het hele seizoen was hij net zo goed als de rest van SC Heerenveen.

    "Ietsje bovengemiddeld, maar niks bijzonders dit jaar"
    Vind ik leuk
    mason +1764
    zondag 13 mei 2018 om 10:54
    Die man stond elke keer verkeerd als veerman de bal verlengde. Ik ben blij dat ie weg gaat. Die hornkamp dat word ern goeie komt uit de jeugd en was topscorer beloften competitie.
    Vind ik leuk
    5by5 +1258
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:48
    Zei die dit vorig jaar ook niet? Hij is gewoon niet goed genoeg voor de top
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8407
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:59
    Mooie stad Valencia
    Vind ik leuk
    Farmer +11211
    zondag 13 mei 2018 om 00:17
    tja,

    voor dát geld wil ik dr ook wel werken ja :P
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 mei 2018 om 00:17]
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 01:49
    hij zit qua niveau op zijn plek maar is 30 jaar en zal nog wel ff $ willen scoren nu het nog enigzins kan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26713
    zondag 13 mei 2018 om 08:03
    Prima eerste seizoen, daarna ver terug gevallen...
    Vind ik leuk
    Luiehond +1882
    zondag 13 mei 2018 om 08:39
    Had een jaar eerder weg moeten gaan!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 09:48
    Mis je helemaal niks aan. Gaat bankie elders warm houden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Aanvaller kondigt vertrek aan: 'Ziet me waarschijnlijk niet terug bij Heerenveen'