AZ legt 'verdediger met potentie' voor drie jaar vast: 'Hij kan de stap maken'

    AZ legt 'verdediger met potentie' voor drie jaar vast: 'Hij kan de stap maken'

    dinsdag 15 mei 2018 om 15:32

    Joris Kramer heeft dinsdag een nieuw, driejarig contract gesigneerd in Alkmaar. AZ ziet het zitten in de 21-jarige verdediger, die dit seizoen 26 keer in actie kwam in de Jupiler League namens Jong AZ. 

    Kramer is vastgelegd tot medio 2021. Daarbij is er ook nog een optie voor een extra seizoen opgenomen in het contract. "Joris is een voetballende verdediger. Zowel aan de bal als defensief heeft hij laten zien dat hij het niveau van de Jupiler League makkelijk aankan", legt directeur voetbalzaken Max Huiberts uit op de website van AZ.

    "Wij denken dat Joris de potentie heeft om de stap naar het eerste elftal te kunnen maken. De toekomst zal uitwijzen of dat ook gaat gebeuren; dat ligt aan hem."

    Kramer kijkt uit naar de komende jaren. "Ik heb de afgelopen seizoenen veel ervaring opgedaan in de Jupiler League. Persoonlijk en fysiek heb ik me goed ontwikkeld. Vooral aan de bal ben ik rustiger geworden. Ik ben blij dat AZ vertrouwen in me heeft om hier verder door te groeien."

    Plaats een reactie

    windforce11 +1770
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:34
    Wie is "verder met potentie"? Hele rare naam zeg ik....
    Vind ik leuk
    5697956 +3381
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:36
    De redactie heeft een zonnesteek opgelopen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:37
    De redactie is "ver der" van het padje af.
    Vind ik leuk
    HansKlok +132
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:15
    Je grap was bijna even goed als mijn goocheltrucs..
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:47
    mischien wat anders weet iemand mischien hoe het met Calvin Stengs gaat van AZ.
    Want die had een supervoorbereiding alleen die raakte zwaar geblesseerd.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1857
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:49
    Sluit in de voorbereiding weer aan bij de groep
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:56
    okee bedankt

    persoonlijk vond ik h'm echt goed maar het is te hopen dat hij weer dat niveau gaat halen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:09
    Is er weer bij komend seizoen. Mooie speler.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1857
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:49
    Dit is geen hoogvlieger qua talent maar wie weet kan hij nog verder groeien
    Vind ik leuk
    De Hout +1573
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:52
    Ziet er goed uit. Dik verdiend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:59
    'verdediger met potentie'

    Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:14
    En de volgende eigen jeugd speler die er weer aankomt. Het houdt niet op, niet vanzelf.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    AZ legt 'verdediger met potentie' voor drie jaar vast: 'Hij kan de stap maken'