Als Feyenoord echt geïnteresseerd is, dan weten ze ons te vinden

    "Als Feyenoord echt geïnteresseerd is, dan weten ze ons te vinden"

    dinsdag 15 mei 2018 om 21:04

    Ricky van Wolfswinkel lijkt open te staan voor een transfer naar Feyenoord. De 29-jarige spits van FC Basel wordt de laatste tijd steeds vaker gelinkt aan de Rotterdammers. Van Wolfswinkel weet niet of de interesse concreet is.

    "Ik hoor de geruchten natuurlijk ook. Het komt ook in Zwitserland in de pers, maar dat is het ook", zegt Van Wolfswinkel tegen FOX Sports. "Of er wat speelt? Niet dat ik weet. Dat is ook de afspraak met m'n zaakwaarnemer Louis Laros. Ik hoef geen dingetjes te weten. Als iets serieus is, hoor ik het wel. Ik wil me daar niet druk over maken. Als Feyenoord echt geïnteresseerd is, dan weten ze ons te vinden. Dan kunnen ze bellen, zeker weten."

    Van Wolfswinkel was dinsdagavond in Arnhem om afscheid te nemen van zijn oude ploeg. Vitesse speelt tegen FC Utrecht, waar Van Wolfswinkel ook een verleden heeft. "Er is een man die ik echt het allerbeste gun, dat is Frans van Seumeren (grootaandeelhouder van Utrecht, red.). Die mensen gun je echt het allerbeste. Het zou raar zijn om hier in een Utrecht-shirt afscheid te nemen", sluit hij lachend af.

    Poll

    Moet Feyenoord vol voor Van Wolfswinkel gaan?

    (2073 stemmen)

    Plaats een reactie

    Timmio :D +15251
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:05
    Lijkt me een prima optie voor beide partijen. Jörgensen kan je na dit WK misschien nog verkopen ook en daar zal je later nooit meer geld voor krijgen, laat staan wat Newcastle bood deze winter. VWolfswinkel is verder ook geen grote stap achteruit
    Vind ik leuk
    MM +136
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:08
    Maar wel een speler zonder restwaarde waar je wel een transfersom voor moet neerleggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:10
    Zou niet heel veel zijn hoor, maar zeker een goede speler voor feyenoord. En het gaat bij feyenoord niet zozeer om de restwaarde. Jonkies hebben ze al zat
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15251
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:18
    Jorgensen heeft na dit seizoen ook geen restwaarde meer. Daarnaast kost Vwolfswinkel maar 1/5e van wat Jorgensen zal opleveren joh.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4850
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:28
    Jørgensen daar krijgt Feyenoord echt geen substantieel bedrag voor. Hij is ooit 1 seizoen boven de 15 goals uitgekomen. Afgelopen seizoen zwaar door het ijs gezakt. Volgend seizoen met Dylan Vente gaan spelen. Die heeft veel meer kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15251
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:36
    Jorgi was dan ook wel even geblesseerd eh ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    woensdag 16 mei 2018 om 12:28
    Achteraf (maar da's altijd makkelijk, weet ik) had je net zo goed Jorgensen deze winter al kunnen verkopen. Want zelfs na een goed WK ga je nu nooit meer 17-20 miljoen vangen, denk ik.
    Ricky zal gelukkig een stuk minder kosten. Was weliswaar lang niet altijd een basisspeler maar scoorde voor Basel in ruim 1300 minuten gewoon 11 goals. En had daar verreweg het hoogste rendement. Wat een gemiddelde is van 1 goal per 1,3 wedstrijd. Daar komen de meeste spitsen niet aan, dus gewoon halen die gozert. Steek je de rest van de Jorgensen-miljoenen nog in de aankoop van een leuke aanvallende middenvelder, hoppa!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15251
    woensdag 16 mei 2018 om 15:11
    Hoppaaa
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    woensdag 16 mei 2018 om 18:02
    Snel regelen, want als De Jong vertrekt, wil PSV hem misschien ook wel! ;-)
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15251
    woensdag 16 mei 2018 om 18:40
    Waaraom dat dan? We hebben een spits van 10,5 miljoen :)
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    woensdag 16 mei 2018 om 22:22
    Wie dan? Chuckie? Die vertrekt toch wel, denk je niet?
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15251
    donderdag 17 mei 2018 om 00:35
    Romero (en Chuckie blijft wel een jaar ook)
    Vind ik leuk
    haarlemx +420
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:06
    Ga dan voor Matavz.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18706
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:08
    Feijenoord kan toch een betere spits vinden dan Van Wolfswinkel. Als je het niet redt bij Basel dan ben in principe ook niet goed genoeg voor Feijenoord toch. In zuid amerika loopt vast nog een goede spits rond.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 21:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:08
    Kunnen ze beter soll halen jonger en vindt hem persoonlijk iets beter.
    Vind ik leuk
    Horas +516
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:26
    Kadioglu schijnt ook in beeld te zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:26
    Bij feyenoord oké
    Vind ik leuk
    Horas +516
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:14
    Ja, op zich een aardige speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:43
    Sol is ook goed
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:45
    Leuke spits voor de top 3
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:29
    Als bankzitter, voor de top 3...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26781
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:10
    Liever sol.

    Laat ricky maar lekker terug naar arnhem gaan
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:11
    Haha, Van Geel verrast iedereen weer eens met zijn netwerk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:17
    Koop Club.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12801
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:35
    Zoals elke profclub.
    Vind ik leuk
    Kuip +6440
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:26
    Deze spits komt te kort voor Basel. Zo zie je maar hoe ver we gezakt zijn in Nederland.
    Vroeger rolden we dat soort ploegjes met 6-0 op. De rollen zijn inmiddels omgedraaid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:43
    Is een goeie spits voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    deltiaan +1093
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:45
    niet halen kwam in zwitserland niet mee
    Vind ik leuk
    klick +735
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:08
    komt gewoon te kort voor top eredivisie
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:38
    Laat maar komen als Jörgensen verkocht wordt!.(en als hij blijft ook).
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:44
    Denk voor de eredivisie wel een leuke spits.. Alleen hopen dat hij niet zijn beste jaartjes al heeft gehad.. Wat dat betreft kun je beter een jonge speler eegens weghalen
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:27
    Ik denk dat hij een prima versterking zal zijn, alleen is hij wel een compleet andere voetballer dan Jorgensen. Hij heeft wel dat killer-instinct van een spits, maar weet niet of hij zo goed meevoetbalt als Jorgensen. Ook moet Feyenoord kijken of ze potentie zien in Vente. Ik vond de wedstrijden dat hij speelde wisselvallig, maar wanneer hij scoorde, was het echt goed wat hij liet zien. En dan hebben ze ook nog Van Persie, maar die zal waarschijnlijk meer gebruikt worden als Nr. 10. Eerst maar afzien of Jorgensen daadwerkelijk vertrekt (weet het eigenlijk wel zeker). Weghorst onhaalbaar?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    El Cazador +5400
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:42
    Sol lijkt mij een betere aankoop!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 00:34
    Nee niet onze Sol naar Feyenoord... kan de druk niet aan, zei Aadje... en Aad spreekt altijd de waarheid, toch? Pffff ik hoop op een buitenlands avontuur voor Sol... zou het echt zuur vinden om hem in een nl clubshirt te zien, wat niet de onze is. Maar het is hém wél gegund!
    Vind ik leuk
    Scf1984 +174
    woensdag 16 mei 2018 om 04:06
    och ja!!!! het zal wel weer goed komen, het is tot nu toe nog redelijk vaak redelijk goed gekomen.
    Al moet ik wel zeggen, dat een hoop clubs binnen en buitenland, jaloers zullen zijn op onze scoutingsapparaat.
    Vind ik leuk
    slaski +2197
    woensdag 16 mei 2018 om 07:38
    Is die gratis op te pikken dan ? Anders niet aan beginnen. Geen miljoenen spenderen aan spelers zonder restwaarde.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:08
    Als Jorgensen weggaat is dat een goede vervanger. Ligt goed in de groep waarschijnlijk. Kan op termijn plaatsmaken voor Vente en Bannis. Prettige persoonlijkheid en uitstraling.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Als Feyenoord echt geïnteresseerd is, dan weten ze ons te vinden"