'Keizer wees Eredivisie-aanbieding af: voormalig Ajax-trainer wil betere club'

    'Keizer wees Eredivisie-aanbieding af: voormalig Ajax-trainer wil betere club'

    donderdag 17 mei 2018 om 18:30

    De trainerscarrousel in de Eredivisie lijkt bijna tot stilstand te komen. Alleen Excelsior zoekt nog een nieuwe coach. De Kralingers hadden hun zinnen gezet op Marcel Keizer, maar die houdt de boot af.

    Dat vertelt Valentijn Driessen, chef voetbal van De Telegraaf. "De clubs raken langzamerhand allemaal bezet. We zitten alleen bij Excelsior nog zonder trainer. Daar is nog een vacature. Ze willen graag Marcel Keizer, maar vooralsnog gaat dat niet door. Marcel Keizer zit eigenlijk te wachten op een betere club dan Excelsior", zegt Driessen in Telesport VNDG.

    De voorbije dagen strikten sc Heerenveen (Jan Olde Riekerink) en NAC Breda (Mitchell van der Gaag) een nieuwe trainer. "Daarmee is alles weer zoals het hoort te zijn, overal zit weer een trainer. Alleen Maurice Steijn van VVV wil graag weg, maar heeft nog geen club. Als hij geen club krijgt, zal hij ook zijn laatste contractjaar bij VVV uitdienen", besluit Driessen.

    Poll

    Zou Keizer een goede trainer zijn voor Excelsior?

    (2906 stemmen)

    Plaats een reactie

    Quaresma +5269
    donderdag 17 mei 2018 om 18:34
    Beter krijgt hij niet denk ik
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:35
    Vandaar uit kan hij zich opwerken, af en toe moet je eens opnieuw beginnen van beneden de ladder
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 18:37
    Excelsior is wel wat hoger op de ladder dan Emmen, Telstar of Jong Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:38
    Dan een paar trapjes omhoog, ook goed.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 18:39
    Ik ben het wel met je eens hoor, alleen is hij met een paar stappen terug alsnog hoger dan hij eerst was. Van Jong ajax naar Ajax is 5 stappen in een keer. Dan is een of twee terug ook geen ramp zou ik denken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:40]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:40
    Da's waar
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:48
    Plintentrapje?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:49
    Maakt niks uit welke ladder pik
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 18:36
    Kan ik me ook niet voorstellen.
    Tot Ajax was zijn CV niet groots en veel beter is het niet geworden.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2926
    donderdag 17 mei 2018 om 19:19
    Heeft in ieder geval nu bewezen dat hij beter is als looplijn ten hag.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 19:23
    Als jij dat wilt denken, veel plezier
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:47
    Vind jij Ten Hag beter dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:40
    Heeft geen eerlijke kans gekregen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 19:43
    Superleuk dat iemand daar weer over begint, maar als het over het CV van Keizer gaat maakt dat helemaal niks uit.
    Dus bedankt voor de compleet zinloze bijdrage :)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:40
    Keizer past bij alle teams die aanvallend spelen, zo slecht is hij nou ook weer niet
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    donderdag 17 mei 2018 om 18:54
    Oftewel bij Excelsior past hij ook totaal niet. Had hem perfect voor Heerenveen gevonden.
    Vind ik leuk
    PRICE +25958
    donderdag 17 mei 2018 om 19:14
    Faber en Streppel die hebben ook nog niks voor volgend seizoen
    Vind ik leuk
    Fooligan +897
    donderdag 17 mei 2018 om 20:38
    En terecht!
    Vind ik leuk
    PRICE +25958
    donderdag 17 mei 2018 om 21:04
    Faber had op NAC gegokt denk ik zomaar,t ja nu word het moeilijk
    Vind ik leuk
    Excelsior +1349
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:48
    Is er beter dan?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 08:48]
    Vind ik leuk
    Quaresma +5269
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:19
    Nee
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:34
    Hij houd de boot af? Excelsior kan een mooi clubske voor hem zijn.
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    donderdag 17 mei 2018 om 18:35
    Die zal best bang zijn om te falen, goede prestatie dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2228
    donderdag 17 mei 2018 om 18:36
    Mooie club toch? Stabiel, geen gekke dingen...
    Vind ik leuk
    Simsalabim +1038
    donderdag 17 mei 2018 om 18:36
    Hij kan het alleen maar minder doen dan vd gaag , dus logische keuze om het niet te doen
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1186
    donderdag 17 mei 2018 om 18:39
    Beetje arrogant van hem, heeft als trainer nog niet veel bereikt en er blijft nu toch niets over
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    donderdag 17 mei 2018 om 18:40
    Ik denk dat hij zichzelf erg lelijk in zijn voet heeft geschoten door Excelsior af te wijzen. Het zou eigenlijk een perfecte club zijn om opnieuw te beginnen, ik bedoel Ajax was voor hem echt een (te) grote club. Bij Excelsior kan hij sportieve revanche nemen, en laten zien dat hij een goede trainer kan zijn. Er zal straks niet veel over zijn in de Eredivisie, en een grotere club kan hij op dit moment gewoon niet aan. Wellicht in België valt er wat te vinden, maar dat is het dan ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:47
    Is ook een groot risico, het zal moeilijk zijn om de laatste jaren daar te evenaren. Met ook alweer veel vertrokken basis spelers.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    Koeroe +11197
    donderdag 17 mei 2018 om 18:41
    Wie denkt hij dat hij is dan. Lamlul
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12835
    donderdag 17 mei 2018 om 18:42
    Keizer heeft als trainer nog nul gepresteerd en denkt blijkbaar dat hij na een paar maanden Ajax de clubs voor het uitzoeken heeft?

    Excelsior afwijzen en denken dat de (sub)top van Europa voor je in de rij staat vind ik een beetje arrogant.
    Dat heeft Keizer dan wel weer heel snel geleerd in die paar maanden! ;-)
    Vind ik leuk
    Donnygo +2566
    donderdag 17 mei 2018 om 18:49
    Om te beginnen het is Driessen die het schrijft, maar zou niet weten op welke club in ED nou nog voor hem zou komen. Of gokt hij op het feit dat Ajax op zijn CV staat en in het buitenland een kansje ziet voor beter loontje.

    Misschien heeft Bergkamp wel een lijntje naar Arsenal gegooid en gaat hij en Bergkamp Arsenal doen ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:49
    Na een mislukking nu al kieskeurig.
    Vind ik leuk
    Farmer +11256
    donderdag 17 mei 2018 om 18:54
    Ik gok dat Faber bij de Kralingers beland, die is zoekend. Op basis van zijn prestaties bij Groningen, zal het lastic solliciteren zijn in het buitenland.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26771
    donderdag 17 mei 2018 om 18:55
    Haha sukkel. Dream on.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:24
    Ja bent al zo'n toptrainer dat Excelsior te min is arogante bal ook daar in 020 geleerd
    Vind ik leuk
    Godin1 +863
    donderdag 17 mei 2018 om 19:35
    Logisch dat hij dat niet doet. Kan alleen maar minder presteren dan vd Gaag. Dat zou weer een deuk zijn in zijn carrière.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:35
    Misschien terug naar Ajax binnenkort? Als Ten Hag zijn biezen moet pakken. Wat nooit lang gaat duren.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1346
    donderdag 17 mei 2018 om 19:48
    Over een halfjaar terug naar Ajax? Of zal de club voor De Boer of Bosz gaan? Zal er ook wel aan liggen welke trainer tegen die tijd nog beschikbaar is.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2613
    donderdag 17 mei 2018 om 20:22
    Hoogmoed komt voor de val. Heeft duidelijk niets geleerd in de Arena
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:25
    Dit zal gewoon een financieel verhaal zijn. Keizer heeft een contract bij Ajax getekend voor 2 jaar en een optie voor een 3e jaar. Oftewel als hij tekend bij Excelsior dan gaat dat hele circus niet door en zal hij flink salaris moeten inleveren. 4 of 5 ton bij Ajax of 80K of een tonnetje bij Excelsior?
    Vind ik leuk
    El Cazador +5397
    donderdag 17 mei 2018 om 21:07
    wellicht is die ver met NEC
    Vind ik leuk
    Romario9 +10726
    donderdag 17 mei 2018 om 21:18
    Heeft Heracles al een nieuwe trainer?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Keizer wees Eredivisie-aanbieding af: voormalig Ajax-trainer wil betere club'