'Keizer wees Eredivisie-aanbieding af: voormalig Ajax-trainer wil betere club'

'Keizer wees Eredivisie-aanbieding af: voormalig Ajax-trainer wil betere club'

donderdag 17 mei 2018 om 18:30

De trainerscarrousel in de Eredivisie lijkt bijna tot stilstand te komen. Alleen Excelsior zoekt nog een nieuwe coach. De Kralingers hadden hun zinnen gezet op Marcel Keizer, maar die houdt de boot af.

Dat vertelt Valentijn Driessen, chef voetbal van De Telegraaf. "De clubs raken langzamerhand allemaal bezet. We zitten alleen bij Excelsior nog zonder trainer. Daar is nog een vacature. Ze willen graag Marcel Keizer, maar vooralsnog gaat dat niet door. Marcel Keizer zit eigenlijk te wachten op een betere club dan Excelsior", zegt Driessen in Telesport VNDG.

De voorbije dagen strikten sc Heerenveen (Jan Olde Riekerink) en NAC Breda (Mitchell van der Gaag) een nieuwe trainer. "Daarmee is alles weer zoals het hoort te zijn, overal zit weer een trainer. Alleen Maurice Steijn van VVV wil graag weg, maar heeft nog geen club. Als hij geen club krijgt, zal hij ook zijn laatste contractjaar bij VVV uitdienen", besluit Driessen.

Poll

Zou Keizer een goede trainer zijn voor Excelsior?

(2884 stemmen)

Plaats een reactie

Quaresma +3239
donderdag 17 mei 2018 om 18:34
Beter krijgt hij niet denk ik
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:35
Vandaar uit kan hij zich opwerken, af en toe moet je eens opnieuw beginnen van beneden de ladder
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 18:37
Excelsior is wel wat hoger op de ladder dan Emmen, Telstar of Jong Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:38
Dan een paar trapjes omhoog, ook goed.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 18:39
Ik ben het wel met je eens hoor, alleen is hij met een paar stappen terug alsnog hoger dan hij eerst was. Van Jong ajax naar Ajax is 5 stappen in een keer. Dan is een of twee terug ook geen ramp zou ik denken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:40]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:40
Da's waar
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:48
Plintentrapje?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:49
Maakt niks uit welke ladder pik
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:49
Onzin zijn salaris loopt nog gewoon door dus is er geen must. Keizer deed het beter dan Ten Hag dus waarom beneden niveau gaan werken?
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 09:46
Keizer is ook beter dan Ten Hag. Met hem waren we kampioen geworden.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 18:36
Kan ik me ook niet voorstellen.
Tot Ajax was zijn CV niet groots en veel beter is het niet geworden.
Vind ik leuk
Sanuk +1729
donderdag 17 mei 2018 om 19:19
Heeft in ieder geval nu bewezen dat hij beter is als looplijn ten hag.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 19:23
Als jij dat wilt denken, veel plezier
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 09:47
Vind jij Ten Hag beter dan?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:40
Heeft geen eerlijke kans gekregen
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 19:43
Superleuk dat iemand daar weer over begint, maar als het over het CV van Keizer gaat maakt dat helemaal niks uit.
Dus bedankt voor de compleet zinloze bijdrage :)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:40
Keizer past bij alle teams die aanvallend spelen, zo slecht is hij nou ook weer niet
Vind ik leuk
Rodajc +8071
donderdag 17 mei 2018 om 18:54
Oftewel bij Excelsior past hij ook totaal niet. Had hem perfect voor Heerenveen gevonden.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:14
Faber en Streppel die hebben ook nog niks voor volgend seizoen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:38
En terecht!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:04
Faber had op NAC gegokt denk ik zomaar,t ja nu word het moeilijk
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 08:48
Is er beter dan?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 08:48]
Vind ik leuk
Quaresma +3239
vrijdag 18 mei 2018 om 09:19
Nee
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:34
Hij houd de boot af? Excelsior kan een mooi clubske voor hem zijn.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:35
Die zal best bang zijn om te falen, goede prestatie dit seizoen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:36
Mooie club toch? Stabiel, geen gekke dingen...
Vind ik leuk
Hattrick +10277
donderdag 17 mei 2018 om 18:36
Hij zou deze kans eigenlijk moeten pakken. Een mooie club voor hem, en ik denk niet dat er clubs in de rij zullen staan voor hem.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:36
Hij kan het alleen maar minder doen dan vd gaag , dus logische keuze om het niet te doen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:39
Beetje arrogant van hem, heeft als trainer nog niet veel bereikt en er blijft nu toch niets over
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:40
Ik denk dat hij zichzelf erg lelijk in zijn voet heeft geschoten door Excelsior af te wijzen. Het zou eigenlijk een perfecte club zijn om opnieuw te beginnen, ik bedoel Ajax was voor hem echt een (te) grote club. Bij Excelsior kan hij sportieve revanche nemen, en laten zien dat hij een goede trainer kan zijn. Er zal straks niet veel over zijn in de Eredivisie, en een grotere club kan hij op dit moment gewoon niet aan. Wellicht in België valt er wat te vinden, maar dat is het dan ook.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:47
Is ook een groot risico, het zal moeilijk zijn om de laatste jaren daar te evenaren. Met ook alweer veel vertrokken basis spelers.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:48]
Vind ik leuk
Koeroe +8010
donderdag 17 mei 2018 om 18:41
Wie denkt hij dat hij is dan. Lamlul
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
donderdag 17 mei 2018 om 18:42
Keizer heeft als trainer nog nul gepresteerd en denkt blijkbaar dat hij na een paar maanden Ajax de clubs voor het uitzoeken heeft?

Excelsior afwijzen en denken dat de (sub)top van Europa voor je in de rij staat vind ik een beetje arrogant.
Dat heeft Keizer dan wel weer heel snel geleerd in die paar maanden! ;-)
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 18:49
Om te beginnen het is Driessen die het schrijft, maar zou niet weten op welke club in ED nou nog voor hem zou komen. Of gokt hij op het feit dat Ajax op zijn CV staat en in het buitenland een kansje ziet voor beter loontje.

Misschien heeft Bergkamp wel een lijntje naar Arsenal gegooid en gaat hij en Bergkamp Arsenal doen ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:49
Na een mislukking nu al kieskeurig.
Vind ik leuk
Farmer +8428
donderdag 17 mei 2018 om 18:54
Ik gok dat Faber bij de Kralingers beland, die is zoekend. Op basis van zijn prestaties bij Groningen, zal het lastic solliciteren zijn in het buitenland.
Vind ik leuk
Teo Smith +19304
donderdag 17 mei 2018 om 18:55
Haha sukkel. Dream on.
Vind ik leuk
Hendry +263
donderdag 17 mei 2018 om 19:06
Waarom niet voelt hij zich daar te groot voor.Advocaat traint toch ook gewoon Sparta.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:24
Ja bent al zo'n toptrainer dat Excelsior te min is arogante bal ook daar in 020 geleerd
Vind ik leuk
Godin1 +387
donderdag 17 mei 2018 om 19:35
Logisch dat hij dat niet doet. Kan alleen maar minder presteren dan vd Gaag. Dat zou weer een deuk zijn in zijn carrière.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 19:35
Misschien terug naar Ajax binnenkort? Als Ten Hag zijn biezen moet pakken. Wat nooit lang gaat duren.
Vind ik leuk
JoeyC +722
donderdag 17 mei 2018 om 19:48
Over een halfjaar terug naar Ajax? Of zal de club voor De Boer of Bosz gaan? Zal er ook wel aan liggen welke trainer tegen die tijd nog beschikbaar is.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:22
Hoogmoed komt voor de val. Heeft duidelijk niets geleerd in de Arena
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:25
Dit zal gewoon een financieel verhaal zijn. Keizer heeft een contract bij Ajax getekend voor 2 jaar en een optie voor een 3e jaar. Oftewel als hij tekend bij Excelsior dan gaat dat hele circus niet door en zal hij flink salaris moeten inleveren. 4 of 5 ton bij Ajax of 80K of een tonnetje bij Excelsior?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:07
wellicht is die ver met NEC
Vind ik leuk
Romario9 +8480
donderdag 17 mei 2018 om 21:18
Heeft Heracles al een nieuwe trainer?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:47
Met zo’ n staat can dienst zou ik ook gaan voor een topclub. Ach ja, het blijft een Amsterdammer, hè.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Keizer wees Eredivisie-aanbieding af: voormalig Ajax-trainer wil betere club'