PSG-president: 'Hij kost meer dan een miljard euro. Ja, ik zei een miljard euro'

    PSG-president: 'Hij kost meer dan een miljard euro. Ja, ik zei een miljard euro'

    maandag 21 mei 2018 om 21:45

    Deze zomer moeten er hele gekke dingen gebeuren wil Kylian Mbappé vertrekken bij Paris Saint-Germain. Voor Nasser Al Khelaifi, president van de Franse topclub, is een vertrek van het jonge toptalent onbespreekbaar. 

    Afgelopen zomer kwam Mbappé voor een historische transfersom van naar verluidt 150 miljoen euro over van AS Monaco. De negentienjarige rechtsbuiten kende een uitstekend debuutseizoen in Parijs: in 27 competitiewedstrijden voor PSG scoorde hij dertien keer en wist hij acht assists af te leveren. Het resultaat: onder meer Real Madrid wil het toptalent graag inlijven

    Dat zal niet bepaald makkelijk gaan, zo laat Al Khelaifi merken. "Wil je dat ik een prijskaartje noem? Meer dan een miljard euro. Ja, ik zei een miljard euro. En zelfs als je me een miljard euro geeft, zal ik hem niet verkopen", aldus de president van Paris Saint-Germain tegenover het Franse medium Canal+. Mbappé heeft in Parijs een contract tot 2022.

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +13489
    maandag 21 mei 2018 om 21:50
    Dan is kluivert op zeker 160 miljoen waard
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:15
    160 miljoen zoutkorreltjes.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:05
    160 miljoen peseta’s
    Vind ik leuk
    GaoYao +5069
    maandag 21 mei 2018 om 23:10
    Meer zandkorrels gezien de eigenaar in een zandbak woont..
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1387
    maandag 21 mei 2018 om 22:24
    En Lozano 300 miljoen :p
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +364
    maandag 21 mei 2018 om 22:40
    Van der Maarel 500 miljoen
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +13489
    maandag 21 mei 2018 om 22:41
    Absoluut, zonder twijfel. En wat dacht je van de ligt? Minstens 750 miljoen dan
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    maandag 21 mei 2018 om 23:03
    Dirham ?
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1517
    maandag 21 mei 2018 om 23:38
    Zo als kluivert zou zeggen onbetaalbaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:53
    In geen 160 miljoen jsar
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2143
    maandag 21 mei 2018 om 21:50
    €5 meer niet
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:51
    Oké waar kan ik het komen ophalen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:19
    In- of exclusief wegwerp-werphengel?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:51
    Natuurlijk is Mbappe een groot talent maar zulke bedragen zijn van de zotten. Ik schat op dit moment zijn marktwaarde 200 miljoen. Hij heeft nog vele jaren voor zich waarin hij zich kan blijven ontwikkelen. Verwacht veel van dit fenomeentje....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78302
    maandag 21 mei 2018 om 22:05
    Tussen vraag & aanbod ligt een gapend gat.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    maandag 21 mei 2018 om 22:19
    Offtopic:

    Ben naar Den Haag geweest en lekker op terras gezeten met een Leffe en borrelcocktail :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78302
    maandag 21 mei 2018 om 22:20
    Nice maat, waar heb je gezeten? Op het plein?
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    maandag 21 mei 2018 om 22:26
    Café-Restaurant Luden

    In juni ga ik weer.
    Ik moet een dag inplannen voor mijn visum
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:30
    Haha ook toevallig heb daar gister ook nog wat geconverseerd met mijn grootvader onder het genot van een hapje en een drankje
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    maandag 21 mei 2018 om 22:33
    Ik kom regelmatig in Den Haag en het is lekker vertoeven
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:32
    Was die lekkere bedienster er ook vandaag?🤣
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    maandag 21 mei 2018 om 22:35
    LOL welke haha

    Niet vandaag was zondag geweest
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:39
    Ik zag er alleen van een afstandje maar ik had haar graag tegen het spiegeltje aangezet😂😉
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    maandag 21 mei 2018 om 22:44
    Zag ook een mooi bedienster...Klein, Aziatisch maar wat een koplampen haha
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:46
    He maar hoe ervoer jij de wedstrijd van Bayern tegen Eintachr Frankfurt?
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    maandag 21 mei 2018 om 22:54
    De fouten moeten eruit en daardoor wordt Bayern keihard afgestraft, zie de eerste goal.
    Bayern mis ook scherpte.

    Frankfurt heeft verdiend gewonnen en het is ook mooi voor Kovac.
    Maargoed, de Duitse Supercup is voor Bayern :)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:58
    Ben erg benieuwd hoe kovac het gaat doen bij Bayern
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    maandag 21 mei 2018 om 23:34
    Eerlijk gezegd ben ik niet gecharmeerd van Kovac
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:54
    Even random vraagje: welke spelers zie je aankomende zomer graag bij Bayern?
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    maandag 21 mei 2018 om 22:57
    Voor mij de prioriteit is Draxler.

    Mocht Lewandowski vertrekken dan zie ik Werner graag komen.
    De Ligt zie ik ook als toekomstige speler voor Bayern.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:59
    Lijkt je griezmann nog wat? Is van de zomer voor 100 miljoen op te halen en lijkt mij ook wel een speler die past in het systeem van Bayern.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    maandag 21 mei 2018 om 23:35
    Gaat naar Barcelona
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1117
    maandag 21 mei 2018 om 22:34
    Kijkduin geweest met corona en bitterballetjes , ook niet verkeerd hoor
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    maandag 21 mei 2018 om 22:37
    Dat is ook genieten..bitterballen of borrelcocktail..beide zijn gewoon lekker en dat pas goed bij drinken met bier
    Vind ik leuk
    JustH +9435
    maandag 21 mei 2018 om 22:27
    200 is niet van de zotten?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:31
    Absoluut wel maar je moet ook realistisch kijken naar de huidige markt
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9435
    maandag 21 mei 2018 om 23:34
    Het gaat me niet lukken om hier realistisch naar te kijken.
    Meiden in de zorg hangen tegen de voedselbanken aan.
    Het is echt goed mis gegaan
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11504
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:01
    200 miljoen is natuurlijk wel gewoon normaal.....
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:51
    Over tien jaar is nota bene Luuk de Jong 1 miljard waard man waar gaat het naartoe!
    Vind ik leuk
    gerson03 +37
    maandag 21 mei 2018 om 21:52
    Ik vind hem nog geen 150 miljoen waard
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:52
    Voetbal begint een hele trieste aangelegenheid te worden. De massa is helaas te dom om dit te beseffen waardoor dit ook niet snel zal veranderen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:08
    Hoezo is de massa te dom? Denk jij dat er zo makkelijk verandering in komt? Voetbalclubs worden gezien als bedrijven en dus zal de geldgekte blijven toenemen, omdat er onwijs veel geld in zit. Verder is het idd heel triest
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:52
    Goed statement van deze meneer.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:53
    Ik mis optie C in de poll: "Alleen als je Maikel Kieftenbeld er ook bij krijgt"
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:53
    Jawel jawel gewoon naar NO SURRENDER GAAN
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:54
    Met de tractor?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:33
    Onwetende ziel...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:53
    Alle selecties van WK raken bekend, transfers worden voorbereid en wij doen op VP aan fictie. Dit soort lui zouden hun maatschappelijke verantwoordelijkheid moeten nemen ipv meer meer meer.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:53
    NO SURRENDER FOREVER
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78302
    maandag 21 mei 2018 om 22:06
    Man, zet jezelf niet zo voor lul!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:17
    Stay on topic please.
    Er zijn hier al genoeg trollen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78302
    maandag 21 mei 2018 om 22:19
    Eens, en dan nog stoere praat alsof een cap van No surrender hier zal gaan vertoeven. Wat mensen niet doen voor een beetje aandacht.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Laliga +1694
    maandag 21 mei 2018 om 21:56
    Rare poll, hij wil em gew niet verkopen en maakt dat zo duidelijk. Verder vind ik het van mbappe een goede keuze geweest om naar psg te gaan. Als je als 18 jarige je gewoon nog kan ontwikkelen in de franse competitie waar je met hele goede spelers speelt , kampioen word en cl speelt elk jaar en dat in je eigen land met je familie om je heen. Dan kan je altijd nog naar real of barca als je dat wil als je 20/21 bent
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    maandag 21 mei 2018 om 22:29
    Haha zei fie gewoon zonder te lachen he... wou dat ik dat kon zonder tranen in me ogen van het lachen 😂
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +767
    maandag 21 mei 2018 om 22:29
    We zijn gek geworden.
    Vind ik leuk
    Verratti +1493
    maandag 21 mei 2018 om 22:46
    Hij zegt gewoon dat MBappe niet te koop is. Doet dat op een financiële manier. Voetbal is entertainment en vooral business.
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    maandag 21 mei 2018 om 22:46
    Goed zo. Kan Real Madrid hem niet krijgen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7214
    maandag 21 mei 2018 om 23:07
    Geweldig. 1 miljard.
    Vind ik leuk
    flosw010 +44
    maandag 21 mei 2018 om 23:13
    Een miljard euro... Ik hoop dat Martin van Geel zich niet laat verleiden tot een bod!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:38
    Bijna in elk topspeler heeft real interesse terwijl er al aardig wat klasbakken op de bank en ik t elftal staan.. waarom altijd alles weg kopen.. lijkt mij überhaupt leuker mbappe in Engeland te zien spelen
    Vind ik leuk
    Mr. O +565
    maandag 21 mei 2018 om 23:54
    Stoere praatjes hoor....
    Vind ik leuk
    Farmer +8968
    dinsdag 22 mei 2018 om 02:15
    Zou toch eens wat zijn als deze preses, morgen in de Media, door de FIFA, even officieel wordt teruggefloten met een waarschuwing van:

    "Als deze directeur niet staakt met dit soort oproerende manieren van prijsopdrijven, zullen wij, als Organisatie, het bestuur van PSG ernstig adviseren deze AD toch uit zijn functie te zetten. Voor een grote club als PSG, en gerespecteerde AD-functie, kán het gewoon niet dat deze mensen zich als een 'soort visverkopende marktman' uitlaten in de Media".

    Vind ik leuk
    diekertjedap +3811
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:56
    dat ze dat dan ook maar doen met die clubjes uit spanje. die zijn daar mee begonnen, niet psg.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3811
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:54
    en als real of madrid zou komen gewoon 2 x zo duur maken.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:25
    Gekke olie mennekes.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5828
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:52
    Kunt u dat nog één keer herhalen? :D
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +251
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:18
    Nou iemand pen en papier, en schrijf 9 miljard euro op dat papiertje, stuur het op, probleem opgelost.
    Want hij heeft niet gezegd dat het echt geld moest zijn......toch?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:42
    Die vent het echt te lang in de zon gezeten meer als een miljard
    Vind ik leuk
    Juppes046 +346