'Hoofdpijndossier bij Feyenoord: optie A wil te veel geld, optie B heeft contract'

    'Hoofdpijndossier bij Feyenoord: optie A wil te veel geld, optie B heeft contract'

    dinsdag 22 mei 2018 om 21:37

    Feyenoord heeft nog niet veel succes in de zoektocht naar een nieuwe assistent-trainer. De Rotterdammers nemen afscheid van Jan Wouters, maar hebben vooralsnog bot gevangen bij twee beoogde opvolgers.

    VVV-trainer Maurice Steijn was volgens het Algemeen Dagblad de eerste optie voor de stadionclub. Feyenoord kon echter niet voldoen aan de financiële eisen van de beoogde assistent, die inmiddels heeft besloten om zijn contract in Noord-Limburg te verlengen. De Rotterdammers kwamen vervolgens uit bij oud-Feyenoorder Denny Landzaat (foto). De assistent-trainer van Jong AZ werd door de Alkmaarders echter aan zijn contract gehouden. Feyenoord heeft aangeboden om deze verbintenis van Landzaat af te komen, maar AZ wil hier niet aan meewerken.

    Jan Wouters was de afgelopen drie seizoenen, samen met Jean-Paul van Gastel, de rechterhand van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst. De Rotterdammers besloten onlangs om 'een nieuwe impuls' aan de technische staf te geven en niet door te gaan met Wouters. Johan Derksen opperde onlangs in Voetbal Inside dat Feyenoord ontevreden was over de inbreng van Wouters, die 'een luiwammes die niets toevoegt en lusteloos in de dug-out hangt' zou zijn.

    Plaats een reactie

    dinsdag 22 mei 2018 om 21:40
    Misschien Dries Roelvink. Kan die lekker zingend spelers namen oproepen aan de zijkant. Top combo met Gio, ik zeg doen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 21:41]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:41
    Of een Poolse snol
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:45
    Vrouwen Snol noemen is beetje ongepast, maar goed is al gebleken dat de meerderheid hier rapists zijn of geen relatie krijgen tot hun 40e.

    Poolse schoonheid verdient een Rotterdamse club niet (; hahahah.
    Vind ik leuk
    meinema +1169
    woensdag 23 mei 2018 om 00:45
    Ja en dan trap je er weer in bij zo’n pools lekker wijfie en ga je een drankje met haar drinken. Rekening: 600 euro voor 2 drankjes. Doe mij de nederlandse dames maar
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 00:54
    Mijn God. Alle reacties verwijderd behalve degene die beledigend is, wtf is dit voor website.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    woensdag 23 mei 2018 om 08:11
    Hohoho, Polen passen prima bij Feyenoord, man óf vrouw! ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:47
    Een Poolse snol kan waarschijnlijk niet zo mooi zingen als Dries.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:48
    Ja maar, je kan niemand meten met Dries! Kom op.
    Hij is een legende
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:08
    Snol van het middeleeuwse snoeper. Dus Poolse snoeper, niks mis mee als je er niets mee bedoelt of niets verkeerd in ziet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:46
    Dat is inderdaad een mooie combinatie! Kan hij gelijk als stand-in voor Lee Towers fungeren. Two flies in one clap! Scheelt Feyenoord een hoop geld wat ze dan weer in de spelersgroep kunnen investeren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:46
    Hahaha, lekkerrrrr!
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:12
    Lachen man, als eerste reageren op een Feyenoordtopic met deze flauwekul. Vervolgens krijg je een reactie die je zelf uitlokt. En daar gaan we quasi beledigd doen over dingen die anderen schrijven. Dit is een voetbalforum, geen kerkkoor. Dus als jij wilt uitdelen, dan krijg je soms wat terug. En geloof me, het kan veel erger.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:18
    Word inderdaad een beetje moe van al die droeftoeters die enorme onzin spuien. Als ze dat nou alleen in topics zouden doen van hun eigen clubje had ik er helemaal vrede mee gehad.....nee hoor!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    Gerro +5806
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:50
    Kees van wonderen lijkt me een betere optie dan dolle dries
    Vind ik leuk
    Woudo +8027
    woensdag 23 mei 2018 om 08:29
    Die naam schoot ook al door mijn hoofd! Zou een goede optie zijn denk ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:40
    Ik ben niet duur, voor een paar centjes buk ik achter Arnhem CS
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:44
    Je houdt niet van aal maar van anaal dus
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 21:58]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6275
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:51
    omg dit wordt dus een ding? :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:55
    Aal anaal?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17488
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:40
    Misschien iets voor Keizer?
    Vind ik leuk
    Godin1 +863
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:45
    Een ras Amsterdammer in Rotterdam lijkt mij gevoelig. Keizer is volgens mij wel een goede assistent en veldtrainer.
    Vind ik leuk
    Horas +516
    woensdag 23 mei 2018 om 01:07
    Voor. Hij kan ook voor de jonge garde veel betekenen.
    Vind ik leuk
    Tom88Fey +114
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:55
    Eerlijk waar ik zou het toejuichen. De man is een prima trainer en heeft verstand van zaken. Helaas vrees ik echter dat veel van mijn buurtgenoten dit niet zien zitten. Ook voor Keizer zelf denk ik dat de overstap naar 't prachtige Rotterdam nog iets te snel komt. Al zou het wel echt een stunt zijn als hij hier zou komen en samen met Gio de landstitel zou pakken. Dan zouden Edwin en Marco zich wel even achter de oren moeten krabben x'D
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:03
    Ook ik deel deze mening. Toch, als het even kan, zou ik dit ook doen.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:19
    Waarom is deze man een prima trainer dan en waarom heeft hij verstand van zaken?
    Vind ik leuk
    Dezeun +3452
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:41
    Misschien Kramer
    Vind ik leuk
    Horas +516
    woensdag 23 mei 2018 om 01:05
    Bij de snackbar is hij van harte welkom.
    Vind ik leuk
    Thilo +2829
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:41
    Vraag het Dickie
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:45
    Is welkom hoor
    Vind ik leuk
    broedkip +1478
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:44
    Die boekenwurm uit Katwijk is toch de 3e man of mag die de kleedkamer niet in???
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:47
    De prestraties van Maurice Steijn bij VVV na de winterstop zijn bedroevend!!!!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6921
    woensdag 23 mei 2018 om 05:33
    Die van Van Bronkhorst voor de winterstop ook. Dus een combinatie kan zeker nuttig zijn...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15795
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:50
    Dick Advocaat is vrij.
    Vind ik leuk
    Schaar +1256
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:50
    Sjaak Swart aanstellen die kan de pionnen mooi klaar zetten
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6921
    woensdag 23 mei 2018 om 05:33
    Qua wandelvoetbal zou het kunnen passen...
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1613
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:52
    typisch feyenoord.....altijd te laat met dit soort dingen. maak een plan!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:52
    Als VVVke Steijn kan betalen waarom zou Feijenoord dat dan niet kunnen?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:12
    Ik denk dat het eerder is dat Feyenoord Steijn niet wilt betalen. Steijn zal wel een salaris willen wat hij ontvangr ala hoofdtrianer en niet als assistent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:59
    Assistent bij feyenoord is toch ook een kut baan.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8827
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:02
    Net zo kut zoals jij uit je moeders kut gat kwam toch alleen ben jij mislukt
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 22:02]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:07
    Hahaha ik ben je vader maar dat weet je nog niet
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8827
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:26
    Ik ben jouw vader juist daarom kom je juist vertellen dat je mislukt rand debiel bent.
    Idioot je mag blij zijn met je moeder zo een lekkere hoer dat ze is .
    En dat je alimentatie nog betaal voor dat kut mobieltje wat je nu vast houd om te reageren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:30
    2x juist in 1 zin hoeft niet. Oke je bent er zo 1 die naar de hoeren gaat lekker man. Kut mobieltje ? Samsung s9 slaap lekker kakkerlak. Groetjes aan je moeder
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8827
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:56
    Ga je mobiel in leveren bij je vieze moeder hoeren zoon.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:01
    Vertellen wat voor telefoon ook niet.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:53
    Leer Nederlands, klopt geen kut van je zinnen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8827
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:54
    Ja en jij sterf
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 22:57]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:46
    Joker en seizoenskaart, jullie verdienen elkaar.
    Ik zou zeggen get a room, om vervolgens elkaar te vertellen wat er allemaal mis is met elkaars moeder enzo.
    En als afsluiter kruislings?!
    Het is maar een suggestie. Kijk maar even wat jullie ermee doen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:00
    Ik zeg Jan Boskamp naast Gio, een rasechte Feyenoorder, zou toch schitterend zijn voor Rdam en omstreken!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:07
    Iemand met een Feyenoord hart moet het worden. Dus als denny wilt komen zal AZ dat toch moeten gaan doen. Daar kan een contractje niks aan veranderen. Tegenwoordig hebben we nog rechters. Dan moeten zij laten zien of die wel of niet geldig was nadat Feyenoord kwam...
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1475
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:09
    Ojeee, De man met de hamer
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:10
    Ik eet nog maar een lekker kaasje.
    Vind ik leuk
    Jur74 +7725
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:14
    Koop maar af; 15 miljoen.
    Vind ik leuk
    mchollie +3395
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:10
    Oud TD van AZ tegen nieuw TD AZ, Max is an other level Martin, gaat je niet lukken.

    AZ mag dan nog geen top club zijn, de leiding is dat in ieder geval wel.

    Forza AZ.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:11
    Hahahaha, je bent wel grappig in iedergeval
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1475
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:13
    Jullie moeten ons eerst pijpen dan laten we Landzaat gaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:18
    Ik hoop niet dat jou ouders je zo hebben opgevoed!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:27
    Optie c dan, René meulensteen, de voormalig assistent van Ferguson. Hoe moeilijk kan t zijn v geel!? En ook graag die kwalitatieve versterkingen die vorig jaar beloofd werden maar niet zijn gekomen. Er werden versterkingen beloofd die er direct stonden maar we kregen alleen subtoppers, tijd voor een td met een beter netwerk onderhand!
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:37
    Vraag anders Fräser gewoon even. Die vinden ze geweldig in zuid en dan is Sparta ook direct geholpen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:40
    Ik dacht dat Dick dat al had gedaan?
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:45
    Werkelijk, Zondag niet gekeken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:46
    Sorry voor mijn sarcasme
    Vind ik leuk
    Dicky +18847
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:48
    Sarcasme is prima. Daar hoef je je excuus niet voor aan te bieden joh ;)
    Vind ik leuk
    Excelsior +1348
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:21
    Is seedorf geen optie
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2019
    woensdag 23 mei 2018 om 13:07
    Nee ,is ajacied
    Vind ik leuk
    Excelsior +1348
    donderdag 24 mei 2018 om 10:50
    Nee was grapje
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:25
    Even off toppic : ik verwacht dat dit komend jaar de top 3 wordt en jullie moeten zeggen waarom het wel of niet zo gaat zijn.
    1. Feyenoord
    2. Ajax
    3. Psv
    Vind ik leuk
    Bocajuun +243
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:38
    Nee!
    Ajax
    Psv
    Az
    Vitesse
    Feyenoord
    Utrecht!
    Gr uit utreg
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:44
    Hahahaha, welk spul snuif jij ? Ik zou t namelijk ook wel eens willen proberen.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +243
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:45
    Omdat ik jou clubje op p5 zet snuif ik gelijk?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:49
    P5 zou nog kunnen, maar onder Vitesse?! No way
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:50
    Geloof je het zelf gozer... met spelers als rvp, berghuis, el ahmadi onder vitesse en az eindigen?
    Vind ik leuk
    Bocajuun +243
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:53
    Met deze spelers was je nu ook al onder AZ geeindigd hoor. Vitesse heeft voetballend een sterk team. Als ze de voorhoede behouden dan verlies je Mount en Kashia, ik verwacht dat Slutsky nog wel een paar spelers meeneemt
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 00:30
    Luister maat, az uit :0-4
    az thuis: 2-1
    az beker: 0-3

    Sorry wat zei je ook alweer over az
    Vind ik leuk
    Bocajuun +243
    woensdag 23 mei 2018 om 08:26
    Is AZ dit seizoen toch constanter gebleven
    Vind ik leuk
    Bocajuun +243
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:37
    Lekker in Alkmaar laten zitten.. dirk Kuijt assistent maken. Of de aanvallers trainen. Gezellig met Boetius
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:47
    Alsof az een blijvende top 3 is. Not!
    Vind ik leuk
    Hans Worst +728
    woensdag 23 mei 2018 om 00:47
    Jan Everse, John de Wolf, Bosvelt misschien?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19485
    woensdag 23 mei 2018 om 05:57
    Maar Feyenoord kan toch makkelijk het salaris van een VVV trainer betalen?
    Vind ik leuk
    La Luz +388
    woensdag 23 mei 2018 om 07:31
    Ook wel zeer nuttig om die uitspraak van Derksen er weer bij te zetten, NOT!
    Vind ik leuk
    orion73 +1291
    woensdag 23 mei 2018 om 07:53
    Ook weer typisch Feyenoord om met zoiets te komen. Er zijn ontelbaar veel oud spelers (van Feyenoord) die als assistent kunnen en willen dienen. Nee Feyenoord zoekt het weer bij mensen die nog een contract hebben elders. Net zoals destijds met Leon Vlemmings die zonodig losgeweekt moest worden bij NAC en wat handen vol geld kostte.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:12
    Heel eenvoudig: Dirk Kuyt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Hoofdpijndossier bij Feyenoord: optie A wil te veel geld, optie B heeft contract'