'Hoofdpijndossier bij Feyenoord: optie A wil te veel geld, optie B heeft contract'

    'Hoofdpijndossier bij Feyenoord: optie A wil te veel geld, optie B heeft contract'

    dinsdag 22 mei 2018 om 21:37

    Feyenoord heeft nog niet veel succes in de zoektocht naar een nieuwe assistent-trainer. De Rotterdammers nemen afscheid van Jan Wouters, maar hebben vooralsnog bot gevangen bij twee beoogde opvolgers.

    VVV-trainer Maurice Steijn was volgens het Algemeen Dagblad de eerste optie voor de stadionclub. Feyenoord kon echter niet voldoen aan de financiële eisen van de beoogde assistent, die inmiddels heeft besloten om zijn contract in Noord-Limburg te verlengen. De Rotterdammers kwamen vervolgens uit bij oud-Feyenoorder Denny Landzaat (foto). De assistent-trainer van Jong AZ werd door de Alkmaarders echter aan zijn contract gehouden. Feyenoord heeft aangeboden om deze verbintenis van Landzaat af te komen, maar AZ wil hier niet aan meewerken.

    Jan Wouters was de afgelopen drie seizoenen, samen met Jean-Paul van Gastel, de rechterhand van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst. De Rotterdammers besloten onlangs om 'een nieuwe impuls' aan de technische staf te geven en niet door te gaan met Wouters. Johan Derksen opperde onlangs in Voetbal Inside dat Feyenoord ontevreden was over de inbreng van Wouters, die 'een luiwammes die niets toevoegt en lusteloos in de dug-out hangt' zou zijn.

    Plaats een reactie

    dinsdag 22 mei 2018 om 21:40
    Ik ben niet duur, voor een paar centjes buk ik achter Arnhem CS
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:44
    Je houdt niet van aal maar van anaal dus
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 21:58]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:51
    omg dit wordt dus een ding? :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:55
    Aal anaal?
    Vind ik leuk
    Niels92 +24778
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:40
    Misschien iets voor Keizer?
    Vind ik leuk
    Godin1 +957
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:45
    Een ras Amsterdammer in Rotterdam lijkt mij gevoelig. Keizer is volgens mij wel een goede assistent en veldtrainer.
    Vind ik leuk
    Horas +580
    woensdag 23 mei 2018 om 01:07
    Voor. Hij kan ook voor de jonge garde veel betekenen.
    Vind ik leuk
    Tom88Fey +192
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:55
    Eerlijk waar ik zou het toejuichen. De man is een prima trainer en heeft verstand van zaken. Helaas vrees ik echter dat veel van mijn buurtgenoten dit niet zien zitten. Ook voor Keizer zelf denk ik dat de overstap naar 't prachtige Rotterdam nog iets te snel komt. Al zou het wel echt een stunt zijn als hij hier zou komen en samen met Gio de landstitel zou pakken. Dan zouden Edwin en Marco zich wel even achter de oren moeten krabben x'D
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:03
    Ook ik deel deze mening. Toch, als het even kan, zou ik dit ook doen.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8745
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:19
    Waarom is deze man een prima trainer dan en waarom heeft hij verstand van zaken?
    Vind ik leuk
    Dezeun +4592
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:41
    Misschien Kramer
    Vind ik leuk
    Horas +580
    woensdag 23 mei 2018 om 01:05
    Bij de snackbar is hij van harte welkom.
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:41
    Vraag het Dickie
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:45
    Is welkom hoor
    Vind ik leuk
    broedkip +1619
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:44
    Die boekenwurm uit Katwijk is toch de 3e man of mag die de kleedkamer niet in???
    Vind ik leuk
    Hansi H +107
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:47
    De prestraties van Maurice Steijn bij VVV na de winterstop zijn bedroevend!!!!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7705
    woensdag 23 mei 2018 om 05:33
    Die van Van Bronkhorst voor de winterstop ook. Dus een combinatie kan zeker nuttig zijn...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:50
    Dick Advocaat is vrij.
    Vind ik leuk
    Schaar +1511
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:50
    Sjaak Swart aanstellen die kan de pionnen mooi klaar zetten
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7705
    woensdag 23 mei 2018 om 05:33
    Qua wandelvoetbal zou het kunnen passen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:52
    Als VVVke Steijn kan betalen waarom zou Feijenoord dat dan niet kunnen?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:12
    Ik denk dat het eerder is dat Feyenoord Steijn niet wilt betalen. Steijn zal wel een salaris willen wat hij ontvangr ala hoofdtrianer en niet als assistent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:59
    Assistent bij feyenoord is toch ook een kut baan.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9570
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:02
    Net zo kut zoals jij uit je moeders kut gat kwam toch alleen ben jij mislukt
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 22:02]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:07
    Hahaha ik ben je vader maar dat weet je nog niet
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9570
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:26
    Ik ben jouw vader juist daarom kom je juist vertellen dat je mislukt rand debiel bent.
    Idioot je mag blij zijn met je moeder zo een lekkere hoer dat ze is .
    En dat je alimentatie nog betaal voor dat kut mobieltje wat je nu vast houd om te reageren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:30
    2x juist in 1 zin hoeft niet. Oke je bent er zo 1 die naar de hoeren gaat lekker man. Kut mobieltje ? Samsung s9 slaap lekker kakkerlak. Groetjes aan je moeder
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9570
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:56
    Ga je mobiel in leveren bij je vieze moeder hoeren zoon.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:01
    Vertellen wat voor telefoon ook niet.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +498
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:53
    Leer Nederlands, klopt geen kut van je zinnen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9570
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:54
    Ja en jij sterf
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 22:57]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:46
    Joker en seizoenskaart, jullie verdienen elkaar.
    Ik zou zeggen get a room, om vervolgens elkaar te vertellen wat er allemaal mis is met elkaars moeder enzo.
    En als afsluiter kruislings?!
    Het is maar een suggestie. Kijk maar even wat jullie ermee doen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:00
    Ik zeg Jan Boskamp naast Gio, een rasechte Feyenoorder, zou toch schitterend zijn voor Rdam en omstreken!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:07
    Iemand met een Feyenoord hart moet het worden. Dus als denny wilt komen zal AZ dat toch moeten gaan doen. Daar kan een contractje niks aan veranderen. Tegenwoordig hebben we nog rechters. Dan moeten zij laten zien of die wel of niet geldig was nadat Feyenoord kwam...
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1475
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:09
    Ojeee, De man met de hamer
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:10
    Ik eet nog maar een lekker kaasje.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8812
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:14
    Koop maar af; 15 miljoen.
    Vind ik leuk
    mchollie +3459
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:10
    Oud TD van AZ tegen nieuw TD AZ, Max is an other level Martin, gaat je niet lukken.

    AZ mag dan nog geen top club zijn, de leiding is dat in ieder geval wel.

    Forza AZ.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:11
    Hahahaha, je bent wel grappig in iedergeval
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1475
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:13
    Jullie moeten ons eerst pijpen dan laten we Landzaat gaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:18
    Ik hoop niet dat jou ouders je zo hebben opgevoed!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:27
    Optie c dan, René meulensteen, de voormalig assistent van Ferguson. Hoe moeilijk kan t zijn v geel!? En ook graag die kwalitatieve versterkingen die vorig jaar beloofd werden maar niet zijn gekomen. Er werden versterkingen beloofd die er direct stonden maar we kregen alleen subtoppers, tijd voor een td met een beter netwerk onderhand!
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:21
    Is seedorf geen optie
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2788
    woensdag 23 mei 2018 om 13:07
    Nee ,is ajacied
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    donderdag 24 mei 2018 om 10:50
    Nee was grapje
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:25
    Even off toppic : ik verwacht dat dit komend jaar de top 3 wordt en jullie moeten zeggen waarom het wel of niet zo gaat zijn.
    1. Feyenoord
    2. Ajax
    3. Psv
    Vind ik leuk
    Bocajuun +444
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:38
    Nee!
    Ajax
    Psv
    Az
    Vitesse
    Feyenoord
    Utrecht!
    Gr uit utreg
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:44
    Hahahaha, welk spul snuif jij ? Ik zou t namelijk ook wel eens willen proberen.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +444
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:45
    Omdat ik jou clubje op p5 zet snuif ik gelijk?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:49
    P5 zou nog kunnen, maar onder Vitesse?! No way
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:50
    Geloof je het zelf gozer... met spelers als rvp, berghuis, el ahmadi onder vitesse en az eindigen?
    Vind ik leuk
    Bocajuun +444
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:53
    Met deze spelers was je nu ook al onder AZ geeindigd hoor. Vitesse heeft voetballend een sterk team. Als ze de voorhoede behouden dan verlies je Mount en Kashia, ik verwacht dat Slutsky nog wel een paar spelers meeneemt
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 00:30
    Luister maat, az uit :0-4
    az thuis: 2-1
    az beker: 0-3

    Sorry wat zei je ook alweer over az
    Vind ik leuk
    Bocajuun +444
    woensdag 23 mei 2018 om 08:26
    Is AZ dit seizoen toch constanter gebleven
    Vind ik leuk
    Bocajuun +444
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:37
    Lekker in Alkmaar laten zitten.. dirk Kuijt assistent maken. Of de aanvallers trainen. Gezellig met Boetius
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:47
    Alsof az een blijvende top 3 is. Not!
    Vind ik leuk
    Hans Worst +793
    woensdag 23 mei 2018 om 00:47
    Jan Everse, John de Wolf, Bosvelt misschien?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20795
    woensdag 23 mei 2018 om 05:57
    Maar Feyenoord kan toch makkelijk het salaris van een VVV trainer betalen?
    Vind ik leuk
    La Luz +589
    woensdag 23 mei 2018 om 07:31
    Ook wel zeer nuttig om die uitspraak van Derksen er weer bij te zetten, NOT!
    Vind ik leuk
    orion73 +1423
    woensdag 23 mei 2018 om 07:53
    Ook weer typisch Feyenoord om met zoiets te komen. Er zijn ontelbaar veel oud spelers (van Feyenoord) die als assistent kunnen en willen dienen. Nee Feyenoord zoekt het weer bij mensen die nog een contract hebben elders. Net zoals destijds met Leon Vlemmings die zonodig losgeweekt moest worden bij NAC en wat handen vol geld kostte.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:12
    Heel eenvoudig: Dirk Kuyt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Hoofdpijndossier bij Feyenoord: optie A wil te veel geld, optie B heeft contract'