'Feyenoord zocht toenadering tot Steijn, trainer bedankt en blijft VVV trouw'

'Feyenoord zocht toenadering tot Steijn, trainer bedankt en blijft VVV trouw'

Gepubliceerd: dinsdag 22 mei 2018 om 20:49di 22-05-2018 om 20:49

Maurice Steijn gaat deze zomer beginnen aan zijn vijfde seizoen als trainer van VVV-Venlo. De geboren Hagenaar overwoog serieus om elders een nieuwe uitdaging aan te gaan, maar zal binnenkort toch zijn contract gaan verlengen.

Volgens De Telegraaf zal de nieuwe verbintenis ondertekend worden wanneer Steijn terug is van vakantie. De trainer heeft diverse aanbiedingen vanuit de Eredivisie ontvangen, maar deze waren niet overtuigend genoeg om De Koel te verlaten. Ook Feyenoord heeft toenadering gezocht tot Steijn: de Rotterdammers zagen in de VVV-trainer een nieuwe assistent van Giovanni van Bronckhorst, maar Steijn heeft bedankt voor de eer.

De succestrainer van VVV had nog de stille hoop op een buitenlands avontuur, maar gaat zich toch voor langere tijd verbinden aan de Venlonaren en krijgt PSV-icoon Luc Nilis als assistent erbij. Steijn heeft vier buitengewoon succesvolle seizoenen achter de rug. In 2017 kroonde VVV zich tot kampioen van de Jupiler League; afgelopen seizoen wist het zich al relatief vroeg in het seizoen te verzekeren van lijfsbehoud.

Poll

Verstandig besluit van Steijn?

(1589 stemmen)

Plaats een reactie

Kim Jung-On +4530
dinsdag 22 mei 2018 om 20:53
Assistent worden bij Van Bronckhorst. Dat zou ik zelfs als belediging zien - als ik de ervaring van Steijn had. Alsof Feijenoord Jahanbhaksh haalt als reserve achter Bacasikoglu.
Vind ik leuk
sjreumpie +194
dinsdag 22 mei 2018 om 21:13
Wat een bullshit dat je zo een vergelijking maakt. Je wil zeggen dat Steijn een betere trainer is dan GVB? Prima dat Steijn het niet wil doen maar om dan zoiets neer te zetten is onzin.
Vind ik leuk
knapzak +1381
dinsdag 22 mei 2018 om 21:25
hij bedoeld waarschijnlijk dat van succesvolle hoofdtrainer van VVV naar assistent van van bronckhorst bij feyenoord een flinke stap terug is
ik zou ook passen in zijn situatie
Vind ik leuk
Vvgimmurt +518
woensdag 23 mei 2018 om 07:52
Wat ik geef maurice steijn anders wel gelijk... steijn is al wat ouder heeft zeker meer ervaring, anders wil feyenoord echt niet met hem te werk gaan..
Vind ik leuk
haarlemx +431
dinsdag 22 mei 2018 om 22:28
Blijf kalm Kim, je weet niemand wil jou beledigen. Druk nou niet op dat rode knopje.
Vind ik leuk
Ekster +238
dinsdag 22 mei 2018 om 21:02
Top voor mijn club. Ben benieuwd hoe de samenwerking met Nilis zal gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 21:05
Moeilijk communiceren hoor tussen een Hagenees en een Belg
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
dinsdag 22 mei 2018 om 21:38
Er komt ook talk, een Hagenees die in België heeft gewerkt.Aadje afkoopsom!
Vind ik leuk
haarlemx +431
dinsdag 22 mei 2018 om 22:29
Maurice kent een belchinees en Luc zoekt er 1. Mooie samenwerking weer.
Vind ik leuk
Schaar +1533
dinsdag 22 mei 2018 om 21:05
Wordt lastig, ze zullen de selectie flink moeten verversen anders is het kunstje uitgewerkt van Steijn
Vind ik leuk
Ekster +238
dinsdag 22 mei 2018 om 21:08
Unnerstal blijft dat zijn al 10 punten voor aanvang van de competitie ;-) en Steijn zal wel niet voor niets blijven hij zal zijn lijstje gewenste versterkingen wel met Valcks hebben doorgenomen. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 21:05
Wel lekker.
Je weet gewoon wat je hebt.
Was overigens geen verkeerde move van van Geel.
Vind ik leuk
Smithsonian +38214
dinsdag 22 mei 2018 om 21:06
Gelukkig maar. Was geen goede combo geweest.

Steijn is geen assistent.
Vind ik leuk
poklane +5487
dinsdag 22 mei 2018 om 21:24
Volgens het Algemeen Dagblad stond Steijn wel degelijk open voor de positie, maar vroeg hij teveel geld. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/feyenoord-worstelt-met-opvolging-jan-wouters~a2696982/
Vind ik leuk
Spiegel +10330
dinsdag 22 mei 2018 om 21:36
Dus dan past hij toch?

Hij wil een x bedrag, anders gebeurt het niet.

Hij verlaat vvv voor niet iedere stap, siert hem ook wel.
Vind ik leuk
broedkip +1853
dinsdag 22 mei 2018 om 21:35
Heel dom. Maar heeft het geluk dat er 3 1e divisie ploegen bijkomen, anders vaste degradant geweest.
Vind ik leuk
Ekster +238
dinsdag 22 mei 2018 om 21:40
Riep men vorig jaar ook al, met het beleid dat VVV voert heb ik wr vertrouwen in niet iedere speler verlaat de club nog zelfs de trainer niet en nog altijd topkeeper unnerstal op doel. Stil rondom Leemans en van Crooy de achterhoede heeft bijgetekend Roseler en Promes prima achterhoede. Als dtofzuiger danny post die bijtekend
Vind ik leuk
broedkip +1853
dinsdag 22 mei 2018 om 21:42
De tweede helft van het seizoen was al dramatisch.
Vind ik leuk
Ekster +238
dinsdag 22 mei 2018 om 21:44
Geheel mee eens, maar waarschijnlijk omdat ze al veilig waren. Na de overwinning op Feyenoord was het dramatisch. Hopelijk een wijze les
Vind ik leuk
broedkip +1853
dinsdag 22 mei 2018 om 21:46
Hoop dat je gelijk krijgt. Maar vond het echt slechter en slechter worden. Het is betaald voetbal dus dat veilig staan geloof ik niet zo in.
Vind ik leuk
Ekster +238
dinsdag 22 mei 2018 om 21:48
Je moet spelen na je kunnen en met zoon smalle selectie als VVV vorig jaar zal het gedurende het seizoen ook zwaarder zijn geworden ivm kaarten en blessures
Vind ik leuk
broedkip +1853
dinsdag 22 mei 2018 om 21:50
Hoop dat het goed afloopt maar zal een moeilijker seizoen worden dan dit jaar. Maar zoals eerder gemeld de eredivisie wordt er ook niet beter op.
Vind ik leuk
Radaje +1117
dinsdag 22 mei 2018 om 21:52
Er zullen toch zeker 4 spelers bij moeten die beter zijn als de basis spelers van dit jaar. Vooral aanvallend mag het wel wat beter en dan vooral doeltreffender.
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 23:42
Ja Johan Derksen net als afgelopen seizoen.
Misschien even wachten met dergelijke uitspraken tot na de transferperiode?
Vind ik leuk
Wilhelmus +493
dinsdag 22 mei 2018 om 22:06
Met teams als Emmen, Graafschap en Fortuna ook gewoon een reële kans dat je er wederom in blijft.. dan doe je het als trainer van vvv wederom goed
Vind ik leuk
mchollie +3467
dinsdag 22 mei 2018 om 22:12
Krepsers zijn het daar in Rotterdam, wat nou te duur, dan niet.
Vind ik leuk
JanTa48 +6797
dinsdag 22 mei 2018 om 22:47
Feyenoord is geen topclub meer dus ik begrijp zijn bedenkingen wel.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 05:27
Als feyenoord geen topclub is (met 4 prijzen in 3 jaar) ,dan is ajax waarschijnlijk een omhoog gevallen amateurclupje neem ik aan!.
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 23:19
die heeft ballen...
Vind ik leuk
Bocajuun +795
dinsdag 22 mei 2018 om 23:39
Waarom zou je daar trainer willem zijn....
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 05:25
Als je het armoedige vvv verkiest boven de mooiste club van nederland dan spoor je niet helemaal.

Maar het is gewoon graag en anders liever echt :Helemaal Niet!.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 09:10
JIJ vind Feyenoord de mooiste club van Nederland, en dat is jouw mening.

Maar om VVV armoedig te noemen... tegen welke club hebben jullie het altijd het moeilijkst, en wie heeft jullie in verhouding het meeste verslagen? Oja dat clubje uit Venlo.

Tsjaa... Altijd weer die Limburgers weer...
Vind ik leuk
Donnygo +3437
woensdag 23 mei 2018 om 10:00
Je gaat toch niet als succes coach van VVV assistent worden bij Feyenoord. Je kunt het proberen maar het antwoord weet je toch wel neem ik aan.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 10:42
Heeft wel ballen
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 16:42
Dommygo nog zon dorpsgek uit diemen-zuid.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws