Voorzitter bevestigt: bod van 15 miljoen op vermeend Ajax-target ontvangen

    Voorzitter bevestigt: bod van 15 miljoen op vermeend Ajax-target ontvangen

    donderdag 24 mei 2018 om 21:15

    Chivas Guadalajara heeft twee aanbiedingen ontvangen voor Rodolfo Pizarro, vermeend doelwit van Ajax. Volgens voorzitter Francisco Gabriel de Anda van de Mexicaanse club zijn de voorstellen haast te goed om af te wijzen, laat hij weten aan ESPN.

    "Er is al een aanbieding van een Europese club en eentje van een Mexicaanse club", stelt de preses. Chivas zou het geld goed kunnen gebruiken. "Ik moet zeggen dat een voorstel bijna onmogelijk is om af te wijzen. Als het bod uiteindelijk goed is voor de club en ook de speler gaat akkoord, dan vertrekt hij. Zo staan de zaken."

    Naar verluidt ligt er een bod van zo'n vijftien miljoen euro op tafel voor de 24-jarige aanvallende middenvelder. Hij werd begin deze maand nog nadrukkelijk in verband gebracht met Ajax. In een eerder stadium werd al gerept over interesse van PSV in de Mexicaan.

    "De waarheid is dat er veel geïnteresseerde clubs zijn, met name uit Europa. Ik moet nog bekijken wat ik ga doen, wat bij me past en waar ik gelukkig zal zijn. Ik weet niet naar welke competitie mijn voorkeur uit gaat. Ik weet niet wat het beste voor mij is", liet Pizarro zelf weten.

    Plaats een reactie

    Kees Bman +3604
    donderdag 24 mei 2018 om 21:27
    Psv rammelt met de geldbuidel.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +896
    donderdag 24 mei 2018 om 21:29
    Lijkt me niet dat een nederlandse club 15 miljoen heeft geboden
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 24 mei 2018 om 21:37
    Daar zitten hooguit knopen in.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    donderdag 24 mei 2018 om 21:42
    In jouwe zakdoek misschien omdat je vergeet achting bent??
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6197
    donderdag 24 mei 2018 om 21:38
    Die is al leeg na Dumfries.
    Vind ik leuk
    14forever +8512
    donderdag 24 mei 2018 om 23:52
    Is niet psv hoor, die leggen dat niet neer.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +291
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:05
    spaar potje bedoel je!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:27
    Het zijn Mexicaanse weeke bij ajax.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    donderdag 24 mei 2018 om 21:33
    Ajax grijpt mis.
    Vind ik leuk
    zwollie +7500
    donderdag 24 mei 2018 om 22:09
    Psv ook.
    Vind ik leuk
    14forever +8512
    donderdag 24 mei 2018 om 23:59
    Denk niet eens dat ze gegrepen hebben.
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +996
    donderdag 24 mei 2018 om 21:30
    Hij zal toch wel weten dat als hij voor Nederland kiest hij de helft van de wedstrijden op kunstgras speelt
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4785
    donderdag 24 mei 2018 om 21:31
    Ik denk dat zowel Ajax als PSV mis zullen grijpen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    donderdag 24 mei 2018 om 21:31
    Worden zoveel namen met Ajax in verband gebracht, omdat ze zoveel geld hebben..
    Ik wacht wel even af, geloof de meeste niet..
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:46
    Veltman????????? Kan nog geen deuk in een pakje boter slaan!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4785
    donderdag 24 mei 2018 om 22:18
    Kom eens met iets origineels. Dit soort meningen beginnen oubollig te worden
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    donderdag 24 mei 2018 om 21:51
    Monterrey heeft trouwens 15 miljoen geboden.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:57
    Ik gok dat het Benfica of porto is
    Vind ik leuk
    Troy Mol +13
    donderdag 24 mei 2018 om 22:15
    Jullie huren t stadion, is dat dan ook niet van de gemeente?
    Vind ik leuk
    AFFA +1517
    donderdag 24 mei 2018 om 22:21
    De 1 huurt van de gemeente de ander huurt van de bank
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    donderdag 24 mei 2018 om 22:31
    Inderdaad.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9473
    donderdag 24 mei 2018 om 22:27
    ajax kan geen Mexicaan halen ! PSV werd met gemak kampioen en won met 3-0
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 22:27]
    Vind ik leuk
    yuuup +9465
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:51
    Veel triester dan jouw reactie kom je ze niet vaak tegen. Je eigen zin niet met een hoofdletter kunnen beginnen omdat het eerste woord Ajax is. Man man man, dan laat je jezelf kennen zeg. Verder kun je zien dat je flink aan het bier gezeten hebt, want het is volslagen onsamenhangend gebrabbel.
    Vind ik leuk
    Jozef +37065
    zaterdag 26 mei 2018 om 14:37
    Ach yuuup, ik zou die dikke bezopen bloedkoppen wel eens willen zien die hem er nog voor liken ook.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 14:38]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:51
    Benieuwd of Lozano blijft bij PSV. Zoniet dan kriijgt het scheitbakken voetbal een waardig vervolg alleen dan met een hoop minder puntjes voor ons PSV. Misschien gaat uber misbaksel Cocu ook nog wel weg wat jammer zou zijn.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    donderdag 24 mei 2018 om 23:09
    ONS PSV is gewoon weer kampioen van NL, terwijl de A’damse koopclub wederom het nakijken heeft. Met de staart tussen de benen terug naar huis gestuurd, alwaar de losers op een warm welkom werden getracteerd door de eigen “supporters”.
    Vind ik leuk
    R94 +2030
    donderdag 24 mei 2018 om 22:53
    Worden jullie niet moe van jezelf om in elk PSV topic (al is dat zelfs niet meer nodig) te discussiëren over gemeentegeld en even later over een trainer die zijn handjes niet thuis kon houden. Al het 5e topic van vandaaf waarin ik die o zo leuke grap voorbij zie komen. Snap dat het makkelijk likes scoren is, maar grow up of verzin eens een originele grap.
    Vind ik leuk
    Sluisje +556
    donderdag 24 mei 2018 om 23:10
    psv topic, vergeten de kop te lezen ?
    Vind ik leuk
    R94 +2030
    vrijdag 25 mei 2018 om 01:33
    Misschien mijn tussen haakjes lezen ;)
    Vind ik leuk
    Sluisje +556
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:01
    Ja, maar voegt weinig toe, topic gaat niet over psv
    Vind ik leuk
    cheeks +3572
    donderdag 24 mei 2018 om 23:11
    Echter is vastgesteld dat er niets verkeerds is gedaan. Je loopt achter de feiten aan....
    Vind ik leuk
    14forever +8512
    donderdag 24 mei 2018 om 23:51
    De mexicaanse club is Monterrey, die.al.een.paar weekjes een deal hebben. De speler hield alleen de deur open voor een Europese club. Algemeen bekend hier in Mexico.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 01:15
    Ajax is gewoon een betere springplank naar een andere top club, makkelijk zat.

    PSV heeft ook een bod gedaan op Pizarro, maar die kwam met maar 2.5 miljoen aanwaaien en Chivas gaf PSV de dikke vinger.

    Maar goed, nu heeft PSV voor een appel en een ei Angelina los geweekt, laten ze er blij mee zijn...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 01:15]
    Vind ik leuk
    san the man +1071
    vrijdag 25 mei 2018 om 04:31
    Laat Ajax maar gewoon kopen 90% bras. Suarez en sanches de laatste 2 goeie aankopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 04:59
    Heeft iedereen al een zuivere luier aan.En een fiep in zijn bek.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 05:06
    Ik heb nog nooit meegemaakt dat de supporters van ajax meer weten dan de hele clubleiding van psv.Jullie kramen echt onzin uit.
    En inderdaad een voetbal club kan bij de gemeente niks lenen.
    Dat geld heefft psv verdient met het verkopen van een parkeerplaats en de grond waar het stadion op staat..
    Dus pak jullie vieze luier en stop die fiep in je mond en ga in je ieg liggen amsterdammertjes
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:57
    en toch hebben jullie weinig geld vergeleken met ajax
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:56
    als ajax en psv een transfer strijd hebben denk ik wel dat ajax dat makkelijk kan winnen
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:44
    Ajax heeft het geld, PSV het warme bedje. Aan de speler de keus. Mexicanen/Brazilianen komen toch liever naar PSV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:02
    Nog nooit van die speler gehoord en 15 miljoen is geen katte pis zou je zeggen. Ajax heeft dacht al wel Am, maar als dit een aanwinst is, dan zie ik hem graag komen in amsterdam
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Voorzitter bevestigt: bod van 15 miljoen op vermeend Ajax-target ontvangen