Bayern-voorzitter: 'Boateng mag vertrekken, ook vertrek Thiago bespreekbaar'

    Bayern-voorzitter: 'Boateng mag vertrekken, ook vertrek Thiago bespreekbaar'

    woensdag 13 juni 2018 om 14:57

    Jérôme Boateng keert na de zomer mogelijk niet terug bij FC Bayern München. Voorzitter Karl-Heinz Rummenigge stelt dat de verdediger met andere clubs mag gaan praten.

    "Als er een club komt en hij wil overstappen, dan gaan we in onderhandeling", zo zegt hij in gesprek met BILD. Boateng bereidt zich momenteel met de Duitse selectie voor op het WK in Rusland, maar twijfelt nog over zijn toekomst. "Daarom weten we dat dit wel eens een thema zou kunnen worden."

    Voor Robert Lewandowski ligt de situatie anders. Hij moet in Beieren blijven. "Ik heb weken geleden al gezegd dat ik er weddenschappen voor af zou sluiten dat Lewandowski bij ons blijft. Die sluit ik vandaag nog steeds af. Er is niets veranderd", aldus Rummenigge. Een vertrek van Thiago sluit de preses niet direct uit. "We plannen verder met hem. Maar ik moet erbij zeggen dat we heel veel middenvelders in de ploeg hebben."

    Eerder werd bekend dat FC Barcelona mogelijk interesse heeft in Thiago, als opvolger van Andrés Iniesta.

    Plaats een reactie

    meinema +1169
    woensdag 13 juni 2018 om 15:12
    Al die speculaties.. man man man... ga gewoon aan het werk ipv bij de pers te schreeuwen
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3914
    woensdag 13 juni 2018 om 15:14
    En jij hebt zeker net een vrije dag?
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15211
    woensdag 13 juni 2018 om 15:12
    Wij hebben nog een CV nodig.

    Wilkommen. Duits duo met Schwaab ;)
    Vind ik leuk
    Dybala10 +74
    woensdag 13 juni 2018 om 15:16
    Boateng heeft niet een geweldig seizoen gedraaid, lijkt mij een zeer welkome versterking voor zowel Arsenal als Liverpool.

    Lewandowski is in mijn ogen een van de beste en meest constante spitsen van de afgelopen jaren, zou die nooit laten gaan.

    Thiago heb ik enkele wedstrijden van gezien, die heeft echt een matig seizoen gespeeld. Zou het daarom opmerkelijk vinden als Barcelona hem terug zou halen..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29342
    woensdag 13 juni 2018 om 16:12
    Liverpool? Als opvolger van Van Dijk zeker....
    Vind ik leuk
    Dybala10 +74
    woensdag 13 juni 2018 om 16:22
    Barry,

    Liverpool speelt met 2 centrale verdedigers, naast Van Dijk is het absolute middelmaat dat ze als centrale verdedigers in de selectie hebben..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29342
    woensdag 13 juni 2018 om 16:35
    Mwah.... Lovren heeft bewezen geen koekenbakker te zijn....

    Maar er mag er inderdaad wel 1 bij.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4440
    woensdag 13 juni 2018 om 17:06
    Boatang is wel een stukje beter dan Lovren :P
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:16
    Onzin
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8826
    woensdag 13 juni 2018 om 15:19
    Iets voor Realmadrid.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    woensdag 13 juni 2018 om 15:22
    Tja Süle heeft de toekomst.
    Vind ik leuk
    Pvm9 +737
    woensdag 13 juni 2018 om 15:27
    Als de ligt en de Jong weg gaan dan mag Marc hier wel ff de beurs voor trekken
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24953
    woensdag 13 juni 2018 om 15:47
    Ja, die heeft vast zin in Ajax
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24103
    woensdag 13 juni 2018 om 15:28
    Boateng eruit en de Ligt erin.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:30
    Boateng eruit Upamecano er in. Hij heeft dezelfde voetbalstyle en komt ook de Bundesliga.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 18:31]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24103
    woensdag 13 juni 2018 om 18:33
    Kan. Weet niet of Bayern ook interesse heeft in Upamecano. In ieder geval wel in de Ligt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:37
    Ik heb gelezen dat ze gaan kijken welke de twee het meest haalbaar is. De ligt-Upamecano als duo zou ook niet verkeerd zijn.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24103
    woensdag 13 juni 2018 om 18:52
    Zeker een aardig duo zou dat zijn. Alleen moeten we niet vergeten dat Hummels daar ook nog rondloopt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:50
    Zie ik het dan meer als duo voor de toekomst, want Hummels gaat ook al richting de dertig. Haal die Upamecano en laat hem gelijk Boateng vervangen. Hij zal gelijk veel leren naast Hummels. Ik zou De Ligt lekker verhuren aan een iets kleinere club in de Bundesliga. Verhuur hem voor 2 jaar en laat hem dan rustig wennen aan Upamecano. Dan kun je dat jaar erop Hummels laten gaan en De Ligt de nieuwe verdediger laten zijn.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2980
    woensdag 13 juni 2018 om 21:47
    En tegen die tijd is Schuurs ook goed genoeg en kan hij voor 100 miljoen de stap naar Bayern maken :)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:17
    Amen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26778
    woensdag 13 juni 2018 om 15:36
    Vaag beleid weer...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:32
    Waarom? Ze hebben veel middenvelders dus met Thiago kunnen ze veel geld vangen. Boateng is aardig blessure gevoelig en ook al op leeftijd dus wat verjongen is juist er slim. Slim beleid zou ik zggen
    Vind ik leuk
    Excelsior +1348
    woensdag 13 juni 2018 om 15:45
    Terug naar City.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:54
    Opzich niet verkeerd om de man van papier te vervangen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:35
    Ik zie Thiago ook nog wel Silva gaan vervangen. Hij is immers ook de de pupil van guadiola
    Vind ik leuk
    Demi +257
    woensdag 13 juni 2018 om 16:03
    LIVERPOOL pak die BOATENG erbij en SNEL AUB!!!!
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    woensdag 13 juni 2018 om 16:20
    als ik real of barca was gelijk halen
    Vind ik leuk
    Alisteas +359
    woensdag 13 juni 2018 om 19:00
    Thiago is zóó overschat! Niks bijzonders aan hem en vaak geblesseerd.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:12
    Robert Lewandowski gaat naar Real Madrid en heeft Manchester United afgewezen