'United spitst de oren: gewenste topverdediger plots beschikbaar op transfermarkt'

    'United spitst de oren: gewenste topverdediger plots beschikbaar op transfermarkt'

    Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 09:14do 14-06-2018 om 09:14

    Het nieuws dat Bayern München niet onwelwillend tegenover een transfer van Jerome Boateng staat, heeft men bij Manchester United de oren doen spitsen. The Red Devils willen deze zomer een verdediger van topkwaliteit aantrekken.

    Dat meldt onder meer The Manchester Evening News. Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge bevestigde woensdag dat Boateng met andere clubs mag praten. "Als er een club komt en hij wil overstappen, dan gaan we in onderhandeling", liet hij weten. De Duitse international gaf in april zelf al aan dat hij alles wel heeft meegemaakt in de Allianz Arena.

    Boateng heeft nog een tweejarig contract bij Bayern. Hij speelde eerder een seizoen in Engeland voor stadgenoot en rivaal Manchester City. Mogelijk heeft de interesse van United in Boateng gevolgen voor Toby Alderweireld. De Belg is ook in beeld op Old Trafford, maar lijkt door het forse prijskaartje van Tottenham Hotspur minder aantrekkelijk.

    Plaats een reactie

    donderdag 14 juni 2018 om 09:22
    GeSPITSte oren. Het wordt sowieso een zooitje, omdat veel landen tijdens het wk veel potentiële transfrekandidaten hebben rondlopen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 09:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:23
    Bayern zal alsnog genoeg vragen voor Boateng, een van de beste spelers van de wereld op zijn positie
    Vind ik leuk
    Unknown007 +2058
    donderdag 14 juni 2018 om 09:34
    Maar dat maakt United niet zoveel uit. Als Bayern hem wilt verkopen kan United altijd het gewenste bedrag op tafel leggen.

    Als je leest dat Toby met een 1 jarig contract nog steeds 57 mil moet kosten en Van Dijk voor 80+ naar Liverpool is gegaan, zou ik zonder nadenken 80 voor Boateng betalen.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5601
    donderdag 14 juni 2018 om 10:39
    Dat gaat helemaal nergens over, ik ben benieuwd hoe lang deze bubbel het vol houdt...

    En wij waren destijds blij met de bedragen voor Wijnaldum, Fer, De Vrij met hun 1-jarig contract....
    Vind ik leuk
    Guust +5802
    donderdag 14 juni 2018 om 10:56
    Niemand leert van de voorgaande bubbel. De volgende word nog veel erger. (Deze dan)
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3544
    donderdag 14 juni 2018 om 11:05
    Heb jij daar het geld voor dan???
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:23
    En wie is Boateng op de foto?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:36
    dit is de peruaanse boateng , flores genaamd
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:19
    Niet met de naam Walace achterop.

    En het lijkt me dat hij een Bayern shirt aan zal hebben.

    Dus dan blijft er maar 1 over en dat is de rechtse
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:58
    Het was eerst een andere foto rustig maar
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:11
    OK.
    Ik zie deze vandaar.
    Zo gaan de dingen nog weleens fout hier op de VP hier.
    Haha
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:47
    Zo jij bent dom
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:59
    Eerst was er een andere foto waar boateng niet op stond. Rustig maar
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:05
    Ooh mijn excuses muhammed al tanimi
    Vind ik leuk
    Guust +5802
    donderdag 14 juni 2018 om 10:56
    De middelste.
    Vind ik leuk
    buddha +9054
    donderdag 14 juni 2018 om 11:21
    blijf lachen he met vp ;)
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    donderdag 14 juni 2018 om 09:23
    Hè, ik dacht ff dat het om onze Peppie ging...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:24
    Hebben we niet nodig maar MU wed niet op 1paard dus kijken wie toe hapt.

    We gaan toch voor Toby Alderweireld
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2723
    donderdag 14 juni 2018 om 09:25
    We.....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:53
    Fan MU is we!
    Vind ik leuk
    PutaBarca +551
    donderdag 14 juni 2018 om 09:41
    Als je voor Alderweireld gaat ipv Boateng dan verdien je het echt om te degraderen. Boateng is toch veel en veel beter.
    Vind ik leuk
    Ale +5001
    donderdag 14 juni 2018 om 11:06
    Not!
    Vind ik leuk
    Sanders +4139
    donderdag 14 juni 2018 om 09:25
    Heeft united ook wel echt nodig zo’n soort verdediger. Je kunt de bus zo hard parkeren als je wilt, maar met smalling en jones in je defensie vliegen al die ballen er alsnog gewoon in...
    Vind ik leuk
    Johnnie +852
    donderdag 14 juni 2018 om 09:30
    Goeie foto ook
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:35
    Waarom mag hij weg....? Prima verdediger toch... is hij ontevreden?
    Vind ik leuk
    Pur Sang +403
    donderdag 14 juni 2018 om 10:39
    Lees even het artikel...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:38
    Ah ik zie het inderdaad... op het werk wil ik nog wel eens te snel ergens overheen lezen haha
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5675
    donderdag 14 juni 2018 om 09:36
    Foto: Nathan Rutjes
    Vind ik leuk
    fr0do +1456
    donderdag 14 juni 2018 om 09:36
    Flores is wel heel gewenst.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:45
    Als ik al die bronnen moet gaan geloven wil united dus toeslaan bij bale boateng veratti alderweireld icardi umtiti lewandowski willian alaba sandro savic areola dus kortom willen ze iedereen halen begin maar eerst met een andere trainer of mourinho tip ga met Fergusen om de tafel misschien heeft hij nog tips