'Real Madrid plant operatie-Neymar: vier landgenoten moeten superster overtuigen'

    'Real Madrid plant operatie-Neymar: vier landgenoten moeten superster overtuigen'

    maandag 18 juni 2018 om 09:05

    Real Madrid hoopt nog altijd op de komst van Neymar, meldt Marca. De Koninklijke zet naar verluidt grof geschut in om de duurste voetballer ter wereld over de streep te trekken: vier landgenoten moeten Neymar overtuigen van een transfer naar de Spaanse hoofdstad.

    Marcelo en Casemiro zitten samen met de man van 222 miljoen in de Braziliaanse WK-selectie en moeten naar verluidt op de vleugelaanvaller inpraten. Neymar is een goede vriend van Marcelo en speelt al sinds zijn periode als jeugdinternational samen met Casemiro. Ook Ronaldo Nazario en Roberto Carlos zijn volgens Marca ingezet door Real Madrid. Het illustere duo speelde in het verleden voor Brazilië én voor Real Madrid en lijkt een goed woordje te moeten doen.

    Waar Neymar zijn carrière gaat vervolgen, is op dit moment de grote vraag. De superster ligt nog tot 2022 vast bij Paris Saint-Germain en zou al met de nieuwe trainer Thomas Tuchel over de PSG-plannen voor volgend seizoen gesproken hebben. Marca berichtte vrijdag echter dat de Brailiaan bij zijn oude club FC Barcelona is aangeboden.

    Poll

    Denk je dat Neymar volgend seizoen nog bij PSG speelt?

    (11215 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 18 juni 2018 om 09:08
    Snap niet waarom ze zoveel geld willen uitgeven aan iemand die faalt als er echt druk op komt te staan.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    maandag 18 juni 2018 om 09:08
    Kom maar naar Madrid beste aankoop 2018
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11458
    maandag 18 juni 2018 om 09:31
    Mogen ze het gras wel goed bij gaan houden als hij komt. Hij ligt alleen maar.. past wel in dat gedragspatroon van real Madrid.. of je stelt je gigantisch aan of je schopt ze het stadion uit.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    maandag 18 juni 2018 om 09:38
    Ag ag ag waarom zo negatief wijfie is maandelijkse periode weer aangebroken ben dit niet zo gewend van je 😂😂😂😂 rustig aan !😉
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11458
    maandag 18 juni 2018 om 10:01
    Dat zal wel meevallen als je mij als eerste een duimpje gaf... dat noemen ze in mijn tijd een farizeeër.

    Wijfie hahaha

    Ik was dat niveau vorig jaar van Feyenoord ook niet zo gewend (-:
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 10:02]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:20
    Wat een lulletje rozenwater zeg. Weet hij niet eens wie jij bent gniffel.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11458
    maandag 18 juni 2018 om 10:21
    (-:
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    maandag 18 juni 2018 om 10:32
    Dat ik je jouw dat duimpje gaf was gewoon meer omdat ik je keihard moest uit lachen en en slechts leuk een duimpje gun .
    En ookal gaf ik je een duimpje zegt het niet natuurlijk dat ik het eens ben over je meening 😉




    Trouwens zijn ze 4 jaar geen prijzen pakken bij ajax wel gewend dan 😉
    Vind ik leuk
    JustH +14897
    maandag 18 juni 2018 om 10:43
    Ja dat wordt leuk, Ronaldo en Neymar.
    Daar zal het wasvrouwtje van Real niet blij mee zijn.
    Vind ik leuk
    Quareck +6996
    maandag 18 juni 2018 om 11:10
    Bij de eerste vrij trap is het ruzie :)
    Vind ik leuk
    PRICE +32011
    maandag 18 juni 2018 om 09:52
    Real schakelt hulplijnen in.
    Vind ik leuk
    Heisenberg +241
    maandag 18 juni 2018 om 09:09
    Is wel iets meer minder waard geworden na die wedstrijd gister :-)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:17
    Over het paard getilde ballerina.
    Voor mij is hij hèt voorbeeld van de door- en door verrotte voetbalwereld.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:42
    Tuurlijk speelt hij nog bij psg volgend seizoen.
    Vergeet niet dat de baas ناصر بن غانم الخليفي daar nog is :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid plant operatie-Neymar: vier landgenoten moeten superster overtuigen'