'Barça zette zelf streep door transfer door plotselinge nieuwe eis van Griezmann'

'Barça zette zelf streep door transfer door plotselinge nieuwe eis van Griezmann'

Gepubliceerd: donderdag 21 juni 2018 om 20:52do 21-06-2018 om 20:52

Niet Antoine Griezmann, maar FC Barcelona besloot de stekker uit een transfer te trekken. De sterspeler van Atlético Madrid kwam op het laatste moment met nieuwe eisen op de proppen, meldt Diario Sport.

De keuze van Griezmann om in de Spaanse hoofdstad te blijven werd vorige week groots aangekondigd. Diario Sport schrijft donderdag echter dat de zaken iets anders liggen. Lange tijd leek de Fransman op weg naar Barça. Hij gaf zijn ja-woord, waardoor de Catalanen enkel nog de ontsnappingsclausule van honderd miljoen euro moesten lichten.

Dat leverde Griezmann een fluitconcert van de Atlético-fans op, waarna de Madrilenen een uiterste poging deden om hem te behouden. De aanvaller kreeg een jaarsalaris van 23 miljoen euro voorgeschoteld. Dat accepteerde hij, maar niet voordat opnieuw contact werd gezocht met de Spaanse kampioen. Griezmann wilde plots 25 miljoen per jaar verdienen in Camp Nou.

Barça vond die eis veel te gortig en zette een streep door de overgang. Barça kampt zonder Griezmann al met een overvol salarishuis. Liefst tachtig procent van het budget gaat op aan salarissen, waar de club een maximum van zeventig procent aanhoudt. De zorgen zijn groot, aangezien momenteel Jordi Alba en Sergio Busquets een verbeterd contract eisen.

Plaats een reactie

donderdag 21 juni 2018 om 20:57
Zal het nu eindelijk zijn tol eisen, al die gekke salarissen of springt de gemeente straks een beetje bij
Vind ik leuk
pietprecies +10338
donderdag 21 juni 2018 om 20:58
Welja joh wat een geld zeg
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 21:00
Ze zijn pietje precies daar
Vind ik leuk
popiejopie +2927
donderdag 21 juni 2018 om 20:59
Ja hoor Barca, alsof het stuk is gelopen op 2 miljoen.

Het is dat Barca Messi heeft maar verder is het een treurige club geworden met dat gemodder gooi achteraf.

Ik weet dat spelers als Neymar en nog enkele andere zelf ook de schoonheidsprijs niet verdienen maar als club hoor je boven een welles nietes spelletje te staan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 21:01]
Vind ik leuk
Barry Engels +32289
donderdag 21 juni 2018 om 21:14
Je moet dingen wel zien voor wat ze zijn!

Dario Sport.... niet de club he....
Vind ik leuk
NvC +7285
donderdag 21 juni 2018 om 21:00
25 miljoen. Doe is normaal man!
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 21:02
Dat is maar een zakcentje joh. 5 miljoen voor griezelman is genoeg. Zo goed vind ik hem niet
Vind ik leuk
NvC +7285
donderdag 21 juni 2018 om 21:06
Griezman speelt ook in een team waar hij de ster is, de meest technisch begaafde speler. Bij Barca is hij dan een van velen en moet je vooral Suarez dienen. Ik weet niet of hij daar past.
Vind ik leuk
power +6955
donderdag 21 juni 2018 om 21:06
Voor dat salaris Barca kan nog beter speler kopen. ben achteraf blij dat hij niet naar Barca is gekomen.
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 21:11
Ik had hem graag naar barca zien gaan, maar ik ben natuurlijk voor real. Vind hem niet heel goed, altleti is gewoon echt een heel goed team, invidiueel zijn ze niet super natuurlijk. Griezman is wel 1 van de betere, maar in het nationale team is hij vaak ook gewoon onzichtbaar
Vind ik leuk
power +6955
donderdag 21 juni 2018 om 21:30
Barca had hem eigenlijk niet nodig, kan ze beter eriksen halen.
Vind ik leuk
Hupfean +5097
donderdag 21 juni 2018 om 21:01
Goed gedaan van Barca, zo goed is die Griezmann niet. Ga maar voor Erikssen.
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 21:06
Veel betere optie, en ook geen geld wolf. Gewoon een nuchtere Deen
Vind ik leuk
Hupfean +5097
donderdag 21 juni 2018 om 21:16
Idd, hoewel ie vanmiddag niet best was, maar dat overkomt de besten kijk maar naar Messi.
Vind ik leuk
Badkuip +6
donderdag 21 juni 2018 om 21:03
Tuurlijk, alsof al deze voetballers nog niet genoeg verdienen
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
donderdag 21 juni 2018 om 21:07
En dan verkoopt hij het aan de fans alsof het clubliefde was, mn stad, mn fans mn club enz bullshit, het zijn toch ook een stelletje narcisten he tegenwoordig die voetballers.. 25 miljoen haha
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 21:07]
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 21:07
Jammer dat de transfer niet doorgaat. Nu wordt het faillissement van Barcelona nog even opgeschort.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3090
vrijdag 22 juni 2018 om 20:35
Dat zal spijtig voor u nog niet voor morgen zijn Duitse worst.
Vind ik leuk
Maxidi +3814
donderdag 21 juni 2018 om 21:08
van held in Madrid naar one of the guys in Barcelona.. Slimme jongen die Griezman !!!
Vind ik leuk
Smithsonian +41120
donderdag 21 juni 2018 om 21:13
Geloof er geen zak van.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5163
donderdag 21 juni 2018 om 21:28
Vorig jaar schreef Quote nog een artikel dat Barcelona een omzet van ruim 700 miljoen euro had (met 18 miljoen winst) en dat 66% van de begroting op ging aan salarissen.

Dat is toch een ander verhaal, met Neymar nog in de gelederen.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1065
donderdag 21 juni 2018 om 22:42
23 of 25 miljoen, maakt niks uit voor Barca dus lijkt me niks van waar
Vind ik leuk
JG +279
vrijdag 22 juni 2018 om 02:57
Hoezo voor 2 miljoen? Barca wou ook geen 23 miljoen salaris betalen. Dat is wat atleti hem geboden heeft, en dan heeft hij bij barca 25 miljoen geeist. Lees het artikel eens.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
vrijdag 22 juni 2018 om 07:06
En ik hou zo van mijn club, supporters en stad bla bla bla en janken zo blij dat hij blijft. Natuurlijk alleen voor het geld whats new ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws