LIVE-discussie: Vier ex-eredivisionisten bij Servië, 'Neymar-bewaker' bij Zwitsers

    LIVE-discussie: Vier ex-eredivisionisten bij Servië, 'Neymar-bewaker' bij Zwitsers

    Zwitserland en Servië gaan vrijdag de WK-avond afsluiten. De twee Europese landen trappen om 20.00 uur relatief dichtbij huis af: het aan Polen grenzende Kaliningrad is het decor van de confrontatie.

    Zwitserland moet, na de eerdere 1-1 tegen Brazilië, winnen om plaatsing voor de achtste finales in eigen hand te houden. Bondscoach Vladimir Petkovic heeft dezelfde elf namen het veld in gestuurd die Brazilië op een gelijkspel hielden. Doelpuntenmaker Steven Zuber en 'Neymar-bedwinger' Valon Behrami staan wederom aan de aftrap.

    Servië opende het WK met een 1-0 zege op Costa Rica en is bij een overwinning zeker van de volgende ronde. Voormalig FC Groningen-aanvaller Filip Kostic is de enige nieuweling in de basis: de buitenspeler neemt de plek in van Adem Ljajic en brengt het aantal ex-eredivisionisten op vier. Ook Vladimir Stojkovic, Nemanja Matic (beiden Vitesse) en Dusan Tadic (FC Groningen en FC Twente, binnenkort waarschijnlijk Ajax) zijn van de partij.

    De opstellingen:

    Servië: Stojkovic; Ivanovic, Milenkovic, Tosic, Kolarov; Tadic, Matic, Milikovic-Savic, Milivojevic, Kostic; Mitrovic.

    Zwitserland: Sommer; Lichtsteiner, Schär, Akanji, Rodriguez; Shaqiri, Behrami, Dzemaili, Xhaka, Zuber; Seferovic.

    Plaats een reactie

    vrijdag 22 juni 2018 om 19:26
    Denk een spannende wedstrijd! 2 goede ploegen!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6803
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:27
    Wat zijn we toch een mooi opleidingsland!!! En dat zullen we wss ook wel blijven, tenzij alle salarisplafonds over boord worden gezet.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:28
    Echt een 50/50 wedstrijd dit, hopen op een snel doelpunt! Kan t misschien wel een leuke wedstrijd worden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 19:29]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:30
    Tadic is wel een stuk beter geworden sinds de vorige wedstrijd van Servië.
    Vind ik leuk
    Askotta +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:31
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:23
    Hahaha VP wordt echt steeds gekker
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:31
    De Eredivisie blijkt toch een mooie springplank voor veel voetballers,als je nagaat dat ,Lozano,Suarez, Eriksen,Musa, Mertens (allemaal gescoord op dit WK)hier gevoetbald ( Chucky gaat ons helaas verlaten) hebben.Nu ook 4 man bij Servië, kunnen we best trots op zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:27
    Voetbal kennis hebben we als geen ander... alleen wel pijnlijk om bijna iedereen op het wk ons systeem zien spelen, of een aangepaste vorm daarvan. En dan zie je bij oranje en lees je overal dat 3 spitsen niet meer kan in het moderne voetbal pfff
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:52
    Ik vind ook ( als ik naar het niveau in de breedte kijk)dat Holland zeker voor veel ploegen niet onder hoeft te doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:55
    Iedereen roept 5-3-2 kijk maar naar van gaal... maar niemand die echt kijkt. Het was continu 0-0(Spanje uitgezonderd) wissel vaak depay voor een verdediger... en eindigde met 4-3-3. Australië is het mooi te zien 0-0 met 5 verdedigers depay dr in en het werdt een walk over.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:42
    Dit wordt DE wedstrijd van het WK. Ik had vanavond eindelijk een date met het op twee na mooiste meisje van de regio (Midden-Beemster), maar op aanraden van mijn oom, die een tijdje lang in een bowlingteam zat met Željko Petrović, heb ik die afgezegd.
    Vind ik leuk
    derksen +8854
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:50
    Voetbal boven neuken zetten
    Jij moet nog veel leren lol
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:52
    Neuken? We zouden naar een jeugdbijeenkomst van Groen Links gaan. En daarna gezellig bij haar oom en tante nog een potje scrabble.

    Ga hier maar weer iets op zeggen met lol erachter. Hoewel, een nog stompzinnigere miskleun dan je eerste wordt misschien moeilijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 19:54]
    Vind ik leuk
    derksen +8854
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:56
    Sorry als groen links en ooms en tantes er bij komen haak ik af
    Ieuw bah!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:24
    Nou heb je het gemist? Bij GroenLinks wordt er aardig geneukt
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31894
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:43
    Go tadic! Haha.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1442
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:16
    Meteen een assist;)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21530
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:46
    Komop Servie.
    Vind ik leuk
    derksen +8854
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:49
    Ahahahahhaah heel NOS denkt dat Zwitserland wint
    Uhhhh natuurlijk niet gekkies
    Eerste helft 0-0 tweede helft 1-1 of 2-1
    Zwitserland winnen van Servië natuurlijk niet!














    Dus Zwitserland zal wel winnen
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:28
    Wat doe je nog hier?






































    Irritante he zo lege vlak en dan zo een niets zeggend zinnetje
    Vind ik leuk
    derksen +8854
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:53
    Arno vermeulen pfffffffffff

    Heel gauw naar de bbc overschakelen!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 19:54]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21530
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:28
    BBC is teminste wel te pruimen..
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:01
    Eens kijken of onze nieuwe aankoop een beetje kan vlammen daar in Rusland.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21530
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:05
    Zo doe je dat!!
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:33
    Er loopt een dubbelganger rond hier op het forum...

    Overigens lekker dat onze beoogde aanwinst even een assistje geeft op dit WK, Dolberg en Huntelaar zouden maar wat blij zijn met hem op de flanken.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21530
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:50
    Ach Foebele, kansloze gasten blijven er altijd.

    Maar inderdaad, als het rond komt is het gewoon een prima aanwinst.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 21:01]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21530
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:21
    Ons product uit de jeugdopleiding, Tadic, speelt een knappe wedstrijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:29
    Nog niks zeker en minimaal nog een vleugel dr bij. Tijd dringt en overmars heeft nog niks binnen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:34
    Wat? Haha, nu al aan het trollen dat hij straks eigen jeugd genoemd wordt?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21530
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:51
    :-) kan het maar beter voor zijn ;-)
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2076
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:48
    Leuke wedstrijd, het tempo zit er goed in. Beide landen gaan er echt voor, mooi om te zien.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:09
    Arno Vermeulen had weer een ontzettend leuk verhaaal voor Van Der Vaart tijdens de uitzending.
    Vind ik leuk
    Hyena +30050
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:24
    Ehmmm VAR..?
    Vind ik leuk
    bits +5387
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:27
    HOE DAN?!@?@!
    Vind ik leuk
    Hyena +30050
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:32
    Het is echt niet te volgen. Ik had het op een hele andere wijze geïmplementeerd..
    Vind ik leuk
    bits +5387
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:40
    Nou dit ligt toch niet aan hoe je het implementeerd maar aan die halve zolen in dat hokje.
    Als je dit niet ziet.. https://twitter.com/angrypeanut4/status/1010243946386284545
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws