'Real Madrid wendt Ronaldo-miljoenen aan voor grootste ster van Kezman'

    'Real Madrid wendt Ronaldo-miljoenen aan voor grootste ster van Kezman'

    zaterdag 7 juli 2018 om 15:55

    Real Madrid overweegt een duizelingwekkend bod uit te brengen op SS Lazio-uitblinker Sergej Milinkovic Savic. Dat melden Corriere dello Sport en AS.

    Real Madrid heeft liefst 155 miljoen euro over voor Milinkovic-Savic, die een indrukwekkend seizoen achter de rug heeft in de Serie A én goed speelde op het WK. Om het eveneens geïnteresseerde Manchester United, FC Barcelona en Paris Saint-Germain af te troeven, wil Real Madrid snel zakendoen met Lazio.

    Over het transferbudget hoeft de Spaanse grootmacht zich geen zorgen te maken. De verkoop van Cristiano Ronaldo aan Juventus levert minimaal honderd miljoen euro op.

    De belangen van Milinkovic-Savic worden behartigd door Mateja Kezman. De oud-PSV'er werd volgens Corriere dello Sport en AS gespot tijdens een lunch met Lazio-voorzitter Claudio Lotito en sportief directeur Igli Tare. Milinkovic-Savic heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij fan is van Real Madrid.

    Plaats een reactie

    Rodajc +14223
    zaterdag 7 juli 2018 om 15:58
    En wie wordt dan de opvolger van Ronaldo? Lijkt me toch belangrijker dan.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:00
    Mbappé. Maar of dat bij Real is weet ik niet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:51
    Je bedoelt bij Portugal?
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 20:10
    Mbappé blijft voorlopig in parijs, het is immers zijn stad.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:04
    Als het aan mij ligt mag Hazard de opvolger zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:15
    Mateja is laatst nog in de binnenstad van Eindhoven gespot toen hij een vorkje prikte met Mark en Ernst. Het zou me niet verbazen als Lozano in de deal wordt betrokken, als opvolger van Cristiano ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:54
    Dat kun je die jongen toch echt niet aandoen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:56
    Griezmann 2.0!
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:58
    Talentvol maar ik ben bang dat hij nooit echt rust in zijn spel gaat krijgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:00
    Snel, hard werkend, koele afmaker. En ja, hij moet nog leren doseren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:04
    Dat onderscheidt hem nog van de absolute top. Snel en hardwerkend is hij zeker en fijn om in je team te hebben. Want hij is staatsgevaarlijk. Toch verwacht ik niet dat hij die stap gaat zetten.
    Je ziet het ook in dat driftige dat hij af en toe heeft.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:52
    Heeft Kezman niks leuks voor jullie?
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:54
    Als je het zo vraagt moet ik nee zeggen ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:55
    Ik zou denken dat het wel een handige connectie is.
    Oke deze jongen is misschien net te duur, maar het zal niet z'n enige zijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:00
    Connecties kunnen altijd van pas komen. En ik denk dat Kezman met genoegen terugkijkt naar zijn PSV-tijd. We zullen nog een etentje regelen. Hij kwam graag bij de Italiaan in de Dommelstraat. Wie weet?!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:02
    Dat zou ik doen. Lekker met Bommel naar de Dommelstraat
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:03
    In de plaats van een standbeeld, de Bommelstraat ja!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:05
    Schande dat het nog moet gebeuren :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:07
    Zijn mooiste PSV-jaren komen er nog aan. Maar ik kan zeggen dat het idee, voor het eerst, door een Ajax-fan is geopperd? ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:18
    Ik ben nooit te beroerd om mee te denken ;)
    Overigens geloven ze je nooit. Of het is arrogant. Dat zo'n Ajacied denkt dat we het dan alsnog wel winnen :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:23
    Gelukkig zijn er ook Ajacieden en PSV'ers die niet alleen uitdelen, maar ook kunnen incasseren en relativeren. Wel zo gezellig!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:32
    En elkaar nuttige tips geven! :p
    Vind ik leuk
    Schaar +1480
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:57
    Hazard hoop ik.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    zaterdag 7 juli 2018 om 15:59
    Wat een bedrag voor een speler die het pas 1 seizoen heeft laten zien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:01
    Het mag wat kosten tegenwoordig, maar dan heb je ook wel wat. Sterke middenvelder. En vooral een heel goed schot
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +741
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:01
    Het is toch nondeju niet te geloven man. Nog heel even en we kunnen onze Hendrix voor 150 millie verpatsen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:03
    150 miljoen roebels misschien
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +741
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:05
    Nee euro's wij accepteren geen nepgeld
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:08
    Dan geloof ik er niks van, zolang jullie Marc niet in dienst hebben
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +741
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:11
    Mijn ouders hebben mij geleerd om altijd respect te hebben voor iemands geloof, ook al vind ik iets anders.

    Respect maatje :)
    Vind ik leuk
    pietprecies +4628
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:04
    Nu misschien wel aangezien Brands spelers altijd voor een fooi weg deed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:07
    Twente kan vast wel 21 miljoen bij Real Madrid lenen,geld zat daar
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:14
    Twente is een tikkende tijdbom.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:18
    Haha niet te geloven elke topic moet je over twente beginnen. Je zult vast een zwaar leven hebben vriend !
    Vind ik leuk
    Schaar +1480
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:59
    Eigen schuld dikke bult
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:19
    Alsof Real Madrid nog niet genoeg goede middenvelders heeft. Met een Isco op de bank weet ik aan wie die Spaanse coach de voorkeur geeft. Haal van dat geld liever Icardi. Verkoop dat paard met dat knotje en Benzema en koop daar Hazard mee. Aanval is dan goed bezet, middenveld is super en verdedigt staat ook goed. Desnoods haal je nog Allison Becker.
    ×Hazard Icardi Asensio
    ×Kroos Casemiro Isco/Modric
    ×Marcelo Ramos Varane Carvajal
    ×Becker
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2971
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:27
    nog iets Miasanmia?
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 23:28
    Wat bedoel je precies Nummer Diez?
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2971
    zondag 8 juli 2018 om 15:06
    Wat noem jij allemaal op voor Real? Hazard, Icardo, Becker misschien Mbappé ook nog?
    Niet té gulzig zijn .
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 15:12
    Hazard, Icardi en Becker is voor een absolute topclub als Real Madrid prima haalbaar.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2971
    maandag 9 juli 2018 om 12:47
    Real is niet de enige topclub in Spanje hoor , miss voor u maar zeker niet voor mij , de grootste zullen ze nooit hebben bij Real als zijn ze daar al jaren stapel zot van , die blijft bij die andere grootste club
    Vind ik leuk
    Mistered +253
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:44
    Paard met dat knotje....... Zucht!
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:35
    Neymar, Savic, Allison ben je 500 miljoen kwijt 😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 7 juli 2018 om 16:35]
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:11
    En sommige noemden Kezman dom vanwege zijn gokverslaving, nou zo dom is hij toch niet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:54
    Behalve als hij straks bij de onderhandelingen gokt dat iemand anders meer wil betalen :p
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:02
    Hij zit zoiezo goed met die speler, komt wel goed.
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:29
    155 miljoen het is niet normaal meer en wij hier maar discussieren of een Lozano wel of geen 60miljoen waard is of een de.Ligt verkocht moet worden voor 50...
    Vind ik leuk
    Galacticos +1772
    zaterdag 7 juli 2018 om 18:07
    Alle transfera vanaf nu gewoon bij 100 miljoen beginnen ? Hahaha wat een belachelijke bedragen zeg!
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 22:20
    Yeah right, 155 miljoen. Geloof je het zelf?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    zaterdag 7 juli 2018 om 22:39
    Ajax schijnt ook interesse te hebben gehad.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 00:04
    De grote ster van lazio . Tegen vitesse was hij 2 maal de beste man van het veld , en stak er met kop en schouders bovenuit . Heeft de potentie een hele grote speler te worden .
    Vind ik leuk
    Verratti +1982
    zondag 8 juli 2018 om 01:44
    Goed gezien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid wendt Ronaldo-miljoenen aan voor grootste ster van Kezman'