Swansea ziet Fer eindelijk weer op trainingsveld: 'Zware maanden achter de rug'

    Swansea ziet Fer eindelijk weer op trainingsveld: 'Zware maanden achter de rug'

    donderdag 12 juli 2018 om 12:00

    Leroy Fer is na vijf maanden eindelijk terug op het trainingsveld. De middenvelder werkt bij Swansea City hard aan zijn herstel en is op de goede weg.

    Fer liep in februari van dit jaar een achillespeesblessure op in de wedstrijd tegen Leicester City. De Nederlander hoopt snel weer minuten te kunnen maken. Toch wil hij zich niet teveel focussen op een datum. "Als alles goed gaan kan ik hopelijk begin september weer wedstrijden spelen."

    "Ik heb zware maanden achter de rug, met alles wat er binnen de club is gebeurd natuurlijk", vervolgt Fer. "Maar dat ik weer op het veld sta is een stap vooruit en stemt me positief", aldus de middenvelder op de website van The Swans.

    Swansea City degradeerde vorig seizoen uit de Premier League. Fer moest het lijdzaam toezien. "Ik ben kalm en rustig gebleven en heb hard gewerkt. Dat betaalt zich nu uit. Mijn achilles voelt heel goed, ik heb nu eigenlijk geen last. Ik werk elke dag hard en het gaat met de dag beter. Ik ben blij dat ik weer op het veld sta, maar we zijn er nog niet."

    Lees ook: Ook oud-bekende Fer mogelijk in beeld bij Feyenoord als middenvelder vertrekt 

    Plaats een reactie

    donderdag 12 juli 2018 om 12:01
    K hoop voor het nederlandse voetbal dat hij naar feyenoord gaat ...
    Vind ik leuk
    Henkings +450
    donderdag 12 juli 2018 om 12:05
    Voor het Nederlands voetbal hoop ik dat ook. Als PSV supporter hoop ik echter dat PSV hem binnen weet te hengelen!! Bovenal hoop ik voor hem dat hij nu eerst vrij van blessures blijft. League One lijkt me daar niet de beste competitie voor, die spelen bijna dagelijks een duel....;)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:29
    League One?
    Vind ik leuk
    broedkip +1542
    donderdag 12 juli 2018 om 12:09
    Blijf hopen.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1125
    donderdag 12 juli 2018 om 12:15
    Volgens mij heeft PSV hem veel meer nodig dan Feyenoord.
    Vind ik leuk
    PRICE +32084
    donderdag 12 juli 2018 om 13:03
    Naar Feyenoord zou mooi zijn,sterke speler.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:06
    Tijd genoeg voor het EK
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:16
    Met Fer degradeer je sowieso dus ga gerust naar Fey of Psv toe.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 14:43
    Jij hebt er kijk op....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:45
    Joke is on you!
    Het was een geintje, maar bedankt voor het er aan herinneren dat ik niet grappig kan zijn 😔.
    En ik doelde er meer op wat donnygo hier onder mij al zegt dat hij met 3 clubs uit de BPL is gedegradeerd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 14:53]
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    donderdag 12 juli 2018 om 12:50
    Fer is een betere optie denk ik voor Feyenoord dan een Clasie. Zou alleen wel oppassen want degraderen doet hij graag lijkt het op met Norwich,QPR en Swansea heeft hij het al gedaan;)

    Lang eruit geweest dus als je hem haalt is de vraag hoe snel kan hij spelen, neem aan dat Feyenoord hem niet wil halen als hij nog 2 maand ofzo nodig heeft voor hij kan spelen.

    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 14:44
    Gewoon allebei halen. Kunnen prima samen spelen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    donderdag 12 juli 2018 om 14:51
    Als dat financieel haalbaar is zou het zeker kunnen, alleen zullen ze niet voor een paar mln komen en zullen hun salaris ook wel iets hoger liggen.

    Met van Persie, Berghuis, Clasie, Fer en Janmaat word dat niet een te grote druk op het salarishuis van Feyenoord. Dat is 1 van de oorzaken dat het ook mis ging jaren geleden.

    Niet dat ik het Feyenoord niet gun en het toe juich maar lijkt dit niet iets te veel op die periode.

    Want deze spelers zullen ook net als toen niet veel restwaarde vertegenwoordigen.

    Ajax doet het nu ook maar hebben een grotere buffer dan Feyenoord.

    (voor de duidelijkheid het is geen aanval )
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 18:32
    Ik denk niet dat Berghuis nog veel langer voor Feyenoord speelt.

    De rest is qua salaris prima te bolwerken. Dat het mis ging kwam overigens vooral door het lijk in de kast dat de GKL er zorgvuldig in weggemoffeld had.

    En natuurlijk hebben spelers als Janmaat, Fer en Clasie zeker wel een restwaarde, want ze zijn allemaal nog (lang) geen 30.

    Kijk maar naar Berghuis, die kwam ook "terug" en nu gaat ie voor 12-15 miljoen verkocht worden. Bij Ajax geldt dat straks wellicht ook voor Blind; die gaat na verloop van tijd opnieuw verkocht worden.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    donderdag 12 juli 2018 om 18:59
    Blind en Tadic halen ze als ze geluk hebben de aankoop prijs terug verdienen zul je niet meer doen als spelers 30 zijn (reken 2 jaar)

    Dat is ook bij die drie Clasie zal dan 29 zijn maar Janmaat en Fer zullen dan ook 30 zijn.

    Berghuis idd zal wel geld opbrengen is nu nog maar 26 (dacht ouder sorry ;) )

    Dat GKL was ik even vergeten, dat speelde ook nog, toch wegen drie van zulke spelers wel zwaar op een salaris huis en dacht dat Feyenoord daar nog juist wel voorzichtig in was vandaar ook het verleden erbij van mij uit.





    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:03
    Die gasten spelen tegenwoordig vrijwel allemaal tot en met hun 34e.... maar goed.... we gaan het zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:11
    Wel heel vaak geblesseerd.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10387
    donderdag 12 juli 2018 om 14:19
    Verwachtte eigenlijk wel zo'n vage zinspeling op evt. interesse van Feyenoord. Maar dat moet nog even op zich laten wachten. Of is het complete flauwekul?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 14:42
    Mooi! Eindelijk van die nare blessure af aan het komen..... hopelijk gaat het snel lukken om hem terug te halen naar onze mooie club!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:27
    Kom op Leroy, terug naar Feyenoord!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Swansea ziet Fer eindelijk weer op trainingsveld: 'Zware maanden achter de rug'