AD: Feyenoord geeft gas voor Clasie, Southampton wil meewerken aan verhuur

    AD: Feyenoord geeft gas voor Clasie, Southampton wil meewerken aan verhuur

    donderdag 12 juli 2018 om 23:04

    Feyenoord zet alles op alles om Jordy Clasie terug naar De Kuip te halen, meldt het Algemeen Dagblad donderdagavond. Technisch directeur Martin van Geel is momenteel in gesprek met Southampton, de huidige werkgever van de controlerende middenvelder.

    Feyenoord wil de 27-jarige Clasie graag huren en Southampton is volgens het AD bereid om tijdelijk afstand te doen van de geboren Haarlemmer. Clasie speelde het afgelopen seizoen al op huurbasis voor Club Brugge. De zeventienvoudig Oranje-international lijkt zich niet gelukkig te voelen in het buitenland en wil dolgraag terugkeren in Rotterdam-Zuid.

    Clasie heeft in Southampton nog een contract tot de zomer van 2020 en Feyenoord lijkt niet de financiële middelen te hebben om deze verbintenis af te kopen. Of de controleur na afloop van het seizoen 2018/2019 ook in De Kuip wil blijven spelen, is vooralsnog onduidelijk. Clasie moet bij Feyenoord de opvolger worden van zijn oude ploeggenoot Karim El Ahmadi, die in Saudi-Arabië voor Al-Ittihad gaat spelen.

    Poll

    Is Clasie de ideale opvolger van El Ahmadi?

    (8217 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +5673
    donderdag 12 juli 2018 om 23:06
    Dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op met Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:07
    Want?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:11
    Want een 27-jarige mag van de KNVB niet meedoen met de D'tjes.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:14
    Allright. Maar je mag wel blijkbaar wel een reactie van het niveau van een kleuter hier plaatsen? ;-)

    Die D-pupil zie ik ieder geval graag terugkomen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:28
    Touche, je eerste alinea Gordo
    Vind ik leuk
    Gudoeman +153
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:47
    Oké bemoei niet.... ik zit liever nu Lekkerding Turkije vakantie aan het vieren.. jullie doen maar 😌
    Vind ik leuk
    Korm +29704
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:51
    Ik ben benieuwd of hij nog een toegevoegde waarde heeft..
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 juli 2018 om 23:15
    Hahahahaha
    Hahahaha
    .



    Dat is best een leuke grap
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:29
    Klopt.
    Zo wil ik ook counteren. :-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:39
    Counteren is cool.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:43
    Als ik gordo zou ik schrijven: counteren is vet.. :-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:47
    Counteren is naast cool ook gers.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:56
    Wat is Gers???
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:57
    ;-)

    https://straatwoordenboek.nl/letter/G/gers
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:59
    Thanx, slang..
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:05
    Pardoel? Anders weet ik het ook niet..
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:19
    Is Gers de nieuwe aanvaller?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:50
    Pardoel?
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +1929
    donderdag 12 juli 2018 om 23:13
    Eens, vreselijke scouting. Daar schiet je niets mee op. Kun je net zo goed Amrabat daar neer zetten. Lekker middenveld met Clasie, Ayoub en Toornstra. Zo weet je in ieder geval zeker dat het kampioenschap van twee jaar terug een incident was net zoals AZ en Twente destijds overkwam.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:17
    Clasie, Vilhena, Toornstra. Prima. Iets meer creativiteit mag: Clasie, Vilhena, Ayoub.
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    donderdag 12 juli 2018 om 23:23
    Tapia ipv "vedette" Vilhena. Ik hoop echt dat er een club zich meld met 6 miljoen. Strik erom en wegwezen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:25
    Nah, zeker geen vedette. Gewoon een middenvelder met een ijzersterk fysiek en sinds afgelopen seizoen prikt-ie er ook een stuk of 10 in. Zie ik Tapia niet doen; laat die maar lekker als back-up van Clasie fungeren.
    Vind ik leuk
    Billekop +76
    donderdag 12 juli 2018 om 23:27
    Helemaal mee eens.. wat een overschatte speler is Vilhena. Doet me pijn om te zien dat hij met nummer 10 rondloopt
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:43
    Bijna gratis weg doen? 23 jaar, heeft zich bewezen, moet naar een subtopper in Europa, prijzen van tegenwoordig. Onder de 10 niet weg doen
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +1929
    donderdag 12 juli 2018 om 23:50
    Prima? Toornstra heeft net als Jørgensen een goed seizoen boven z’n stand geleefd. Zonder El Ahmadi en Vilhena was Feyenoord 8e geworden afgelopen jaar. Je moet er 3/4 spelers bij hebben hoor en dan niet van het kaliber 4 jaar amper gespeeld Clasie.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:55
    Mwoah. Mét een fitte Jorgensen had je meer punten gehaald. Met een fitte verdediging (i.p.v. blessures Botteghin en V.d. Heijden) had je meer punten gehad.
    En ja, met een goeie rechtsback (i.p.v. Diks) en linksbuiten (i.p.v. Boetius) had je ook meer punten gehad.

    Feyenoord was geen 8e geworden. En Clasie heeft niet 4 jaar "amper" gespeeld (zoek de feiten maar op, Google enzo, doe eens moeite).

    Met Tapia, Toornstra, Clasie, Vilhena, Ayoub en Amrabat (en Burger en Kokcu daarachter) heb je prima middenvelder. En het schijnt dat ene Van Persie ook op 10 z'n goaltjes mee pikt.

    Ja, prima dus. Verdedigend zie ik graag nog een goede rechtsback en/of centrale verdediger (Van Drongelen?).
    Vind ik leuk
    QPK1985 +118
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:33
    Met Tapia, Clasie, Vilhena, Ayoub en Amrabat noem je vijf verdedigende middenvelders. Toornsta is ook geen creatieveling dat wordt echt heel saai om naar te kijken
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:52
    Nou, Vilhena en Ayoub noem ik geen verdedigende middenvelder. Amrabat trouwens ook niet. Zowel Vilhena als Amrabat typisch allround of box to box. Ayoub wat creatiever die ook als controlerende middenvelder kan spelen.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:47
    Helemaal eens met jou, Vilhena zal vertrekken, haal daar maar Fer op en dan zit je ook goed. Rechtsback zal denk ik Janmaat worden, van Drongelen zal alleen om huur gaan dus laat daar Geertruida maar een stap maken. Met een fitte selectie waren wij afgelopen seizoen zeker dichterbij PSV en Ajax gekomen, Larsson moet het nu waar gaan maken anders zie ik hem ook mislukken
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:45
    Haal even de cijfertjes erbij want amper gespeelt? Leg uit, hoeveel is amper in jou ogen? Dan daarbij Zonder Jorgensen, die misschien minder scoort maar wel erg belangrijk was, altijd 2 man bij zich, hadden wij ook geen 3de geworden. Toornstra heeft tegen gevallen, maar dat kan niet anders na zo'n seizoen, die mag ook wel een mooie transfer maken. Jorgensen heeft absoluut niet boven zijn kunnen gepresteerd...
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6522
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:57
    Ik wilde eigenlijk niet meer reageren hier maar als iemand Clasie en Amrabat gelijk stelt dan verdien je een stoot op je smoel.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:28
    Valt de komst van Blind ook onder 'vreselijke scouting'? Als De Ligt ook vertrekt, is Blind inderdaad slechts een vervanger. Wordt Ajax niet sterker van. Net zo goed dat wanneer Ziyech vertrekt, Tadic ook maar gewoon een vervanger is.

    Maar wie zegt dat het mbt Feyenoord hierbij blijft? Ik hoor ook de naam Fer vallen. Wie-weet komt er nog een onbekend joch uit de koker vallen.
    Hoe dan ook, van het rijtje Ayoub, Fer, Clasie, Tapia, Toornstra als subersub? Word ik best blij.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:39
    Haha, grapjesmaker. Wie zegt dat dit het middenveld gaat worden? Ik zie nergens dat Vilhena verkocht gaat worden, anders komt Fer. Clasie - Tapia - Ayoub - Kokcu - Burger - Fer - Amrabat - Toornstra - van Persie… Probeer het nu nog eens
    Vind ik leuk
    Vakkie D +685
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:31
    Iedereen is hier volgens mij vergeten dat Jordy in de halve finale WK nog maar 4 jaar geleden tegen Messi sterk speelde. Daarna naar Southampton gegaan waar hij pech had dat Koeman werd ontslagen maar gewoon in 2 seizoenen 50 wedstrijden heeft gespeeld (vaak als invaller) en in het seizoen Brugge heeft hij 28 westrijden gespeeld
    Vind ik leuk
    MichPSV +4893
    donderdag 12 juli 2018 om 23:07
    Zijn ze snel van gedachten verandert net las ik hier nog dat Feyenoord geen spelers meer aan wilde trekken.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:08
    Nee hoor. Als het goed is was er net een stuk dat Feyenoord alleen nog iets zou halen voor de plek van KEA.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:53
    Voor KEA? De hoofdletter I neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:59
    Inderdaad. Ze willen Clasie inderdaad wanneer IKEA weggaat.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12478
    donderdag 12 juli 2018 om 23:07
    Lekker huren !
    Een top kabouter.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:10
    Meer dan welkom.
    Vind ik leuk
    Bert +136
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:26
    Wordt weer top,drie Ajax PSV Az
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    donderdag 12 juli 2018 om 23:24
    Rijtje Snijder, vd Vaart, Kluivert, Yoenes, Lamproe.....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:35
    Yoenes, Lamproe en Snijder? Zijn dat nieuwe talenten ofzo?
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    donderdag 12 juli 2018 om 23:36
    Geen idee, ik ken ze niet...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:37
    Ik heb ook geen idee, maar jij somt dit rijtje namen op dus dan verwacht ik dat je ze ook kent.
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    donderdag 12 juli 2018 om 23:49
    Ik heb gehoord dat er spelers zijn met namen die je zo uitspreekt en de overeenkomst hebben rond de 1,50 lang te zijn.
    Spelfout daargelaten.
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    donderdag 12 juli 2018 om 23:08
    Huren is prima,over een jaar verder kijken.
    Vind ik leuk
    Groen +539
    vrijdag 13 juli 2018 om 02:09
    Ik zou het leuk vinden als ze hem halen. Zeg ik als ajacied. Gewoon een leuke voetballer, zeker weten goed genoeg voor de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:51
    Eindelijk een realistische reactie van een Ajacied, kunnen anderen hier nog van leren
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:08
    Wat creativiteit in de ploeg kan geen kwaad. Huren maar die verloren zoon!
    Vind ik leuk
    Yuri +1061
    donderdag 12 juli 2018 om 23:09
    Dan brengt ie tenminste weer wat creativiteit op het middenveld
    Vind ik leuk
    Foebele +47883
    donderdag 12 juli 2018 om 23:12
    Goed toch, een jongen van de club die graag terug wil en nog wel een paar jaar mee kan. Wel moet hij natuurlijk kwaliteit leveren, maar volgens mij zijn zulke jongens ook wel gebrand om een goede indruk te maken, als een soort laatste kans.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:14
    Klopt, Heitinga was ook zo'n jongen.
    Vind ik leuk
    Foebele +47883
    donderdag 12 juli 2018 om 23:16
    Heitinga was een stuk ouder toen hij terug kwam, ik meen 31 en had toen al fysieke problemen en weinig spelritme.

    Appels met peren vergelijken dus. We zouden toch ook het voorbeeld Ron Vlaar kunnen noemen? Waarom altijd toch weer Ajax erbij betrekken?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:20
    Welke lul haalt die vent dan? Ze gaven een miljoen uit aan iemand die echt niet meer mee kon. Ik heb de laatste jaren mijn twijfels over de scouts van Ajax.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:21
    Geen flauw idee ;-)
    Maar Clasie kan nog wel mee bij Feyenoord/Nederlandse top.
    Vind ik leuk
    Korm +29704
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:55
    nee, clasie komt te kort voor de top
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:00
    Prima, we gaan het zien ;)

    https://youtu.be/NGd7jCcC3hc
    Vind ik leuk
    Foebele +47883
    donderdag 12 juli 2018 om 23:22
    Ze hebben geen miljoenen uitgegeven, hij kwam transfervrij en het salarisplafond zat op 1 miljoen wat ik betwijfel dat hij ook verdiende.

    Daarbij heeft hij zelf zijn contract halverwege ingeleverd en een punt achter zijn carriere gezet, dat zie ik bij Clasie toch niet gebeuren, dus ik vind de vergelijking gewoon volledig mank gaan.

    Clasie is dan wel geen absolute topper en zal denk ik ook niet veel meer in Oranje spelen, maar op zich prima om zulke jongens erbij te hebben, zeker nu een belangrijke man als El Ahmadi weg is.
    Vind ik leuk
    Foebele +47883
    donderdag 12 juli 2018 om 23:23
    PS. dat had juist weinig met scouts te maken, maar gewoon een gokje wagen in je netwerk van oud spelers.

    Huntelaar kwam ook transfervrij en plakt er nog minimaal een jaar aan vast, omdat hij juist wel een bijdrage leverde.

    Je kunt de scouts eerder aanspreken op aankopen als Cassiera en Orejuela.
    Vind ik leuk
    Korm +29704
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:56
    wat is de bijdrage van hunter geweest dan het afgelopen jaar?? ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:23
    Klopt! Een uitgerangeerd "kind van de club" terughalen is een Clasieke fout.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 23:23]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:29
    Man man, hoe lang heb je op die reactie gewacht? ;-)
    't Is inderdaad niet te hopen dat-ie terugkeert à la Van Bommel destijds.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:32
    We hadden het over Heitinga ;)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:33
    Hehehe, daar heb je me.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:52
    Een beetje de Pelle, Berghuis en Elia jongens... Niks mis mee dus, klopt
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:13
    Thuis tegen VVV en De Graafschap voorzie ik geen problemen, maar tegen Ajax of in de Europa League wordt het wel flink aanpoten voor een speler van zijn kaliber.. Zeker in combinatie met de andere middenvelders van Feyenoord kun je dan ook zomaar 80% van de wedstrijd achter de feiten aanlopen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 23:14]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:18
    Nah, laat Ajax maar komen:

    https://www.youtube.com/watch?v=6eMQZZcqXsU&t=239s
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8088
    donderdag 12 juli 2018 om 23:18
    Ik zie thuis tegen Feyenoord ook geen problemen...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:21
    :-)
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:58
    Wij ook niet, zijn leuke 'oefenduels' ;-)
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8088
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:11
    Toch weer mooi, feyenoord op bezoek in een volle vijverberg! Zin in!
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:43
    Snap ik, ben zelf niet onbekend met de Graafschap (altijd mooie club gevonden en heb contact met wat supporters)
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:54
    In Europa is daar niks mis mee, dat doen de meeste clubs uit Nederland, in Nederland kan hij nog perfect mee, ligt eraan wie er gaan spelen natuurlijk en of Vilhena nog weggaat
    Vind ik leuk
    Foebele +47883
    donderdag 12 juli 2018 om 23:13
    Kan nu trouwens al niet wachten op de knuffel columns van van Hanegem, mooi om te zien hoe die man zo trots is op Clasie.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:16
    Inderdaad, net zoals Jan Lammers met Max. Hij kan niets fout doen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:19
    Of Sjaak Swart met John Heitinga.

    Als je de situatie Van Hanegem-Clasie een beetje kent, vergelijk je dat niet met Lammers-Verstappen.
    Vind ik leuk
    Foebele +47883
    donderdag 12 juli 2018 om 23:19
    Ja, vind ik wel mooi, onvoorwaardelijke steun van de oudere generatie. Hou ik wel van, als een soort opa's ontfermen ze zich over die jonge ventjes.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:25
    Mits ze één op één maar wel kritiek kunnen geven.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:37
    Max of Clasie lekkere vergelijking ook.Max is toch ook subliem?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:16
    Ik wil Amrabat eens een lange reeks wedstrijden aan het werk zien. Hij geeft de ploeg veel energie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 10:37]
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:01
    Die moet zich in de basis zien te vechten mits Clasie EN Fer komen. Anders kan het nog wel eens Tapia - Clasie - Amrabat worden
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:18
    Clasie is altijd welkom. Nu Vilhena nig zien te verkopen en daar Fer voor halen.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6122
    donderdag 12 juli 2018 om 23:18
    Wat moeten ze met Clasie 😑
    Vind ik leuk
    fr1963 +1984
    donderdag 12 juli 2018 om 23:28
    Voor de breedte.
    Hoewel ik Tapia meer kwaliteiten toedicht en hem op 10 zou zetten. Clasie met Vilhena, Amrabat en Toornstra knokken om een plekkie.
    Vind ik leuk
    AVDV +50
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:33
    Tapia op 10?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:25
    Clasie gaat weer helemaal opleven in De Kuip, het is nu eenmaal geweldige clubvoetballer. Ik spreek al de negatievelingen aan het eind van het seizoen wel.
    Vind ik leuk
    Bert +136
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:24
    Top drie Ajax PSV Az net als dit jaar
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:02
    Lever jij je bol maar in want hij kijkt niet in de toekomst, staat alleen 1 jaar verleden op
    Vind ik leuk
    yuuup +8616
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:26
    Denk ik ook. In tegenstelling tot Boëtius Heeft Clasie denk wel het karakter om zich weer helemaal terug te vechten naar zijn oude niveau. Vertrouwde omgeving kan wonderen doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:26
    Dat wil dus zeggen dat Southampton er toch iets in ziet. Ben zo benieuwd wat .....
    Lekker halen hoor Feyenoord, doe maar gewoon
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:57
    Dat wil zeggen dat Southampton geld wil vangen voor Clasie. Iets wat Feyenoord op dit moment te kort heeft voor Clasie.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:27
    Heb hem een tijd niet zien voetballen, als die het niveau nog heeft als zijn eerste periode bij feyenoord is het gewoon prima om hem erbij te hebben. Wat meer creativiteit op het middenveld.
    Vind ik leuk
    Bert +136
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:23
    Op het derde in België
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    donderdag 12 juli 2018 om 23:28
    Dat is voor Feyenoord ideaal, om hem te huren..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22083
    donderdag 12 juli 2018 om 23:30
    Benieuwd of na Clasie ook Janmaat en Fer volgen. Dan kan Feyenoord nog eens verrassen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3321
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:00
    Nou nee, daar is veel meer voor nodig! Jij denkt toch niet dat ze hiermee Ajax en PSV een voet dwars gaan zetten? Of je moet een derde plek een stunt noemen..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22083
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:36
    Wellicht. Ik vond de selecties van PSV en Ajax in het seizoen dat Feyenoord kampioen werd ook veel sterker dan Feyenoord. Routine kan het verschil maken. Al heeft Ajax zicht tot nu toe wel echt versterkt. PSV zal nog de nodige spelers verliezen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7239
    donderdag 12 juli 2018 om 23:33
    Niets voor Feijenoord zo'n jonge speler, is nog niet eens 30.........
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5725
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:09
    Bij Feyenoord alleen 30+ als je een meerwaarde bent, niet zoals een Heitinga ;). Die fout is ooit gemaakt met de komst van o.a. Makaay, Hofland, De Cler. Het heeft lang geduurd om die fout te boven te komen.
    Vind ik leuk
    NvC +1422
    donderdag 12 juli 2018 om 23:38
    Leuk middenveld heeft Feyenoord dan. Clasie, Ayoub en Vilhena. Prima 👌
    Vind ik leuk
    Bocajuun +114
    donderdag 12 juli 2018 om 23:39
    Hier gaat feyenoord niet beter van worden... word plek 4 a5 aankomend seizoen
    Vind ik leuk
    Bert +136
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:22
    Top drie is al en zal blijven Ajax-PSV -Az
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:52
    Mag je van dromen, AZ is niet structureel. Wel leuk grapje trouwens
    Vind ik leuk
    iceman +1548
    donderdag 12 juli 2018 om 23:51
    Best triest als je een speler die je 3 seizoenen geleden verkocht hebt wilt terug huren. Waar is de ambitie, waar is de scouting?
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5725
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:12
    Toen geld gepakt, nu huren, heb je nog steeds miljoenen gepakt. De scouting heeft net een reisje Colombia gemaakt, die moeten weer een jaar bijkomen van de reis...
    Vind ik leuk
    Bert +136
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:21
    Ja ze gaan weg en zeggen ja ik heb ambitie,gaan af als een gieter komen zelfs in België niet verder dan het derde elftal,gaan terug naar Feijenoord JA IK HEB AMBITIE
    Vind ik leuk
    AVDV +50
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:35
    Wat had jij gedaan?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:53
    Zou mooi zijn hem weer in de eredivisie te zien
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:56
    Clasie is voor de eredivisie een prima speler
    Vind ik leuk
    14forever +7918
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:09
    Clasie heeft geen toegevoegde waarde.voor Fey. Erg overschatte speler.
    Vind ik leuk
    Bert +136
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:17
    Voor de top drie (Ajax-PSV -Az )absoluut ongeschikt,maar voor Feyenoord ja ik weet het niet,vind hem eigenlijk wel waardeloos veel te licht.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:55
    Nog weer zo’n grapje, AZ structureel top 3, zien na 1 seizoentje 3de worden
    Vind ik leuk
    Bert +136
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:38
    Feijenoord 1x kampioen in 18! Jaar,en voor de rest mee hobbelen.dat heeft Az ook gedaan,sorry ik vind Feijenoord alleen maar achteruit gaan,nu willen ze weer clasie komt bij Brugge niet eens in het derde,zwijgen van in Engeland
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:42
    In die 18 jaar, EL winnaar, beker winnaar, Johan Cruijf schaal winnaar. Afgelopen 3 jaar 4 prijzen, wat deed AZ ook alweer? Haal even de cijfers van Southampton en Brugge erbij voor je weer wat roept want in het derde? Als je wil provoceren ben je goed bezig. Hint: ik heb de cijfers al hier geplaatst! Bert, je zal met iets beters moeten komen dan een hoop gebakken lucht
    Vind ik leuk
    Bert +136
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:46
    Wat zegt het verleden we leven nu,dan zou Ajax volgens jou want die hebben ja veeeeeeeeel en veeeeeeeel meer prijzen gewonnen dan Rotterdam,dan is Ajax dus veeeeeeele en veeeeele malen beter.dat bedoel je toch.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:49
    Haha wie heeft het nu over het verleden om een vergelijking te maken? 'Feijenoord 1x kampioen in 18! Jaar'. Dan maak ik die ook en dan zo'n reactie? Stop de drugs man. Ajax heeft veel meer prijzen gewonnen en is ook vaker de betere in de onderlinge duels, maar moet ik dan nu net zoals jij beginnen met 'Feyenoord is beter want afgelopen 4 jaar heeft Ajax niks gewonnen, Feyenoord 4 prijzen'? Je spreekt niet alleen jezelf tegen, je maakt jezelf belachelijk
    Vind ik leuk
    noblesse +804
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:50
    Laat die van geel eens gaan kijken op de amateurvelden
    rond Rotterdam,dan vindt hij meerdere spelers,die meer kunnen
    dan clasie.
    Tuurlijk wil Southampton deze jongen graag kwijt,want bij
    Brugge kwam hij ook niet aan de bak.
    Onbegrijpelijk wat ze in deze jongen zien.
    Jaren niet gespeeld,en wel goed genoeg voor van Geel.
    Complete waanzin.
    Vind ik leuk
    Lexx!oo +1
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:56
    Wat me opvalt bij alle commentaren... zodra er een Ajaxied wordt teruggehaald (Blind) loopt iedereen de polonaise en is Marc Netto ineens goed bezig. Wanneer van Geel hetzelfde doet met Clasie deugt er ineens niks van de scouting van Feyenoord....
    Vind ik leuk
    Het Brein +3321
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:03
    Simpel: Blind is een klasse beter dan Clasie. Blind zat op de bank bij United, maar Clasie bij Club Brugge...Blind heeft daarbij ook veel meer interlands en Europese duels gespeeld...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:15
    We gaan het zien ;)
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:34
    2 verschillende spelers, kan je nooit vergelijken, verdediger tegenover een middenvelder. Voordeel van Blind is dat hij op meerdere plekken kan spelen anders was hij nooit aan dit aantal interlands gekomen want ook in interlands zag je dat hij te kort komt, linksback kan nog. Voor de rest een hoop onzin wat je zegt, Clasie heeft aardig wat wedstrijden gespeeld. 25, 24 en 49 voor Southampton, 25 voor Brugge waar hij zich eerst in de basis moest knokken
    Vind ik leuk
    AVDV +50
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:37
    Je doet je naam eer aan!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:01
    Denk dat je minder selectief moet gaan lezen, of misschien zelfs gaan lezen.
    Vind ik leuk
    AVDV +50
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:38
    Zeg, waarom heb jij geen bijpassende profielplaatje?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:38
    Eh....waarom zou ik dat moeten doen?
    Vind ik leuk
    AVDV +50
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:58
    1 + 1 = 2

    Maar ik zeg niet dat je moet.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2789
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:57
    Wat een grap.
    Vormer bleef achter hem in Rotterdam, wordt verhuurd aan Brugge en wie wordt er speler van het jaar in België.
    Nee als Feyenoord wil bijblijven zullen ze echt met andere spelers moeten komen.
    Zo gaat het wederom tussen PSV en AJAX.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:31
    Vormer heeft echt de pech gehad toen een sterk middenveld voor zich te hebben... Daarom heeft hij het nooit gered en kwam ook erg traag over
    Vind ik leuk
    Het Brein +3321
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:58
    Zonder enige gekheid he...maar die Van Geel is te simpel voor worden! Kijk, ik zou alles op alles zetten om Ryan Thomas naar De Kuip te halen! Mijn tweede keuze zou wellicht zelfs Monteiro zijn van Heracles...maar nee, Van Geel met zijn super netwerk komt bij een bankzitter van Club Brugge uit!...wat een verschrikkelijk slechte TD is dit zeg! Hij zorgt er alleen maar voor dat Feyenoord om de derde plek moet strijden met AZ, Vitesse en Utrecht en aan uitgaande transfers nooit veel over houdt met deze 'bord-op-schoot-scouting! Van Geel zorgt er alleen maar voor dat de kloof met de top wordt vergroot...
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:30
    Want Ryan Thomas heeft zich waar bewezen? Groter risico dan een huur speler, die loopt dan een Kokcu en bewezen spelers in de weg, Monteiro precies hetzelfde. Dat verhaaltje over strijden om plek 3, dat vertelden de meesten ook voor Feyenoord kampioen werd, 22 punten achterstand, redden ze nooit met deze selectie, plek 3 bla dit bla dat
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 02:32
    Met Amrabat,Tapia & El Bouchataoui heeft Feyenoord toch al genoeg opties voor die positie?

    Lijkt me echt kapitaalvernietiging als je nog één soortgelijke type gaat halen, vooral bij huur.

    Een CV, Rechtsback of creatieve middenvelder lijkt me eerder een must.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:29
    3 spelers waarvan 1 jeugdspeler die het nog waar moet maken. Bij een blessure of schorsing ben je meteen de l*l. Clasie erbij voor KEA, Fer voor Vilhena en je kan die jonge gasten rustig brengen want er komen nog genoeg wedstrijden aan. CV is nodig? Staan er genoeg en door de blessures vorig jaar heeft GIO telkens met een andere samenstelling gespeelt, rechtsback zal Janmaat worden en creatieve middenvelder heb je, als je toch over jeugd mag praten, Kokcu, eventueel van Persie, Ayoub, Toornstra, Larsson (die daar prima uit de voeten kan)
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:50
    Huur.... een club als Feyenoord gaat niet vooruit onder van geel
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:16
    Nee, want Guidetti en Pelle waren ook ooit gehuurd...
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:25
    Berghuis, was ook eerst gehuurd
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:26
    Wat een stelletje na-praters hier, niemand komt met feiten...
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:05
    Gaap martin gaap. Ga verdomme eens scouten.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:56
    Heeft hij gedaan, sluit niet uit dat er meer onbekende spelers worden gescout op dit moment maar hij grijpt wel snel terug naar oude bekenden. Hoeft niet erg te zijn, maar eerst zien wat er komt en dan geloven
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:13
    Geldverspilling!
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:34
    Huren is veilig en klikt het niet meer zit je niet aan Clasie vast. Hij zal imo nog steeds een aanwinst zijn, net als Janmaat en Fer
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:40
    Geweldig al die reacties hier. Te licht, speelt bijna niet, bij Brugge niet belangrijk. Als wij allemaal 1 ding weten is dat Clasie buiten Feyenoord gewoon ongelukkig is geweest, bij Feyenoord 1 van de beste middenvelders van de Eredivisie was en nu ook met meer ervaring terug komt. Dan het wijzen naar ‘speelt daar niet, kan daar niks van’, Pelle, Elia en Berghuis zijn prachtige voorbeelden dat dit geen f#ck uitmaakt en dan komt daar nog bij dat Clasie een kind van de club is die koste wat t kost terug wil dus de motivatie goed is. Goede optie dus
    Vind ik leuk
    Hakbal +720
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:56
    Middelmatige voetballer. Wordt feyenooit kampioen mee
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1513
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:52
    Droomtransfer...
    Vind ik leuk
    De Duif +117
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:05
    Wie grijpt erin bij Feyenoord??
    Wat een stel imbicielen, van Geel en co.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    AD: Feyenoord geeft gas voor Clasie, Southampton wil meewerken aan verhuur