AD: Feyenoord geeft gas voor Clasie, Southampton wil meewerken aan verhuur

    AD: Feyenoord geeft gas voor Clasie, Southampton wil meewerken aan verhuur

    donderdag 12 juli 2018 om 23:04

    Feyenoord zet alles op alles om Jordy Clasie terug naar De Kuip te halen, meldt het Algemeen Dagblad donderdagavond. Technisch directeur Martin van Geel is momenteel in gesprek met Southampton, de huidige werkgever van de controlerende middenvelder.

    Feyenoord wil de 27-jarige Clasie graag huren en Southampton is volgens het AD bereid om tijdelijk afstand te doen van de geboren Haarlemmer. Clasie speelde het afgelopen seizoen al op huurbasis voor Club Brugge. De zeventienvoudig Oranje-international lijkt zich niet gelukkig te voelen in het buitenland en wil dolgraag terugkeren in Rotterdam-Zuid.

    Clasie heeft in Southampton nog een contract tot de zomer van 2020 en Feyenoord lijkt niet de financiële middelen te hebben om deze verbintenis af te kopen. Of de controleur na afloop van het seizoen 2018/2019 ook in De Kuip wil blijven spelen, is vooralsnog onduidelijk. Clasie moet bij Feyenoord de opvolger worden van zijn oude ploeggenoot Karim El Ahmadi, die in Saudi-Arabië voor Al-Ittihad gaat spelen.

    Poll

    Is Clasie de ideale opvolger van El Ahmadi?

    (18197 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9471
    donderdag 12 juli 2018 om 23:06
    Dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op met Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:07
    Want?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:11
    Want een 27-jarige mag van de KNVB niet meedoen met de D'tjes.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:14
    Allright. Maar je mag wel blijkbaar wel een reactie van het niveau van een kleuter hier plaatsen? ;-)

    Die D-pupil zie ik ieder geval graag terugkomen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    donderdag 12 juli 2018 om 23:28
    Touche, je eerste alinea Gordo
    Vind ik leuk
    Gudoeman +292
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:47
    Oké bemoei niet.... ik zit liever nu Lekkerding Turkije vakantie aan het vieren.. jullie doen maar 😌
    Vind ik leuk
    Korm +36569
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:51
    Ik ben benieuwd of hij nog een toegevoegde waarde heeft..
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 12 juli 2018 om 23:15
    Hahahahaha
    Hahahaha
    .



    Dat is best een leuke grap
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    donderdag 12 juli 2018 om 23:29
    Klopt.
    Zo wil ik ook counteren. :-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:39
    Counteren is cool.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    donderdag 12 juli 2018 om 23:43
    Als ik gordo zou ik schrijven: counteren is vet.. :-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:47
    Counteren is naast cool ook gers.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    donderdag 12 juli 2018 om 23:56
    Wat is Gers???
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:57
    ;-)

    https://straatwoordenboek.nl/letter/G/gers
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    donderdag 12 juli 2018 om 23:59
    Thanx, slang..
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:05
    Pardoel? Anders weet ik het ook niet..
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:19
    Is Gers de nieuwe aanvaller?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21454
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:50
    Pardoel?
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2053
    donderdag 12 juli 2018 om 23:13
    Eens, vreselijke scouting. Daar schiet je niets mee op. Kun je net zo goed Amrabat daar neer zetten. Lekker middenveld met Clasie, Ayoub en Toornstra. Zo weet je in ieder geval zeker dat het kampioenschap van twee jaar terug een incident was net zoals AZ en Twente destijds overkwam.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:17
    Clasie, Vilhena, Toornstra. Prima. Iets meer creativiteit mag: Clasie, Vilhena, Ayoub.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3086
    donderdag 12 juli 2018 om 23:23
    Tapia ipv "vedette" Vilhena. Ik hoop echt dat er een club zich meld met 6 miljoen. Strik erom en wegwezen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:25
    Nah, zeker geen vedette. Gewoon een middenvelder met een ijzersterk fysiek en sinds afgelopen seizoen prikt-ie er ook een stuk of 10 in. Zie ik Tapia niet doen; laat die maar lekker als back-up van Clasie fungeren.
    Vind ik leuk
    Billekop +78
    donderdag 12 juli 2018 om 23:27
    Helemaal mee eens.. wat een overschatte speler is Vilhena. Doet me pijn om te zien dat hij met nummer 10 rondloopt
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:43
    Bijna gratis weg doen? 23 jaar, heeft zich bewezen, moet naar een subtopper in Europa, prijzen van tegenwoordig. Onder de 10 niet weg doen
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2053
    donderdag 12 juli 2018 om 23:50
    Prima? Toornstra heeft net als Jørgensen een goed seizoen boven z’n stand geleefd. Zonder El Ahmadi en Vilhena was Feyenoord 8e geworden afgelopen jaar. Je moet er 3/4 spelers bij hebben hoor en dan niet van het kaliber 4 jaar amper gespeeld Clasie.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:55
    Mwoah. Mét een fitte Jorgensen had je meer punten gehaald. Met een fitte verdediging (i.p.v. blessures Botteghin en V.d. Heijden) had je meer punten gehad.
    En ja, met een goeie rechtsback (i.p.v. Diks) en linksbuiten (i.p.v. Boetius) had je ook meer punten gehad.

    Feyenoord was geen 8e geworden. En Clasie heeft niet 4 jaar "amper" gespeeld (zoek de feiten maar op, Google enzo, doe eens moeite).

    Met Tapia, Toornstra, Clasie, Vilhena, Ayoub en Amrabat (en Burger en Kokcu daarachter) heb je prima middenvelder. En het schijnt dat ene Van Persie ook op 10 z'n goaltjes mee pikt.

    Ja, prima dus. Verdedigend zie ik graag nog een goede rechtsback en/of centrale verdediger (Van Drongelen?).
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:47
    Helemaal eens met jou, Vilhena zal vertrekken, haal daar maar Fer op en dan zit je ook goed. Rechtsback zal denk ik Janmaat worden, van Drongelen zal alleen om huur gaan dus laat daar Geertruida maar een stap maken. Met een fitte selectie waren wij afgelopen seizoen zeker dichterbij PSV en Ajax gekomen, Larsson moet het nu waar gaan maken anders zie ik hem ook mislukken
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:45
    Haal even de cijfertjes erbij want amper gespeelt? Leg uit, hoeveel is amper in jou ogen? Dan daarbij Zonder Jorgensen, die misschien minder scoort maar wel erg belangrijk was, altijd 2 man bij zich, hadden wij ook geen 3de geworden. Toornstra heeft tegen gevallen, maar dat kan niet anders na zo'n seizoen, die mag ook wel een mooie transfer maken. Jorgensen heeft absoluut niet boven zijn kunnen gepresteerd...
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7419
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:57
    Ik wilde eigenlijk niet meer reageren hier maar als iemand Clasie en Amrabat gelijk stelt dan verdien je een stoot op je smoel.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12331
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:28
    Valt de komst van Blind ook onder 'vreselijke scouting'? Als De Ligt ook vertrekt, is Blind inderdaad slechts een vervanger. Wordt Ajax niet sterker van. Net zo goed dat wanneer Ziyech vertrekt, Tadic ook maar gewoon een vervanger is.

    Maar wie zegt dat het mbt Feyenoord hierbij blijft? Ik hoor ook de naam Fer vallen. Wie-weet komt er nog een onbekend joch uit de koker vallen.
    Hoe dan ook, van het rijtje Ayoub, Fer, Clasie, Tapia, Toornstra als subersub? Word ik best blij.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:39
    Haha, grapjesmaker. Wie zegt dat dit het middenveld gaat worden? Ik zie nergens dat Vilhena verkocht gaat worden, anders komt Fer. Clasie - Tapia - Ayoub - Kokcu - Burger - Fer - Amrabat - Toornstra - van Persie… Probeer het nu nog eens
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2607
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:31
    Iedereen is hier volgens mij vergeten dat Jordy in de halve finale WK nog maar 4 jaar geleden tegen Messi sterk speelde. Daarna naar Southampton gegaan waar hij pech had dat Koeman werd ontslagen maar gewoon in 2 seizoenen 50 wedstrijden heeft gespeeld (vaak als invaller) en in het seizoen Brugge heeft hij 28 westrijden gespeeld
    Vind ik leuk
    MichPSV +8759
    donderdag 12 juli 2018 om 23:07
    Zijn ze snel van gedachten verandert net las ik hier nog dat Feyenoord geen spelers meer aan wilde trekken.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:08
    Nee hoor. Als het goed is was er net een stuk dat Feyenoord alleen nog iets zou halen voor de plek van KEA.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:53
    Voor KEA? De hoofdletter I neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:59
    Inderdaad. Ze willen Clasie inderdaad wanneer IKEA weggaat.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14704
    donderdag 12 juli 2018 om 23:07
    Lekker huren !
    Een top kabouter.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:10
    Meer dan welkom.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3086
    donderdag 12 juli 2018 om 23:24
    Rijtje Snijder, vd Vaart, Kluivert, Yoenes, Lamproe.....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:35
    Yoenes, Lamproe en Snijder? Zijn dat nieuwe talenten ofzo?
    Vind ik leuk
    fr1963 +3086
    donderdag 12 juli 2018 om 23:36
    Geen idee, ik ken ze niet...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:37
    Ik heb ook geen idee, maar jij somt dit rijtje namen op dus dan verwacht ik dat je ze ook kent.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3086
    donderdag 12 juli 2018 om 23:49
    Ik heb gehoord dat er spelers zijn met namen die je zo uitspreekt en de overeenkomst hebben rond de 1,50 lang te zijn.
    Spelfout daargelaten.
    Vind ik leuk
    Yuri +3673
    donderdag 12 juli 2018 om 23:09
    Dan brengt ie tenminste weer wat creativiteit op het middenveld
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    donderdag 12 juli 2018 om 23:12
    Goed toch, een jongen van de club die graag terug wil en nog wel een paar jaar mee kan. Wel moet hij natuurlijk kwaliteit leveren, maar volgens mij zijn zulke jongens ook wel gebrand om een goede indruk te maken, als een soort laatste kans.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:52
    Een beetje de Pelle, Berghuis en Elia jongens... Niks mis mee dus, klopt
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:13
    Thuis tegen VVV en De Graafschap voorzie ik geen problemen, maar tegen Ajax of in de Europa League wordt het wel flink aanpoten voor een speler van zijn kaliber.. Zeker in combinatie met de andere middenvelders van Feyenoord kun je dan ook zomaar 80% van de wedstrijd achter de feiten aanlopen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 23:14]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:18
    Nah, laat Ajax maar komen:

    https://www.youtube.com/watch?v=6eMQZZcqXsU&t=239s
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9144
    donderdag 12 juli 2018 om 23:18
    Ik zie thuis tegen Feyenoord ook geen problemen...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    donderdag 12 juli 2018 om 23:21
    :-)
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:58
    Wij ook niet, zijn leuke 'oefenduels' ;-)
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9144
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:11
    Toch weer mooi, feyenoord op bezoek in een volle vijverberg! Zin in!
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:43
    Snap ik, ben zelf niet onbekend met de Graafschap (altijd mooie club gevonden en heb contact met wat supporters)
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:54
    In Europa is daar niks mis mee, dat doen de meeste clubs uit Nederland, in Nederland kan hij nog perfect mee, ligt eraan wie er gaan spelen natuurlijk en of Vilhena nog weggaat
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    donderdag 12 juli 2018 om 23:13
    Kan nu trouwens al niet wachten op de knuffel columns van van Hanegem, mooi om te zien hoe die man zo trots is op Clasie.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:16
    Ik wil Amrabat eens een lange reeks wedstrijden aan het werk zien. Hij geeft de ploeg veel energie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 10:37]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:01
    Die moet zich in de basis zien te vechten mits Clasie EN Fer komen. Anders kan het nog wel eens Tapia - Clasie - Amrabat worden
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:18
    Clasie is altijd welkom. Nu Vilhena nig zien te verkopen en daar Fer voor halen.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6606
    donderdag 12 juli 2018 om 23:18
    Wat moeten ze met Clasie 😑
    Vind ik leuk
    fr1963 +3086
    donderdag 12 juli 2018 om 23:28
    Voor de breedte.
    Hoewel ik Tapia meer kwaliteiten toedicht en hem op 10 zou zetten. Clasie met Vilhena, Amrabat en Toornstra knokken om een plekkie.
    Vind ik leuk
    AVDV +704
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:33
    Tapia op 10?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:25
    Clasie gaat weer helemaal opleven in De Kuip, het is nu eenmaal geweldige clubvoetballer. Ik spreek al de negatievelingen aan het eind van het seizoen wel.
    Vind ik leuk
    yuuup +9497
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:26
    Denk ik ook. In tegenstelling tot Boëtius Heeft Clasie denk wel het karakter om zich weer helemaal terug te vechten naar zijn oude niveau. Vertrouwde omgeving kan wonderen doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:26
    Dat wil dus zeggen dat Southampton er toch iets in ziet. Ben zo benieuwd wat .....
    Lekker halen hoor Feyenoord, doe maar gewoon
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3127
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:57
    Dat wil zeggen dat Southampton geld wil vangen voor Clasie. Iets wat Feyenoord op dit moment te kort heeft voor Clasie.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:27
    Heb hem een tijd niet zien voetballen, als die het niveau nog heeft als zijn eerste periode bij feyenoord is het gewoon prima om hem erbij te hebben. Wat meer creativiteit op het middenveld.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2482
    donderdag 12 juli 2018 om 23:28
    Dat is voor Feyenoord ideaal, om hem te huren..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26433
    donderdag 12 juli 2018 om 23:30
    Benieuwd of na Clasie ook Janmaat en Fer volgen. Dan kan Feyenoord nog eens verrassen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4120
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:00
    Nou nee, daar is veel meer voor nodig! Jij denkt toch niet dat ze hiermee Ajax en PSV een voet dwars gaan zetten? Of je moet een derde plek een stunt noemen..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26433
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:36
    Wellicht. Ik vond de selecties van PSV en Ajax in het seizoen dat Feyenoord kampioen werd ook veel sterker dan Feyenoord. Routine kan het verschil maken. Al heeft Ajax zicht tot nu toe wel echt versterkt. PSV zal nog de nodige spelers verliezen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    donderdag 12 juli 2018 om 23:33
    Niets voor Feijenoord zo'n jonge speler, is nog niet eens 30.........
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5927
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:09
    Bij Feyenoord alleen 30+ als je een meerwaarde bent, niet zoals een Heitinga ;). Die fout is ooit gemaakt met de komst van o.a. Makaay, Hofland, De Cler. Het heeft lang geduurd om die fout te boven te komen.
    Vind ik leuk
    NvC +4235
    donderdag 12 juli 2018 om 23:38
    Leuk middenveld heeft Feyenoord dan. Clasie, Ayoub en Vilhena. Prima 👌
    Vind ik leuk
    Bocajuun +500
    donderdag 12 juli 2018 om 23:39
    Hier gaat feyenoord niet beter van worden... word plek 4 a5 aankomend seizoen
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1925
    donderdag 12 juli 2018 om 23:53
    Zou mooi zijn hem weer in de eredivisie te zien
    Vind ik leuk
    14forever +8574
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:09
    Clasie heeft geen toegevoegde waarde.voor Fey. Erg overschatte speler.
    Vind ik leuk
    noblesse +816
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:50
    Laat die van geel eens gaan kijken op de amateurvelden
    rond Rotterdam,dan vindt hij meerdere spelers,die meer kunnen
    dan clasie.
    Tuurlijk wil Southampton deze jongen graag kwijt,want bij
    Brugge kwam hij ook niet aan de bak.
    Onbegrijpelijk wat ze in deze jongen zien.
    Jaren niet gespeeld,en wel goed genoeg voor van Geel.
    Complete waanzin.
    Vind ik leuk
    Lexx!oo +1
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:56
    Wat me opvalt bij alle commentaren... zodra er een Ajaxied wordt teruggehaald (Blind) loopt iedereen de polonaise en is Marc Netto ineens goed bezig. Wanneer van Geel hetzelfde doet met Clasie deugt er ineens niks van de scouting van Feyenoord....
    Vind ik leuk
    Het Brein +4120
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:03
    Simpel: Blind is een klasse beter dan Clasie. Blind zat op de bank bij United, maar Clasie bij Club Brugge...Blind heeft daarbij ook veel meer interlands en Europese duels gespeeld...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:15
    We gaan het zien ;)
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:34
    2 verschillende spelers, kan je nooit vergelijken, verdediger tegenover een middenvelder. Voordeel van Blind is dat hij op meerdere plekken kan spelen anders was hij nooit aan dit aantal interlands gekomen want ook in interlands zag je dat hij te kort komt, linksback kan nog. Voor de rest een hoop onzin wat je zegt, Clasie heeft aardig wat wedstrijden gespeeld. 25, 24 en 49 voor Southampton, 25 voor Brugge waar hij zich eerst in de basis moest knokken
    Vind ik leuk
    AVDV +704
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:37
    Je doet je naam eer aan!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21454
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:01
    Denk dat je minder selectief moet gaan lezen, of misschien zelfs gaan lezen.
    Vind ik leuk
    AVDV +704
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:38
    Zeg, waarom heb jij geen bijpassende profielplaatje?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21454
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:38
    Eh....waarom zou ik dat moeten doen?
    Vind ik leuk
    AVDV +704
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:58
    1 + 1 = 2

    Maar ik zeg niet dat je moet.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3265
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:57
    Wat een grap.
    Vormer bleef achter hem in Rotterdam, wordt verhuurd aan Brugge en wie wordt er speler van het jaar in België.
    Nee als Feyenoord wil bijblijven zullen ze echt met andere spelers moeten komen.
    Zo gaat het wederom tussen PSV en AJAX.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:31
    Vormer heeft echt de pech gehad toen een sterk middenveld voor zich te hebben... Daarom heeft hij het nooit gered en kwam ook erg traag over
    Vind ik leuk
    Het Brein +4120
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:58
    Zonder enige gekheid he...maar die Van Geel is te simpel voor worden! Kijk, ik zou alles op alles zetten om Ryan Thomas naar De Kuip te halen! Mijn tweede keuze zou wellicht zelfs Monteiro zijn van Heracles...maar nee, Van Geel met zijn super netwerk komt bij een bankzitter van Club Brugge uit!...wat een verschrikkelijk slechte TD is dit zeg! Hij zorgt er alleen maar voor dat Feyenoord om de derde plek moet strijden met AZ, Vitesse en Utrecht en aan uitgaande transfers nooit veel over houdt met deze 'bord-op-schoot-scouting! Van Geel zorgt er alleen maar voor dat de kloof met de top wordt vergroot...
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:30
    Want Ryan Thomas heeft zich waar bewezen? Groter risico dan een huur speler, die loopt dan een Kokcu en bewezen spelers in de weg, Monteiro precies hetzelfde. Dat verhaaltje over strijden om plek 3, dat vertelden de meesten ook voor Feyenoord kampioen werd, 22 punten achterstand, redden ze nooit met deze selectie, plek 3 bla dit bla dat
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 02:32
    Met Amrabat,Tapia & El Bouchataoui heeft Feyenoord toch al genoeg opties voor die positie?

    Lijkt me echt kapitaalvernietiging als je nog één soortgelijke type gaat halen, vooral bij huur.

    Een CV, Rechtsback of creatieve middenvelder lijkt me eerder een must.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:29
    3 spelers waarvan 1 jeugdspeler die het nog waar moet maken. Bij een blessure of schorsing ben je meteen de l*l. Clasie erbij voor KEA, Fer voor Vilhena en je kan die jonge gasten rustig brengen want er komen nog genoeg wedstrijden aan. CV is nodig? Staan er genoeg en door de blessures vorig jaar heeft GIO telkens met een andere samenstelling gespeelt, rechtsback zal Janmaat worden en creatieve middenvelder heb je, als je toch over jeugd mag praten, Kokcu, eventueel van Persie, Ayoub, Toornstra, Larsson (die daar prima uit de voeten kan)
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:50
    Huur.... een club als Feyenoord gaat niet vooruit onder van geel
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:16
    Nee, want Guidetti en Pelle waren ook ooit gehuurd...
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:25
    Berghuis, was ook eerst gehuurd
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:26
    Wat een stelletje na-praters hier, niemand komt met feiten...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:05
    Gaap martin gaap. Ga verdomme eens scouten.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:56
    Heeft hij gedaan, sluit niet uit dat er meer onbekende spelers worden gescout op dit moment maar hij grijpt wel snel terug naar oude bekenden. Hoeft niet erg te zijn, maar eerst zien wat er komt en dan geloven
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:13
    Geldverspilling!
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:34
    Huren is veilig en klikt het niet meer zit je niet aan Clasie vast. Hij zal imo nog steeds een aanwinst zijn, net als Janmaat en Fer
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:40
    Geweldig al die reacties hier. Te licht, speelt bijna niet, bij Brugge niet belangrijk. Als wij allemaal 1 ding weten is dat Clasie buiten Feyenoord gewoon ongelukkig is geweest, bij Feyenoord 1 van de beste middenvelders van de Eredivisie was en nu ook met meer ervaring terug komt. Dan het wijzen naar ‘speelt daar niet, kan daar niks van’, Pelle, Elia en Berghuis zijn prachtige voorbeelden dat dit geen f#ck uitmaakt en dan komt daar nog bij dat Clasie een kind van de club is die koste wat t kost terug wil dus de motivatie goed is. Goede optie dus
    Vind ik leuk
    Hakbal +990
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:56
    Middelmatige voetballer. Wordt feyenooit kampioen mee
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:52
    Droomtransfer...
    Vind ik leuk
    De Duif +128
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:05
    Wie grijpt erin bij Feyenoord??
    Wat een stel imbicielen, van Geel en co.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws