'AZ komt in zoektocht naar extra vleugelverdediger uit bij AS Monaco'

    'AZ komt in zoektocht naar extra vleugelverdediger uit bij AS Monaco'

    maandag 16 juli 2018 om 14:47

    AZ is één van de clubs die belangstelling hebben voor Jordy Gaspar. Dat melden Franse media. Gaspar (21) staat op de nominatie om verhuurd te worden door AS Monaco. Hij moet elders ervaring gaan opdoen. 

    Afgelopen seizoen stalde handelshuis Monaco vleugelverdediger Gaspar bij satellietclub Cercle Brugge. Nu heeft AZ volgens onder meer Foot Mercato dus interesse om de jonge back naar Alkmaar te halen. Ook Troyes en FC Zürich zouden in de markt zijn voor Gaspar. 

    AZ lijkt nog op zoek te zijn naar een extra rechtsback. In de huidige selectie van trainer John van den Brom is Jonas Svensson de enige speler die op die plek uit de voeten kan. 

    Ricardo van Rhijn traint op dit moment mee bij AZ. De Alkmaarders huurden hem afgelopen seizoen al van Club Brugge. Vooralsnog lijkt het er niet op dat de routinier, die ook als back-up voor Svensson zou kunnen fungeren, opnieuw aan de slag gaat in het AFAS Stadion. 

    Plaats een reactie

    Snapje? +2962
    maandag 16 juli 2018 om 14:49
    Is een topper!
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    maandag 16 juli 2018 om 16:26
    AZ heeft nog flink veel werk deze transfer periode,voor hoede spelers vinden hoogste prioriteit
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:51
    Dan kunnen ze net zo goed van Rhijn als backup houden. Svensson zal vaste back blijven tenzij er iets speelt, dan is dit een prima optie.
    Maar Az kennende zijn ze niet zo van het tijdelijk huren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24954
    maandag 16 juli 2018 om 14:53
    Van Rhijns carriere gaat naar beneden. Die Gaspar gaat juist omhoog. Ik vraag me af waar je meer aan hebt.
    Daarnaast is het misschien ook wel leuk om een goede band te hebben met Monaco.
    Vind ik leuk
    Romario9 +10710
    maandag 16 juli 2018 om 15:46
    Hoe gaat de carrière van Gaspard omhoog? Van Monaco naar AZ...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24954
    maandag 16 juli 2018 om 15:53
    Een Monaco talent dat zich vorig jaar in België heeft ontwikkeld en nu goed genoeg is om interessant te zijn voor AZ.
    Ik zou het zien als dat hij van Cercle Brugge naar AZ gaat.
    Cercle Brugge was kennelijk ongeveer zijn niveau. Niet Monaco.
    Vind ik leuk
    Sniper1 +998
    maandag 16 juli 2018 om 20:20
    Alphabetisch gezien....
    Vind ik leuk
    pos +8265
    maandag 16 juli 2018 om 14:51
    Kan ie eventueel ook in de spits ?
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +2768
    maandag 16 juli 2018 om 14:51
    Het nieuwe " wonderkind " ... Ik zou kijken of van Rhijn misschien nog een jaartje te huren valt, die kan ook in het centrum uit de voeten, en de wedstrijden die hij dit seizoen gespeeld heeft was hij vrij degelijk.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +932
    maandag 16 juli 2018 om 14:52
    Pfff die van Rhijn heeft toch ooit nog is een wk finale gespeeld? Niet veel meer van over. Net als die keeper van toen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 14:52]
    Vind ik leuk
    HJR +6842
    maandag 16 juli 2018 om 15:00
    Lekker op de hoogte ben je ;)

    Denk dat je Van der Wiel bedoelt. Maar goed dat was van de WK finale 2010, misschien heb je het wel over een hele andere WK finale :P
    Vind ik leuk
    G.Kopf +932
    maandag 16 juli 2018 om 16:31
    Hehe die van Rhijn was nieteens mee zie ik.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4816
    maandag 16 juli 2018 om 17:39
    Zit je weer aan de shandy, pik?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +932
    maandag 16 juli 2018 om 18:03
    Net ff 2 kratjes gehaald.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4816
    maandag 16 juli 2018 om 18:11
    Vroeger liet je die bezorgen met een taxi.

    Is je PGB stopgezet?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +932
    maandag 16 juli 2018 om 18:12
    Nieuwe huurflat tegenover de appie.
    Vind ik leuk
    ronnieb +414
    maandag 16 juli 2018 om 15:06
    Dit is zo'n bullshit. Monaco "handelshuis"! Schaam je VP! Net alsof dat het enige is wat AS Monaco doet! AS Monaco staat in Frankrijk en de rest van de wereld enorm hoog aangeschreven als zijnde een van de beste voetbal-opleidingen in Frankrijk zo niet Europa. Daarom komen alle top talenten graag naar AS Monacvo omdat ze hier zon goeie kans hebben om te spelen. Zie Mbappe zie Martial zie Tielemans enz enz enz. Sensatie is leuk maar houd wel even de feiten in de gaten aub!
    Vind ik leuk
    Rodajc +12795
    maandag 16 juli 2018 om 15:17
    Het is niet bepaald een grote club qua achterban en je moet niet vergeten dat deze club 10 jaar geleden aardig naar de klote was. Natuurlijk was het daarvoor 20 jaar een erg succesvolle club, maar hoe de club nu in elkaar zit is het heel simpel gewoon een succesvol handelshuis.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:51
    Hoezo is Tielemans bij Monaco opgeleid? Anderlecht zul je bedoelen...
    Vind ik leuk
    R3knoj +124
    maandag 16 juli 2018 om 15:21
    Mag nog wel meer komen, jahanbaksh schijnt ook al medisch gekeurd te zijn bij leicester.
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    maandag 16 juli 2018 om 15:34
    Noa lang een jaartje huren
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:51
    Wel nee, een Iraans blaadje heeft dat beweerd maar dit is door niemand bevestigd. Geloof mij dat als jahanbakshs het vliegtuig naar Engeland pakt heeft de Engelse sportpers dit onmiddellijk in de gaten.
    Kortom broodje aap verhaal. Hij speelt dit seizoen in Alkmaar en meldt zich maandag op de training.
    Vind ik leuk
    Brunt +193
    maandag 16 juli 2018 om 15:38
    Ben erg benieuwd naar AZ dit seizoen. Vorig seizoen verwachtte ik niet veel, omdat er voor mij allemaal onbekende namen in de selectie zaten, met name jeugdspelers. Die bleken het uitstekend te doen. AZ heeft echt een goede jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    maandag 16 juli 2018 om 16:02
    De hele ED zoekt linksbacks en rechtsbacks.

    Is dat moeilijk? Back zijn?
    De pitbull vd buren.... zijn naam is Pak-Ball.
    Hij neemt draconische maatregelen als hij de bal heeft.
    Maar hij heeft hem wel.... hij komt niet uit Colombia of New Zealand of Monaco.
    Kom op mensen een Back... hebben we die al niet meer?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'AZ komt in zoektocht naar extra vleugelverdediger uit bij AS Monaco'