'Ik sprak er met Klaassen over, maar hij zei dat hij daar niet naartoe wil'

    'Ik sprak er met Klaassen over, maar hij zei dat hij daar niet naartoe wil'

    maandag 16 juli 2018 om 15:02

    Davy Klaassen heeft géén interesse in een transfer naar Besiktas. Althans: dat zegt Cenk Tosun, spits van Everton. Hij laat maandag weten dat er vanuit Istanbul bij hem is geïnformeerd naar de beschikbaarheid van zijn collega. 

    "Besiktas-directeur Ali Naibi vroeg mij naar Klaassen", steekt Tosun in gesprek met Sabah van wal. "Hij wilde weten: zou Klaassen naar Turkije willen komen? Daarna sprak ik er met Klaassen over, maar hij vertelde mij dat hij niet naar Turkije wil. Daarmee is dat boek gesloten, denk ik."

    Klaassen (25) heeft op Goodison Park een dramatisch seizoen achter de rug. Nadat Everton en toenmalig manager Ronald Koeman circa 28 miljoen euro voor hem haden betaald, kwam de middenvelder in de Premier League amper aan de bak. Hij stond slechts drie keer in de basis bij The Toffees. 

    Engelse media speculeren volop over een verhuur of definitieve transfer voor Klaassen. Besiktas is één van de ploegen die regelmatig naar voren wordt geschoven als een mogelijke nieuwe werkgever. 

    Poll

    Gaat Klaassen het alsnog redden bij Everton?

    (12734 stemmen)

    Plaats een reactie

    Yuri +3731
    maandag 16 juli 2018 om 15:07
    Hij is altijd welkom bij Ajax
    Vind ik leuk
    Leeuw +4937
    maandag 16 juli 2018 om 15:10
    En als Siem de Jong op de bank plaatsnemen? Je kunt er maar 11 opstellen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:30
    Siem hoort zeker niet in de basis
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5348
    maandag 16 juli 2018 om 15:54
    Of op de bank...
    Of op de tribune...

    Nee sorry Siem hoort een mooie poster te krijgen, misschien zelfs een skybox naar hem vernoemd vanwege met name zijn 2 doelpunten in de kampioenswedstrijd tegen FC Twente maar die tijd is niet meer. Net als Heitinga, vd Vaart, Westermann, enz kan dat niet meer bij Ajax helaas.
    Wel een held maar voegt als voetballer niks meer toe bij Ajax
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    maandag 16 juli 2018 om 16:52
    Siem de Jong daar is hoog uit nog een (beperkte) rol als invaller voor weg gelegd
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5348
    maandag 16 juli 2018 om 18:19
    Dat was afgelopen seizoen ook geen succes en ik zie dan liever dat een Eiting, Sierhuis of zelfs Gravenbergh mag invallen...
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2735
    maandag 16 juli 2018 om 15:10
    Op zich eens, maar op dit moment zou hij wel echt voor een probleem zorgen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    maandag 16 juli 2018 om 15:07
    Er is toch vast wel een iets kleinere Engelse club die hem kan gebruiken?
    Vind ik leuk
    Dani82 +835
    maandag 16 juli 2018 om 15:07
    Nu niet meer nodig bij ajax.. ajax heeft genoeg spelers voor op het middenveld lijkt mij
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    maandag 16 juli 2018 om 15:09
    Is gewoon een flop, lekker laten vertrekken.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:12
    In alle eerlijkheid acht ik het uitgesloten dat hij het echt gaat maken in de Premier League en het is nog te vroeg om terug te keren naar Ajax, een Duitse subtopper past misschien nog wel het beste bij hem in deze fase van zijn carrière.
    Vind ik leuk
    Cookee +9621
    maandag 16 juli 2018 om 16:18
    Bij Ajax kon hij in de spits opduiken maar bij Everton daar is die afstand veel groter, dat kan hij niet belopen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:12
    Geflopt met een hoofdletter,op eredivisie niveau kunnen ze mee,en over de grens zijn ze geen schim meer van zich zelf
    Vind ik leuk
    Rodajc +12648
    maandag 16 juli 2018 om 15:18
    Wat verwacht hij dan? Denk dat Besiktas nu gewoon een prima club voor hem is.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:21
    Zou natuurlijk ook kunnen dat hij niet naar het land Turkije wil. Persoonlijk zou ik dat onder geen beding willen, maar we weten dus niet wat zijn afweging is als het klopt.
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    maandag 16 juli 2018 om 15:24
    Idd hij wilde wel gewoon naar een land als Italië maar dat ging niet door
    Vind ik leuk
    Rodajc +12648
    maandag 16 juli 2018 om 15:24
    Je hebt Turkije en je hebt Istanbul. Met Istanbul is niets mis. Ik heb Klaassen nooit echt als zo'n moraalridder gezien, zie ook niet echt wat voor toegevoegde waarde het heeft Turkije te weigeren om Erdogan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:27
    Dat kan, maar hij kan dus hele andere afwegingen maken. Ik zeg ook niet dat het zo is, slechts dat het denkbaar is.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19378
    maandag 16 juli 2018 om 18:15
    Als iemand niet naar Turkije wil, dan kan je wel over Istanbul beginnen, maar het blijft Turkije
    Vind ik leuk
    Ferthis +117
    maandag 16 juli 2018 om 15:26
    Lijkt me meer dan logisch dat hij liever dat land vermijdt, Niet heel fijn om te zitten lijkt me zeker voor Europeanen.
    Vind ik leuk
    Adjab +611
    maandag 16 juli 2018 om 17:33
    Zou hij niet naar het land willen misschien
    Vind ik leuk
    Mhaak +1
    maandag 16 juli 2018 om 15:37
    Gewoon blijven en je zakken vullen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:05
    Hij is nog altijd de beste middenvelder van de Eredivisie!
    Vind ik leuk
    Futjebal +1761
    maandag 16 juli 2018 om 16:14
    Is wel iets voor PSV nu van Ginkel geblesseerd is. Ophalen voor 5 miljoen die Klaassen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:14
    Met alle respect, maar ik kan me nog herinneren dat Klaassen bij Ajax speelde en níet naar Napoli wilde gaan die zich al enkele keren had gemeld.
    Er is momenteel maar 1 ding wat Klaassen moet willen, en dat is spelen, minuten maken! Of dat nou in Turkije, Italië of desnoods weer de Eredivisie is. Take your loss Davy, Everton gaat hem gewoon niet meer worden.. (Al had ik oprecht wel gedacht dat hij het aan zou kunnen).
    Vind ik leuk
    Brunt +193
    maandag 16 juli 2018 om 16:23
    Verstandig. Turkije is samen met Griekenland wel 1 van de laatste landen waar je als prof naartoe wilt. Als je tenminste ook andere dingen in overweging neemt, en niet alleen aan geld denkt.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:26
    Als hij aan het geld denkt, en waarom niet, dan moet hij lekker blijven zitten.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26680
    maandag 16 juli 2018 om 16:43
    Slimme jongen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:38
    De vraag is of Klaassen nog een keus heeft...
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    maandag 16 juli 2018 om 17:58
    Gewoon naar een subtopper in de Serie A of Bundesliga
    Vind ik leuk
    orion73 +1274
    maandag 16 juli 2018 om 19:19
    Gewoon vertrekken naar een leuke Duitse middenmoter. Daar past hij prima en is ook zijn niveau.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +589
    maandag 16 juli 2018 om 21:19
    Zal je zien....staat toontje op de stoep dalijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:40
    Gewoon verkeerde club gekozen kan gebeuren denk dat hij het best in de Duitse competitie tot zijn recht komt wel bij een middenmoter
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik sprak er met Klaassen over, maar hij zei dat hij daar niet naartoe wil'