Done deal: Amrabat (31) verlaat Watford en heeft nieuw avontuur te pakken

    Done deal: Amrabat (31) verlaat Watford en heeft nieuw avontuur te pakken

    Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 15:52ma 16-07-2018 om 15:52

    Nordin Amrabat heeft een nieuwe club. De 31-jarige vleugelspeler gaat aan de slag bij Al Nassr, in Saudi-Arabië. Amrabat heeft daar maandag een contract gesigneerd. Al Nassr bevestigt de komst van de international via de officiële kanalen. 

    Afgelopen weekend wisten diverse media al te melden dat Amrabat waarschijnlijk aan de slag ging in het Midden-Oosten. Al Nassr en Watford moesten nog een akkoord bereiken over de afkoopsom van de routinier. Amrabat had in Londen nog een verbintenis tot medio 2019. 

    The Hornets namen Amrabat in 2015 over van Málaga. In totaal kwam de oud-speler van FC Omniworld, VVV-Venlo en PSV tot 44 competitieduels namens de Premier League-club.

    Amrabat is niet de enige international van Marokko die deze zomer naar Saudi-Arabië verkast. Eerder al signeerde Karim El Ahmadi (Feyenoord) een lucratief contract bij Al Ittahad. Amrabat en El Ahmadi kwamen afgelopen maand met Marokko in actie op het WK in Rusland. De Leeuwen van de Atlas werden uitgeschakeld in de poulefase.

    Plaats een reactie

    Barry Engels +31497
    maandag 16 juli 2018 om 15:54
    Nou.... kwestie van tijd vooraleer ook Ziyech met spoed naar de woestijn verkast!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:59
    💰💰
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:02
    Wel zo gezellig voor El Ahmadi. Vilhena en Ziyech erbij en ze kunnen klaverjassen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 16:03]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 16 juli 2018 om 16:07
    Éém ding stond vast, vorige week aan tafel bij VI blijft thuis, niet voor lege tribunes voetballen... uhuh.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:13
    AH tassen met geld vergoeden zoveel...zelfs lege tribunes ;)
    Vind ik leuk
    Deck010 +8071
    maandag 16 juli 2018 om 16:44
    Beetje hoog gegrepen.....mogen ook Aldi tassen zijn toch?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:50
    Hal(Aldi) tassen bedoel je?
    Vind ik leuk
    Deck010 +8071
    maandag 16 juli 2018 om 16:54
    Ik denk dat ze daar alleen maar Aldi's en Lidl's hebben.
    Waarschijnlijk hebben ze daar alleen marmeren vloeren en staan alle dozen op gouden pallets, maar ze willen wel het idee hebben dat ze de goedkoopste boodschappen kopen ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:57
    Ferrari's waar ze het paardje van de motorkap getrokken hebben ...en er met viltstift een dikke L van Lada opgekrast hebben ;)
    Vind ik leuk
    slaski +2324
    maandag 16 juli 2018 om 16:13
    Flinke zakken geld vergoeden een hoop. Als je het al ontvangt natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:23
    Eerst paspoort inleveren als je het land in komt...;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:12
    Toch gek dat die Midden Oosten moslimlanden nooit iemand als Jan Ruk uit Apekutteveen contracteren of iig een westerling
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:15
    Nee inderdaad. Ze kiezen altijd voor moslims als Sneijder.....
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:55
    Of van marwijk en van Bommel... of andere moslims als Rijkaard, de Boertjes, Adriaanse, ten cate en de grootste moslim Marcel keizer(niet op ze joodse achternaam letten)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:44
    Wist je dat Xavi ook Moslim is?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:57
    Nee das wel een nieuwtje toch geen extremist als Nigel de Jong?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33632
    maandag 16 juli 2018 om 16:41
    Veels te vroeg. Jammer.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:51
    Had hem liever bij Ajax gehad was top dit wk
    Vind ik leuk
    Blindsy +13501
    maandag 16 juli 2018 om 17:25
    Zitten diepe zakken in z'n djalabbah, no doubt.
    Vind ik leuk
    HansVites +5224
    maandag 16 juli 2018 om 17:58
    Is dat diezelfde Amrabat die bij VI Blijft thuis zei ik wil niet voor lege stadions spelen.
    Vind ik leuk
    Pinda +78
    maandag 16 juli 2018 om 21:50
    Bij VI zei hij ik wil voor volle stadions spelen anders niet ook niet voor geld. Nu naar Saudie Arabie dus toch voor geld niet voor volle stadions. Hoop bkablabla. Trouwens goede speler heel sterk aan de bal.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws