Ten Hag sluit transferdeur nog niet helemaal bij Ajax: 'Wij blijven alert'

    Ten Hag sluit transferdeur nog niet helemaal bij Ajax: 'Wij blijven alert'

    Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2018 om 20:10di 17-07-2018 om 20:10

    Erik ten Hag is blij met de complete selectie die hij bij Ajax tot zijn beschikking heeft. De trainer weigert echter te stellen dat de Amsterdammers al helemaal klaar zijn op de transfermarkt.

    "Dat kun je nooit zeggen. De transferwindow duurt nog lang, dus wij blijven alert. Om daar nu al volmondig ja of nee op te zeggen, gaat niet", zegt Ten Hag tegen Ajax TV. Wel is hij tevreden met zijn selectie, nadat dinsdag de komst van Daley Blind werd afgerond. Eerder strikte Ajax al Dusan Tadic, Zakaria Labyad, Perr Schuurs en Hassane Bandé. "De selectie is, zoals die nu staat, vrij compleet", erkent de oefenmeester.

    Of Blind volgende week woensdag al aan de aftrap verschijnt tegen Sturm Graz, is nog afwachten. "Hij heeft nog niet met ons meegetraind, ik weet niet hoe hij ervoor staat. Natuurlijk ken ik zijn achtergrond van de afgelopen maanden. Maar om nu al te bepalen of hij aan de aftrap verschijnt, is te vroeg", aldus Ten Hag, die wel al kennismaakte met de linkspoot.

    "Marc heeft de eerste gesprekken gevoerd over de invulling bij Ajax. Daar ga ik op verder en dan stem je gewoon een aantal dingen af. Over zijn rol in het veld en in de kleedkamer, zijn fysieke status en zijn privéachtergrond. Het is om elkaar wat beter te leren kennen", besluit Ten Hag.

    Lees ookLyrische Ten Hag maakt compliment: "Sommige dingen lijken in het begin onmogelijk"

    Poll

    Op welke positie moet Ajax Blind gebruiken?

    (4689 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 17 juli 2018 om 20:13
    Laat maar lekker voorbij zijn!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:15
    Dan kunnen we de kampioen weer aan het werk zien ❌❌❌
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:18
    Eerst maar eens kampioen worden maar de 25e zit ik er weer! Zin in man
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:21
    Ik ook, ga meestal 10 thuis wedstrijden en dan vaak nog Europees. Vooral uit naar mooie steden. Heb er zin in. Tadic mag gaan vlammen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:36
    Ja ik ook zoiets, afgelopen seizoen bij ingeschoten trouwens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:32
    waarom 10x? Kan je net zo goed goed seizoenskaart nemen denk ik?(sowieso aanrader)
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:42
    Ja incl beker is dat, heb helaas te weinig tijd ivm werk om te gaan. Maar ik kijk alles sowieso en elke pot in de arena is mooi meegenomen!
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5258
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:20
    Heb echt wel zin om Tadic en Neres aan het werk te zien dit seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:23
    Ja ik heb ook zin om PSV weer aan het werk te zien...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:24
    Ja ik ook, zou mooi zijn als ze gelijk 3 x op rij verliezen!
    Vind ik leuk
    3Bier +10756
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:37
    Hopelijk spelen ze onder v Bommel wat aantrekkelijker want voor de neutrale toeschouwer was er weinig te beleven in de wedstrijden van PSV. Maar goed, daar zullen de PSV'ers schijt aan hebben.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14753
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:25
    Op naar die 4e ster!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:26
    7 op rij
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2496
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:26
    Kijk je wedstrijden van psv? Want volgens mij zijn psv nog steeds kampioen tot einde wedstrijd van het nieuwe seizoen
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:27
    Ik kijk ajax de aanstaande kampioen. Wij zijn er sterker op geworden
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2496
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:28
    Ow ja roepen ze al 4 jaar is niks nieuws
    Vind ik leuk
    hans59 +222
    woensdag 18 juli 2018 om 11:46
    Je gaat er toch vanuit dat je cluppie kampioen wordt.
    Daar ga jij toch ook van uit dus wat is je punt!
    Vind ik leuk
    PinPelado +1927
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:37
    Whahahahaha, jullie hebben zeker een prima selectie. Hoop alleen dat het niet draait maar het ziet er echt gebalanceerd uit jammer genoeg
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33303
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:42
    Wat ontbreekt er nog aan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:52
    Een goede linksbuiten zou geen overbodige luxe zijn, maar ook geen noodzaak. Babel zou perfect zijn.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:50
    Tadic lol linksbuiten als Ziyech blijft.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33303
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:52
    Dat kan, maar dan begint het wat mij betreft wel een beetje te lijken op kopen om het kopen.
    Ik vind Babel hartstikke tof, en ik vind hem heel vermakelijk, want van de 21 andere spelers weet niemand wat hij precies doet, maar wel wat oud om echt geld voor neer te leggen
    Vind ik leuk
    slechtekont +4776
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:56
    Ik gun de kans wel aan Lang/Johnsen. Je hebt nu juist een aantal spelers waar ze zich aan op kunnen trekken. Gewoon langzaam brengen. Onderkant linkerrijtje en bekerwedstrijden.

    Overige wedstrijden heb je met Labyad een prima speler met een goede trap techniek.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:53
    RB ala Fosuh-Mensah;)


    Ps ik ben het bluf, hadden ze mn account een ban gegeven, reden ik melde teveel dat die ene account die over Nouri spotte weer bezig was, daarom een ban??? Neem jij vp nog serieus? Gaat toch nergens over, zoveel troll accounts met ziektes enz ik die hier gewoon ook met jou inhoudelijke voetbalgesprekken heeft en dan krijg ik weer een ban? Schiet mij maar lek maar ik snap niet wie hier aan de knoppen zit, vast ook een troll haha
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33303
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:57
    Laat Mazraoui het maar proberen. Er staan genoeg spelers om hem heen die een keer een foutje op kunnen vangen.

    Ik heb geen idee wat de prioriteiten hier precies zijn.
    Ik word zelf al een paar dagen geliked door 'krijg kanker'. Een twijfelachtige eer.

    Voor jou in ieder geval lekker dat ze geen IP bans doen.
    Welkom terug :p
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    Thx maar ik vind het toch wel zwaar irritant, het is toch de bedoeling dat we accounts met ziektes en leuzen melden? Waarom krijg ik dan een ban? Ik troll nooit over andere clubs praat gewoon over voetbal dus waar halen ze het lef vandaan? Zoveel troll accounts hier die nooit een ban krijgen...

    Mazraoui zeker een talent, geen natuurlijke back, maar om voor de titel te gaan, en ver komen in Europa vind ik het wel magertjes die positie vind Kristensen echt een flut aankoop vind hem 3x niks. Verhuur hem aan Heerenveen ofzo en haal een goede back;-)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:03]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33303
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:06
    Ik snap dat het irritant is. Ik heb ook geen idee waarom je geband bent, mailen helpt zeker ook geen reet?

    Veltman komt nog terug he ;)
    Ik weet het niet met Kristensen. 21 en net in het buitenland, dan mag je van mij wel even wennen.
    Ik verwacht overigens wel dat hij dan nu gewend is.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:27
    Mailen helpt niet veel nee. Afijn..

    Ik schrijf ook niet zo snel spelers af, maar ik heb nog niet iets gezien waarvan ik denk ja daar gaan we veel plezier aan beleven. Veltman is nog wat maanden out, voor hij blessurevrij en wedstrijd fit is dat duurt nog ff. Maar hoe de selectie er nu voor staat mogen we niet echt klagen;-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33303
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:31
    Hij onderschepte een paar ballen waarbij het heel knap was dat hij al onderweg was naar waar die bal zou komen. Dat had ie goed gezien. En tegen Heracles een heerlijke uithaal.
    Het is nog veel te weinig, maar Tagliafico was op zijn 21e nog niet klaar voor Murcia.

    Nee, absoluut niet. Daarnaast, als je over Orejuela en Kristensen niet tevreden bent, vertrouw je het ze dan toe om nog een back te kopen? :p
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:42
    Iedere speler heeft natuurlijk een eigen ontwikkeling, maar ik snap wat je zegt. Wellicht moeten we het er nu maar mee doen. Ja Orejuela is me helemaal tegen gevallen ja!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33303
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:46
    Ik verwacht echt nog meer dan wat ik gezien heb hoor, maar dat je nog niet op je top bent vlak na zo'n transfer snap ik. En met 21 ben je ook gehaald om nog te groeien.
    Orejuela kwam toen Overmars nog moest budgetshoppen. Ik las al een hele tijd geleden dat zelfs de scouts overwegend negatief waren.
    Toen Kristensen kwam had Overmars al wat geld uit mogen geven, dus ik denk dat de scouts hier ook positiever over waren.
    In ieder geval schrijf ik hem nog niet af.
    Vind ik leuk
    AFFA +1511
    woensdag 18 juli 2018 om 00:22
    Als dit serieus is dan moeten ze deze site gelijk van het internet halen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    woensdag 18 juli 2018 om 01:57
    Is serieus, ik snap er ook niks van.
    Vind ik leuk
    PinPelado +1927
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:36
    Enige wat ontbreekt is een goede trainer denk ik. Maar Ten Hag is niet zo slecht als de meeste beweren. Met dit selectie kan hij zeker het tegendeel bewijzen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:41
    Is afwachten, tactisch goed wisselen heb ik hem nog niet zien doen bijvb.. Ik hoor veel positieve verhalen over hem van spelers, ik was fan van het spel van Bosz. Ik hoop dat Ten Hag en de selectie alsnog een goede klik gaat krijgen. Maar de resultaten moeten deze 2 maanden echt gaan komen..
    Vind ik leuk
    Neuskens +34
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:51
    Tot aan dat de nwe kampioen bekent is en dat zal deze keer niet tot einde wedstrijd van het nwe seizoen zijn.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31580
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:36
    We beginnen inderdaad met de nationale supercup....
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2721
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:37
    Dat kan morgen al, dan spelen ze tegen Galatasaray!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:42
    Haha. Er moet ook gewoon gewerkt worden
    Vind ik leuk
    GOAL! +441
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:12
    Zit jij ook altijd zo aan de buis gekluisterd als de kampioen (psv) speelt Daf?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:13
    Nee meestal niet, en als dat wel zo was, viel ik binnen een paar minuten in slaap
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2019
    woensdag 18 juli 2018 om 10:59
    🤮
    Vind ik leuk
    Yuri +3647
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:14
    Laat dat nieuwe seizoen maar snel beginnen
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:16
    Gewoon die titel pakken, de beker mee naar huis nemen en een goede Europese serie neerzetten Erik, dan loopt iedereen ineens weer met je weg. Zo simpel kan het leven zijn...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:17
    Alleen is het zo simpel niet,eerder het tegenovergestelde
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:40
    Vandaar de puntjes, het is ook niet simpel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:18
    Niet bij Ajax... het spel kan beter een stuk omhoog anders gaat alleen de CL winst hem redden haha
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31580
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:39
    Ik help het je hopen.... maar zo simpel is het niet he....

    Nog 6 weken voor het raam sluit. Als Barca alsnog De Jong komt halen, of De Ligt alsnog vertrekt en als Ziyech een emmer en schepje heeft gekocht voor de zandbak dan moeten er zeker nog boodschappen gedaan worden.
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:42
    Nee, tuurlijk is het niet simpel, maar ik vind gewoon dat hij wel een eerlijke kans moet krijgen en dat was het niet helemaal vorig jaar met alle ellende die er dat seizoen plaats heeft gevonden op verschillende vlakken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31580
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:44
    Als je het mij vraagt dan gaat Ajax in de 28e speelronde met de titel aan de haal, ook al zouden die drie spelers alsnog vertrekken. Dus dat met een eerlijke kans krijgen komt wel goed......
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:46
    28e al? Jij bent wel heel opportunistisch. ;-)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31580
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:49
    Nou.... en blij dat ik ermee ben....

    Ik mag weer een seizoen dat gewauwel van onze coach aanhoren..... die er vervolgens wederom niks van bakt.
    Vind ik leuk
    Arbee +2307
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:43
    En ook even een mediatraining en spoedcursus Engels volgen, want in zijn presentatie naar de buitenwereld toe is 'ie toch wel héél erg zwak. Hij vertelt vaak zinnige dingen, maar door zijn houding en manier van praten lijkt het alsof er een of andere amateur staat te kletsen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33303
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:46
    Wel vreemd dat dit nooit een issue was bij Utrecht.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:04
    Toen lag die niet onder een vergrootglas bij Ajax is alles anders dat zal Ten hag onderhand wel duidelijk zijn
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33303
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:49
    Dat er meer aandacht voor is snap ik, maar je hoorde er nooit iemand over. Niet eens een keer. Dat vind ik opvallend.
    Je hoorde de fans van Utrecht er ook niet over.
    Dat het beter zou kunnen zal ik niet ontkennen. In ieder geval wordt er meer geluisterd naar hoe hij iets zegt dan wat hij zegt.
    Vind ik leuk
    Arbee +2307
    donderdag 19 juli 2018 om 09:37
    Ik zal je eerlijk vertellen, voordat hij bij Ajax aan de slag ging heb ik hem weinig horen spreken. Ik heb met enige regelmaat wedstrijden van Utrecht gekeken, maar blijf eigenlijk nooit hangen voor de interviews omdat er dan meestal wel iets beters (lees: een andere voetbalwedstrijd) op tv is. Nu ik Ten Hag in het voetbalseizoen wekelijks aanhoor, valt het gewoon veel meer op dan wanneer je twee keer per jaar 5 minutjes naar die man luistert.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33303
    donderdag 19 juli 2018 om 10:34
    Dat iets bij Ajax meer opvalt snap ik, maar ik heb er nooit ook maar iets over gehoord. Niet van Utrechtfans, maar ook niet van analisten of mensen rond het voetbal, terwijl Ten Hag wel werd gezien als een van de talentvollere trainers.
    Dat het zo uit het niets lijkt te komen verbaast me dus wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:16
    weigert echter te stellen dat de Amsterdammers al helemaal klaar zijn op de transfermarkt,klopt...ze zoeken nog een serieuze goede trainer
    Vind ik leuk
    zomer +1299
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:16
    Zijn rol zal wel aanvoerder worden, ten Hag zal toch niet Blind zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:17
    Pfff hoeveel berichtjes krijgen we nog van de slechtste trainer van de eredivisie,En fatsoenlijk praten kan die krullebol ook niet
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2552
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:27
    En dat fatsoenlijk praten doen jullie in Brabant wel zeker??? Hahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:17
    Haal nog even een alternatief voor op vleugel aanvullend, Kuwas van Heracles hoeft niet veel te kosten, dit advies is gratis Ajax😉
    Vind ik leuk
    Kuip +8461
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:52
    Feyenoord had Kuwas twee seizoenen geleden al moeten halen. Daar past hij het best.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:01
    Geen verkeerde vleugelspits, altijd lekker om die erbij te hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:21
    Ben ik helemaal mee eens! Ajax moet nog snel een echte Ajax trainer binnen halen
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:23
    Aad de Mos verveelt zich,optie?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:34
    Nee die kan van Bommel vervangen in oktober bij zn grote liefde PSV
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:01
    Dan moet Ajax geen CL halen dan is het exit Ten hag
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13298
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:27
    Met deze selectie moet je gewoon kampioen worden, de beker pakken en goed presteren in Europa.. Je kan je nu nergens meer achter verschuilen..
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:36
    Het moet wel inderdaad. Maar probeer eerst maar een Europees toernooi te bereiken. De groepsfases van beiden toernooien zijn nog ver weg. Gaat dat goed, dan kan de titel ook dichterbij komen. Maar van te voren kan je niks meer voorspellen, ongeacht de selectie of aankopen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13945
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:12
    Je kan nog zo’n goede selectie hebben, maar uiteindelijk moet je het als een team doen.
    Dat er goede voetballers rondlopen geeft nog geen garantie op goed voetbal en uiteindelijk het winnen van prijzen. Prijzen worden gewonnen door teams en niet door alleen maar goede voetballers, zij kunnen met hun kwaliteiten alleen wel vaak het nodige verschil maken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 21:12]
    Vind ik leuk
    FACT +2342
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:30
    Ssssssssjongejonge, tis wéééér eens een 'Ten Hag: "............" -dag'

    Pfffffffffffffffff...............
    Vind ik leuk
    Bullet +3247
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:32
    Ik word een beetje schijtziek van die Ajacieden die nu al over de titel praten. Hetzelfde overigens van PSV ers die al over de titel praten alsof ie binnen is. Houd je gewoon koest, krijg je niet het verwijt van arrogantie, de competitie moet nog starten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:35
    Tja en jij bent voor Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Bullet +3247
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:51
    Ginne Skrik jonge
    Vind ik leuk
    Deck010 +8221
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:41
    Helemaal mee eens. Laten we gewoon eens beginnen met de competitie. Al dat gelul over goede spelers gehaald blablabla. Zowel PSV als Ajax supporters blazen hier nogal hoog van de toren. Eerlijk is eerlijk, ik denk niet dat Feyenoord nu titelkandidaat nr 1 is, maar ik denk dat Vitesse en AZ ook geen slecht figuur slaan als ik zo hier en daar lees wat daar binnenhuppelt. Laat iedereen maar lekker roepen hier. We zien de smoezen over waarom het weer niet gelukt is over een paar maanden wel weer verschijnen.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1912
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:41
    Sorry hoor, maar Blind stel je gewoon in de eerste de beste wedstrijd op, dus tegen Sturm Graz. Als je dat niet doet dan kun je als trainer beter weg wezen!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:47
    Nog een centrale verdediger en een echte vleugelspeler graag. Eentje met echte snelheid.
    Vind ik leuk
    Kuip +8461
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:51
    Het enige dat Ajax moet doen is van Drongelen halen. Die kan met de Ligt een mooi duo vormen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:59
    Juist Erik, je weet nooit wat Messi nog voor stoute dromen heeft.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6246
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:59
    Aangezien Ajax in 90% van de wedstrijden te maken heeft met maar 1 a 2 spitsen kan Blind makkelijk als cv spelen die kan doorschuiven als extra middenvelder.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:59
    Ajax heeft achter Neres eigenlijk niemand ja Cerny maar wanneer die weer beschikbaar is geen idee op de linksbuiten positie hebben ze ook niet echt een ervaren speler
    Vind ik leuk
    Butsbal +14949
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:02
    Ik heb zomaar effe dit filmpje gekeken, kijk anders nooit naar Ajaxfilmpjes maar ik was benieuwd. En het komt uit, als Ajax hem niet voor de 10e wedstrijd loost, zit er weer niet meer in dan een tweede plek. En dit is niet om te trollen. Hij straalt gewoon geen winnaarsmentaliteit uit. Kan hij ook niks aan doen, maar daar had het Ajaxbestuur wel naar kunnen kijken. Achteraf blij dat hij niet naar Eindhoven is gekomen, en daar heb ik nog wel ooit op zitten hopen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18272
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:08
    Er zullen wel supporters er niet mee eens zijn, maar het is te voorbarig om over een titel te praten. Ik heb liever dat ze eens als team gingen voetballen en ondanks nietszeggende oefenwedstrijden eens het echte Ajax lieten zien. Sturm en Heracles worden al cruciaal, want anders begin je met achter de feiten aan te lopen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13876
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:14
    Jij blijft alert.. maar wij ook, Hag.
    Vind ik leuk
    52N6E +1067
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:03
    De bewondering voor blind is mij iets te...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:36
    "Wij blijven alert"
    Mooie manier om "Wij blijven een koopclub" te zeggen.
    Vind ik leuk
    MN223 +1173
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:49
    Ik mis bij de poll optie 3 “lekker in de kleedkamer laten”.
    Vind ik leuk
    Riszh +348
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:00
    Blind moet het centrale duo vormen met de Ligt, middenveldpositie is al bezet voor Frenkie 👌🏾
    Vind ik leuk
    El Cazador +7555
    woensdag 18 juli 2018 om 00:10
    Van die update foto onder aan het artikel word ik misselijk!!!!
    Verkeerde kop bij de voor hem verkeerde club
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:52
    Als controlerende middenvelder juist niet omdat dit de kans vergroot dat Frenkie vertrekt.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4356
    woensdag 18 juli 2018 om 01:12
    "It ain't over, till it's over!"
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 01:17
    Mis nog een fatsoenlijk rechtsback aangezien veltman er een tijd uit ligt niet dat hij wereld niveau is maar hij is beter dan alle andere rechtsbacks die we hebben.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34415
    woensdag 18 juli 2018 om 07:23
    Ja erik,ajax heeft nog een nieuwe trainer nodig.
    Vind ik leuk
    hans59 +222
    woensdag 18 juli 2018 om 11:40
    Controlerende middenvelder in een 3-4-3 systeem.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws